463 posts, 24 pages, 206,485 views
bates, 5.5.2007 14:02:
---
T-mu, 5.5.2007 13:05:
Lähel oli mut joutu hillitsee ittensä ku sen "liipolaostarijengi" ois varmaa tehny pannu napin ottaan kunnon west coast style.
---
Tänää sit drive-by Eteläiselle Liipolankadulle.
T-mu, 5.5.2007 12:33:
Olimpa avoimin mielin eilen ensimmäistä kertaa hiphop/rap bileissä ja olin ollu sisällä n. 10min ni sellanen joku vitun liipolan ostarirotta SYLKI mun päälle vissiin finrg -paidan takia. Muutenkin se touhu tuntu olevan sellasta pikkumullkujen testoilua ja äijäilyä, ihme rähinöintiä ja mesomista. Viihdyin paikalla n. 45min ja sitten oli vaan pakko lähteä. Mun puolesta voivat tunkea sen paskan musiikin ja asenteensa perseeseensä.
TemeZ, 5.5.2007 12:45:
---
Nove, 5.5.2007 00:03:
Pitää nyt tuosta lihamukista sanoa: Lahdessa on tullut asusteltua/hengailtua nyt kolmisen vuotta eikä mulle ole vieläkään täysin avautunut tämä lihamukiasia, mikä nyt ei sinänsä ole ihme, kun itse olen vege. Pyytäessäni jotakuta vähän avaamaan tuota termiä saan aina vastaukseksi, että "se on muki jossa on lihaa", mikä kuulostaa tosi epämääräiseltä ja niin järjettömältä, että sitä on mahdoton uskoa. Kai siellä nyt jotain muutakin pitää olla ? Ja mitä lihaa ? Miten sitä on tarkoitus syödä ? Ja millaisessa mukissa, eikai vaan pahvisessa ?
Gosh, nämä kysymykset pitävät minut öisin valveilla.
---
Ite oon asunut lahdessa yli 27-vuotta enkä oo ikin syönyt lihamukia, enkä pitänyt sitä paikallisena tuntomerkkinä. Enkä pidä vastaisuudessakaan.. on lahtelaisten itsetunto alhaalla jos se "meidän juttu" on joku hiton pahvimuki mis on lihaa.. oujee, kuinka kekseliästä ja erikoista!
enrg, 6.5.2007 17:46:
---
TemeZ, 5.5.2007 12:45:
---
Nove, 5.5.2007 00:03:
Pitää nyt tuosta lihamukista sanoa: Lahdessa on tullut asusteltua/hengailtua nyt kolmisen vuotta eikä mulle ole vieläkään täysin avautunut tämä lihamukiasia, mikä nyt ei sinänsä ole ihme, kun itse olen vege. Pyytäessäni jotakuta vähän avaamaan tuota termiä saan aina vastaukseksi, että "se on muki jossa on lihaa", mikä kuulostaa tosi epämääräiseltä ja niin järjettömältä, että sitä on mahdoton uskoa. Kai siellä nyt jotain muutakin pitää olla ? Ja mitä lihaa ? Miten sitä on tarkoitus syödä ? Ja millaisessa mukissa, eikai vaan pahvisessa ?
Gosh, nämä kysymykset pitävät minut öisin valveilla.
---
Ite oon asunut lahdessa yli 27-vuotta enkä oo ikin syönyt lihamukia, enkä pitänyt sitä paikallisena tuntomerkkinä. Enkä pidä vastaisuudessakaan.. on lahtelaisten itsetunto alhaalla jos se "meidän juttu" on joku hiton pahvimuki mis on lihaa.. oujee, kuinka kekseliästä ja erikoista!
---
Jätkähän asui vielä lihamukin yläpuolella*nauru*
dOrKA, 6.5.2007 18:01:
Jotain lahdessa on omituista, kun hoteimmat typyt tuntuvan tippuvan lahden suunnalta. Ei voi olla sattumaa
H3li, 6.5.2007 18:17:
kuten mä. ehhehe.
Miinapiina, 6.5.2007 20:55:
---
H3li, 6.5.2007 18:17:
kuten mä. ehhehe.
---
eiks tää ois kuulunut tonne "kerro vitsi" osioon (vai mikä se nyt olikaan)
Jotain lahdessa on omituista, kun hoteimmat typyt tuntuvan tippuvan lahden suunnalta. Ei voi olla sattumaa
Eccu, 7.5.2007 11:56:
Mitennii Oksu? Tarkennusta!
RiD, 6.5.2007 18:02:
---
---
ai. miks musta tuntuu ihan toisin :D
Suurin osa hottiksista tulee kyllä jostain muualta lahteen.
dOrKA, 7.5.2007 12:14:
---
Eccu, 7.5.2007 11:56:
Mitennii Oksu? Tarkennusta!
---
No sun suhteen niin ota peili ja mieti!
Juhgu, 11.5.2007 03:38:
http://www.lamko.fi - päivän :D
[pieni]Me kysymme: pilaako Lahti tunnelman?
Mitä SINÄ vastaat, kyllä vai ei? Vappuna opiskelijakunnan riepuliisat jalkautuvat lakanoineen Lahden kaduille sekä pikkuveskuun. Muodosta oma mielipiteesi ja kirjoita perustelusi riepuliisojen lakanaan - toimitamme terveisesi puolestasi kaupungin päättäjille, vappuserpenteineen ja risuine kaikkineen.
Infopläjäys ja taustatieto: Mistä tulee lause "Lahti pilaa tunnelman"?
Wikipedia: "Lahti pilaa tunnelman" - 2000-luvun alussa lahtelaisen nuorisokulttuurin piirissä muodostunut humoristinen lausahdus kuvaa Lahden mainetta itseironian avulla.
Vuoden 2007 Helsinkin sanomien koulutusliitteeseen Lahden ammattikorkeakoulun opiskelijakunta LAMKO lähetti kyseisellä lauseella varustetun postikortin, jossa kritisoitiin Lahden joukkoliikennettä. Sen sijaan että joukkoliikenteeseen tulisi parannusta, niin opiskelijat saivat "kyytiä" paikallisen ilmaisjakelulehden päätoimittajalta. Vastineiden jälkeen on aika kerätä pieni katsaus lahtelaisilta itseltään - saako kaupunki risuja vai ruusuja?[/pieni]
Heh. On saanut hieman tuulta alleen tuo sanonta, sitä näköjään käytetään jo autuaan tietämättömänä alkup. kontekstista :D ja löytyy jo Wikipedistakin. Rules.
Tapsa pt. 1 of 2, 16.5.2007 15:53:
hitto ko ei o tullu käytyy lahes!
pitäskö käydä?