Mites teidän asepalvelus..?

1,183 posts, 60 pages, 577,172 views

Maahinen

Posts: 37

#341 • • Maahinen
sivari loppuu ens torstaina... tai siis mulla on 16 HL-päivää ja jätin ne tonne loppuun niin... tämä poika lähtee kohta lomailemaan!

--
Tutkimattomat ovat psyykeen tiet

fadeout

Posts: 171

#342 • • fadeout NoStatus

[Nuclear]:
---
fadeout:
Maanantaina upinniemeen. Voi ketunleipä, mut ompahan tuo sitten ohitse joskus *igor*

180 pv sais kyllä riittää!
---

Ottaisit mielummin 270 pvä ja jossain mukavassa paikassa (Upinniemes kun löytyy kivoja sillinpaikkoja suht hyvin) kun 180 pvä kikkeli otsassa.



Voisitko ehkä mainita muutaman mukavan paikan? :)
Kyllä mä 9 kk justiinsa voisin kestää. Onko toi 6 kk oikeesti ihan perseilyä koko ajan vai?

--
tamppauskone - se olen minä

MonkeyMan

Posts: 140

#343 • • MonkeyMan tHe ApiNa
joo eli öbiksestä aloitettiin .alokas aika ja j.kausi siellä loput Kuusisen Sotilassataman lepokodissa,oli oikeesti vitun jees aikaa,lepposaa ku faan...mitä muutama hermoilu *sori Kessu Rocco aka bonfire* muuten mukavaa...tosin lihoin sen aikana noin 8kg... T: Matr. Ron Jeremy

[muokattu 9.7.2004 15:26]

--
Want more hugs,want more love in your life? Give some away....

Avatar
#344 • • HRDance Guest
Santiksessa 1/01 koro-horossa *nauru* tulenjohdon 1.viestimiehenä.. parhaana kaverina niin ihana radio ja piippaava akku*igor* oli ja meni se puol vuotta nopeesti.
Jone

Posts: 8,258

#345 • • Jone Archibald Haddock

fadeout:
Onko toi 6 kk oikeesti ihan perseilyä koko ajan vai?



Ei tohon ole mitään yleispätevää vastausta. P-kauden (alokasajan) jälkeen mä istuin loput ~4kk omassa ilmastoidussa toimistohuoneessani yksin ja lähdin sieltä litomaan about silloin kun huvitti. Et sen puoleen mulla ei kyllä ole moniin verrattuna suurta nurinan aihetta.
Sir Paramount

Posts: 383

#346 • • Sir Paramount Army of Two , [Fusion Drive]
SavPr II/99, siitä vekaralle viestiaukkiin. Ei menny aikaakaan kun jalat sano poks ja siitä seurauksena mut kotiutettiin takas Mikkeliin, bemarilappu taskussa. Loppuaika kului sitten sotkussa tai pleikkaria pelaten. Loppujen lopuksi saldona 180 pv ja palvelusluokan alennus. Oli se mun osalta koko inttiaika semmosta härväystä etten olisi enempää aikaa viihtynytkään. *justjoo*

[muokattu 9.7.2004 16:23]

--
Suits you, Sir!

eewol

Posts: 1,125

#347 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
4kk.
Pkaus iso saares, jossa polvi hajos.
Upinniemes pari kuukautta spadena.
Ja sit kotiin eikä tarvii enää mennä.

Oli siistii ja mielenkiintosia ja vähemmän mielenkiintosia juttuja.
Enkai mä siel mitään oppinu eikä paljoo kiinnosta, mut jos täällä sota syttyy suurvallan kans niin ei täs mitään muut tarvii ku nopeet jalat! *hymy*
Ei sentään... ANNA PALAA POHJAN POIKA!!!
fantazia

Posts: 329

#348 • • fantazia
mulla on tj nolla, mulla on tj nolla...
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#349 • • Gilgamint.com Making questions
Elän olen... ei kiinnosta, palvella suurempia ideologioita. Ehkä pakko toivottavasti pääsee sluibaan...
infiniz

Posts: 68

#350 • • infiniz -Team Espoon Roboottiarmeija*
Ohi on 362
T: Haminan Peruuttajakuljettajakorpraali
[Nuclear]

Posts: 5,855

#351 • • [Nuclear] el aprendiz

fadeout:
Voisitko ehkä mainita muutaman mukavan paikan? :)
Kyllä mä 9 kk justiinsa voisin kestää. Onko toi 6 kk oikeesti ihan perseilyä koko ajan vai?


