Säde Season Starter 5.2.2005 @ helsinki

267 posts, 14 pages, 54,328 views

Avatar
#181 • • Gnomex Guest
Ja vähänkö mun uudet housut rokkas *plur* *sydän*
jazmo

Posts: 393

#182 • • jazmo techmu

Astaroth:

Näiden tapausten määrä on kyllä alkanut aika lailla lisääntyä. Ärsyttää tuollaiset valopäät, jotka ei tajua sanaa "ei". Näitä tapauksia tekisi oikeasti lyödä ekstemporeena nyrkillä tauluun, jos tuollaiseen tapaukseen törmäisi. Vittu mitä juntteja.


Näin se vaan menee. Sitä voidaan pitää osaksi myös kaupallistumisen syynä. Vanhoille luille kolahtaa mieleen UG-bileet 10 vuotta sitten. Kaikki tunsivat toisensa. No, nyt ei enää tunne ja näitä sattuu. Toisaalta, jos sisälle pääsisi vain tuntemalla, niin en minä pääsisi *iloinen*
Ei se ois kivaa *hmph*

Itse bileistä, mulle uppos hyvin musiikki, mutta Proteus ei. En ole yhtään tällaisia kokeiluja vastaan, mutta nyt soittajat oli miksattu toistensa päälle sikäli ikävästi, että sieltä ei erottanut juuri muuta kuin rummut.

Mutta kivaa oli kyllä polkkailla *aplodit*
Juhgu

Posts: 7,921

#183 • • Juhgu Virnistelijä

remotion:
Satuinpas muuten näkemään kun joku mimmi huitoi jonkun pitkän ruoskan kanssa tanssilattialla ja siinä sen kanssa viuhtoessaan huomaamattaan huitaisi pahan näköisesti erästä poikaa päähän



Itse olin kävelemässä rappusille kun joku siinä piiskasi kaveriaan, koordinaatio petti ja ruoska läjähti vieressä seisoskelleen henkilön kasvoille. Kavereita kai olivat että ei siinä mitään, mutta hieman " o_O " -tilanne.

Paitsi että niillä huidotaan sivullisia (olen itsekin saanut pari tälläistä positiiviseksi tarkoitettua huomionosoitusta), nuo ruoskat sunmuut dominahässäkät ovat minusta muutenkin vähän inhottavia, enkä tajua miten (tai miksi) ne liittyvät konemusiikkibileisiin. Mutta jokainen toki tyylillään, ei siinä mitään. Senkun ruoskitte, mutta varokaa nyt edes vähän *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

efo

Posts: 1,908

#184 • • efo Laserpoint
Genki*sydän*
Proteus, Adam ja Relic*super**sydän* Tuli taas todistettua että musiikin rankkuus ei todellakaan ole nopeudesta kiinni.

Tässä vielä meininkiä lavalla

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

mrx

Posts: 260

#185 • • mrx Bassjunkie
Säde*sydän*Polk polk!*jiihaa**aplodit*

Joo,kuten jone jo totes,alkaa hieman vituttaa joidenkin ihmisten käsitykset bilettämisestä..
Lucky-13th

Posts: 383

#186 • • Edited Lucky-13th
Olipas kekkerit konsanaan, vieläki soi korvissa, pitikin unohtaa tulpat kotia. Ensimmäistä kertaa tykkäsin neonin reivist, eli kaikki rokkas ihan täysil!
PS. Mä biletän aidommin ku sä!

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Tansku

Posts: 3

#187 • • Tansku
*plur* Ihan jees bileet, en kyl jätä seuraaviakaa säteitä välii...oli meinaan ensikerta sätees *pihkassa*
pauli

Posts: 14

#188 • • pauli
Asiallista menoa ja just sopivasti jengiä. Genki rokkas kybällä ja Protskun ja kumppaneidenkin show oli hyvä. Ehkä vähän turhan pinnassa oli ne rummut ja snadisti lisätreenausta olisi kaivattu, mutta erinomaista että tälläisiä kokeiluja jaksetaan ylipäätänsä tehdä. Pari vokaalibiisiä olisi myös piristänyt, nyt ei tainnut tulla yhtään.
AiDoN

Posts: 255

#189 • • Edited AiDoN elukka
joo-o, meininki oli hyvä,musiikki menevää ja tytöt kauniita.*plur* Genki kolahti todellakin!*joo* protskun ja kumppaneiden paukutus ei oikeen napannu, mutta ne pari LAB4sen biisiä lopussa pisti taas liikettä niveliin*iloinen*

--
*pahis*

sasu

Posts: 192

#190 • • sasu
Vallan mainiot bileet: neon, triton ja friik veivät tällä kertaa voiton kotiin *aplodit*
Proteuksen + kumppaneiden setti oli tajunnan räjäyttävä. Perinteisten soittimien yhdistäminen laittoi hymyn huulille... ei paha ollenkaan, tosin hieman harmitti, että osa äänistä jäi rumpujen varjoon. Valitettavasti tempo vain laski sen verran, että vanhuksen jalka ei enää jaksanut nousta (vaatii loppua kohden nopeutuvan tahdin *jiihaa*)

Voluumit olisivat saaneet olla kyllä hieman pienemmällä. Muutenkin harmittaa hifi-tulppien käyttö, mutta se että korviin alkaa sattumaan myös ne päällä ja musan soseutuminen... ei hyvä *eiei*

Hieman alkoi kaipailemaan sitä aikaa kun oli vielä bileitä, joihin pääsi vain flyerilla sisään, mikä karsi pois turhat örmyilijät. *hmph*

... seuraavia Säteen bileitä odotellen *nauru*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Howdy

Posts: 7,955

#191 • • Edited Howdy Oldie
Bileet oli jees mut toivottavasti mulla ei satu joku kerta huono päivä, joku tollanen häiriköivästi käyttäytyvä molopää saattaa päästä hampaistaan joku kerta ..

