Mites teidän asepalvelus..?

1,183 posts, 60 pages, 575,951 views

sapeli

Posts: 11,768

#521 • • sapeli jokukukamikä?

Surreal:
kävin AUKssa asti toteamassa ettei se paikka ole mua varten ja sit sivariin, joka loppu noin kk sitten :=)



Ihan vaan mielenkiinnosta, miten se käytännössä tapahtuu kun siirtyy intistä sivariin? Itse kun menin sivariin ihan suoraan kutsunnoista lähtien... Tarviiko siihen jonkun painavan syyn, kuten lääkärin tai psykologin todistuksen, vai onko se ihan vaan ilmoitusluontoinen asia että "hei, mä lähen nyt sivariin, moikka"? *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Surreal

Posts: 374

#522 • • Surreal Söhö

sapeli:
Ihan vaan mielenkiinnosta, miten se käytännössä tapahtuu kun siirtyy intistä sivariin? Itse kun menin sivariin ihan suoraan kutsunnoista lähtien... Tarviiko siihen jonkun painavan syyn, kuten lääkärin tai psykologin todistuksen, vai onko se ihan vaan ilmoitusluontoinen asia että "hei, mä lähen nyt sivariin, moikka"? *ding*




Aika lailla silleen et sanoin et nyt riittää...

Täyttelin jotain lappuja et miks, ja kävin juttelee jonkun ison pampun kanssa joka halus varmistua et teen väärän päätöksen sen mielestä :)
BT

Posts: 164

#524 • • BT

Tropico:
---

---


Sama aika, eri paikka. Paikka Hyrylän ilmatorjuntarykmentti. Tuusula.
Voi elämäni kevät.



Niin sitä pitäää.
serotonot

Posts: 3,137

#525 • • serotonot Paul Easy
Palvelusta vajaa 2kk takana ja reilut 10kk viel edessä.

Eipä tää sivari nyt mitään maailman mukavinta touhua ole, mutta ei mua kyllä inttiin sais vaikka tää kestäis kaks kertaa kauemmin.
Hrár

Posts: 25

#526 • • Hrár Fuckyeah
ohi on...

reservin "sissi"alikessu *justjoo*
HämR/2.TiedK II/03

--
Tänään jäljellä elämä

transumadame

Posts: 23

#527 • • transumadame
kas kun mun ei tarvinnu mennä ollenkaan. lähetin psykiatrin lausunnon ja ton kuvan mikä on mun profiilissa. mietitäänpä miksiköhän tais tulla vapautus... hmm.
Mosh

Posts: 137

#528 • • Mosh Adonis
I/03 Upinniemeen, 2 komppaniaan. Sieltä sitten 3kk peruskoulutuksen jälkeen Merisotakouluun Suomenlinnaan Esikuntajoukkueeseen (eli ihan säkki gonajoukkue). Siellä sitte Vänö nimisellä laivalla kierreltiin suomen saaristoa kesällä, koulutettiin kadetteja sun muuta.

Aika lepposa intti loppupeleis... ehkä tekemisen puute oli suurin ongelma, mutta viikonloppuja tuli oltua ehkä hurjat 3 tai 4 kiinni, joista yks meni ruotsissa Kalmarissa, josta toimme kotiin sitten verovapaat viinatkin. *nauru*

Lokakuussa 9 2003 kotiuduin sitten. Nyt olen ylhäinen reservin matruusi.

Onhan se ihan fakta että laivasto on ykkönen, ei mitään muuta voi edes harkita. Ainakin naiset on mun kanssa aina ollu samaa mieltä *hymy*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Gnizhak

Posts: 701

#529 • • Gnizhak iku
voisko joku korjata ton topicin kieliopin jo pikkuhiljaa :>

--
Don't Just Stand There

mk

Posts: 91

#530 • • mk kixumuusikko

serotonot:
ei mua kyllä inttiin sais vaikka tää kestäis kaks kertaa kauemmin.



