Säde Season Starter 5.2.2005 @ helsinki

267 posts, 14 pages, 54,326 views

hoopstar

Posts: 472

#121 • • hoopstar hoopstar
Genki veti kyl todella loistavan setin *hikoil*
Proteus oli ekaa kertaa ihan perseestä. Ei rokannu yhtään ne rummut ja skebasetit (eli ei varsinaistesti harri kussu).
Muilla oli kyl hyvää settiä *joo*
tomppi

Posts: 1,600

#122 • • tomppi thzombie ™
En käy enää niin usein polkkabileissä kun ennen niin alku meni vähän hitaasti mutta sitten kun Genki aloitti.. wtf junkkaa oh damn mä tykkäsin kiitos kiitos kiitos

Proteus & co. semmoinen industrial, metal, hard trance, whatever oli kyl loistavaa lisää lisää... *jiihaa*
Bileet loppui vaan liian aikaisin.

Mitä muuta... se yks blondi *pihkassa* what else *ding* jone kun veti housut alas *slurps* eiku *eiei*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Rocca

Posts: 3,064

#123 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Yksi asia GENKI *sydän* ja kiitos astaroth loppu illan puheseurasta *piis* ja muuten oli hieno se industrial juttu mut ei se oikeen toiminu ainakaan mulle... *uuh* BTW yks olis kiva et sitä musan voimakkuutta katottais vähä...tai siis tää on mun oma mielipide... vaikka oli kuulosuojaimet ni kumminki tuntus siltä....

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Ladydee

Posts: 29

#124 • • Ladydee Foreplay Vs. Fairplay
Genki!!! *sydän* Uuuuiiih.. Joutuu tykkää. En KOSKAAN olis uskonut, että tuolla junkkaa soitetaan, joten oli äärimmäisen tervetullut yllätys.

--
You don't need eyes to see, you need vision...

Mumuli

Posts: 28

#125 • • Mumuli UG-///
*plur*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Tipsu

Posts: 133

#127 • • Tipsu RONTTI =)
Ihan huippuu!*plur*....Bates on ihana!*vink*...Neon TOIMII*jiihaa*...Ja musta ainaskin Proteus oli jees, rummut*joo*

--
Kohtele toisia niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan...

GrimsouL

Posts: 468

#128 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
...Meitsin ekat säteet...

Alusta alkaen meno oli kyl ihan perskeleen mageeta. Neoni kyl veti ihan älyhyvän setin ja tykkäsin muutenki ku jätkä osaa eläytyy ihan kybällä. Genkin drum n bass / jungle setit oli todella virkistävää (ja hikoiluttavaa) sielä välissä, täysin uutta mulle!! *plur*

Petyin kyllä Proteuksen ja kumppaneiden settiin. Esiintyminen oli kyllä hyvä mutta ainakin lavan edessä musiikki kuulu ihan liian kovalla. Musiikista ei kuulunut ku keskiääni särö puuroa (vai olenko tulossa jo vanhaksi??) *hmph*. Jorailin kuitenkin mukana ja Lab-4:n biisit kyllä sai mun sukat puhki!!

Loppupelissä kuitenkin hyvä fiilis jäi, ja ens kerralla taas...! *aplodit*
Illustrator

Posts: 3,171

#129 • • Edited Illustrator
Paikalle 00:30 maissa. Joko olin ite poikkeuksellisen selvinpäin, tai sitte jengi oli poikkeuksellisen jurrissa.*eiei* Muuten porukkaa oli sopivasti. Neoni tykitteli kivan setin.*joo* Rumpubassoilut ei taas uponnu mulle tippaakkaan..*hmph* Proteuksen setti oli kyllä pettymys. Rummut + skeba oli liian kovalla ja ne peitti alleen itse biisin. Ns. konemusiikki katos tästä aika tehokkaasti. Lähinnä tuli mieleen Marilyn Mansonin tuotanto...ikävää*ding*
Avatar
#130 • • pia^^ Guest
Olipas kivaa *nauru* . Seura oli parasta taas kerran ja tuliha sitä juotuuki *iihhih* . Musiikki toimi, vaikkei paljoo lattiiaa tullu kulutettuu.
Avatar
#131 • • ALIEN Guest
Huomasin et tanssilattialla meni porukalla tanssiminen vaikeaks, kun Genki aloitti! :DD Mut minkäs sille voi, jos ei ole junglea veressä - itse sain mitä odotinkin ja todella kiitollinen olen! Kiitos Säde ja Genki piitkästä aikaa! :)
Ai niin ja erittäin hyvä idea (imo) pistää instrumentit proteuksen setin mukaan! Takana kuulosti upealta - varsinkin rummut!! :)
Rocca

Posts: 3,064

#132 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

ALIEN:
Huomasin et tanssilattialla meni porukalla tanssiminen vaikeaks, kun Genki aloitti! :DD



Huomasin saman kanssa... *nauru* dnb:ssä tarvii löytää se keskilinja ku polkkailee *hihu*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Karvinen

