267 posts, 14 pages, 57,905 views
Astaroth:
Näiden tapausten määrä on kyllä alkanut aika lailla lisääntyä. Ärsyttää tuollaiset valopäät, jotka ei tajua sanaa "ei". Näitä tapauksia tekisi oikeasti lyödä ekstemporeena nyrkillä tauluun, jos tuollaiseen tapaukseen törmäisi. Vittu mitä juntteja.
remotion:
Satuinpas muuten näkemään kun joku mimmi huitoi jonkun pitkän ruoskan kanssa tanssilattialla ja siinä sen kanssa viuhtoessaan huomaamattaan huitaisi pahan näköisesti erästä poikaa päähän
Howdy:
Bileet oli jees mut toivottavasti mulla ei satu joku kerta huono päivä, joku tollanen häiriköivästi käyttäytyvä molopää saattaa päästä hampaistaan joku kerta ..
remotion:
Satuinpas muuten näkemään kun joku mimmi huitoi jonkun pitkän ruoskan kanssa tanssilattialla ja siinä sen kanssa viuhtoessaan huomaamattaan huitaisi pahan näköisesti erästä poikaa päähän (naamaan & korvalle) sillä ruoskallaan. Poika oli sen verran hämillään siitä ettei reagoinut juuri mitenkään. Itse olisin mieluusti todistanut kuinka siltä aivottomalta dominan alulta ois revitty pää irti ja kaivettu silmät kuopistaan. Todella aivotonta toimintaa! Jos tunnistat itsesi tälläiseksi tyttöseksi niin hyppää partsilta alas. *taputapu*
Juhgu:
---
LilB:
---
hetI PAIKALLLA*dissaa* kärsikää paskat!!!
---
Jone:
---
Howdy:
Bileet oli jees mut toivottavasti mulla ei satu joku kerta huono päivä, joku tollanen häiriköivästi käyttäytyvä molopää saattaa päästä hampaistaan joku kerta ..
---
With all the respect, mutta edes tällainen väkivallasta puhuminen muodossa "kohta lähtee hampaita" on nimenomaan osa sitä epätoivottua häiriökäyttäytymistä, josta pitäis päästä eroon.