81 posts, 5 pages, 32,499 views
Jone:
---
Mä kannatan jäähyjä edelleen hyvinkin vahvasti, koska sellaisen saaminen antaisi itse kullekin hilppasen syytä miettiä missä nyt mentiin niin vahvasti vikaan, että siitä tarvitsi ihan jäähyllä palkita.
ALIEN:
forumit maksullisiksi!? Pieni kk-maksu ja rahat ankalle, sekä moderaattoreille (tietysti verollisena) ...mut se onkin vain mun mielipide Ehkä se voisi auttaa?
W:
Tolla tyylillä jäähyn voi periaatteessa antaa vit****seen joku isompi team (pahkasika/narukädet ry)
kun jokainen jäsen laittaa tästä pyynnön???
Late:
Paskan suodatukseen vois jeesaa semmonen feature että kun X-käyttäjää on klikannut vaikka nappia "tunkiolle" niin koko homma siirtyis sinne suoraan eikä se näkyis tossa uudet listassa. Tämä ois varmaan tarpeeks tehokas homma, säästyis moderaattoreidenkin aika ja vaiva ja sais aiheen siirrettyä aluelle josta siitä kiinnostuneet ihmiset (vähemmistö?) voi käydä seuraamassa.
mayah:
Uskoakseni sovitaan sellaiset pelisäännöt, ettei kukaan (paitsi anqqa, ku se on kunqqu ja saa tehdä ihan mitä vaa) modeista tule tekemään mitään jäähyratkaisuja yksin, vaan niistä keskustellaan tilannekohtaisesti. Et älkää nyt menettäkö yöunianne :)
"Vittu oot elämätön pelle kun et oo samaa mieltä ku mä käyt neljä kertaa päiväss klubbarissa. Kyllä mäkin olisin noin urpo jos olisin kotosin keravalta, enkä osais käydä ulkona. Sulla ei oo mitään oikeutta huomauttaa mun postauksistani vaikka ne sisältäskin halventavaa materiaalia, koska mä oon kuningas ja päätän mitä mä saan kirjottaa. Amen."
Iso-Lauri:
Platinumista tuli nimenomaan "kuollut" ja puristinen forumi kun FusionMafialta loppui aika moderointiin, jonka seurauksena tuli sontavyöry, jonka seurauksena asiallinen keskustelu tyrehtyi, jonka seurauksena forumin keskustelu tyrehtyi, jonka seurauksena pääosin vain puristit ja vanhan koulun bilettäjät palasivat keskustelemaan tekniikasta, tuottamisesta, jne. kuitenkin ääripäistä argumentoiden.
jUSSi:
Ja tuota sontavyöryä rajoitettiin moderoinnilla, joka pakotti paskaläpät Freestyleen, eli platinumin omaan häröily-sektioon. Platinumin moderointilinjaus on tietoisesti tiukka, mutta vain ja ainoastaan topikin sijainnin suhteen. Moderaattorit eivät puutu sisältöön, niin kauan kuin se on hyvän maun mukainen, eli henkilökohtaisuuksiin tai laittomuuksiin ei mennä. Minä en ole joutunut moderoimaan platinumissa moneen kuukauteen. Viime aikojen suurimmat riesat ovat olleet kaupallisten toimijoiden spämmäys myynti-ilmoituksilla. Platinumin tehokkain moderaattori on kuitenkin käyttäjät itse.
Klubitukksessa evoluutio pakottaa samaan suuntaan, esimerkkinä vaikka päihdekeskustelualue. Selkeä jaottelu on pakollista, jotta paskaan ei huku tahtomattaan ja tietyn kasvupisteen ohitettuaan jokainen internetyhteisö tarvitsee selkeät säännöt näkyvälle paikalle.
typ0:
mä en suoranaisesti oo kokenukkaa epäoikeuden mukasuutta paitti sillo ku tres sulki mun kaivaman topikin vuodelta -02 jostain sinitukkasesta djiistä x)...mut ei siitä sen enempää..
ihmettelen sitä että muutamaan "epäkohtaan" puututaan vaikka ois puututtavaa muuallaki. samanlaista sulkemisen arvosta paskaa tuntus olevan aika paljon...
Ana-5000:
^^^^^ 100% to the point.
Topikkeja ahkerasti lukkoon & tunkiolle ja käyttäjille jäähyjä jos käyttäydytään typerästi - tärkeintä tässäkin boardissa taitaa olla laatu, eikä määrä. Turhanpäiväistä paskanjauhamista on koko loppuinternet täynnä.