--
Käpy vailla vertaa

Jone

Posts: 8,258

#192 • • Jone Archibald Haddock

Howdy:
Bileet oli jees mut toivottavasti mulla ei satu joku kerta huono päivä, joku tollanen häiriköivästi käyttäytyvä molopää saattaa päästä hampaistaan joku kerta ..



With all the respect, mutta edes tällainen väkivallasta puhuminen muodossa "kohta lähtee hampaita" on nimenomaan osa sitä epätoivottua häiriökäyttäytymistä, josta pitäis päästä eroon.
martina

Posts: 1,875

#193 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
loppu oli MAHTAVA!! *jiihaa*

muilta osin fiilikset ei ihan kohdillaan.... kerta kerran jälkeen vit*ttaa enemmän...
mihin katosi hyvä yhteishenki? vai oliko sitä koskaan olemassakaan.... *hmph*

mutta löyty sieltä niitä kivojakin illan piristäjiä. *hihu*
kiitokset muuten drinkeistä. *hymy*
Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#194 • • Edited Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE

remotion:
Satuinpas muuten näkemään kun joku mimmi huitoi jonkun pitkän ruoskan kanssa tanssilattialla ja siinä sen kanssa viuhtoessaan huomaamattaan huitaisi pahan näköisesti erästä poikaa päähän (naamaan & korvalle) sillä ruoskallaan. Poika oli sen verran hämillään siitä ettei reagoinut juuri mitenkään. Itse olisin mieluusti todistanut kuinka siltä aivottomalta dominan alulta ois revitty pää irti ja kaivettu silmät kuopistaan. Todella aivotonta toimintaa! Jos tunnistat itsesi tälläiseksi tyttöseksi niin hyppää partsilta alas. *taputapu**dissaa*



hetI PAIKALLLA*dissaa* kärsikää paskat!!!

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Juhgu

Posts: 7,921

#195 • • Juhgu Virnistelijä

LilB:
---
hetI PAIKALLLA*dissaa* kärsikää paskat!!!


*ding*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#196 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE

Juhgu:
---
LilB:
---
hetI PAIKALLLA*dissaa* kärsikää paskat!!!

---

*ding*


niin just.

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Howdy

Posts: 7,955

#197 • • Howdy Oldie

Jone:
---
Howdy:
Bileet oli jees mut toivottavasti mulla ei satu joku kerta huono päivä, joku tollanen häiriköivästi käyttäytyvä molopää saattaa päästä hampaistaan joku kerta ..

---


With all the respect, mutta edes tällainen väkivallasta puhuminen muodossa "kohta lähtee hampaita" on nimenomaan osa sitä epätoivottua häiriökäyttäytymistä, josta pitäis päästä eroon.



Niin minähän olen käyttäytynyt vuosien mittaan niin kovin huonosti, sorry jos en ole ihan niin plur että kääntäisin toisen posken jos joku tulee öykkäröimään...

--
Käpy vailla vertaa

Trixie

Posts: 1,342

#198 • • Trixie
No mun osalta bileet oli sellaist peruspuuroo, eipä hirveästi mitään erikoista... Muskiikist en mene sanomaan mitään, en hirviäst jaksanu kuunella ku ei juurikaan miellyttäny, mut seura oli aivan yli mahtavaa*plur* Kiitokset kaikille ystäville ja tutuille joiden ansiosta selvinpäin oleminen ei tuntunut niin yli kauhialt*hih*

--
face your fears and live your dreams

kmn

Posts: 47

#199 • • kmn
Howdy:
Bileet oli jees mut toivottavasti mulla ei satu joku kerta huono päivä, joku tollanen häiriköivästi käyttäytyvä molopää saattaa päästä hampaistaan joku kerta ..
[/quote]

kertokaas nyt hyvät ihmiset tällaselle ulkopuolisellekin et mitä siellä nyt oikeen on tapahtunu? ite en päässy valitettavasti paikalle.. enskerral sit. :) mut valistakaa nyt vähän.. mitä siellä on oikeen munailtu?
Grimsmeer

Posts: 39

#200 • • Grimsmeer
Neon ja Friik veti kyl aivan mahtavat setit. *aplodit*

Kun Proteus & Co alko soittamaan ei voinu muuta ku *ding*. Loppujen lopuksi se live-rumpu-yhdistelmä oli melko toimiva, ja sai jalat liikkumaan ihan mukavasti *jiihaa*

Ja sit ne häiriköijät... voisivat mun puolest.. vaik.. *poks**dissaa*

--
To cease smoking is the easiest thing. I ought to know. I've done it a thousand times. Mark Twain (& Grimsmeer)