Hauskaa oli ja näin jälkeenpäin ajateltuna helvetin kiva kokemus. Okei olihan siellä ne vittumaisetki päivät, mut mulle jäi kokonaisuudessaan ihan positiivinen fiilis..
.m
1,183 posts, 60 pages, 592,247 views
[Nuclear]:
Mun mielest pikkasen väärä asenne toi et mahdollisimman nopeesti vaan pois, muuten ihan sama minne joutuu.
kilobitti:
---
[Nuclear]:
Mun mielest pikkasen väärä asenne toi et mahdollisimman nopeesti vaan pois, muuten ihan sama minne joutuu.
---
Tommonen mahd.nopeasti pois-asenne maksimoi helposti vitutuksen. Kun yrittää päästä mahdollisimman helpolla, saa myös ne kaikkein tylsimmät, vittumaisimmat ja yksinkertaisimmat hommat. Ja niitä jotka lusmuaa ihan vaan periaatteesta vituttaa usein vielä enemmän - ne joutuu kuitenkin tekemään sen saman kun muut, mut tekevät sen jatkuvasti vastaan haraten.
Jone:
PIkkasen väärä asenne? No IMO on pikkasen väärä asenne, että tonne on käytännössä pakko mennä spedeilemään vähintään kuudeksi kuukaudeksi. Mitä tulee siihen, että satakasikymppiset saa paskimmat mahdolliset duunit, niin ei kyllä IMO pidä paikkaansa niin ollenkaan. Asian voi vahvistaa niiltä hangessa tetsanneilta kolmekuuskakkosilta, joiden touhuja katselin oman toimistohuoneeni ikkunasta naureskellen kahvikuppi kädessä. Jos sekin tuntui liian rankalta, niin ei muuta kuin lappu huoneen oveen, merisotilastoimikunnalle pelaamaan pleikkaria tai varusmiespapin kanssa sodeen kahville.
hallucinogen:
Kovin tupakaverit jakso valittaa kun mä vaan lusmuun toimistolla mut samapa tuo, eipä tarvinnut ryynää jossain lumihangessa kuuskakkoset päällä ja välillä repii jotain kranaatiheitintä kinoksista