Lahti

463 posts, 24 pages, 196,173 views

DJ Rx

Posts: 2,527

#261 • • DJ Rx FINRG Recordings
kallupista puuttuu "Lahti pilaa tunnelman"-vaihtoehto

= Imekää paskaa saatanan hipit, menkää töihin

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Miinapiina

Posts: 3,494

#262 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

bates, 5.5.2007 14:02:
---
T-mu, 5.5.2007 13:05:
Lähel oli mut joutu hillitsee ittensä ku sen "liipolaostarijengi" ois varmaa tehny pannu napin ottaan kunnon west coast style.

---

Tänää sit drive-by Eteläiselle Liipolankadulle.



ahahaa *lmao* "liipolaostarijengi" ja "drive-by Eteläiselle Liipolankadulle" *lmao*

joo, pysykää vaan siellä ala-liipolassa, en haluu tulilinjalle *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#263 • • Fuzzy Guest

T-mu, 5.5.2007 12:33:
Olimpa avoimin mielin eilen ensimmäistä kertaa hiphop/rap bileissä ja olin ollu sisällä n. 10min ni sellanen joku vitun liipolan ostarirotta SYLKI mun päälle vissiin finrg -paidan takia. Muutenkin se touhu tuntu olevan sellasta pikkumullkujen testoilua ja äijäilyä, ihme rähinöintiä ja mesomista. Viihdyin paikalla n. 45min ja sitten oli vaan pakko lähteä. Mun puolesta voivat tunkea sen paskan musiikin ja asenteensa perseeseensä.


"Mä ilosta syljen, mä surusta syljen kun syljen, ja joskus muuten vaan.."*nuotti**tanssittel*
Ehkä se oliki vaa ilonen ku näki sut*plur*
enrg

Posts: 2,040

#264 • • enrg

TemeZ, 5.5.2007 12:45:
---
Nove, 5.5.2007 00:03:
Pitää nyt tuosta lihamukista sanoa: Lahdessa on tullut asusteltua/hengailtua nyt kolmisen vuotta eikä mulle ole vieläkään täysin avautunut tämä lihamukiasia, mikä nyt ei sinänsä ole ihme, kun itse olen vege. Pyytäessäni jotakuta vähän avaamaan tuota termiä saan aina vastaukseksi, että "se on muki jossa on lihaa", mikä kuulostaa tosi epämääräiseltä ja niin järjettömältä, että sitä on mahdoton uskoa. Kai siellä nyt jotain muutakin pitää olla ? Ja mitä lihaa ? Miten sitä on tarkoitus syödä ? Ja millaisessa mukissa, eikai vaan pahvisessa ?
Gosh, nämä kysymykset pitävät minut öisin valveilla.

---


Ite oon asunut lahdessa yli 27-vuotta enkä oo ikin syönyt lihamukia, enkä pitänyt sitä paikallisena tuntomerkkinä. Enkä pidä vastaisuudessakaan.. on lahtelaisten itsetunto alhaalla jos se "meidän juttu" on joku hiton pahvimuki mis on lihaa.. oujee, kuinka kekseliästä ja erikoista! *ding*



Jätkähän asui vielä lihamukin yläpuolella*nauru*
TemeZ

Posts: 486

#265 • • TemeZ

enrg, 6.5.2007 17:46:
---
TemeZ, 5.5.2007 12:45:
---
Nove, 5.5.2007 00:03:
Pitää nyt tuosta lihamukista sanoa: Lahdessa on tullut asusteltua/hengailtua nyt kolmisen vuotta eikä mulle ole vieläkään täysin avautunut tämä lihamukiasia, mikä nyt ei sinänsä ole ihme, kun itse olen vege. Pyytäessäni jotakuta vähän avaamaan tuota termiä saan aina vastaukseksi, että "se on muki jossa on lihaa", mikä kuulostaa tosi epämääräiseltä ja niin järjettömältä, että sitä on mahdoton uskoa. Kai siellä nyt jotain muutakin pitää olla ? Ja mitä lihaa ? Miten sitä on tarkoitus syödä ? Ja millaisessa mukissa, eikai vaan pahvisessa ?
Gosh, nämä kysymykset pitävät minut öisin valveilla.

---


Ite oon asunut lahdessa yli 27-vuotta enkä oo ikin syönyt lihamukia, enkä pitänyt sitä paikallisena tuntomerkkinä. Enkä pidä vastaisuudessakaan.. on lahtelaisten itsetunto alhaalla jos se "meidän juttu" on joku hiton pahvimuki mis on lihaa.. oujee, kuinka kekseliästä ja erikoista! *ding*

---


Jätkähän asui vielä lihamukin yläpuolella*nauru*



Lihamuki hais yötäpäivää!*vink*
Avatar
#266 • • Dorka Guest
Jotain lahdessa on omituista, kun hoteimmat typyt tuntuvan tippuvan lahden suunnalta. Ei voi olla sattumaa *ding*
RiD

Posts: 2,817

#267 • • RiD Nukemi

dOrKA, 6.5.2007 18:01:
Jotain lahdessa on omituista, kun hoteimmat typyt tuntuvan tippuvan lahden suunnalta. Ei voi olla sattumaa *ding*



ai. miks musta tuntuu ihan toisin :D

Suurin osa hottiksista tulee kyllä jostain muualta lahteen.

--
*super* *possu*

Heli

Posts: 1,489

#268 • • Heli vai kuka se oli
kuten mä. ehhehe.

