Mites teidän asepalvelus..?

1,183 posts, 60 pages, 576,179 views

flygfisk

Posts: 327

#101 • • flygfisk

[Nuclear]
Jos meinaat merivoimiin, niin kiitä onneas et oot tammikuun saapumiserässä. Purjehduskausi meinaan alkaa just ku pääsette laivoille ja pääset olemaan maksimiajan merellä joka on ihan lystiä puuhaa vaikka intin alaisuudessa onkin. Tosin riippuu minne joutuu, mut valehtelematta voisin sanoa Ohjusviirikköä parhaaks vaihtoehdoks.


Totta puhut kuomaseni. Kai sen puoli vuotta saa jotenkin kulumaan, jos ei muuta, niin katusoittajaksi Espanjaan.*hih*
bonfire

Posts: 164

#102 • • bonfire

[Nuclear]:
---
lentokala:
2005 tammikuussa pitäisi suunnata kohti Upinniemeä. Meinasivat pistää Vekaralle, mutta panin vastaan. *pahis*
Kaverilla vene ja siellä tullut oltua muutamana kesänä ja tykkään merestä, että toivottavasti tulleepi mukavata. Saisi vaan muutettua 2004 heinäkuuksi, ettei pidä puoleksi vuodeksi keksiä jotakin järkevää tekemistä.
---

Jos meinaat merivoimiin, niin kiitä onneas et oot tammikuun saapumiserässä. Purjehduskausi meinaan alkaa just ku pääsette laivoille ja pääset olemaan maksimiajan merellä joka on ihan lystiä puuhaa vaikka intin alaisuudessa onkin. Tosin riippuu minne joutuu, mut valehtelematta voisin sanoa Ohjusviirikköä parhaaks vaihtoehdoks.




Jos laivaston puolella on tavoitteet niin suosittelen miinalautta porkkalaa tai jos haluaa todella viettää oikeasti rentoa merillä oloa niin suosittelen koko sydämmestä hakemista sieltä Kotkaan
Kuusisen sotilassatamaan. rennompaa paikkaa ei ole kuin SE. Mahtava kesä kaupunki päivät merillä ja illat kotkan kaupungissa. Naiset tykkää. ja todella kannattaa mennä merivoimiin tammikuussa jos todella haluaa merille. Itse Aloitin palveluksen upinniemestä ja päädyin sieltä AUK:n kautta kotkaan. Mahtavaa oli. Reservin kessu. Se oli kyllä mahtavaa aikaa.
flygfisk

Posts: 327

#103 • • flygfisk

bonfire:
Jos laivaston puolella on tavoitteet niin suosittelen miinalautta porkkalaa tai jos haluaa todella viettää oikeasti rentoa merillä oloa niin suosittelen koko sydämmestä hakemista sieltä Kotkaan
Kuusisen sotilassatamaan. rennompaa paikkaa ei ole kuin SE. Mahtava kesä kaupunki päivät merillä ja illat kotkan kaupungissa. Naiset tykkää. ja todella kannattaa mennä merivoimiin tammikuussa jos todella haluaa merille. Itse Aloitin palveluksen upinniemestä ja päädyin sieltä AUK:n kautta kotkaan. Mahtavaa oli. Reservin kessu. Se oli kyllä mahtavaa aikaa.


Siis, jos joku on mahtava kesäkaupunki, niin se on ilman muuta Kotka. Täytyykin pistää neuvosi muistiin.
PsyTranceFormer

Posts: 752

#104 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
7 päivää tuli oltua Parolan nummella...
[Nuclear]

Posts: 5,855

#105 • • [Nuclear] el aprendiz

bonfire:
Jos laivaston puolella on tavoitteet niin suosittelen miinalautta porkkalaa tai jos haluaa todella viettää oikeasti rentoa merillä oloa niin suosittelen koko sydämmestä hakemista sieltä Kotkaan
Kuusisen sotilassatamaan. rennompaa paikkaa ei ole kuin SE. Mahtava kesä kaupunki päivät merillä ja illat kotkan kaupungissa. Naiset tykkää. ja todella kannattaa mennä merivoimiin tammikuussa jos todella haluaa merille. Itse Aloitin palveluksen upinniemestä ja päädyin sieltä AUK:n kautta kotkaan. Mahtavaa oli. Reservin kessu. Se oli kyllä mahtavaa aikaa.


Porkkalalla vaan kun ei pääse minnekään ku se matkavauhti oli se 9 solmua? *hih* Ohjuspaateilla pääsee satamasta toiseen vielä samana päivänä sentään, ite ainakin kuolisin tylsyyteen veneellä joka liikkuu kävelyvauhtia.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Individual

Posts: 10,942

#107 • • Individual HYPNO!
II / 95 TAS-miehistö KotRPsto Kirkonmaassa 285 vuorokautta...
Ja yhden vapaaehtoisen kertauksen olen käynyt intin jälkeen, joka tosin kesti vain viikonlopun.
Ei nyt mikään maailman suurin ikävä ole kylläkään mihinkään pitempään kertaukseen, mutta täytyis varmaan olla varusmiesjohtaja, että kertauksiin kutsutaan...Ei tällaista tavan rivitykäriä. *nauru*

