ALIEN:
kuules me oltiin tekemisissä sunkin purkkias isompien tölkkien kanssa ja sitäpaitsi paremminhan sitä oppii merenkäyntiä linnakeveneellä kaksistaan, kun jossain isos botskis isojen herrojen kanssa usko tai älä ;)
Hääh? Milläs purkilla sä oot ollu sit tekemisis? Ja merenkäynnistä, varmasti opitte enemmän "purjehtimaan", mut se mikä mulla ainakin jäi parhaiten mieleen oli se kun oltiin yöllä merellä keskellä ei mitään ja kuinka _rauhallista_ siel oli. Eniten tossa purjehduksessa just nappaa se "oma rauha" ja kiireetön meininki mikä siel on, ei se et pääsenkö reivaa jotain purjetta just oikeeseen aikaan oikeessa paikassa :D
ai niin koulutettiiks teitä virallisesti meriliikenteen kuskeiks? eipä varmaan, tais illat mennä siel kansivahdin hommissa kylmällä laiturilla, kun me esim saunottiin suomen suurimmassa saunassa tai oltiin himas kuorsaa :)))
Ei, ei meitä koulutettu meriliikenteen kuskiks, mut paskaaks sellanen mua kiinnostaakaan :D Ei mua hirveesti nappais ajella jollain Suomenlinnanlautalla (mihin ne teijän paperit ilmeisesti valmistaa ainakin?), mielummin kyydis 50m paatil 32 solmuu keskel ei mitään. Ja joo, kansivahdit oli v*ttumaisii kylmäl sääl ellei sit ollu jossain kaupungis mis riitti aina juttuseuraa kaupunkilaisista.
PS. Mun broidi on sun broidiis parempi ;)