Mites teidän asepalvelus..?

1,183 posts, 60 pages, 575,945 views

oZq

Posts: 153

#541 • • oZq

Ana-5000:
---
p.s. mee Lääkinta-AUK:iin, parasta hommaa


Olen kyl melko pitkälle samaa mieltä. Ei ainakaan ole huonoimpia 362 hommia siinä firmassa. Itse olin lääk-AU:na Jääkäriprikaatissa Sodankylän pakkasissa v.2001 ja ainakin mulle lääk-alikin koulutus antoi aika paljon.

AUK II -kurssi Hennalassa oli varmaan intin parasta aikaa! Pääsi talven keskeltä keskelle kesää. ;)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#542 • • Aziz Combat Fighter

Busy:
Itse olen sivarissa. Joku 11kk vielä edessä. Mutta mikäs siinä, omassa toimistossa lymyilen päivisin ja omassa sängyssäni iltaisin. Mua käy oikeasti sääliksi kaikkii kavereit siel skutas.



Älä turhaan sääli. Hauskempaa niillä on :) Muuten nekin ois sivarissa.
Twist

Posts: 925

#543 • • Twist Team Kemuttajat
14aamua jäljellä ja nyt viettämässä joululomaa ... Armejiasta jäi käteen hyviä uusia kavereita ja muutamia hyviä kokemuksia..Armejia on opettanut myös arvostamaan arkisia asioita ja nauttimaan pienistä asioista . Paska kokemus ja perjaatteitteni vastainen , mutta tulipahan käytyä ...
jazmo

Posts: 393

#544 • • jazmo techmu

Twist:
14aamua jäljellä ja nyt viettämässä joululomaa ... Armejiasta jäi käteen hyviä uusia kavereita ja muutamia hyviä kokemuksia..Armejia on opettanut myös arvostamaan arkisia asioita ja nauttimaan pienistä asioista . Paska kokemus ja perjaatteitteni vastainen , mutta tulipahan käytyä ...


Oon oikeastaan täysin samassa tilanteessa ja samaa mieltä :)
darkfr

Posts: 232

#545 • • darkfr d:play
en ole itse menossa, jos olisin ollut menossa niin lähtö olis ollu ens vuoden heinäkuussa. bussiliputkin sain jo. mutta enpä mene, koulu estää, ja senkin jälkeen on lähtö sivariin nyt mielen muututtua.

--
4/4

Ceppu

Posts: 97

#546 • • Ceppu Väsynyt operaattori
10.01.2005 Vekaranjärvi. Että silleen...
Seiren

Posts: 51

#547 • • Seiren The Show must go on

Aki A.:
---
flygfisk:
Merivoimien koulutuskeskus, Upinniemi.
10.01.2005 klo. 18.00 mennessä
*sydän*

---


Hajo med hilan maasto *nauru* Tai vielä paremmin hajo med kiikala, siellä asuu kuolema ;)



Ei ei ei.. kiikalassa asuu Rannjv *super*

Merivoimien koulutuskeskus, Upinniemi.
24.12.2004 takana 166 aamua.. edessä 14..
Ei se oikeesti niin paha paikka oo *super**uros*

--
Quid Pro Quo

opa

Posts: 12

#548 • • opa
sivariin vaa.
K

Posts: 511

#549 • • K
Joulu ´98 meni Santahaminassa. Mielummin oon kyl himas. Ahh..
Brass

Posts: 98

#550 • • Brass Electric
upinniemi Mil Pmaa 2/04 joulu kotona uus vuos kiinni enkä pääse halluihin enkä illuihin.. kurjaa *eiei**jiihaa*

--
Jos joku asia on varma niin se on aivan varma

*Bixxx*

Posts: 162

#551 • • *Bixxx*
Monta kamuu lähtee tammikuussa ja mä jään yksin tylsistyyn *uuh*

--
***TIIKERI***

Epailija

Posts: 5,636

#552 • • Epailija Physicist, 2nd class.