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#269 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 6.5.2007 18:17:
kuten mä. ehhehe.



eiks tää ois kuulunut tonne "kerro vitsi" osioon (vai mikä se nyt olikaan) *ding*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#271 • • Eccu Guest

dOrKA, 6.5.2007 18:01:
Jotain lahdessa on omituista, kun hoteimmat typyt tuntuvan tippuvan lahden suunnalta. Ei voi olla sattumaa *ding*



Mitennii Oksu?*hmph* Tarkennusta!
Avatar
#272 • • Dorka Guest

Eccu, 7.5.2007 11:56:
Mitennii Oksu?*hmph* Tarkennusta!


No sun suhteen niin ota peili ja mieti! *nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#273 • • Epailija Physicist, 2nd class.

RiD, 6.5.2007 18:02:
---
dOrKA, 6.5.2007 18:01:
Jotain lahdessa on omituista, kun hoteimmat typyt tuntuvan tippuvan lahden suunnalta. Ei voi olla sattumaa *ding*
---
ai. miks musta tuntuu ihan toisin :D

Suurin osa hottiksista tulee kyllä jostain muualta lahteen.



Selvästikin naiset ovat aina hotimpia poroaidan toisella puolella.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Kolera

Posts: 4,256

#274 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
ja tohon autoilujuttuun liittyen voi vittu Saimaankatu on persettä kun tulee niemenkadulta. Taisin kyl mainita jo aikaisemmin mutta 7 aikoihin aamulla ei tarvitse toivottavasti risteyksen jälkeen kadun ensimmäisiin valoihin pysähtyä mutta varmasti toisiin ja nököttää niissä varmaan 30s. tämän jälkeen voidaan jatkaa max 30km vauhtia eteenpäin seuraavan 200-300m jos ei halua pysähtyä taas kerran valoihin ja nökötellä.

dOrKA, 7.5.2007 12:14:
---
Eccu, 7.5.2007 11:56:
Mitennii Oksu?*hmph* Tarkennusta!

---

No sun suhteen niin ota peili ja mieti! *nauru*


Johon se voi sit saada shokkireaktion ku tajuaa "VOI VITTU MISTÄ MÄ OON TULLU!!!1"

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

lilius

Posts: 719

#276 • • lilius

Juhgu, 11.5.2007 03:38:
http://www.lamko.fi - päivän :D

[pieni]Me kysymme: pilaako Lahti tunnelman?

Mitä SINÄ vastaat, kyllä vai ei? Vappuna opiskelijakunnan riepuliisat jalkautuvat lakanoineen Lahden kaduille sekä pikkuveskuun. Muodosta oma mielipiteesi ja kirjoita perustelusi riepuliisojen lakanaan - toimitamme terveisesi puolestasi kaupungin päättäjille, vappuserpenteineen ja risuine kaikkineen.

Infopläjäys ja taustatieto: Mistä tulee lause "Lahti pilaa tunnelman"?
Wikipedia: "Lahti pilaa tunnelman" - 2000-luvun alussa lahtelaisen nuorisokulttuurin piirissä muodostunut humoristinen lausahdus kuvaa Lahden mainetta itseironian avulla.
Vuoden 2007 Helsinkin sanomien koulutusliitteeseen Lahden ammattikorkeakoulun opiskelijakunta LAMKO lähetti kyseisellä lauseella varustetun postikortin, jossa kritisoitiin Lahden joukkoliikennettä. Sen sijaan että joukkoliikenteeseen tulisi parannusta, niin opiskelijat saivat "kyytiä" paikallisen ilmaisjakelulehden päätoimittajalta. Vastineiden jälkeen on aika kerätä pieni katsaus lahtelaisilta itseltään - saako kaupunki risuja vai ruusuja?[/pieni]

Heh. On saanut hieman tuulta alleen tuo sanonta, sitä näköjään käytetään jo autuaan tietämättömänä alkup. kontekstista :D ja löytyy jo Wikipedistakin. Rules.



Hyvät lauseet lähtee 'lentoon'... mutta mihin on kadonnut Wikipediasta lause "Lahti THÖ BUSINESSCITYYY???" 8)
lilius

Posts: 719

#277 • • Edited lilius
Tästä tulikin mieleen, että jos jollain on vaan komeronperukoilla jossain pahvilaatikossa mahdollisesti:

vanhat KIEKKOREIPPAAN verrarit (mallia hopea/viininpunainen ja seläs lukee Lahti THÖ BUSINESSCITY ?muistaakseni?) ja kokoa L tai XL luultavimmin...

ja/tai

vanha HOSKY REIPPAAN pelipaita


..niin ottakaa pikaisesti yhteyttä allekirjoittaneeseen, jos haluatte päästä eroon noista... kunnosta riippuen voidaan tietenkin sopia korvauksesta. :)


Yhteydenotot mieluiten:

[email protected]

tai sitten sms/soitto:

+358504872447


- jussi lius
Keidii

Posts: 4

#278 • • Keidii
Hyvä Jussi! Ne päällä sut oliski kiva nähä pitkästä aikaa;) Olisiks laittanut taannoin Nuuttii päälle? Sile soittaa ja savukoneet, Rättö jossain kanaverkko dj-kopin vieres jne. Ja Liuksen Jussi alias Hiawatha reippaan asusteessa:) Ihanaa nostalgiaa, oispa viel Nuutti!! ja ite 19vee!

Mut sen haluan tänne viel sanoa, että ei lahtelaisten tarvii mitää hävetä, koska Helsinki on Lahden satamakaupunki!
Peace&Love
Tarsu

Posts: 2,449

#279 • • Tarsu
hitto ko ei o tullu käytyy lahes!
pitäskö käydä?

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham