Säde Season Starter 5.2.2005 @ helsinki

267 posts, 14 pages, 54,310 views

Avatar
#241 • • ALIEN Guest

Juhgu:
Ihan kuin ihmiset tanssilattialla olisivat olleet hieman eri mieltä tuosta tunnelman ruttaamisesta *nauru*



Tanssilattian takaa seurasin tilannetta ja kyllä porukkaa katosi Genkin aloitettua ja palasi taas Proteuksen aloittaessa. Ei sille vaan voi mitään, jos ei ole tarpeeksi perillä tästä saatanan upeasta junglesta.
Avatar
#242 • • astaroth Guest

ALIEN:
Ei sille vaan voi mitään, jos ei ole tarpeeksi perillä tästä saatanan upeasta junglesta.


Katsotaan muutaman vuoden päästä, kun me polkkapissikset jätämme ne polkkapanssarit naulaan ja progefarkut alkavat istua paremmin. *vink*
Avatar
#243 • • ALIEN Guest

Astaroth:
---
ALIEN:
Ei sille vaan voi mitään, jos ei ole tarpeeksi perillä tästä saatanan upeasta junglesta.

---

Katsotaan muutaman vuoden päästä, kun me polkkapissikset jätämme ne polkkapanssarit naulaan ja progefarkut alkavat istua paremmin. *vink*



Aika näyttää, mut silloin säteilee jo uusi polkkasukupolvi ;)
Avatar
#244 • • CryOniC Guest

LilB:
---
Juhgu:
---
LilB:
---
hetI PAIKALLLA*dissaa* kärsikää paskat!!!

---

*ding*

---

niin just.


hähhäähäää*nauru*sussa on muija asennetta*piis*olipahan hianoo ainakin!!!
ps.eihän enää kiristä..?*pus*
anthocyan

Posts: 1,511

#245 • • anthocyan Kohti valoa...

ALIEN:
---

Ei kuitenkaan joka kerta tartte junkkaa soida, jos kuitenkin valtaosa tulee kuuntelee polkkaa eivätkä ole tottuneet muuhun kuin tasabiittiin. Dnb -bileet on erikseen, jos kiinnostaa junglettaa, eiki viitsi pilata polkkaajien jokaista sädettä, jos niille ei maistu rumpubasso-mäiske *vink*



Ei ku kaikki genret vaan sekaisin, ni se ois hyvä!!! *jiihaa* *aplodit* On tylsää, jos tulee koko illal/ yön samaa musaa *joo* Mun mielest oli niin piristävää vaihteluu Säteis, et iha tuntu heräävänsä uudelleen henkiin *sydän*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

genki

Posts: 872

#246 • • genki

ALIEN:
---
T-mu:
Paskanvitut. Oon kytänny jo millon Muffler paukuttaa säteessä.
Lisää kunnon rähinäjunkkaa polkkabileisiin sanon minä!

---


Ei kuitenkaan joka kerta tartte junkkaa soida, jos kuitenkin valtaosa tulee kuuntelee polkkaa eivätkä ole tottuneet muuhun kuin tasabiittiin. Dnb -bileet on erikseen, jos kiinnostaa junglettaa, eiki viitsi pilata polkkaajien jokaista sädettä, jos niille ei maistu rumpubasso-mäiske *vink*



kyl joutuu oleen kumpaakin mieltä, eli todella hienoa et harri ja kumppani luottaa junkkaan siinä määrin et ottaa meitä soitteleen sinne, mut en näkis tosiaan sitäkään vaihtoehdoks et ihan joka säteissä junkkaa soiteltais. ei se kuitenkaan tipu tolle porukalle ihan 100% ja se on tosiaan ihan OK. ei kaikesta tartte dikkaa. vaik junkka onkin ihan kuninkaallista bilemusaa IMHO!!! ;]

mitä tulee mufflaan, niin nythän kävi silleen et kaveri otti ja muutti lontooseen kun alko veto käymään sieltä päin niin kovaks. toivottavasti saadaan heppua tänne kans vielä, on nimittäin sen verran kova dj et esim. säteisiin varmasti tippuis ihan ongelmitta sen setitykset.


noinniinku yleisesti, meikä kunnioittaa kaikkia mielipiteitä mitä tähän asiaan tulee. hyvä et jengillä on mielipiteitä asioista, oli sitten puolesta tai vastaan!

--
crop circles in the carpet

genki

Posts: 872

#247 • • genki

anthocyan:

Ei ku kaikki genret vaan sekaisin, ni se ois hyvä!!! *jiihaa* *aplodit* On tylsää, jos tulee koko illal/ yön samaa musaa *joo* Mun mielest oli niin piristävää vaihteluu Säteis, et iha tuntu heräävänsä uudelleen henkiin *sydän*



hemmetin hieno asenne, hattu nousee tästä suunnasta! itekin dikkaan esim. friikin ja crissin seteistä ihan kympillä, vaikka en itse ko. levyjä ostakaan. jalka kuitenkin kärsii rajuista pakkoliikkeistä kun tulee jotain hyvää hc:tä kajareista!!!

toisaalta fakta on kuitenkin se, että kaikki eivät jaa tuota asennetta, ja uskoisin että jopa valtaosa ihmisistä haluaa pääosin perinteistä tasabiittiä säteissä, eli kunnioittakaamme massan tahtoa. :]

--
crop circles in the carpet

Jussi Soro

Posts: 6,385

#248 • • Jussi Soro choon!

genki:
mitä tulee mufflaan, niin nythän kävi silleen et kaveri otti ja muutti lontooseen kun alko veto käymään sieltä päin niin kovaks. toivottavasti saadaan heppua tänne kans vielä, on nimittäin sen verran kova dj et esim. säteisiin varmasti tippuis ihan ongelmitta sen setitykset.


Mufflerii kuuntelis kyl kovin mielellään muissakin mainstream-bileissä, sen verran loistavaa tuotantoo jäbällä on (lähinnä perustuen omaan hataraan kuvaani lähinnä Dizzyn radioseteistä).
anis

Posts: 2,451

#249 • • anis
Oli kyllä NIIIIN mahtavat bileet..Suurimmaks osaks tuli kyl niin hyvää musaa että*sydän* Oli mieluisaa kuulla pitkästä aikaa Relic Proteuksen taustalla,ainoa vaan,että oli vaikeuksia tanssia niin hitaassa temmossa..Mut rokkas!!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

genki

Posts: 872

#250 • • genki

JussiS:
Mufflerii kuuntelis kyl kovin mielellään muissakin mainstream-bileissä, sen verran loistavaa tuotantoo jäbällä on (lähinnä perustuen omaan hataraan kuvaani lähinnä Dizzyn radioseteistä).



lyhyesti sanottuna maailman top10 junkkatuottajista tällä hetkellä, kaveri puskee niin laidasta laitaan soundia ja aina hyvällä maulla + erinomaisella tuotannolla. tulevia julkaisuja miltei kaikilla kovimmilla junkkalabeleilla Moving Shadow:sta lähtien!

--
crop circles in the carpet

Gloria <3 Speedcore

Posts: 747

#251 • • Gloria <3 Speedcore SPEEDCORE

CryOniC:
---
LilB:
---
Juhgu:
---
LilB:
---
hetI PAIKALLLA*dissaa* kärsikää paskat!!!

---

*ding*

---

niin just.

---

hähhäähäää*nauru*sussa on muija asennetta*piis*olipahan hianoo ainakin!!!
ps.eihän enää kiristä..?*pus*



ei ei.. *hihu*

--
IK HAAT GODVERDOMME TRANCE!.... terreur in me eur*pahis*

EXTREME SPEEDCORE TERROR!