*Christina*:
Monta kamuu lähtee tammikuussa ja mä jään yksin tylsistyyn *uuh*



Älä huoli. Jos tarkoitat naispuolisia kavereitasi, niin todennäköisesti moni niistä tulee vielä takaisin. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

DagO

Posts: 1,066

#553 • • DagO häröö

Epailija:
---
*Christina*:
Monta kamuu lähtee tammikuussa ja mä jään yksin tylsistyyn *uuh*

---


Älä huoli. Jos tarkoitat naispuolisia kavereitasi, niin todennäköisesti moni niistä tulee vielä takaisin. *vink*


Mä sanoisin et muijat pysyy paremmin intis ku jäbät. Koska ne lähtee sinne omasta halusta.
Encoder

Posts: 310

#554 • • Edited Encoder Kofeinisti

DagO:
Mä sanoisin et muijat pysyy paremmin intis ku jäbät. Koska ne lähtee sinne omasta halusta.



Näinköhän?

http://www.mil.fi/ruotuvaki/index.dsp?action=read_page&pid=37&aid=554

Raakoja prosentteja (vrt. miesten keskeyttämisprosentti noin 10).
Edit: Harmi vain, ettei nettiversiossa ollut graafia, missä esitettiin naisten keskeyttämisprosentti palveluspaikoittain. Oli mellkoista vaihtelua, suuremmat prosentit suuremmissa varuskunnissa. Huippu taisi olla LapItR noin 60% ja perää piti IlmavTK 0%.

--
Mikään ei ole varmempaa kuin epävarma.

Skz

Posts: 32

#555 • • Skz hotpoiz-cr3w
Upinniemi 06 Heinäkuu..
Menossa ollaan ja 12kk ja eikä mitään vinetystä ja koko homma vedetään täysillä.
leka

Posts: 373

#556 • • leka anteeksi olen eläin
Oma loppuu 7 pvä.... Hyrylän pirulla on siin niukasti.....*hih*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Caro²

Posts: 5,301

#557 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Avalanche:
Ihmettelin vaan tässä, että kuinka moni täällä on käynyt jo armeijan? Kertopaaka hieman palvelusajastanne ja sotilasarvoista... ja tietenkin, missä palvelitte?*täh*



Merivoimat, Kotkan rannikkoalueella. Rannikkojalkaväessä tulenjohtajana Rankin linnakkeella.
Reservin sijoitukseltani joku esikunta&huoltokomp. upseerinkekkuli, arvolta aliluutnantti (vielä tällähetkellä ainakin) :)

EDIT: Loppusijoituspaikka vaihtui. Nyt se on SALAISTA! :D
lostgone

Posts: 2,493

#558 • • lostgone

DagO:
---

Mä sanoisin et muijat pysyy paremmin intis ku jäbät. Koska ne lähtee sinne omasta halusta.


MILlin tilastoista ei tainnut näkyä sitä, kuinka moni alunperin tulossa ollutkin jättää jo tulematta.
Motivoituneet jäävät. Sen takia o hyvä että intissä on harkinta-aikaa,mikä kestää noin valaan asti.Eli on varmasti saanut kuvaa homman mielekkyydestä.

Zento! Po! Zento! Tse Stu! *igor*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

sbanc

Posts: 255

#559 • • sbanc
Riihimäki 2/03 ... Alikersantti ..Sanoisin noista naisvarusmiehistä sen verran, että ainakin meidän varuskunnassa niillä harvoilla naisilla jota siellä oli teki suuria vaikeuksia pysyä ehjänä. Ihmettelenkin mitä järkea on lähteä kituuttamaan itseään, jos ei ole valmistautunut ennakkoon millään tavalla (fyysistä harjoittelua).
Kimbou

Posts: 608

#560 • • Kimbou
viime joulun intis kii...tuli otettuu vähä kaljaa ja jäätyy viel kii joten uus vuos pekas ja kii seki......et sellast....intti on mukava paikka.....

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.