Lahti

463 posts, 24 pages, 196,788 views

miGGi

Posts: 236

#301 • • miGGi ...same shit, different asshole...
ihan paras paikka !

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Anu

Posts: 158

#303 • • Anu
Lahti on kiva paikka! Oon käyny useesti... Ja pitäs mennä kohta taas! *nauru*
Peppi

Posts: 397

#304 • • Peppi Pepe The Journalist
Perjantaina suunnataan mimmiporukalla Lahteen kyläilemään. Ohjelmassa jumppaa ja ratsastusta @ Vierumäki ja lauantaina ulkoilemaan. Tulee varmasti ratkiriemukas reissu! Enpäs olekaan Lahden yöelämää ollut aiemmin valloittamassa. Suunnataan varmaankin ihan normibaariin, mut hauska nähdä lahtelaista bilemeininkiä enivei.

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Kolera

Posts: 4,256

#305 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
lahtelaista bilemeininkiä. Mainitse vahingossa vessassa olevas hesasta ja tuu hakatuks ihan mutkalle =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jutu

Posts: 3,054

#306 • • Jutu Blondi

Peppi, 9.10.2007 17:42:
Perjantaina suunnataan mimmiporukalla Lahteen kyläilemään. Ohjelmassa jumppaa ja ratsastusta @ Vierumäki ja lauantaina ulkoilemaan. Tulee varmasti ratkiriemukas reissu! Enpäs olekaan Lahden yöelämää ollut aiemmin valloittamassa. Suunnataan varmaankin ihan normibaariin, mut hauska nähdä lahtelaista bilemeininkiä enivei.


Kuuluuks Vierumäki muka Lahteen? Mä oon aina kuvitellut, että se kuuluis Nastolaan *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

unoha

Posts: 929

#309 • • unoha Lti-/UG Collective
Minkälaisia tsimbaloita toivoisitte lahteen enemmän?*justjoo* Meinaan mitä genretyyppisiä.*hymy* Btw: Drum'n'bass,breaksii olen kuullut toivottavan*pepsodent*

--
Never Quit !

Rivakka

Posts: 593

#310 • • Rivakka T2xikerien
Lihamuki??
nomic

Posts: 4,120

#311 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Lahdessa en ole varmaan koskaan ollut ilman alkoholia. Tai jos olen, niin olen aina ostanut/saanut sitä. Ei sitä kestä ilman.
unoha

Posts: 929

#312 • • unoha Lti-/UG Collective

Rivakka, 15.10.2007 22:03:
Lihamuki??


Lahtelainen erikoisuus: pahvinen cokis-muki tms. täynnä pelkkää kebablihaa ja kastikkeita, ei mitään muuta.

--
Never Quit !

unoha

Posts: 929

#313 • • unoha Lti-/UG Collective

nomic, 15.10.2007 22:06:
Lahdessa en ole varmaan koskaan ollut ilman alkoholia. Tai jos olen, niin olen aina ostanut/saanut sitä. Ei sitä kestä ilman.


Good for you*piis**vink*

--
Never Quit !

Optik

Posts: 1,691

#314 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Lihamuki *sydän*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Kolera

Posts: 4,256

#316 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Cloud

Posts: 2,162

#317 • • Cloud Game Freak

Peppi, 9.10.2007 17:42:
Suunnataan varmaankin ihan normibaariin, mut hauska nähdä lahtelaista bilemeininkiä enivei.




Eihän siellä ole kun tavismestoja joten bilemeiningistä ei oikein voi puhuakkaan =P.

Jos oikeasti haluaa shokkihoitoa niin suosittelen Mustaa Kissaa, tätä lahden kuuluisuutta.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Miinapiina

Posts: 3,494

#318 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Cloud, 15.10.2007 23:41:

Eihän siellä ole kun tavismestoja joten bilemeiningistä ei oikein voi puhuakkaan =P.

Jos oikeasti haluaa shokkihoitoa niin suosittelen Mustaa Kissaa, tätä lahden kuuluisuutta.



ei tääl kyl oo mitään, paitsi "kojootti" *jiihaa*
mustan kissan paikalla on ruokapaikka
r.i.p musta kissa *nyyh*

--
pinkki on pop!!!

Kolera

Posts: 4,256

#319 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Miinapiina, 16.10.2007 00:05:
---
Cloud, 15.10.2007 23:41:

Eihän siellä ole kun tavismestoja joten bilemeiningistä ei oikein voi puhuakkaan =P.

Jos oikeasti haluaa shokkihoitoa niin suosittelen Mustaa Kissaa, tätä lahden kuuluisuutta.

---


ei tääl kyl oo mitään, paitsi "kojootti" *jiihaa*
mustan kissan paikalla on ruokapaikka
r.i.p musta kissa *nyyh*


miitvit?! =P
millon. no mustasta kissasta on lähinnä muistot vaan siitä että kaveri sai kyynärpäästä naamariin koska vieressä ollut nainen tönäisi jotain miestä tanssilatialla =P ja itse en ollu ees paikalla =P
niin ja tietty jonkun apinan pyssypaukuttelut minkätakia sitten ei meinannut päästä starreen/kojoottiin polkkabileisiin enään takaisin koska nuijat oli siinä kitisemässä tiellä

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä