Säde Season Starter 5.2.2005 @ helsinki

267 posts, 14 pages, 54,316 views

Juhgu

Posts: 7,921

#201 • • Juhgu Virnistelijä

kmn:
kertokaas nyt hyvät ihmiset tällaselle ulkopuolisellekin et mitä siellä nyt oikeen on tapahtunu? ite en päässy valitettavasti paikalle.. enskerral sit. :) mut valistakaa nyt vähän.. mitä siellä on oikeen munailtu?



Itse olin paikalla, mutta silti jäi vähän ihmetyttämään että mitä kaikkea siellä oikein sitten tapahtui.

Btw, olisi oikein kiva jos kuvaajat jaksaisivat laittaa noihin kuviin ihmisten nimet.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

remotion

Posts: 5,283

#202 • • remotion nostatus guru

LilBhetI PAIKALLLA*dissaa* kärsikää paskat!!!


jeah, yks vähemmän tokas remotion ja vetäs vessanpöntön...
*pahis*
Jos ei itse osaa olla huomaavainen ni mä oon luottavaisin mielin et joku kyllä sit "opettaa" semmosiakin arvoja sulle, on vissiin vähän hakusessa käytöstavat.*piis**vink*
pieni

Posts: 10

#203 • • pieni made of peanuts
Juhuu *aplodit* Hyvät kemut vaikka seteistä jäikin pali kuulematta haahuilun ja muun oheistoiminnan takia *hmph*
Itse vältyin illan häiriköiltä, joita nähtävästi on kuitenkin ollut liikenteessä. Perin harmillista. Toisin kun nähtävästi moni muu, tämä tyttö lämpesi Proteuksen kokeilusta, jossa on ainakin meikäläisen mielestä potentiaalia, kunhan vähän vielä hiotaan äänet arvoihinsa. Rummut määräs tän tytön jalannosto tahdin hulppeasti *jiihaa*

--
"I'm dancing barefoot
Headed for a spin
Some strange music drags me in
It makes me come up like some heroine"

Hotblood

Posts: 387

#204 • • Hotblood

Howdy:
---
Jone:
---
Howdy:
Bileet oli jees mut toivottavasti mulla ei satu joku kerta huono päivä, joku tollanen häiriköivästi käyttäytyvä molopää saattaa päästä hampaistaan joku kerta ..

---


With all the respect, mutta edes tällainen väkivallasta puhuminen muodossa "kohta lähtee hampaita" on nimenomaan osa sitä epätoivottua häiriökäyttäytymistä, josta pitäis päästä eroon.

---


Niin minähän olen käyttäytynyt vuosien mittaan niin kovin huonosti, sorry jos en ole ihan niin plur että kääntäisin toisen posken jos joku tulee öykkäröimään...



Yhdyn kyllä tässä asiassa Howdyn mielipiteeseen, mitä ihmeen eunukkeja siellä tanssilattialla on ollut jos siellä on tollanen perseiden puristelija saanu vapaasti häiriköidä ilman et kukaan miespuolinen olis puuttunut asiaan? *taputapu*

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Jone

Posts: 8,258

#205 • • Jone Archibald Haddock

Hotblood:
Yhdyn kyllä tässä asiassa Howdyn mielipiteeseen, mitä ihmeen eunukkeja siellä tanssilattialla on ollut jos siellä on tollanen perseiden puristelija saanu vapaasti häiriköidä ilman et kukaan miespuolinen olis puuttunut asiaan? *taputapu*



Sitä varten Gloriassa ja muissa ravintoloissa on olemassa järjestysmiehet. Jos jotain kunnon perseilyä ilmenee, niin ei muuta kuin poket paikalle ja perseilijät pihalle. Yhtään sankaria ei tonne tarvita hakkaamaan toisilta legoja kurkkuun.
T-mu

Posts: 2,980

#206 • • T-mu Läskimooses

Jone:
klips



Word!

