Mites teidän asepalvelus..?

1,183 posts, 60 pages, 574,528 views

Arc

Posts: 69

#501 • • Arc Lurker

*AnnU*:
---
Ana-5000:
Hyvin se sujuu ^__^ AUK:iin vaan ja siitä RUK:iin ja sit vänrikkinä takas reserviin :)

---


tietysti haluisin AUKkiin, mut se on taas asia erikseen pääsenkö sinne ollenkaa..*uuh*
jos olisin mies, en varmasti ressais tästä lähdöstä näin paljoo.. päivät vaan koko ajan vähenee.. päivää vaille kuukausi lähtöön..*nyyh*



Nooh, kyllä se varmasti siitä, turhaan varmasti murehdit. *lohduttel*

--
You sunk my battleship!

*AnnU*

Posts: 157

#502 • • *AnnU* NanneNanneNanne

Arc:
Nooh, kyllä se varmasti siitä, turhaan varmasti murehdit. *lohduttel*



kiitos kannustuksesta! *hali*

--
*sydän**sydän**sydän*

kilobitti

Posts: 2,419

#503 • • kilobitti 1-2-3 techno

Ana-5000:
-klip-



Täysin samaa mieltä. Lisäisin vielä että intistä voi tehdä itselleen jossain määrin sellaisen kun siitä haluaa. Jos intistä haluaa päästä helpolla, se on mahdollista, mut sit on lapsellista itkeä että arki on tylsää. Haasteita riittää niitä hakeville(=erikoistehtävät, AUK, RUK, tms).

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Arc

Posts: 69

#504 • • Arc Lurker

*AnnU*:
---
Arc:
Nooh, kyllä se varmasti siitä, turhaan varmasti murehdit. *lohduttel*

---


kiitos kannustuksesta! *hali*



Eipä mittään. Rutkasti vain positiivista asennetta, sillä pääsee jo pitkälle. *joo*

--
You sunk my battleship!

lulu.

Posts: 312

#505 • • lulu.
Res.Alik.. 2/02 ja Santahaminassa suoritettu... Ei oikeestaan mitään negatiivisti sanottavaa intistä.
Just sopivaa toimintaa mun putki-aivoille......*joo*
Ei mutta kivaa oli....*piis*
henkkat

Posts: 528

#506 • • henkkat
sotlaspolliisi ja karjalan lennostossa, rissalassa 1/03

alku oli hurjaa. tuskan ja vituksen seasta ei tahtonut löytää hyviä puolia, ennen lu oppi olemaan kuin kotonaan =)
ja loppu on legendaa..
Encoder

Posts: 310

#507 • • Encoder Kofeinisti

*AnnU*:
---
Arc:
Nooh, kyllä se varmasti siitä, turhaan varmasti murehdit. *lohduttel*

---
kiitos kannustuksesta! *hali*



Muista aina, että naisena olet armeijassa erinäisillä tavoilla erityisasemassa, vaikka kuka vain mitä tahansa muuta väittäisikin. Naisena on mahdollista vältellä palvelusta terveydellisiin syihin tai heikompaan ruumiinrakenteeseen perustuen. Varsinkin, jos siihen sorrut, on joko selän takana tai päin naamaa lauotut jutut naisten sopimattomuudesta armeijaan taatut. Muutaman naisen varusmiespalvelusta olen itse mielenkiinnolla seurannut varusmiesvuoteni ajan, ja lopputulos näyttää siltä, että motivaatio on kyllä kyseisten tapausten kohdalla keskimääräistä huomattavasti heikompi. Käytännössä ovat pahimpia työnvälttelijöitä kaikista. Voit arvata, pidänkö heitä armeijassa juuri minään - vapaaehtoisina vielä kun ovat tulleet (tosin lentotekniikan alalle kaikki tulevat vapaaehtoisina). Muista, muut kyllä vahtaavat erityisesti sinua.

