sori OT
Jone:
---
Hotblood:
Yhdyn kyllä tässä asiassa Howdyn mielipiteeseen, mitä ihmeen eunukkeja siellä tanssilattialla on ollut jos siellä on tollanen perseiden puristelija saanu vapaasti häiriköidä ilman et kukaan miespuolinen olis puuttunut asiaan? *taputapu*
---
Sitä varten Gloriassa ja muissa ravintoloissa on olemassa järjestysmiehet. Jos jotain kunnon perseilyä ilmenee, niin ei muuta kuin poket paikalle ja perseilijät pihalle. Yhtään sankaria ei tonne tarvita hakkaamaan toisilta legoja kurkkuun.
Jone, ei se ihan noinkaan mene. Harvalla iltaa viettävällä miehellä on siinä vaiheessa järkeä(?) tai kärsivällisyyttä mennä sanomaan järkkäreille, jos joku jätkä kähmii omaa naista vasten hänen tahtoa. Tottakai siinä tulee ensiksi mieleen mennä sanomaan sille äijälle et pitää käpälät erossa siitä naisesta ja se taas voi aiheuttaa vastareaktion siltä toiselta urpolta " mitä vittuu? lähetää tappelee!? ". Valitettavaa, mutta totta. En henkilökohtaisesti mene itse koskaan valittamaan järkkäreille asiasta, minkä voi myös hoitaa puhumalla varsinkaan jos itse näen punaista. Se vain kuuluu luonteeseeni puuttua heti asiaan varsinkin jos on oma nainen kyseessä, enkä voi sille mitään enkä todennäköisesti myöskään halua tehdä asialle mitään, koska olen vastuuntuntoinen. Ja jos se toinen kähmijä ei ymmärrä tai tuntee olonsa uhatuksi ja käy käsiksi niin silloin viimeistään lähden tilanteesta karkuun hakemaan järkkäreitä (vaikka PLUR-maailman mukaan pitäisi?) Kaikki eivät pysty käyttäytymään ko tilanteessa yhtä "järkevästi", kuin sä ilmeisesti käyttäytyisit(?).
Paras olisi tietenkin käydä ensiksi "vihjaa" pokeille, että "tuo herra tuossa kähmii naisia siihen malliin et se olisi ehkä parempi poistaa ennen, kuin jotain tapahtuu". Siinä saa ainakin etuaseman järkkäreiden silmissä.
Mutta noi tilanteet tulevat usein melko yllättäen, joten...
genki:. tota dnb -meininkiä voi todellakin tanssia ihan siinä missä tasabiittiäkin (kummatkin menee siihen 4/4:ään kuitenkin), pitää vaan murtautua ulos siitä perusajatuksesta että se ois aina basari mitä sen jalan pitää seurata... listen to the snarez... take heed of the highz... ;
juurikin näin ja kiitos Genki!! ^__^
[iso]LET THERE BE BASS!![/iso]