Järjestysmiehet on siellä sitävarten duunissa et niillä on esim. tarvittaessa voimankäyttöoikeus.
Et tämmönen "poliisin veli" meininki antaa vaan paskantärkeen kuvan ihmisestä. Tottakai silloin tilanteeseen on reagoitava kenen tahansa välittömästi jos meinaa tapahtua jotain TODELLA ei toivottavaa... niinkuin käsittääkseni oli tapahtumassa.

Mut edelleen ventoviereiden tsybyjen perseiden puristelu on musta mautonta puuhaa. *piru*
anthocyan

Posts: 1,511

#207 • • anthocyan Kohti valoa...

tomppi:
En käy enää niin usein polkkabileissä kun ennen niin alku meni vähän hitaasti mutta sitten kun Genki aloitti.. wtf junkkaa oh damn mä tykkäsin kiitos kiitos kiitos

Proteus & co. semmoinen industrial, metal, hard trance, whatever oli kyl loistavaa lisää lisää... *jiihaa*
Bileet loppui vaan liian aikaisin.

Mitä muuta... se yks blondi *pihkassa* what else *ding* jone kun veti housut alas *slurps* eiku *eiei*



Voisin yhtyä tähän Tompin mielipiteeseen *joo* *plur* Oli tosi hubaa!!!! Ja kiitos sulle Tomppi seurasta! *hali*

Kiitos myös kullalle ja muille suerassa olleille ystäville! *hali*

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

Lauri

Posts: 1,051

#208 • • Lauri Devoted
Mistä johtuu, että nää lieveilmiöt tapahtuvat pääosin rankan musiikin tapahtumissa... ?
Ehkä sitä ikärajaa olisi syytä nostaa parilla vuodella.
Juhgu

Posts: 7,921

#209 • • Juhgu Virnistelijä

Iso-Lauri:
Mistä johtuu, että nää lieveilmiöt tapahtuvat pääosin rankan musiikin tapahtumissa... ?


Tapahtuvat vai?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Hotblood

Posts: 387

#210 • • Hotblood

Jone:
---
Hotblood:
Yhdyn kyllä tässä asiassa Howdyn mielipiteeseen, mitä ihmeen eunukkeja siellä tanssilattialla on ollut jos siellä on tollanen perseiden puristelija saanu vapaasti häiriköidä ilman et kukaan miespuolinen olis puuttunut asiaan? *taputapu*

---


Sitä varten Gloriassa ja muissa ravintoloissa on olemassa järjestysmiehet. Jos jotain kunnon perseilyä ilmenee, niin ei muuta kuin poket paikalle ja perseilijät pihalle. Yhtään sankaria ei tonne tarvita hakkaamaan toisilta legoja kurkkuun.



Missähän vaiheessa mä puhuin Jone legoista kurkussa? Muitakin tapoja puuttua asiaan on, esim. sanallinen kehoitus (on tähän mennessä aina tehonnut allekirjoittaneen taholta) tai vaikka sitten niiden järkkäreiden hakeminen paikalle. Sivustakatselu ja tapahtuneen kauhistelu myöhemmin Klubbarissa on munatonta.

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Jone

Posts: 8,258

#211 • • Edited Jone Archibald Haddock

Juhgu:
---
Iso-Lauri:
Mistä johtuu, että nää lieveilmiöt tapahtuvat pääosin rankan musiikin tapahtumissa... ?
---

Tapahtuvat vai?



Kyllä vain, valitettavasti.

Hotblood:
Missähän vaiheessa mä puhuin Jone legoista kurkussa? Muitakin tapoja puuttua asiaan on, esim. sanallinen kehoitus (on tähän mennessä aina tehonnut allekirjoittaneen taholta) tai vaikka sitten niiden järkkäreiden hakeminen paikalle. Sivustakatselu ja tapahtuneen kauhistelu myöhemmin Klubbarissa on munatonta.



