Juhgu:Niin, ja onhan siellä hei mahtava turistivetonaula - vesiurut! Koskakohan ne rakennettiin, joku 5 vuotta sitten? Ja vieläkin soi ne samat n. 10 biisiä, ja hienosti musiikin mukaan elävä vesi roiskuu randomilla eri putkista
Hmm, ehkä mä sitten oon outo, mutta mun mielestä se oli aika hieno näytös kun kerran kävin kattomassa
Juu, Lahdessa - anteeksi, Lahessa - ja siinä lähistössä Salpakankaalla asuin koko ikäni ennen opiskelemaan lähtöä lukion jälkeen. Nyt kun käy kotopuolessa silloin tällöin huomaa entistä selvemmin ne Lahden ominaispiirteet: amisviikset, rasvaletit, viritetyt amerikanraudat, pillurallimeiningin, äijämäisen uhomentaliteetin ja suuruudenhullut hankkeet (kai joku vielä muistaa sen saparoepisodin?). Toisaalta pidän Lahdesta paljon, mutta syyt ovat lähinnä henkilökohtaiset. Vaikea sitä on kotiseutuaan inhota, vaikka kaikenlaista paskaa siellä tapahtuukin. Itselle tärkeitä paikkoja ovat mm. urheilukeskus (Salppurin kisat - talven kohokohta), Pikku-Vesku ja "alkukotoni" Metsäkankaalla.