I *sydän* TERING HERRIE

Avatar
#252 • • Edited ALIEN Guest

anthocyan:
Ei ku kaikki genret vaan sekaisin, ni se ois hyvä!!! *jiihaa* *aplodit* On tylsää, jos tulee koko illal/ yön samaa musaa *joo* Mun mielest oli niin piristävää vaihteluu Säteis, et iha tuntu heräävänsä uudelleen henkiin *sydän*



Onhan se munkin korvan mielestä mukavinta hoitaa niin, mut nyt tuntuu siltä et ollaan menty pahasti siihen suuntaan, et trance-bileissä soi vain trance ja polkkabileissä vain polkka... Toisin, kuin ennen esim. Labyrinthissä soi molempia ja muutakin kivaa, mikä toi ainakin henkilökohtaisesti lisää fiilistä iltaan. edit:( tai sit mä oon vain käynyt väärissä bileissä :D) Itse oon täysin sen kannalla, että bileissä voisi helposti olla myös yksi toisen genren dj pääsalissa vaihtelun vuoksi *vink* Ja se kun dj vaihtuu ja tietää, et nyt tulee täysin erilaista musaa saa mut ainakin joka kerta kiinnostumaan tuplasti enemmän.

Genki tai muffler olis ollut kova saada Nosturiin Juno Reactorin keikalle, missä äänentoisto on käsittämättömän ihanaa, mut kyllä mä tyydyn Haloon ja Orkideaan! *hihu**nauru*
anthocyan

Posts: 1,511

#253 • • Edited anthocyan Kohti valoa...

genki:
---

hemmetin hieno asenne, hattu nousee tästä suunnasta! itekin dikkaan esim. friikin ja crissin seteistä ihan kympillä, vaikka en itse ko. levyjä ostakaan. jalka kuitenkin kärsii rajuista pakkoliikkeistä kun tulee jotain hyvää hc:tä kajareista!!!

toisaalta fakta on kuitenkin se, että kaikki eivät jaa tuota asennetta, ja uskoisin että jopa valtaosa ihmisistä haluaa pääosin perinteistä tasabiittiä säteissä, eli kunnioittakaamme massan tahtoa. :]



*kiitoskiitos* *iloinen* Kyllä se niin on! *nauru*

Se on harmillista, että liian harva on vielä samaa mieltä... Mutta pitää uskoa parempaan! *joo* Ehkä jossain vaiheessa muutkin tajuavat konemusan ihanan kirjon! *sydän*

Mua ainakin surettaa se kovasti, että muodostuu ns. porukoita, jotka tykkäävät vain yhdestä lajista esim. polkasta eivätkä suostu sitten muulle avautumaan. Se laajentaa niin paljon tajuntaa ja antaa lisää fiiliksiä, jos pystyy kuuntelemaan kaikenlaista musaa. Jopa bileissä! *plur*

Mutta makunsa kullakin... *hymy*

edit: ALIEN: Täysin samaa mieltä sun kaa!!! *hihu* *plur*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

KeTe

Posts: 73

#254 • • KeTe
Harri oli todella mahtava ja setti tulikin biletettyä hurmion vallassa *jiihaa* *jiihaa* Genki yllätti todella myönteisesti, lisää vastaavaa *iloinen*

KIITOS SÄDE !! *aplodit**aplodit*
Rocca

Posts: 3,064

#255 • • Edited Rocca Diiva UG / Superfint Crew

genki:
tota dnb -meininkiä voi todellakin tanssia ihan siinä missä tasabiittiäkin (kummatkin menee siihen 4/4:ään kuitenkin), pitää vaan murtautua ulos siitä perusajatuksesta että se ois aina basari mitä sen jalan pitää seurata... listen to the snarez... take heed of the highz... ;]



Todellakin *jiihaa* sen oon oppinu ku joraillu rikkobeatin tahtiin et ei sitä kuulu siitä beatista ottaa vaan kaikesta muusa *uros* more like this...ja tää poika tulee hesaan seuraaviin junkkapileisiin *joo* *jiihaa*

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#256 • • Jussi Soro choon!

genki:
tota dnb -meininkiä voi todellakin tanssia ihan siinä missä tasabiittiäkin (kummatkin menee siihen 4/4:ään kuitenkin), pitää vaan murtautua ulos siitä perusajatuksesta että se ois aina basari mitä sen jalan pitää seurata...


Breiksiähän on melkeinpä parempi tanssia, siinä kun toi kännissä horjahtelu vaan vaikuttaa nerokkaalta improvisoinnilta *piis**iloinen**piis*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#258 • • Aziz Combat Fighter

genki:
yeash!

kiitos kaikille! oli taas ihan helvetin hauskaa olla säteis soittamassa, harri & co:n bileissä on kyllä mukavinta käydä pelailemassa koska kaikki toimii aina niin saumatta. sitäpaitsi yleisö on aina myös ihan viimeisen päälle messissä menossa! totta puhuen aina kyl hieman jännittää mennä hc -bileissä soittaan tota dnb -meininkiä koska ilmeisesti rikkobiitti on monille aika tuntematon juttu. tuli paljon kommenttia illan aikana et 'ahaa tällastakin on olemassa!'. se on todella hieno homma et ihmisillä on kuitenkin pääasiassa avoin mieli musiikin suhteen ja tunnelma näemmä merkkaa enemmän kuin ne muodolliset raamit (rytmiikka etc) missä ne tunnelmat esitetään. tota dnb -meininkiä voi todellakin tanssia ihan siinä missä tasabiittiäkin (kummatkin menee siihen 4/4:ään kuitenkin), pitää vaan murtautua ulos siitä perusajatuksesta että se ois aina basari mitä sen jalan pitää seurata... listen to the snarez... take heed of the highz... ;]

meikäläisen setti tulossa jakoon tässä lähipäivinä, hold tight...

iso käsi harrille, tonille, friikille ja kaikille muille ketä näitä oli järkkäämässä, oli ihan äärettömän hauskat bileet!!!

~g

ps. se harbanov von prootteus & kumppaneiden indumeininki oli ihan todella hyvä mun mielestä, etenkin yleisöstä katsoen vasemmalla oleva rumpali vakuutti hienosti! hieman lisää melodioita ja teemoja olisin ehkä kaivannut siihen menoon, mut tosta on todella hyvä lähteä kehittämään! ihmiset, its not about the tempo, but about the ruffness factor!!!!!!!!!



Hitto ku missasin, mut joutu lähtee ruotsiin ku oli niin edullinen risteily ja hyvä porukka.

Tota samantyylistä rumpubassonmätkettä voi tulla kuuntelemaan sitten viimestään 25.3. Factoryyn ja 6.5. Gloriaan, missä ainakin allekirjottanut rankasee julmilla bassotuksilla. Lopullinen lineuppi on vielä ton maaliskuun suhteen auki, mutta keep ya eyes peeled.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#259 • • Aziz Combat Fighter

ALIEN:
---
T-mu:
Paskanvitut. Oon kytänny jo millon Muffler paukuttaa säteessä.
Lisää kunnon rähinäjunkkaa polkkabileisiin sanon minä!

---


Ei kuitenkaan joka kerta tartte junkkaa soida, jos kuitenkin valtaosa tulee kuuntelee polkkaa eivätkä ole tottuneet muuhun kuin tasabiittiin. Dnb -bileet on erikseen, jos kiinnostaa junglettaa, eiki viitsi pilata polkkaajien jokaista sädettä, jos niille ei maistu rumpubasso-mäiske *vink*



Nii, mut onhan toi toisaalta niinkin et aina ku rikotaan genrerajoja bileissä missä käy paljon ihmisiä, monet ihastuu uuteen juttuun. Joku junkkakin on oikeesti aika helppoa omaksua, ja monet siitä tykkää, mut esim. tollasta Don Genksterin tyylistä raskaampaa junkkaa ei suomessa yksinkertasesti olla tarjoiltu varmaan vuoteen missään, poislukien sit ehkä ne kerrat ku oon itte ollu soittamassa jossain.

Lisää vaan genrerajojen ylittelyä!