Mites teidän asepalvelus..?

1,183 posts, 60 pages, 576,505 views

Epailija

Posts: 5,636

#141 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kilobitti:
---
tomppi:
UudPr 2/98 sotilaspoliisi, ja vielä vapaehtoisesti. Monille riitti se 6 kk, mä olin siellä 9 kk. Kai päässä on jotain vikaa *ding*
---
Mehän ollaan sitten nähty siellä - kenties jopa vi##uiltu portilla toisillemme kengännauhoista ja tervehtimisestä*nauru* UudPr,2/98, res.aliltn



Team Dragsvik. *hih* Kerrataan vielä: UudPr, II/00, res.alik., KustJK *piis*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

lostgone

Posts: 2,493

#142 • • lostgone
Vähän aiheen ulkopuolelta, mut yritän kovasti parhaillaan kirjoittaa harjoitteluraporttia työskentelystäni puolustusvoimissa, joskus silloin kun mulla oli hyvä kunto *nauru* Kaikesta meidän koulussa harjoitteluviikot saakin..
En kyl vieläkään tunne kauheasti haikeutta noihin aikoihin, mut on kiva lisä, muuten niin heikkoon CV:hen, laittaa toimineensa sopimussotilaana..
(vedän sirpillä ja vasaralla varustettua pipoa syvemmälle päähäni..)*pahis*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Orfeus

Posts: 5,872

#143 • • Orfeus
Viime heinäkuust lähtie tuli 18päivää hilluttuu Parolassa ja nyt sujuu sivari mukavasti klubbaria selaillessa*nauru*

Kyl intti iha kiva paikka ois jos haluu jäädyttää koko muun elämän vuodeks(vuode keikka meitille oli tulos)mut mun kohalla ei ois toiminu noi pitkää!
Cassu

Posts: 634

#144 • • Cassu Vieras omassa elämässä

fantazia:
viel 160aamua jäljel onttolan rajavartiostos sissikoulutukses... nyyh... =/ perjantaina saapu kokelaat ni maanantaina alkaa aamulenkit jeejee...



Siel on sentää jotain perinteitä....tulee noist pienist rajkouluist mutten sellassii miehiä että....mut kyl ne kakaratkin siel viel juoksenteli....mut kyl tollanen opettaa....
Ite RMVK/RjK Immola, Imatra (2003, 180pv)

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

misjah

Posts: 3,373

#145 • • misjah Team Sika
pääsin maanataina pois kertaamasta enkä oo enää menos vaikka tulis kutsu.. oli se niin perseestä toi muistin virkistys.. *eiei* *taputapu* *kivatsulle*

--
www.team*possu*.tk

Emulator

Posts: 213

#146 • • Emulator The Lost Soul
6 kk tiedustelijana vekaranjärvellä :) Ihan ”lepposat” metsä leikit vedettii siellä *vink*

--
<3

stimbeh

Posts: 400

#147 • • stimbeh Moriheimoreilee.

Avalanche:
Ihmettelin vaan tässä, että kuinka moni täällä on käynyt jo armeijan? Kertopaaka hieman palvelusajastanne ja sotilasarvoista... ja tietenkin, missä palvelitte?*täh*



Hmm. Olen käynyt. 362vrk. Reservin upseeri (wänskä). Vekaran Tiedustelukomppania / TJ-Auk / 3.KTPtri / 3.PsJk / RUK kurssi-221 (hamina)

\”kivaa oli\” *justjoo*

--
Flow with the go.

Avatar
#148 • • astaroth Guest
Lähtö edessä heinäkuussa 2005, silakaksi Upiniemeen. Itse kuulun varmaan siihen vähemmistöön, jotka odottaa inttiä innolla. Tavoitteena olisi aukki, jota kautta Kansainvälisiin joukkoihin. Minulla ei jää tänne mitään, joten mitään en lähtiessäni menetäkään.

On kyllä todennäköistä, että inttiin jouduttuani ei olekaan niin hauskaa, mutta positiivisin mielin haluan lähteä. Varsinkin, kun haluan saada jotain aikaan asepalvelukseni aikana...*hymy*
blender

Posts: 2,552

#149 • • blender Arcade | KAIKU

Cosmo:
On vaikea ymmärtää ihmistä joka voi olla vapaaehtoisesti yli 6kk intissä! *dissaa* teillä heittää päässä ja pahasti... *dissaa*



NO jos joku haluais vaikka poliisiks tms... onhan sellasiakin... ja kyl siitä voi olla hyötyykin, kuten esim johtajakoulutuksesta...

itse oon menossa onttolan rajavartiostoon sissiks tossa heinäkuus, jatkopaikan oon jo miettiny ja ½ vuotta saa piisata...
workunit

Posts: 261

#150 • • workunit Hymyilevä kukkakeppi

Cassu:
---
fantazia:
viel 160aamua jäljel onttolan rajavartiostos sissikoulutukses... nyyh... =/ perjantaina saapu kokelaat ni maanantaina alkaa aamulenkit jeejee...

---


Siel on sentää jotain perinteitä....tulee noist pienist rajkouluist mutten sellassii miehiä että....mut kyl ne kakaratkin siel viel juoksenteli....mut kyl tollanen opettaa....
Ite RMVK/RjK Immola, Imatra (2003, 180pv)



PK-R/ Rjk Onttola 1995, silloin minimi oli 240vrk. Tulihan nuo metsät tutuksi eikä käyny aika pitkäksi. *nauru* sissinä on ihan kiva olla *vink*
Dementation

Posts: 2,892

#151 • • Dementation wednesday?
Lykkäystä saatiin viimeeksi ja ehkä ensi kerralla sitten vapautus...
Tai sit pitää järkätä sellainen...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

noena

Posts: 3,138

#153 • • noena first breath after coma
Mä oon vähän miettinyt että vois sitä sitte tulevaisuudessa käydä intin, mutta kyllä tässä varmaan mieli muuttuu suntaan jos toiseenkin useamman kerran^^

--
TwistedLife™ Amusement Park

typ0

Posts: 1,892

#154 • • typ0 syntax error
1.TasPTRI lämi II/00
suomeks

ensimmäisen tuliasemapatterin lääkintämies vuosikertaa 2000 toinen saapumiserä *nauru* eli ohi on ohi on *iloinen*
kesällä pitäs mennä kertaan...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Vexe

Posts: 1,016

#156 • • Vexe
Heinäkuussa vekaralle viestintään ja toivottavasti 6kk jälkeen pois. Tulen tekemään kaikkeani, ettei sielä tarvitse olla pidempään, kuin minimi aika. Itken vaikka papille, jos on pakko. :)
typ0

Posts: 1,892

#157 • • typ0 syntax error

T-mu:
---
kesällä pitäs mennä kertaan...
---

Vai on kulliolli pannu sellasta postia.... forrssassta. Ei oo mulle vielä tullu. *uros*



ei oo pistäny mut tien et sellanen odottaa ku pääsen takas suomeen niin kovasti nimittäin uhkaili ku poistuttiin sielt.. plus et soitin sinne tos enne ku lähin et iha turha kuvitella et oisin tulos keväällä ku oon vaihos... sit oli et joo ei hätää kesällä vasta ootte tulos *nyyh*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

[Nuclear]

Posts: 5,855

#158 • • [Nuclear] el aprendiz

Vexe:
Heinäkuussa vekaralle viestintään ja toivottavasti 6kk jälkeen pois. Tulen tekemään kaikkeani, ettei sielä tarvitse olla pidempään, kuin minimi aika. Itken vaikka papille, jos on pakko. :)


Mun mielest pikkasen väärä asenne toi et mahdollisimman nopeesti vaan pois, muuten ihan sama minne joutuu. Ite olin 9kk, mut 13 ekan viikon jälkeen olikin sit jo ihan lepposaa, etten jopa sanois et mukavaakin ajoittain. *hymy* Jos nyt tulis kertauskutsu niin lähtisin ihan mielellään, tai no riippuen mihin mut on sijoitettu (ei oo oikein jaksanu kysellä) ku varusmiespalveluksen merivoimissa palvelleista vain harva saa sen sodanajan sijoituspaikaks.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Juhgu

Posts: 7,921

#159 • • Juhgu Virnistelijä
Sivarissahan minä, pienen ikuisuuden olen täällä jo ollut ja vielä 82 päivää edessä. *nukkuu*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)