Miten vanhempasi suhtautuvat teknokulttuuriin?

371 posts, 19 pages, 129,650 views

Alchemiist

Posts: 134

#301 • • Alchemiist SPEAKAFREAK
Joo siinäpä se taitaa ollakkin. ;D

--
SUOMIPOLKKA!<3

Nonscenic

Posts: 116

#302 • • Nonscenic Sinister.
No sen verran vois sanoo, et ainakaan broidi ei ymmärrä polkan päälle yhtään mitää :D Ja varsinki ku käytetään samaa konetta, ni saa vähän väliä kuulla et "taas tätä sahalaitaa (juu, sen lempiharrastuksiin kuuluu nimienmuuntelut *justjoo*)"
Tyranoid

Posts: 1,552

#304 • • Tyranoid FINRG

Pšychxe, 13.1.2008 01:34:
varsinki ku käytetään samaa konetta, ni saa vähän väliä kuulla et "taas tätä sahalaitaa (juu, sen lempiharrastuksiin kuuluu nimienmuuntelut



Tai ehkä se diggaa enemmän kanttiaaltosoundeista?
Nonscenic

Posts: 116

#305 • • Edited Nonscenic Sinister.

14.1.2008 23:09:
---
Pšychxe, 13.1.2008 01:34:
varsinki ku käytetään samaa konetta, ni saa vähän väliä kuulla et "taas tätä sahalaitaa (juu, sen lempiharrastuksiin kuuluu nimienmuuntelut

---


Tai ehkä se diggaa enemmän kanttiaaltosoundeista?



Ähhäh, olipas taas *nauru*
Slim_Jim

Posts: 573

#306 • • Slim_Jim
Mutsi viikonloppuna totesi "Mikset säkin alas DeeJiiksi kun muutkin kaveris?"

O_o
Mokwai

Posts: 25

#307 • • Mokwai Wannabe
"PISTÄ NYT SE JUMPUTUS POIS! Korvia särkee. Ei mikään ihme että nykyajan kakarat on niin vihasia kun ne kuuntelee tuommosta. Päähän tohon hajoo perkele." ^^ :D

--
Aina ei voi voittaa.

Dana

Posts: 647

#308 • • Dana
Isi ei tiedä, äiti on innoissaan kun en mene baareihin örmyilemään *nauru*
maikkiainen

Posts: 258

#310 • • maikkiainen Virallisesti Tampio
Ensin suhtautuivat vainoharhaisemmin, mutta nykyisin äite väsäilee mulle ihan mielissään kaikkia kivoja bilekamoja.

--
Sori kulta, muutin...

tomii

Posts: 3,594

#311 • • tomii kallion herttua
Vedän yleensä raivokkaat pohjakuosit mutsin ja faijan kanssa ennen bileitä, kuunnellen vanhoja reivi- ja goa-ralleja, eli aika hyvin kait!

--
reivaan kunnes kuolen

Kuukunen

Posts: 244

#312 • • Edited Kuukunen Avaruusdiskokissa!
Äitini, ja tätini kävivät viime viikonlopun Hytkyissä, oli molemmille ekat teknobileet. Kehuivat kovasti tunnelmaa ja musiikkia, sekä ihmisiä.

Tälläsiä kommentteja tuli:
"Täällä on hirveän iloista ja kohteliasta porukkaa"
"Täällä ei dokata niin paljon kun meidän nuoruudessa, eikä kukaan ole kamalan kännissä"
"Kaikki pojat on kauhean söpöjä ja fiksuja, voi kun olisi itse vähän nuorempi..."

Sen lisäksi mutsi on mulle sanonut että hyvä kun harrastan HYTKYÄ, se on niin tervehenkistä toimintaa, ja että toivottavasti mun siskokin tajuaisi tulla aktiiviksi kun se vaan opiskelee likaa...


...että näin meillä ;)

--
Jos videopelit vaikuttaisivat käyttäytymiseen, kaikki me Pac-Mania aikonamme pelanneet liikkuisimme pimeissä huoneissa kuunnellen itseään toistavaa musiikkia ja popsien pillereitä.

AlexS

Posts: 1,389

#314 • • AlexS kummasetä

Dana, 17.1.2008 23:23:
...äiti on innoissaan kun en mene baareihin örmyilemään *nauru*


Sitähän se just on! *vink*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

NaSu*

Posts: 236

#315 • • Edited NaSu* psyKepossu
Äpy on hassu... kuuntelin kerran porukoil ollessa jtn rankempaa settii mis alussa on kuitenkin pan huilu.. mutsi oli ihan et aah ompa ihanaa ja sit räjähti, bassot rupes hakkaa ja mutsilla ilme väänty... se ei ymmärtänyt yhtään et mihin se pan huilu joutu.. hahaa*lohduttel* mutta kyllä sille uppoo kaikki jossa on jotakin rytmiä! se varmaan tulis.. jos antaisin, ni myös bileisiin.... (voi ei) isäpuoli ei sitten oikeen ymmärrä.. se vaan joraa lauri tähkää ja mitä se nyt onkaan.. mut en mäkään ymmärrä sitä sen musiikkia! :)
sillon kotona asuessa tuli kuunneltua lähinnä nirvanaa ja sitä mutsi ei käsittäny millään.. sille se oli aina hevonpaskaa *grr* mut onneks nykyää ku käyn himas, mä päätän mitä kuunnellaan ja mutsi... *tanssittel*
Niin ja siit mutsi tykkää ku meiksikin aina lähinnä kahvi-linjalla oli bileet tai ei :)

--
....Vuosaaren metsässä mä lämmitän rumpua
mättääni ympärillä kulttuuri kumpuaa....

Tää odotteLis jo KeSäää !!! ;)

Caro²

Posts: 5,301

#316 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

L@t, 6.3.2008 12:23:
Aina vaan myönteisemmin ... odottavat vaan että "milloinkas sitä alkaa pojat saamaan ihan rahaakin niistä bileistä joita järkkäilette" *hih*


Toi on niiiin tuttua..

"saatko sie jotain rahaakin ku meet sinne kuvaamaan?"
"maksaaks ne jotain? Onks toi kuvaaminen nyt niin tärkeetä..?"
Anime

Posts: 1,939

#317 • • Anime Retrostööpeli
pieni_4763_23443.jpg

Että näin *sydän*

--
-K

Avatar
#318 • • Edited Reivaaja Guest
Aika hiljaa oli ku viimeks kysyin. Meil on muutenki vähän kylmät välit... Läheisyyttä saa hakea suosiolla muualta.
ramsau

Posts: 403

#319 • • ramsau chuck my norris
"ai sä oot menossa taas niihin happopäiden bileisiin? hyvähyvä, napit kielen alle sitten vaan ja baanalle! mun poika jeejee"

Skipidöveinau.
Kolera

Posts: 4,256

#320 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Anime, 17.3.2008 03:48
*kuvatus*
Että näin *sydän*


Onks iskäki tos kuvas oikeel vai vasemmal?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä