Lahti

463 posts, 24 pages, 196,781 views

RiD

Posts: 2,817

#241 • • RiD Nukemi

bellaella, 28.3.2007 21:06:
Noniin, eka postaus ja jotenkin tämä paikka tuntui omimmalta...

Ensinnäkin jengi sanoo olevansa LahDesta, wtf???? Se on LAHESTA!! Okei okei, en ihan kaikkia kommentteja jaksanut lukea läpi mut silti...

Kolme hyppyrimäkee, kaks tornii, Lahti!



Lahti on suomen heinola!

--
*super* *possu*

Wispy

Posts: 512

#242 • • Wispy Plauge

migizz, 22.3.2007 11:06:
Pahin asia mikä ottaa Lahes päähän on noi liikennevalot. Joka helvetin pikkuristeykseenkin ne on ängetty ja ne tuntuvat toimivan ihan randomilla ja jopa keskellä yötä kun ei ketään liiku missään niin ne heittää sulle just punaset kun olet tulossa risteykseen. Sitten niissä saa odottaa 2 minuuttia eikä edelleenkään ketään näy missään. Onneksi liikennesäännöt on tehty rikottaviksi.. kjeh kjeh!



Tänään todistin ton. Kuudet valot peräkkäin Aleksanterinkadulla mihi täyty pysähtyä. Sillon otti pattiin.
Kolera

Posts: 4,256

#243 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Wispy, 29.3.2007 14:49:
---
migizz, 22.3.2007 11:06:
Pahin asia mikä ottaa Lahes päähän on noi liikennevalot. Joka helvetin pikkuristeykseenkin ne on ängetty ja ne tuntuvat toimivan ihan randomilla ja jopa keskellä yötä kun ei ketään liiku missään niin ne heittää sulle just punaset kun olet tulossa risteykseen. Sitten niissä saa odottaa 2 minuuttia eikä edelleenkään ketään näy missään. Onneksi liikennesäännöt on tehty rikottaviksi.. kjeh kjeh!

---


Tänään todistin ton. Kuudet valot peräkkäin Aleksanterinkadulla mihi täyty pysähtyä. Sillon otti pattiin.


itse ajelen aika lunkisti tosiaan noiden valojen takia. Toki lähtee rivakasti et muutki ehtii valoista mut sen jälkee sitte lonnitaankin ja katsotaan millon ne edessä olevat valot vaihtuvat ja kun vaihtuvat niin painetaan vasta sitä kaasua enemmän =P Jos ajaa suoraan niemenkadun lopussa olevista valoista niin aina kun sieltä vasemmalta kukkulalta joku auto tulee niin valot pärähtävät punaiselle n. 20m ennenkuin olet itse siinä risteyksessä. Tämäkin tapahtuu jotain 95% kerroista.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

sonni

Posts: 180

#244 • • sonni
pari kertaa käynyt niin, että fillarilla sotkiessa keskustaa kohti karjalankatua ja aleksanterinkatua pitkin ei tarvinnut kertaakaan pysähtyä valoihin. tosin illalla ja ilman kiirettä.
akir0

Posts: 2,554

#245 • • akir0 idleRPG champion 2009
Itse en kyl ymmärrä, miks koskaan edes pitäis ajaa autolla aleksanterinkatua pitkin kovin montaa korttelia, eikä ko. katua edes ole siihen tarkoitettu, poislukien bussit ja taksit.
Jan Frost

Posts: 3

#246 • • Jan Frost Wanna be jedi
Mjooo...Lahti...tulihan sitä siellä asuttua 20 vuotta...ja sitten muutinkin Keravalle. Oliha Lahti ihan kiva mesta mutta nähtyhän tuo jo on.

--
Ohh...fock...

cloud-c

Posts: 328

#247 • • cloud-c Re-form

Kolera, 29.3.2007 14:53:
---
Wispy, 29.3.2007 14:49:
---
migizz, 22.3.2007 11:06:
Pahin asia mikä ottaa Lahes päähän on noi liikennevalot. Joka helvetin pikkuristeykseenkin ne on ängetty ja ne tuntuvat toimivan ihan randomilla ja jopa keskellä yötä kun ei ketään liiku missään niin ne heittää sulle just punaset kun olet tulossa risteykseen. Sitten niissä saa odottaa 2 minuuttia eikä edelleenkään ketään näy missään. Onneksi liikennesäännöt on tehty rikottaviksi.. kjeh kjeh!

---


Tänään todistin ton. Kuudet valot peräkkäin Aleksanterinkadulla mihi täyty pysähtyä. Sillon otti pattiin.

---

itse ajelen aika lunkisti tosiaan noiden valojen takia. Toki lähtee rivakasti et muutki ehtii valoista mut sen jälkee sitte lonnitaankin ja katsotaan millon ne edessä olevat valot vaihtuvat ja kun vaihtuvat niin painetaan vasta sitä kaasua enemmän =P Jos ajaa suoraan niemenkadun lopussa olevista valoista niin aina kun sieltä vasemmalta kukkulalta joku auto tulee niin valot pärähtävät punaiselle n. 20m ennenkuin olet itse siinä risteyksessä. Tämäkin tapahtuu jotain 95% kerroista.



Ite oon sitä mieltä että Vesijärvenkadun vihreä-aalto toimii aina, kumpaan suuntaan vaan ajaa niin saa körötellä kyllä koko kaupungin läpi vihreillä valoilla.
Kolera

Posts: 4,256

#248 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

cloud-c, 4.4.2007 14:25:
Ite oon sitä mieltä että Vesijärvenkadun vihreä-aalto toimii aina, kumpaan suuntaan vaan ajaa niin saa körötellä kyllä koko kaupungin läpi vihreillä valoilla.


Joo kuhan ei launeelle suunnatessa veskun alussa(kirkkokadun risteykseen saakka) ajele sitä 40km/h vauhtia niin ei tartte pysähdellä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Keidii

Posts: 4

#249 • • Keidii

RiD, 28.3.2007 21:40:
---
bellaella, 28.3.2007 21:06:
Noniin, eka postaus ja jotenkin tämä paikka tuntui omimmalta...

Ensinnäkin jengi sanoo olevansa LahDesta, wtf???? Se on LAHESTA!! Okei okei, en ihan kaikkia kommentteja jaksanut lukea läpi mut silti...

Kolme hyppyrimäkee, kaks tornii, Lahti!

---


Lahti on suomen heinola!



HEINOLA ON SUOMEN LIBYA!

3 HYPPYRIMÄKEE, 2 MASTOO, LAHTI!
NNN

Posts: 16

#250 • • Edited NNN
Pitää nyt tuosta lihamukista sanoa: Lahdessa on tullut asusteltua/hengailtua nyt kolmisen vuotta eikä mulle ole vieläkään täysin avautunut tämä lihamukiasia, mikä nyt ei sinänsä ole ihme, kun itse olen vege. Pyytäessäni jotakuta vähän avaamaan tuota termiä saan aina vastaukseksi, että "se on muki jossa on lihaa", mikä kuulostaa tosi epämääräiseltä ja niin järjettömältä, että sitä on mahdoton uskoa. Kai siellä nyt jotain muutakin pitää olla ? Ja mitä lihaa ? Miten sitä on tarkoitus syödä ? Ja millaisessa mukissa, eikai vaan pahvisessa ?
Gosh, nämä kysymykset pitävät minut öisin valveilla.
Miinapiina

Posts: 3,494

#251 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Nove, 5.5.2007 00:03:
Pitää nyt tuosta lihamukista sanoa: Lahdessa on tullut asusteltua/hengailtua nyt kolmisen vuotta eikä mulle ole vieläkään täysin avautunut tämä lihamukiasia, mikä nyt ei sinänsä ole ihme, kun itse olen vege. Pyytäessäni jotakuta vähän avaamaan tuota termiä saan aina vastaukseksi, että "se on muki jossa on lihaa", mikä kuulostaa tosi epämääräiseltä ja niin järjettömältä, että sitä on mahdoton uskoa. Kai siellä nyt jotain muutakin pitää olla ? Ja mitä lihaa ? Miten sitä on tarkoitus syödä ? Ja millaisessa mukissa, eikai vaan pahvisessa ?
Gosh, nämä kysymykset pitävät minut öisin valveilla.



kyllä, se on muki jossa on lihaa! *nauru* kebablihalla täytetty muki (siis pahvinen limumuki) ja kastikkeet päälle! nam ja maiskis *kuolaa*

tosta mukin koosta en nyt osaa mennä sanoo, voisko joku sitä valottaa? siitä on kuitenkin hetki ku on ite tullut lihamukii pupellettuu... *hih*

--
pinkki on pop!!!

Mellu-

Posts: 4,006

#252 • • Mellu-

Miinapiina, 5.5.2007 08:09:
---
Nove, 5.5.2007 00:03:
Pitää nyt tuosta lihamukista sanoa: Lahdessa on tullut asusteltua/hengailtua nyt kolmisen vuotta eikä mulle ole vieläkään täysin avautunut tämä lihamukiasia, mikä nyt ei sinänsä ole ihme, kun itse olen vege. Pyytäessäni jotakuta vähän avaamaan tuota termiä saan aina vastaukseksi, että "se on muki jossa on lihaa", mikä kuulostaa tosi epämääräiseltä ja niin järjettömältä, että sitä on mahdoton uskoa. Kai siellä nyt jotain muutakin pitää olla ? Ja mitä lihaa ? Miten sitä on tarkoitus syödä ? Ja millaisessa mukissa, eikai vaan pahvisessa ?
Gosh, nämä kysymykset pitävät minut öisin valveilla.

---


kyllä, se on muki jossa on lihaa! *nauru* kebablihalla täytetty muki (siis pahvinen limumuki) ja kastikkeet päälle! nam ja maiskis *kuolaa*

tosta mukin koosta en nyt osaa mennä sanoo, voisko joku sitä valottaa? siitä on kuitenkin hetki ku on ite tullut lihamukii pupellettuu... *hih*



on siin vähä jotai salaatintynkääki mukana ja jalopenoja/pepperonia muutamat *slurps* tämä ah niin ihana ruoka nautitaan jossain vaiheessa iltaa (miel.4 maissa yöllä) käyttäen apunaan muovista haarukkaa *joo*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Kolera

Posts: 4,256

#253 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Voisivat tehä lihamukista Atkinsin dieetti version =P viimosetki rehut vittuu

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

T-mu

Posts: 2,980

#254 • • T-mu Läskimooses
Olimpa avoimin mielin eilen ensimmäistä kertaa hiphop/rap bileissä ja olin ollu sisällä n. 10min ni sellanen joku vitun liipolan ostarirotta SYLKI mun päälle vissiin finrg -paidan takia. Muutenkin se touhu tuntu olevan sellasta pikkumullkujen testoilua ja äijäilyä, ihme rähinöintiä ja mesomista. Viihdyin paikalla n. 45min ja sitten oli vaan pakko lähteä. Mun puolesta voivat tunkea sen paskan musiikin ja asenteensa perseeseensä.
TemeZ

Posts: 486

#255 • • TemeZ

Nove, 5.5.2007 00:03:
Pitää nyt tuosta lihamukista sanoa: Lahdessa on tullut asusteltua/hengailtua nyt kolmisen vuotta eikä mulle ole vieläkään täysin avautunut tämä lihamukiasia, mikä nyt ei sinänsä ole ihme, kun itse olen vege. Pyytäessäni jotakuta vähän avaamaan tuota termiä saan aina vastaukseksi, että "se on muki jossa on lihaa", mikä kuulostaa tosi epämääräiseltä ja niin järjettömältä, että sitä on mahdoton uskoa. Kai siellä nyt jotain muutakin pitää olla ? Ja mitä lihaa ? Miten sitä on tarkoitus syödä ? Ja millaisessa mukissa, eikai vaan pahvisessa ?
Gosh, nämä kysymykset pitävät minut öisin valveilla.



Ite oon asunut lahdessa yli 27-vuotta enkä oo ikin syönyt lihamukia, enkä pitänyt sitä paikallisena tuntomerkkinä. Enkä pidä vastaisuudessakaan.. on lahtelaisten itsetunto alhaalla jos se "meidän juttu" on joku hiton pahvimuki mis on lihaa.. oujee, kuinka kekseliästä ja erikoista! *ding*
typ0

Posts: 1,892

#256 • • typ0 syntax error

T-mu, 5.5.2007 12:33:
Olimpa avoimin mielin eilen ensimmäistä kertaa hiphop/rap bileissä ja olin ollu sisällä n. 10min ni sellanen joku vitun liipolan ostarirotta SYLKI mun päälle vissiin finrg -paidan takia. Muutenkin se touhu tuntu olevan sellasta pikkumullkujen testoilua ja äijäilyä, ihme rähinöintiä ja mesomista. Viihdyin paikalla n. 45min ja sitten oli vaan pakko lähteä. Mun puolesta voivat tunkea sen paskan musiikin ja asenteensa perseeseensä.



no kai sä tääkäsit sitä nokkaan? =D

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Avatar
#257 • • astaroth Guest

TemeZ, 5.5.2007 12:45:
Ite oon asunut lahdessa yli 27-vuotta enkä oo ikin syönyt lihamukia, enkä pitänyt sitä paikallisena tuntomerkkinä. Enkä pidä vastaisuudessakaan.. on lahtelaisten itsetunto alhaalla jos se "meidän juttu" on joku hiton pahvimuki mis on lihaa.. oujee, kuinka kekseliästä ja erikoista! *ding*


otatkohan sä ton liian vakavasti?
TemeZ

Posts: 486

#259 • • TemeZ

astaroth, 5.5.2007 12:48:
---
TemeZ, 5.5.2007 12:45:
Ite oon asunut lahdessa yli 27-vuotta enkä oo ikin syönyt lihamukia, enkä pitänyt sitä paikallisena tuntomerkkinä. Enkä pidä vastaisuudessakaan.. on lahtelaisten itsetunto alhaalla jos se "meidän juttu" on joku hiton pahvimuki mis on lihaa.. oujee, kuinka kekseliästä ja erikoista! *ding*

---

otatkohan sä ton liian vakavasti?



Et taida tuntee mua jos luulet että otan jotain vakavasti? *nauru*
bates

Posts: 707

#260 • • bates Tirehtööri

T-mu, 5.5.2007 13:05:
Lähel oli mut joutu hillitsee ittensä ku sen "liipolaostarijengi" ois varmaa tehny pannu napin ottaan kunnon west coast style.



Tänää sit drive-by Eteläiselle Liipolankadulle.

--
The best way to predict the future is to invent it.