Hauskaa intissä oli ja välillä vähemmän hauskaa. Kokemus sinänsä! *nauru*

T:Tero

[muokattu 28.12.2003 16:54]
Progress

Posts: 955

#108 • • Progress
Spolmies, 6.7.1999- 1.4.2000...
Palvelus paikkanani oli Hamina, mutta siitä osan olin koulutettavana Mikkelin Spol-koulussa.
Kertauksissa käyny ahkerana... *hymy*
Tykkäsin intistä, menisin uudestaa, jos voisin. Toisella kerralla menisin Uttiin. *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

ella_

Posts: 1,329

#109 • • ella_
en tajua miten intistä voi tykätä... oisinpa sitten nainen tai mies ni en kyllä kovin helpolla inttiin menis..

petri sen sijaan kävi sen jonku jutun siel säkylässä ja vähän välii ne lähettelee sille kirjeitä et lähtis rauhanturvaajaks.. onneks se ei lähde *sydän*

--
Elementary, my dear.

Progress

Posts: 955

#110 • • Progress
tarkennan muuten tota äskeistä kirjotustani...
Mulle on kyl aivan sama mitä muut tekee, eli meneex inttii, vai nöy...
Jos sota syttyy, meitsi lähtee luultavasti ruotsiin pakoon(ellen ole jo mennyt).
Rauhan mies olen, henkeen ja vereen.
En pysty joskus tappamaan edes itikkaa, joten musta ei varmasti paljoo hyötyy rintamalla ois...
Mut aseista, tarkka-ampumisesta tykkään.*hymy*

>>ei aseet ole vaarallisia, vain niiden käyttäjät>>

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

ella_

Posts: 1,329

#111 • • ella_
mäkin aina sanon petrille et jos sota syttyy ni me sit muutetaan ruotsiin. ei vastaväitteitä.

--
Elementary, my dear.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#112 • • Lost-Soul los pallos

juice:
just vähänaikaa sitten loppu 9kk kotkassa. eikoiskoulutus ”vedenalainen valvoja/tutkamies”. Jos joku on käyny fyysisesti löysemmän intin kuin minä, nii sopii ilmoittautua. ison osan intistä vietin 30m maan alla emp. suojatuissa tiloissa näpytellen koneita.


Ilmoittaudun....öööö.. johonkin...

Pyörällä alamäkee sodeen ja autolla takas patterille. Välillä piti mennä ottamaan viikoks aurinkoo kalliolle ja pelaamaan biljardii. Tosin biljardin pelaamiseen tarvii jo jotain lihaksii... *ding*

[muokattu 29.12.2003 04:42]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jude^

Posts: 39

#113 • • Jude^ team syväjää | Ever After Rave @ Torkkelinmäki
OOOOOHI ONNNNN !!!! *jiihaa*

ei koskaan enää ! *aplodit*

--
dig it or not - it's me

Dave

Posts: 1,750

#114 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
on suoritettu.. 1/97 hela vuos,arvo res.ltn.*hymy*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

tomppi

Posts: 1,600

#115 • • tomppi thzombie ™
UudPr 2/98 sotilaspoliisi, ja vielä vapaehtoisesti. Monille riitti se 6 kk, mä olin siellä 9 kk. Kai päässä on jotain vikaa *ding*

Että oli kylmää sitten talvella, se oli just silloin kun kaikki pakkas ennätykset rikottiin. Pääsin jopa lehteen, iso kuva mutta ei tunnistais, niin paljon vaatteita päällä että silmät vaan näkyy.

Serkkuni on jossain Afrikassa rauhanturvaajana nyt.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Illustrator

Posts: 3,171

#116 • • Illustrator
Pakko vastata. Huomenna sisään.*jiihaa*TJ362, joo naurakaa vaan.
teemut

Posts: 40

#117 • • teemut

Illustrator:
joo naurakaa vaan.



Hahaa. Ei vaan, otan osaa.

Riihimäellä tuli oltua I/02.
Encoder

Posts: 310

#118 • • Encoder Kofeinisti

Illustrator:
Pakko vastata. Huomenna sisään.*jiihaa*TJ362, joo naurakaa vaan.



Kuin myös. Halliin (Kuorevedelle) menossa Ilmavoimien Teknilliseen Kouluun *hymy*

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

sts

Posts: 7,969

#119 • • sts Sama pyynti aitta!
Sain vapautuksen kun uhkasin kutsunnoissa vetää erästä kersanttia turpaan. *pahis*
Xelfer

Posts: 140

#120 • • Xelfer harder.fi
Puhuivat täällä asiaa. IT ei todellakaan osu mihinkään. Mulle armeija oli velvollisuuksista sluibaamista ja tupa”kavereiden” kanssa tappelua. Olin siis ½ vuotta Heikkilän lepokodissa, mutta eihän se nyt ihan niin lepokoti ollu mitä puhutaan. Iltalomat oli kuitenkin mukava lisä. Vemppaa -> nakkeja -> lisää vemppaa -> lisää nakkeja jne. Niinhän se meni... Joka tapauksessa sanon näin: armeija on paskaa, menkää kaikki sivariin vielä kun voitte! *piru*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.