Mites teidän asepalvelus..?

1,183 posts, 60 pages, 575,944 views

Fyrisch

Posts: 4,525

#861 • • Fyrisch

Epailija, 11.12.2006 12:12:
Siviilipalveluksen aikaa lyhennettävä! Työmäärä on epäreilusti suurempi! :D



On todellaki lyhennettävä, 13kk köyhyyden harjottelua on aika raskast touhuu :)

Itel ainaski alkanu mielenterveys jo 2kk jälkee melkee jo pettää, kun asumistukee ei oo maksettu kahteen kuukauteen, ja viel pitäs kuukaus odottaa ennenku ne maksaa (vaikka kaikki paperit oli ajois lähetetty sisään jne. missä tökkii?).

Tos mun palveluspaikas on sen takii paljon 'vähemmän' töitä ku muis palveluspaikois koska 7 päivää 11 tunnin yövuoroi putkeen, jonka jälkeen sit 10 päivää vapaat koko palvelusajan läpi..
loremipsum

Posts: 260

#862 • • loremipsum Furth3r

Fyraett, 11.12.2006 12:23:
---
Epailija, 11.12.2006 12:12:
Siviilipalveluksen aikaa lyhennettävä! Työmäärä on epäreilusti suurempi! :D

---


On todellaki lyhennettävä, 13kk köyhyyden harjottelua on aika raskast touhuu :)

Itel ainaski alkanu mielenterveys jo 2kk jälkee melkee jo pettää, kun asumistukee ei oo maksettu kahteen kuukauteen, ja viel pitäs kuukaus odottaa ennenku ne maksaa (vaikka kaikki paperit oli ajois lähetetty sisään jne. missä tökkii?).

Tos mun palveluspaikas on sen takii paljon 'vähemmän' töitä ku muis palveluspaikois koska 7 päivää 11 tunnin yövuoroi putkeen, jonka jälkeen sit 10 päivää vapaat koko palvelusajan läpi..



no eiks olis sama sit mennä sinne inttii ni pääsis 6 kk:lla ? josta saa vielä lomat pois ...
Fyrisch

Posts: 4,525

#863 • • Fyrisch

loremipsum, 11.12.2006 12:26:
no eiks olis sama sit mennä sinne inttii ni pääsis 6 kk:lla ? josta saa vielä lomat pois ...



intti ei oo vaihtoehto mulle ainaskaan, jos väkivallaton palveluspaikka maksaa vajaat 400 päivää niin olkoon niin sitte.

Mut kyl se aika pitäs kuiteski lyhentää koska armeijas tulee olee lähitulevaisuudes liikaa porukkaa ja budjetti alkaa loppumaan myös jossai vaihees, jolloin ne haluu et ihmiset miettis sitä siviilipalvelust kans vaihtoehtona.
Lerna

Posts: 320

#864 • • Lerna
I/07 parolaan et viel kyl täs kerkee sen vuoden viel hajoilee *aplodit*
jusam

Posts: 89

#865 • • jusam
Vekaralla 3. panssarijääkärikomppaniassa puoli vuotta II/05, pst-jamppana siis. Paska paikka vaikkakin hyvää porukkaa onneks. Olis pitänyt miettiä kaksi kertaa mitä sanoo kutsunnoissa. :)
Pauha

Posts: 515

#867 • • Pauha

jusam, 11.12.2006 13:10:
Vekaralla 3. panssarijääkärikomppaniassa puoli vuotta II/05, pst-jamppana siis. Paska paikka vaikkakin hyvää porukkaa onneks. Olis pitänyt miettiä kaksi kertaa mitä sanoo kutsunnoissa. :)



Miten niin paska paikka, mulla oli varsin mukavaa sen puol vuotta minkä sillä kerkes olemaan. *hih*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Jupe

Posts: 571

#868 • • Jupe
*tanssittel* kohta pääsee takas himaan, tosiaankin enää loppusota edessä.. KsPionP >> 362 *toktok*

--
"Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta." -Aulis Blomstedt

jusam

Posts: 89

#869 • • jusam

Pauha, 11.12.2006 13:21:
---
jusam, 11.12.2006 13:10:
Vekaralla 3. panssarijääkärikomppaniassa puoli vuotta II/05, pst-jamppana siis. Paska paikka vaikkakin hyvää porukkaa onneks. Olis pitänyt miettiä kaksi kertaa mitä sanoo kutsunnoissa. :)

---


Miten niin paska paikka, mulla oli varsin mukavaa sen puol vuotta minkä sillä kerkes olemaan. *hih*


No ketkä tykkää, ketkä ei.. :) Mä vaan en viihtynyt metsäreissuilla, pst-hommassa oli hullusti sellasia epämääräisiä taisteluita. Eli tavallaan tietty yksikössä ei muuta vikaa, mutta nihkee palveluspaikka. :>

ps. http://irc-galleria.net/view.php?nick=HAYABUZAXI&image_id=29466859 nuff said. :P
plink

Posts: 1,405

#871 • • plink team paska
viestimies, I/02 @ KarPr / I-SVP / 2. VK

jälkeenpäin ihan hauska joskus muistella, mut en kyl menis uusiks:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

KiimanenKurre

Posts: 791

#872 • • Edited KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
I/05 upinniemi ja sieltä turkuun laivastoon .. Matruusi*hyihyi**toktok* TJ 0....9kk pelkkää tuskaa ja takas en kyllä ikinä menis

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

psymax

Posts: 283

#873 • • psymax
kaipr/pohpionp/teknk/konejoukkue raivausajoneuvo ryhmä/korp psymax 2/02 362
ohi on ollu jo vuosia...
psymax

Posts: 283

#874 • • psymax

Fyraett, 11.12.2006 12:40:
---
loremipsum, 11.12.2006 12:26:
no eiks olis sama sit mennä sinne inttii ni pääsis 6 kk:lla ? josta saa vielä lomat pois ...

---


intti ei oo vaihtoehto mulle ainaskaan, jos väkivallaton palveluspaikka maksaa vajaat 400 päivää niin olkoon niin sitte.

Mut kyl se aika pitäs kuiteski lyhentää koska armeijas tulee olee lähitulevaisuudes liikaa porukkaa ja budjetti alkaa loppumaan myös jossai vaihees, jolloin ne haluu et ihmiset miettis sitä siviilipalvelust kans vaihtoehtona.



en minä ainakaan kokenu armeijassa väki valtaa... nussu paikka... työ elämässä on rankempaa..
Worin

Posts: 526

#875 • • Worin
Ei liity aiheeseen muuten kun osittain, mutta olin uudenvuoden virossa tartussa ja siellä olin kotibileissä jossa oli melkein kaikki virolaisia. Siellä virolaiset äijät oli ihan tohkeissaan raketeista ja me suomalaiset intin käyneet ei niistä paljon perustettu. Vedin johtopäätöksen että jo intin käyminen vie intoo ostella mitään uudenvuoden paukkuja kun on nähny paljon isompia paukkuja armeijassa.

niin ja

Finnish Rapid Deployment Force, porin prikaati, 2JK, -02
blau_

Posts: 7

#876 • • blau_
PsPr/HämPsP/1.PsvK/1/06TstPsvOs/Leo2A4

Alikersantti Parolasta. Parola paikkana ihan siisti, ei mikään betonihelvetti.
Ja vaunuk. tarjoaa parasta paskaa.. *nauru*
Wanna B

Posts: 259

#877 • • Edited Wanna B Rattopoika
MtAu

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!

sensei

Posts: 125

#878 • • sensei Käyttäjä

superjeesus, 2.3.2007 01:09:
PsPr/HämPsP/1.PsvK/1/06TstPsvOs/Leo2A4

Alikersantti Parolasta. Parola paikkana ihan siisti, ei mikään betonihelvetti.
Ja vaunuk. tarjoaa parasta paskaa.. *nauru*


scandinavian tanks..heh
itse alikkina teijoveijossa 1/06
rjv

Posts: 731

#879 • • rjv neuron tuoppi kiitos
lapinjärven tykistörykmentissä
kovas

Posts: 1,522

#880 • • kovas Kristo
ei kiitos.