Pidä oma motivaatiosi korkealla, ja vaikka tuntuisikin pahalta, älä näytä sitä muille liikaa. Ole aktiivinen, mutta älä yliaktiivinen, ettet leimaudu nuoleskelijaksi tmv. Jos oikeasti panostat tekemiisi asioihin etenkin P-kaudella (jos on aukki tavoitteena), niin uskoisin, että pääset aukkiin tai vaikka rukkiinkin ilman, että muut pitävät sinua "Auk:n kiintiönaisena". Ja pidä se asenne kunnossa niin pitkälle kuin pystyt, erityisesti ainakin mahdollisen oman johtajakautesi alkuun. Silloin sitä tarvitaan uudelleen.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

RiD

Posts: 2,817

#508 • • RiD Nukemi
0

Alik huotari 362

Riihimäki/viestir/keskusJ


Hyvää hommaa välillä, muuten ihan tuubaa.

Silti vaikka kui perseestä oli ja metsää oli paljon ni aina välillä kaipaa takasin :/

Johtajakoulutus oli lähinnä vitsi, turhaa palveluksenpitentämistä. Tosin parhaat hetket löytyy siitä ku uus mosalauma ryömii paskat housussa ovesta sisään :D

--
*super* *possu*

rec

Posts: 2,923

#509 • • Edited rec
Menossa.. 10.1.2005 Vekaralle!

Ja senverran piti mainita, että saa tulla sanomaan et "hajoile siellä!", mutta paskat nakkaan moisesta! Nautin joka perkeleen hetkestä! *hymy* Meillä on duunissa sellanen SS-teamleader (n. pari vuotta sitten YK joukoista kotiutettu!) että jää intti varmasti kakkoseksi! *nauru*
Umbala

Posts: 769

#510 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s
Jeps.. Astuin palvelukseen II/04 jouduin Santahaminan Sotilalaspoliisikomppaniaan. Hain aukkiin jouduin Niinisalontykistörykmenttiin viesti/auk:luun. 23.12 pääsen takas Santahaminaan näillä näkymin 2.jk apukouluttajaks.. =) Eli itte en oo oikeestaan kauheesti saanu valita mihin menen. Kivaa on ollu ja kivaa tulee olemaan. *jiihaa*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

rec

Posts: 2,923

#511 • • rec
Senverran piti vielä Vekaralle menosta mainita, että pioneeriksi olisi tarkoitus mennä! *hymy* *pioneeri-räjäyttää-mitä-vaan -hymiö*
limE

Posts: 149

#512 • • limE sex is my fuel
Jääkäri Sjöberg, Urheilutalon Vahtimestari, Dragsvikin Prikaati, 2/01... *yessir*

Sain sit B-paperit huonon kuulon takia, ja meinas tulla E-paperit viel mut sanoin ei kiitos kun olin jo loppusuoral ja luvassa oli "Oikeankäden vapautus" 362 päivää... :D Eli en periaattees tehnyt mitään loppuajan, Urheilutalolla mulla oli valtaa, tuli sinne sit n00b amiraali tai alikersantti NÖNÖNÖÖ... "Väärät varusteet, näillä ei tänne pääse, takaisin vaihtamaan oikeisiin kuteisiin, MARS MARS!!" Mahtoi paria alikessuja ja kessuu vituttaa pariin kertaan ku en suostunut päästää sisään, soittivat sit päälikölleen ja tämä soitti sit mulle ja mä sanoin vaan et "Voitte puolestani hyvinkin kuntoilla ulkona pakkasessa jos mielestänne ei sovi ottaa oikeat varusteet mukaan." BWAH 2 kilsan lenkki ja takaisin... *släp*