Tohon on tietyllä tapaa vaikea vastata, koska ei yhtään tiedä mitä toinen hakee. Kuten Jone tossa alla sanoi, niin 6kk:n hommistakin löytyy kivoja paikkoja jos tykkää istumisesta ja tolla tapaa rennosta menosta, niitä vaan kun ei taida montaa paikkaa olla.

Mutta mitä ite voisin lämpimästi suositella niin sillien duunit on ihan kivoja kun ilmapiiri on suht eri ku nurmiporilla. Ja jos merillä tykkää olla (kuten allekirjoittanut) niin sielt löytyy niille omat viiriköt ja makoiluun ja sluibailuun omat. Ja erään frendin kautta vois varmaan tota veneenkuljettajankin paikkaa suositella. *hih*

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#352 • • Mao & Taikahattu UG-///
Ohi on! *jiihaa*

I/04 180 vrk

2.PsjK/KymJP/KarPr tarkka-ampuja

[muokattu 12.7.2004 20:04]

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Avatar
#353 • • ALIEN Guest

[Nuclear]:
---
fadeout:
Voisitko ehkä mainita muutaman mukavan paikan? :)
Kyllä mä 9 kk justiinsa voisin kestää. Onko toi 6 kk oikeesti ihan perseilyä koko ajan vai?
---

..... Ja erään frendin kautta vois varmaan tota veneenkuljettajankin paikkaa suositella. *hih*



*possu*/

*joo* Mutta siinä pitää myös olla älyä/tsäkää mukana, että pääsee esim Suomenlinnaan, missä on ehdottomasti rennoin VeKu palvelus... Tosin toi VeKun nakki on se 362, et ei sekään mikään ihq juttu ole. Toinen, mihin kannattaa Upinniemestä pyrkiä on autokuskiksi ja sieltä sitten Suomenlinnaan ;)
Zet4

Posts: 1,135

#354 • • Zet4 n00b
Voi saatana, nyt on syksyl jo toiset kertausharjoitukset *kivatsulle*

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

kilobitti

Posts: 2,419

#355 • • kilobitti 1-2-3 techno

Zeta:
Voi saatana, nyt on syksyl jo toiset kertausharjoitukset *kivatsulle*



Ja mä en ole vieläkään päässy *uuh* *vink*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Say-Me

Posts: 80

#357 • • Say-Me

MaoTse:
Ohi on! *jiihaa*

II/04 180 vrk

2.PsjK/KymJP/KarPr tarkka-ampuja



Viddu sä oot nopee... Mun kaveri vasta astui tossa saapumiserässä tänään palvelukseen *ding**vink*

--
Laugh now, but one day we'll make the rules.

Say-Me

Posts: 80

#358 • • Say-Me
Viime perjantaina kotiuduin...

2/03 362 vrk

Tst-pionJ / 2.PionK / KymPionP / KarPr pioneeri aliupseeri

--
Laugh now, but one day we'll make the rules.

Epailija

Posts: 5,636

#359 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kilobitti:
Ja mä en ole vieläkään päässy *uuh* *vink*



Hankin toisiin tämän syksyn kertauksiin lykkäystä, joten jos haluat, voit soittaa Dragaan ja kysyä tarvitsevatko lomittajaa. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#360 • • Mao & Taikahattu UG-///

Say-Me:
---
MaoTse:
Ohi on! *jiihaa*

II/04 180 vrk

2.PsjK/KymJP/KarPr tarkka-ampuja

---


Viddu sä oot nopee... Mun kaveri vasta astui tossa saapumiserässä tänään palvelukseen *ding**vink*



Oho! Virhe... *blush*
Ja nyt korjattu...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*