371 posts, 19 pages, 150,287 views

" Se hankki jopa kellarihuoneen et voin soitella levyi siel, siel on piknikpöytä ja vessa käytäväl nii siel voi kans alotella, tosin sinne on kertyny aika paljon krääsää ettei sinne paljoo porukkaa voi raahata..

eipä tähän asti sil mtn vastaan oo ollu...
. Pienessä muutaman kaljan maistissa faijalta tuli hyvinkin syvällistä palautetta. Kyllä olin vähän ihmeissäni kun saavuin porukoille ja yllätin faijan kuuntelemasta polkkaa silmät kiinni langattomat kuullokkeet päässä taannoin. Se on hyvä että tukevat lapsiensa harrastuksia
Äippä taasen taitaa jopa tykätä trancesta ja innolla ostelee mulle vaatteita ja kaiken maailman bilehärpäkkeitä joita en yleensä kylläkään kehtaa käyttää.
Vanhin pikkuveli tykkää melkein kaikesta, vaikka kiksu taitaa upota parhaiten.
Pienimmille pikkuveljille on jo opetettu kiksusormen käytön perusteet, varsinkin toiseksi nuorimmasta tulee varmasti ihan mieletön (ja päätön) bilettäjä.
Isäpuoli ja mua 7 vuotta vanhempi täti ovat taas hyvin varmoja siitä, että oon joutunut jotenkin väärille teille.
Täysin naurettava ajatus. *iihhih* Onneksi kaikki muut luottavat muhun, mitä nyt paappa joskus naureskelee, että et kai sä niitä huumeita käytä, niitä mistä puhutaan tv:ssä. 
Edellinen kämppä tosin oli aika surkea, olin alivuokralaisena (en suosittele kenellekään): ei vieraita, ei musaa.
Nykyään asustelen vaimokkeeni kanssa, eipä ole ongelmia musan suhteen, molemmat
konemusa.
Porukat ei kyllä yhtään ymmärrä
suku...
mutsilla on aina palanut hihat ja se jotenkin häiriintyy vahvasti kuullessaan "jumps jumps" .. no se siitä .. nykynen mussu on 100% samal aaltopituudella ... edellinen oli suomihumppa hässäkkä
se oli vähän taiteilua 
ihan selkeitä tulevia bilettäjiä .. jammaili Damienin tahtiin jo pari vuotiaana
Ja jos satun kuuntelemaan kotona musiikkia niin kommenttina tulee vain että vaihda jo levyä. Faija on lepposa kaveri se ei oo edes kommentoinut mitenkään. Marco V:stä se diggaili kun joskus kuuntelin sitä autossa
Broidin mielestä musiikki on pelkkää surinaa ja kaikki sitä kuuntelevat ovat mielenvikaisia
Siskon mielestä on vaan hyvä kun käyn bileissä.
Kun joskus 9-10 -vuotiaana oma musiikkimaku oli sen ajan eurodancea ja ehkä vähän muutakin konemusiikkia, kerroin vanhemmille innoissani että tämä kaikki on teknoa
Sillon mun musiikkimakua ei ymmärretty yhtään ja mummi ja ukkikin kauhisteli suureen ääneen kun olin ostanut sen kaikkien tunteman teknobuumi-kokoelmalevyn
Vanhemmilla taitaa olla juuri se ongelma, että ne on sitä rock-sukupolvea, jotka ei ymmärrä konemusiikista mitään. Ihan perusteita myöten siis. Saan vastata sellasiin kysymyksiin, että miks tässä taustalla kuuluu koko ajan tää samanlainen "jumps jumps" että ompas tylsää/yksitoikkoista ja niin edelleen 
. Eipä silti ole näyttänyt osuvan tuo musikkimaku ihan yksiin, tai no en ole ainakaan vielä moista huomannut. 
). Faija taas on perinteinen ymmärtämätön, ihmettelee vaa vaatteita ja totee ku meen käymään et "eks sulla oo yhtää normaaleita vaatteita ku aina on jotain outoo päällä enemmän tai vähemmän", nykyään kommentointi sentään vähentyny ku huomio menee*enkeli*vauvaan
, ja musiikista sen on pitäny aina ihan periaattesta sanoo (oli se mitä vaan), paitsi mitä se ite sillä hetkellä kuuntelee esim. irwiniä. Ihana ukkeli sekin höpsö äijä
, vaiks vähän ajastaan jääny välillä
nomic:
faijapuoli ajattelee että bileissä ei käy kuin "huume-hörhöjä" ja että pitää vetää paljon kannabista, muuten ei voi pitää konemusiikista
mutsi taas alkanut jo tottua asiaan ja pitänytkin joistakin biiseistä.
mummolle uppos chilli.
kyllä vieläkin kuulee paljonkin että "älä sitten vedä mitään huumeita, tai mitään muutakaan siellä.", mutta sinänsä ymmärrettävää.

Jone:
Polkkapukeutumisaikana äijä ilmeisesti aika vahvasti epäili henkistä terveyttäni ja seksuaalista suuntautumistani kun kuljin karvahameessa ja piikeissä bileisiin.