Sinänsä yllättävää lukea täältä, että Proteuksen, Relicin ja Adamin yhteisesiintyminen ei ole ollut näin monien mieleen. Yllättävää siksi, että ainakin paikan päällä ko. setti tuntui rokkaavan kuin norsu ja vielä 15 min viimeisen biisin loppumisen jälkeen aplodit jatkuivat vaikka lava oli ollut tyhjä ties kuinka kauan. Vastaavanlaatuisten suosionosoitusten kuulemisesta Gloriassa on enemmän kuin hetki aikaa.
Itse koin kyseisen setin hyvinkin mielenkiintoiseksi - uudet jutut on mun mielestäni kannattamisen arvoisia jo siinäkin vaiheessa kun ne eittämättä vaativat hiomista toimiakseen vieläkin paremmin. IMO koko skenessä olisi kivaa nähdä enemmänkin uusia ja rohkeita innovaatioita sen sijaan, että jämähdettäisiin noudattamaan samoja vanhoja tuttuja kaavoja.
Genkin setti potki mun mielestä perseitä myös täysin eläimellisissä määrin. Odotukset olivat etukäteen suhteellisen kovat, mutta ei mies nyt ainakaan niitä pettänyt.
Muutenkin bileet olivat yllättävänkin mukavat lukuunottamatta muutamien reikäpäiden toilailuja. Nämä yksilöt voisivat mennä itseensä ja miettiä ovatko kenties tulleet maailmaan perseen kautta. Esim. se venäläinen nuori herra, joka puski Neonin setin aikana lavalle dekkien taakse rikkoen aidan ja rymistellen toisen rumpusetin läpi voisi ottaa ja kuolla pois. Tilanteen huomioonottaen kauniiden poistumispyyntöjeni jälkeen herra jäi edelleen seisomaan lavan reunalle ja oli turvauduttava järjestysmiesten apuun (joita tämä elämän antisankari lähti karkuun heidät huomatessaan). Vastaavasti arsenikkia aamupalaksi voi ottaa se herra, joka ei tajua sitä että naisten suunnalta tuleva "ei" tarkoittaa nimenomaan juuri sitä.