Tsekkaas mihin sun quottaamasi mun kommentini alunperin liittyikään ja otas uudestaan?

Mitä tulee henkilökohtaiseen osallistumiseeni järjestyshäiriöiden selvittämiseksi ko. bileissä, niin uskoisin sen olleen vähintään riittävä ettei mun tarvitsis kuulla olevani munaton kun en tehnyt enempää.
Lauri

Posts: 1,051

#212 • • Lauri Devoted

Juhgu:
---
Iso-Lauri:
Mistä johtuu, että nää lieveilmiöt tapahtuvat pääosin rankan musiikin tapahtumissa... ?
---

Tapahtuvat vai?



Pääsääntöisesti kyllä. Enkä siis tarkoita, että joku oksentaa tms. vaan överit, tappelut, typerät ajattelemattomuudet, lavoille kiipeäminen, jne.
Hotblood

Posts: 387

#213 • • Hotblood

Jone:



Hotblood:
Missähän vaiheessa mä puhuin Jone legoista kurkussa? Muitakin tapoja puuttua asiaan on, esim. sanallinen kehoitus (on tähän mennessä aina tehonnut allekirjoittaneen taholta) tai vaikka sitten niiden järkkäreiden hakeminen paikalle. Sivustakatselu ja tapahtuneen kauhistelu myöhemmin Klubbarissa on munatonta.

---


Tsekkaas mihin sun quottaamasi mun kommentini alunperin liittyikään ja otas uudestaan?



Niin, Howdy niistä legoista puhui. Itse en ole koskaan lyönyt siviilissä tai kehän ulkopuolella ketään, kuitenkin mielestäni vedit mut mukaan tohon määritelmään vaikka mielestäni annoin ainoastaan ymmärtää että asiaan tulisi puuttua. Mikäli et näin tarkoittanut tota kommenttia niin sit fine.

Jone:

Mitä tulee henkilökohtaiseen osallistumiseeni järjestyshäiriöiden selvittämiseksi ko. bileissä, niin uskoisin sen olleen vähintään riittävä ettei mun tarvitsis kuulla olevani munaton kun en tehnyt enempää.



Missä vaiheessa sanoin sun olevan munaton? Kommentti oli yleisellä tasolla niille monille jotka tapahuneen tuntuvat nähneen kun en ole kuitenkaan lukenut kenenkään puuttumisesta tohon spedeilyyn. En edes tiedä näitkö sä tota

Niissä paikoissa missä mä olen töissä, tollasesta puristelusta lentää pihalle, bileet tai normibaari, ei väliä. Tietysti myös kyseiset naisihmiset olis ite voineet mennä sanomaan järkkäreille tosta, kyl tollaseen reagoidaan (ainakin yleensä näin ja Glorian jätkien kohdalla tiedän näin olevan).

Yleisellä tasolla olen samaa mieltä siitä että fyysinen asioihin puuttuminen tulee jättää aina portsareiden työksi, poislukien täysin yllättävä tilanne jossa ei ehdi hakea paikalle järkkäriä. Sanoa silti voi, mä en näe sitä minään "poliisin ystävä" -toimintana jos tollasesta huomauttaa. Tuntuu vaan et nykyään yhteiskunnassa laajemminkin mihinkään ei uskalleta ottaa kantaa, sit jengiä kuolee täydessä ruuhkabussissa ilman et kukaan tekee mitään.

--
"Mieluummin kadun tekemiäni asioita kuin tekemättä jättämisiä. En juurikaan kadu."

Jone

Posts: 8,258

#214 • • Jone Archibald Haddock

Hotblood:
Niissä paikoissa missä mä olen töissä, tollasesta puristelusta lentää pihalle, bileet tai normibaari, ei väliä.



...ja hyvä niin. Niin pitääkin.