Anteeksi kaikki jotka esimiestenne takia joutuivat tähän *vink*

Tyypillinen päivä @ Urheilutalo

Meitä oli kolme tyyppiä vahtimas taloa 8-21 eli noin 4 tuntia työtä per mies per päivä, ne tunnit venyivät sateliiti-tv:tä katsoen tai pingistä pelaten, vuoron jälkeen meni itse trenaan pariks tunniks, sit saunaan ja suihkuun, uudet kuteet päälle ja vanhat vaihtoon, edessä loppupäivä Sotkulla, illan sitten venyivät pingisturnauksella @ urheilutalo avec the 2 other vahtimestari. Kun joku valitti etteivät saa pelaa pingistä ku me ollaan aina siel niin sanottiin vaan et 20 punnerusta MARS MARS... *släp*

Njooh, ton lisäks olin sit 7 viikko Tilkalla ekseeman takia :D LEPOO asento LEPOO...

Olisivat jumalauta antanu ne E-paprut heti käteen niin ei tarvis kuunnella toisten kuittailua mun laiskoist päivist :D

--
Rahalla saa ja taksilla kotiin...

[Nuclear]

Posts: 5,855

#513 • • Edited [Nuclear] el aprendiz

limE:
[...]


Tyypillinen esimerkki täysjuntista jolla on noussu "valta" hattuun :D

edit: lainausmerkit lisätty, ettei nyt ihan väärää kuvaa tuu :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

mniittymaki

Posts: 1,641

#514 • • mniittymaki

Ana-5000:




Hyvin se sujuu ^__^ AUK:iin vaan ja siitä RUK:iin ja sit vänrikkinä takas reserviin :)

Intissä on kivaa niinku jälkeenpäin ajatellen, sieltä jää paljon sellaisia muistoja joita muualta ei tulis hankittua, ja pääsee/joutuu moniin tilanteisiin mihin siviilissä ei ikinä joudu. Siellä pääsee välillä vähän kokeilemaan rajojaan, enemmän toki psyykkisesti kuin fyysisesti. Kunhan alkushokki hellittää, hommaan tottuu ja osaa ottaa sen touhun huumorilla, niin se paikka voi antaa paljonkin hyvää ihmiselle. Mä oon ainakin erittäin tyytyväinen että kävin armeijan, ilman sitä mun elämästä puuttuis paljon hienoja kokemuksia ja monta hyvää kaveria.

p.s. Oon ylpee susta *sydän*



Joo, Antin kanssa kyl samaa mieltä. Näin jälkeenpäin kun miettii niin välillä oikein
kaipaa niitä hetkiä mitä intissä oli.
Oma aika meno Vekaralla Jääkärikomppanjan lääkintämiehenä, tosi hyvin löysänä
semmosena. Suurin osa lämärikoulutuksen jälkeen tuli vietettyä joko Veksissä päivystäessä
tai sitten Pahkajärven ampumaleirillä jonkinlaisena apurina. Rentoa oli ja sillee..

Jos 270vrk ei tunnu ylipitkältä ajalta, suosittelen ehdottomasti lämärin hommia. Oppii
tärkeitä asioita mitä voi hyödyntää ihan siviilissäkin.

Tsemppiä kaikille ens vuoden alussa alottaville, ei se niin paha paikka oo :)

.m
BT

Posts: 164

#515 • • BT
KotRa 02/00 Kirkonmaa 6kk.
flygfisk

Posts: 327

#516 • • flygfisk
Merivoimien koulutuskeskus, Upinniemi.
10.01.2005 klo. 18.00 mennessä
*sydän*
Tropico

Posts: 246

#517 • • Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

flygfisk:
Merivoimien koulutuskeskus, Upinniemi.
10.01.2005 klo. 18.00 mennessä
*sydän*



Sama aika, eri paikka. Paikka Hyrylän ilmatorjuntarykmentti. Tuusula.
Voi elämäni kevät.
flygfisk

Posts: 327

#518 • • flygfisk

Tropico:
elämäni kevät.



Aivan varmasti. :D
Nega

Posts: 851

#519 • • Nega Mental, Progress
Tulenjohto kersantti - SmMePA 01/03 - 12kk *yessir* *hih*