Posts: 699

#133 • • Karvinen SekaiSin MariSta
*sydän* onneks en missannu. . . älyttömän kivaa, siistii, hauskaa. . . jne. *sydän*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

GrimsouL

Posts: 468

#134 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

ALIEN:
Huomasin et tanssilattialla meni porukalla tanssiminen vaikeaks, kun Genki aloitti! :DD Mut minkäs sille voi, jos ei ole junglea veressä - itse sain mitä odotinkin ja todella kiitollinen olen! Kiitos Säde ja Genki piitkästä aikaa! :)



Jep, hemmetin vaikeaks..!! *poks* Mulla ainakin meinas jalat mennä solmuu mutta kyllä se rupes luonnistuu sinnepäin ku keksi tekniikan. Toisaalta todettiin kaverin kanssa ettei toi musiikkikaan päässy oikeuksiinkaa niillä polkkaan säädetyillä äänentoisto laitteilla... *nyyh*
Avatar
#135 • • ALIEN Guest


ALIEN:
Huomasin et tanssilattialla meni porukalla tanssiminen vaikeaks, kun Genki aloitti! :DD Mut minkäs sille voi, jos ei ole junglea veressä - itse sain mitä odotinkin ja todella kiitollinen olen! Kiitos Säde ja Genki piitkästä aikaa! :)



migizz:
Jep, hemmetin vaikeaks..!! *poks* Mulla ainakin meinas jalat mennä solmuu mutta kyllä se rupes luonnistuu sinnepäin ku keksi tekniikan. Toisaalta todettiin kaverin kanssa ettei toi musiikkikaan päässy oikeuksiinkaa niillä polkkaan säädetyillä äänentoisto laitteilla... *nyyh*



Rocca:
Huomasin saman kanssa... *nauru* dnb:ssä tarvii löytää se keskilinja ku polkkailee *hihu*



*vink* psyke~jorailun kautta itse ainakin sain otteen junkasta ja muutaman vuoden totuttelun ansioista *nauru*
maxx-

Posts: 14

#136 • • maxx- vaihtovirtapolkkaaja
no äh, kirjoiteltiin sitten väärään threadiinkin..

Olipahan varsin maittavaa settiä taas kaikilta, Genkillä tosin se vika biisi oli melko puuduttavaa venytystä.
Piti lähteä jo kolmen pintaan mutta se mitä ehdin kuulla puoli-live-setistä oli aikas näppärää mättöä, ja kukahan muuten mahtoi olla se julmetun komea kitaristi? *plur*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#137 • • liikkuva muna an egg on the move
Oli ihan reipasta menoa.. Neon oli mun mielestä illan yllättäjä. Genki aloitti lupaavasti, mutta ne laulubiisit ei uponnu alkuunkaan, ois saanu olla asteen synkempää ja räkäsempää saundia. Proteus rokkaili vaikka osittain menikin ehkä liian metalliksi.

En tiedä oliko omissa korvissa vika, mutta tuntu että yläpäät oli välillä aika perkeleen kovalla.

Joillekin uusille bilettäjille viesti: Kusi pois sieltä päästä ja ryhdistäytykää.
Juhgu

Posts: 7,921

#138 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Genki oli paras, mutta minuun upposi kyllä metalliproteuskin. Onhan hänen perussettinsä kuultu Suomessa jo niin monta kertaa, että vaihtelu on pelkästään plussaa. Ja todella hyvin soittivat yhteen.

Rocca:
BTW yks olis kiva et sitä musan voimakkuutta katottais vähä...


Joo todellakin. Itselle ei tullut tulppia mukaan niin yllätyin vähän kun bileiden jälkeen ei vuotanut verta korvista. Tuleva kuuroutuminen siirtyi myös varmaan 5 vuotta lähemmäksi. Tietty oma moka kun olin ilman tulppia, mutta kuulemma aika paljon sattui korviin myös niitä, jotka käyttivät tulppia.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

T-mu

Posts: 2,980

#139 • • T-mu Läskimooses
Tykkäsin.
Kaikki djt toimi mielestäni (tai sit oli vaan niin fiiliksissä kun ei oo vähään aikaan ollu bileissä). Mut voiton vei kyl proteus-adamlab4-relic stageshow. Ensinnäkin että lavalla on 2 rumpalia niin tekee siitä jo melkoisen suorituksen. Mun mielestä tämmönen liverummuttelu, synat ym. djsetin yhteydessä kertoo vaan konemusiikin evoluutiosta.

Ihmisten bileissä käyttäytymisessäkin viimeaikoina on tapahtunu evoluutiota, mut valitettavasti huonompaan suuntaan...
BeAsT

Posts: 20

#140 • • BeAsT DAMMBASS
oli kyl aika ihmee musikkia lopussa ..mut kokonaisudessa oli ihan hyvät bileet *iloinen**pahis**jiihaa**aplodit*