Teen asiasta vähän ajan kuluttua ihan oman topicinsa, koska tämä ei mitenkään erityisesti ole Säteen ongelma klubina vaan enemmänkin yleisesti Hard Dance-bileiden ongelma tällä hetkellä ja ko. ongelmaa pitää saada muutos, jotta bileet voivat jatkua hauskoina tapahtuma meille kaikille.
Damien

Posts: 2,882

#215 • • Edited Damien [tr3ox]
Teretulemast Paarmaan sitten meillä ei kukkoile kukaan omin nokkineen...

edit: ja suurilta osiltaan paikan rakenteesta johtuen, simppeli / pieni = helppo valvoo. Lisää vaan pokeja Gloriaan...

Säde: Vittutti aikast paljon ettei päässy tulemaan, kun oli muoti '05 keikkaa pelasu. Säteissä ei ole päässyt käymään pitkään aikaan ja nyt kun ois kerrankin ollut industrial, dnb -sektoria tarjolla niin muut hommat pilas koko viikonlopun.
Mck

Posts: 58

#216 • • Mck Costox
Muuten oli kyl tosi hyvät säteet paitsi et proteuksen setti oli pettymys... Odotin siltä ehkä vähän liikaa... Toisaalta Genki yllätti niin positiivisesti et jäi kuitenki hyvä maku suuhun

--
When you dream, there are no rules...

genki

Posts: 872

#217 • • genki
yeash!

kiitos kaikille! oli taas ihan helvetin hauskaa olla säteis soittamassa, harri & co:n bileissä on kyllä mukavinta käydä pelailemassa koska kaikki toimii aina niin saumatta. sitäpaitsi yleisö on aina myös ihan viimeisen päälle messissä menossa! totta puhuen aina kyl hieman jännittää mennä hc -bileissä soittaan tota dnb -meininkiä koska ilmeisesti rikkobiitti on monille aika tuntematon juttu. tuli paljon kommenttia illan aikana et 'ahaa tällastakin on olemassa!'. se on todella hieno homma et ihmisillä on kuitenkin pääasiassa avoin mieli musiikin suhteen ja tunnelma näemmä merkkaa enemmän kuin ne muodolliset raamit (rytmiikka etc) missä ne tunnelmat esitetään. tota dnb -meininkiä voi todellakin tanssia ihan siinä missä tasabiittiäkin (kummatkin menee siihen 4/4:ään kuitenkin), pitää vaan murtautua ulos siitä perusajatuksesta että se ois aina basari mitä sen jalan pitää seurata... listen to the snarez... take heed of the highz... ;]

meikäläisen setti tulossa jakoon tässä lähipäivinä, hold tight...

iso käsi harrille, tonille, friikille ja kaikille muille ketä näitä oli järkkäämässä, oli ihan äärettömän hauskat bileet!!!

~g

ps. se harbanov von prootteus & kumppaneiden indumeininki oli ihan todella hyvä mun mielestä, etenkin yleisöstä katsoen vasemmalla oleva rumpali vakuutti hienosti! hieman lisää melodioita ja teemoja olisin ehkä kaivannut siihen menoon, mut tosta on todella hyvä lähteä kehittämään! ihmiset, its not about the tempo, but about the ruffness factor!!!!!!!!!

--
crop circles in the carpet

shaderna

Posts: 157

#218 • • shaderna
Oli siisti ilta ja sillee, ........... pakko kysyy ku en ite nähny, ketkä siel riehu ja häiriköi? Minkä näköst jengii?

--
just tryin` not to give a fuck

Teho

Posts: 58

#219 • • Teho
oli hyvät pirskeet vaikka tuli lähettyä vähän ex tempore hätäisesti
Susu

Posts: 1,077

#220 • • Susu The Nasu
Taas kertaalleen oli ihan superkivaa, sääli vaan kun jouduttiin äkkiseltään lähtemään niin aikasin että jäi proteuksen setti kuulematta...mutta ensi kerralla uudella onnella*plur*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce