Mites teidän asepalvelus..?

1,183 posts, 60 pages, 575,949 views

Link

Posts: 200

#461 • • Link
Riihimäen spol-joukkueessa oon nyt aikaani muutaman kuukauden viettäny.
Intti on ollu jostain kumman syystä tähän mennessä aika hauskaa.
Pistää meneen vaan pilke silmäkulmassa niin ei ala vituttaa niin pahasti.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#462 • • Aziz Combat Fighter

Dasjonna:
Hehe. Itsellä alkaa vuoden alusta totaali Huittisilla avolaitoksesa, että repikää siitä huumoria... 182 pvää olis niinku istuttavana... Saa polttaa muutaman savukkeen siinä ajassa... Mutta oma päätös, en valita... Päivärahat paremmat ku sivarilla tahi sitten varusmiehellä... Vapaus menee...



Linnakundi! Näytä tatskat!
hillitty

Posts: 40

#463 • • hillitty
itse yritin päästä lennostoon viime keväänä. En päässy, mut saatan yrittää uusiks 2006 (testien tulokset voimassa kaks vuotta). Jos pääsen lentäjäkoulutukseen, kestän sen inttipaskan unelmani voimalla. Jos en pääse lennostoon niin en tiiä mitä teen ja missä. Kai Kajaanin tykistö ois varavaihtoehto. Pumpum*aplodit*
armed_ahmed

Posts: 35

#464 • • armed_ahmed armed_ahmed
sotiminen on ihanaa! ja tärkeätä kanssa, kun meitsikin on kansainvälinen asekauppias. kävin joskus suomalaisten miesten kanssa armeijassa leikkimässä, oli mahtavaa. hyvä meininki, sanoisin! iltaisin pojat runkkasi yhdessä ja puhuivat ilkeitä juttuja tytöistä, mmm. ja tärkeintä oli nakkien väisteleminen eli sluibaaminen, siinä kaikki oppi hyviksi, ja se takaa suomalaisten selkärankojen laadun säilymisen. hyvä pojaat ja tytöt kun jaksatte olla menemättä sivariin, saadaan suomi pidettyä suomalaismaisena ja ei lopu ainakaan tästä maailmankolkasta pelkotilat kesken. tai aseidentarve.

--
korvat soi vieläkin.

Marchand

Posts: 201

#465 • • Marchand

Dasjonna:
Hehe. Itsellä alkaa vuoden alusta totaali Huittisilla avolaitoksesa, että repikää siitä huumoria... 182 pvää olis niinku istuttavana... Saa polttaa muutaman savukkeen siinä ajassa... Mutta oma päätös, en valita... Päivärahat paremmat ku sivarilla tahi sitten varusmiehellä... Vapaus menee...




Oikea valinta *aplodit* mä olin ite samas paikas ´97 ihan jees mesta mut meinas olla tylsää *nauru*
coco

Posts: 172

#466 • • coco hifipanda
Merivoimien koulutuskeskus, Upinniemi - II/06
ratsastuskoulu

Posts: 604

#467 • • Edited ratsastuskoulu
Sivaria vielä 8 päivää jäljellä. Vuoden oon istunut toimistossa juoden kahvia, lukien eri foorumeita ja pelaten Flash-pelejä selaimella. Ihan vitun turhaa (kuten etukäteen arvelinkin), ja aivan hyvin olisin voinut sen vapautuksen ottaa.
d0a

Posts: 141

#468 • • d0a Burb!
Kutsuntatilaisuus läpi menty ja tuloksena Pioneerirykmentti Keurusselkä I/06.
Itse tilaisuutta pidin erittäin turhana, mutta pääasia, että kaikki on kunnossa nyt!
maude

Posts: 173

#469 • • maude
Sissit, Immola 1/02

--
There goes one of Gods own prototypes; too weird to live, too rare to die

wizzy

Posts: 114

#471 • • Edited wizzy ( I )
I/03 suoritettu iihan kohtuullisilla arvosanoilla, ei kyllä paljoa napannu!!! Eli paska reissu mut tulipahan tehtyä.
Kunto nous kyllä ihan raimona, viimiseen cooperiin hölkkäilin 2970m eli 30m päähän kuntsarista*grr**grr*.
Muutenkin aina kun oli vapaata niin jotain lähettiin pelaamaan ja hyrylässä oli iha henmetin hyvät beachvolley kentät, vielä rantabaaria ja bikinitypyä olisi kyllä kaivannut!!*joo*

EDIT : Lisätään nyt vielä että alokas ajan leiriltä sain keuhkokuumeen ja muutenkin ne oli jotain ihan kauheeta 25 asteen pakkasessa.

--
All massive

BEAT!!

Posts: 55

#472 • • Edited BEAT!! Support your local pub
SAAPUMISERÄ 2/03

Nyt oon kouluttajana Riihimäellä aliupseerikoulussa.

Tässä kuitenkin muistoja ensimmäisestä sissiharjoituksesta.

--
Hirosima 45
Tshernobyl 86
Windows 95

Avatar
#473 • • polve Guest
Sattuuko paikalla olemaan viisasta henkilöä joka osaisi mainita,
että vaikuttaako värisokeus (lievä pun.vihreäkö se nyt oli?) kuinka
ratkaisevasti viestimieheksi pääsyyn?
Avatar
#474 • • kelasin Guest
mun asepalvelus odottaa viel :)
Arc

Posts: 69

#475 • • Arc Lurker
Ensimmäisessä erässä -06 olisi tarkoitus häipyä Vekaralle jääkäriksi. *iloinen*
Onse aika kummallista juu, kun oikeastaan pelkkää positiivista on tuosta intistä kavereilta kuullut.
Tarkoitus olisi olla - ainakin näin aluksi - niin pitkään kun voi, eli edetä aukkiin jos vain pääsee ja sitten katsellaan. *igor*

--
You sunk my battleship!

Kaizu

Posts: 194

#476 • • Kaizu Kaizu / Team Hullu Pulu
Tammikuussa Santikseen *poks*. Näillä näkymin kuljettajaksi mutta saas nähdä.

--
PaartiPaarti

AlexS

Posts: 1,389

#477 • • AlexS kummasetä
Hyvin, TJ -362 kohta *hymy*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Kaaottisen mukava

Posts: 94

#478 • • Kaaottisen mukava aka kamu
Tipahti vähän aikaa sit kertauslappu postista. Kumma kyllä en huuta VOI V***U vaan KYLLÄ, 250 + päivärahat! Niil pystyy taas kustantantaa parit bileet ja uusii vaatteit! *jiihaa*

--
Yön saalistajalla on aina hauskempaa!

Timmo

Posts: 657

#479 • • Timmo
10. päivä Upinniemeen hengailee.

--
Elämä On Raato

Tebi

Posts: 131

#480 • • Tebi normisetti
heinäkuussa niinisaloon *poks*

--
koi syö ja ruoste raiskaa