Samat sanat. Sivari tosin jo kaukana takana.
Tosimiehet uskaltaa mennä sivariin!! Nynnyt valuu massan mukana harjoittamaan syntisiä tappamisen oppeja!
No heh.. jotenkin tolleen ;)
akiapina

Posts: 2,729

#531 • • akiapina apinaki

flygfisk:
Merivoimien koulutuskeskus, Upinniemi.
10.01.2005 klo. 18.00 mennessä
*sydän*



Hajo med hilan maasto *nauru* Tai vielä paremmin hajo med kiikala, siellä asuu kuolema ;)
Cloud

Posts: 2,162

#532 • • Cloud Game Freak
Parikertaa käyty ja parikertaa tultu nopeasti tilkan kautta pois.. jos ens kerralla ne jo uskois etten mä sielä ole ja sais sen vapautuksen.

Eli Hennala kutsuu kesällä 2005 ja pois sieltä viimeistään viikonpäästä siitä jos ei nyt aikasemmin =P toivonmukaan vihdoin ne vapautuspaperit taskus.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Avatar
#533 • • Jaska Guest

Surreal:
Enkä kadu tetsauksen puutetta mun elämässä...



Ai et vai;)
Avatar
#534 • • nebula Guest
*yessir* Tuli käytyä 180 vrk palvelus Upinniemessä saapumiserässä I/04. Kirjurin hommiin laittoivat... *hymy*
Illustrator

Posts: 3,171

#535 • • Illustrator

galilei:
Tosimiehet uskaltaa mennä sivariin!! Nynnyt valuu massan mukana harjoittamaan syntisiä tappamisen oppeja!

Ja kovimmat lähtee kiven sisään.*nauru*

Ohi on. HellItr 1/04.*hihu*
Tornadoz

Posts: 121

#536 • • Tornadoz

flygfisk:
Merivoimien koulutuskeskus, Upinniemi.
10.01.2005 klo. 18.00 mennessä
*sydän*



Tervetuloa! Toivottaa: II/04 - 7.4.2005 kyseisestä paikasta vapauntuva *iloinen*
Mosh

Posts: 137

#537 • • Edited Mosh Adonis

Aki A.:
---

Hajo med hilan maasto *nauru* Tai vielä paremmin hajo med kiikala, siellä asuu kuolema ;)



"Älä lausu Kiikalan nimea ääneen, tai kirjoita sitä. Ajatuskin on kielletty"

Klubbarin sääntöpykälä #1.

Unohdit mainita, pidä se rantakasarmi hyvin suojeltuna. Siellä pääset varmaan vähän harjoittelemaan...

SUOJELUVAROITUS!!!!!

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

-qwr-

Posts: 117

#538 • • -qwr- antifeidari

Illustrator:
---
galilei:
Tosimiehet uskaltaa mennä sivariin!! Nynnyt valuu massan mukana harjoittamaan syntisiä tappamisen oppeja!

---
Ja kovimmat lähtee kiven sisään.*nauru*

Ohi on. HellItr 1/04.*hihu*



Jeh.

Itse olen sivarissa. Joku 11kk vielä edessä. Mutta mikäs siinä, omassa toimistossa lymyilen päivisin ja omassa sängyssäni iltaisin. Mua käy oikeasti sääliksi kaikkii kavereit siel skutas.

Kunnioitan kyllä molempia päätöksiä. Itse valitsin sivarin, ja olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen päätökseeni. *hihu*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#539 • • liikkuva muna an egg on the move

Mosh:
---
Aki A.:
---

Hajo med hilan maasto *nauru* Tai vielä paremmin hajo med kiikala, siellä asuu kuolema ;)

---


"Älä lausu Kiikalan nimea ääneen, tai kirjoita sitä. Ajatuskin on kielletty"

Klubbarin sääntöpykälä #1.

Unohdit mainita, pidä se rantakasarmi hyvin suojeltuna. Siellä pääset varmaan vähän harjoittelemaan...

SUOJELUVAROITUS!!!!!



Hahaha. Kiikalassa tuli kyllä joo ryömittyä nasse päässä.. *nauru* .. vittu et oli perseestä.
BeastY

Posts: 67

#540 • • Edited BeastY häiriintynyt sekopää
ohi on 362...
oon käyny intin mut potkittiin pois ja sanottiin et en oo kuulema terve mut sain kumminki rautaa kaulaan... eikä tarvii enää sitäkään stressaa.. tj 0 TykAuK 1/04

--
Elämä on paras keksintö. Se on jokaisen ulottuvilla,
mutta ei kenenkään patentoitavissa.