81 posts, 5 pages, 32,503 views
siveys:
huonoon. idioottien sananvapautta ei rajoiteta kylliksi
Astaroth:
Klubitus on bueno, mutta tänne aina putkahtelee tasaisin väliajoin kaiken maailman neropatteja trollaamaan, ilman mitään sen suurempaa tarkoitusta itse foorumin kanssa. Käyttäjät kusee, ei klubitus.
typ0:
suunta ei mielestäni ole hyvään suuntaan päin...eli alaspäin
edit:
lisäisin tähän vielä sellaisen pyynnön että jos vaikka perustelut heittäis nii ois kivempi lukee..
mayah:
typ0:
Modejen toiminta välillä ihmetyttää ku ne nakkelee lukkoja "miten sattuu" fiiliksellä tai näin musta tuntuu.
---
Meillä on sitä varten tuolla perustettu threadi tästä aiheesta, et jos joku kokee tulleensa epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi, siitä voi antaa palautetta. Tai sitä voi myös antaa privassa. Molempiin vastataan varmasti sen mukaan mitä kyetään.
mayah:
typ0:
tuo että topikit tarkastetaan enne ku ne pääsee liikenteeseen kuulostaa hyvältä mut luulen et siihe menee kyl tovi aikaa enne ku siitä toimiva kokonaisuus tulis..
---
Musta sit taas tää on ajatuksena TÄYSIN älytön. Suurin osa klubbarin threadeista on oikein järkevää tai toisaalta viihdyttävää luettavaa. Joskus vaan tulee tilanteita, jossa postataan postaamisen ilosta ja lopputulos on sitten nähtävillä.
mayah:
Musta sit taas tää on ajatuksena TÄYSIN älytön. Suurin osa klubbarin threadeista on oikein järkevää tai toisaalta viihdyttävää luettavaa. Joskus vaan tulee tilanteita, jossa postataan postaamisen ilosta ja lopputulos on sitten nähtävillä.
mayah:
Mä pyydän nyt Tresin puolesta anteeksi tätä vääryyttä. Jos haluat perustaa vaikka ryhmärin tästä aiheesta, se on ihan ok
mayah:
Viimisen kahden, kolmen viikon aikana privaan saamastani palautteesta lähes puolet on liittynyt siihen, että jengi toivoo jäähy-ominaisuutta Klubbariin. Mä vastustan ajatusta. Mä henkilökohtaisesti en halua, et forumista tulee sellainen, minne jengi ei uskalla postata sen pelossa, et joutuu pihalle viikoksi. Toistaiseksi yksikään (no joo, ehkä yks tai kaks tapausta) klubbarin aktiivikäyttäjistä ei musta oo tehnyt mitään sellaista, et ois syytä jäähylle pistää. Henkilökohtaisuuksiin meneminen forumin puolella on musta ehkä ainoo sellanen syy. Spedeily ei valitettavasti lopu, mikäli spedeiljät eivät sitä lopeta. Tunkio auttaa tilannetta hieman, koska sen voi sulkea silmistä (paitsi mä ja pojat, mut ei se mua ainakaan haittaa). Tunkion pointti ei kuitenkaan ole täyttää sitä kaikella, mikä mieleen juolahtaa vaan nimenomaan toimia tunkiona, jonne valituksia aiheuttavat threadit voidaan siirtää. Siksi tunkiolta puuttuu "uusi aihe"-ominaisuuskin, ettei klubbaria varta vasten täytettäisi paskalla.
mayah:
Niin, mä näen sen niin. Ihan turhaa työtä, kuhan rakkaat klubbarilaiset hiukan jaksais miettiä ennen sitä tallenna-napin painamista.