1,183 posts, 60 pages, 592,148 views
T0mbstone:
Lapinjärvi 2003/1 & Lappeenrannan teknillinen yliopisto/Tietotekniikan laitos. 395 vuorokautta.
Viikot atk-ylläpitoa ja irkkausta, ja viikonloput yhtä bilettä
Voi damn et oli hauska vuosi, melkein harmitti kun loppui palvelus
Jone:
PIkkasen väärä asenne? No IMO on pikkasen väärä asenne, että tonne on käytännössä pakko mennä spedeilemään vähintään kuudeksi kuukaudeksi. Mitä tulee siihen, että satakasikymppiset saa paskimmat mahdolliset duunit, niin ei kyllä IMO pidä paikkaansa niin ollenkaan. Asian voi vahvistaa niiltä hangessa tetsanneilta kolmekuuskakkosilta, joiden touhuja katselin oman toimistohuoneeni ikkunasta naureskellen kahvikuppi kädessä. Jos sekin tuntui liian rankalta, niin ei muuta kuin lappu huoneen oveen, merisotilastoimikunnalle pelaamaan pleikkaria tai varusmiespapin kanssa sodeen kahville.
hallucinogen:
Aivan itsekin olin kirjuri ja kyllä aika meni leppoisasti jalkapallon mm-kisoja seuratessa ja satakunnansanomia lukiessa Kovin tupakaverit jakso valittaa kun mä vaan lusmuun toimistolla mut samapa tuo, eipä tarvinnut ryynää jossain lumihangessa kuuskakkoset päällä ja välillä repii jotain kranaatiheitintä kinoksista
[Nuclear]:
Ja mitä noihin 180 pvä:n miehiin tulee, niin ei ainakaan mun makuun ollu ykskään duuni. Itteäni ei ainakaan nappais istuu toimistolla/vmtk:lla klo 8-16 tekemättä mitään, kävis aika turhan pitkäks. Mielummin oon 270 pvä ja niistä suurimman osan merellä jonne lähtisin nyttenkin mielelläni.
alien:
eihän ne kaikki 180:set tee pelkästään samaa hommaa.. Esim suokissa nillä oli mitä kivempia tehtäviä ;)
Jone:
Asian voi vahvistaa niiltä hangessa tetsanneilta kolmekuuskakkosilta, joiden touhuja katselin oman toimistohuoneeni ikkunasta naureskellen kahvikuppi kädessä.
Jone:
No IMO on pikkasen väärä asenne, että tonne on käytännössä pakko mennä spedeilemään vähintään kuudeksi kuukaudeksi.
Mitä tulee siihen, että satakasikymppiset saa paskimmat mahdolliset duunit, niin ei kyllä IMO pidä paikkaansa niin ollenkaan. Asian voi vahvistaa niiltä hangessa tetsanneilta kolmekuuskakkosilta, joiden touhuja katselin oman toimistohuoneeni ikkunasta naureskellen kahvikuppi kädessä.