Mä puhuin sulle, en teille. (ketä te ootte?) Meistä ei monikaan pidä susta, mutta se onkin sitten niitten oma asia. Kertokoot sen sulle jos haluaa.Riku, 20.8.2008 01:26:
Kuten et muillekaan. Kaikki muut vaan agrottaa sua viatonta, ja vielä täysin aiheetta ja ensimmäisenä.
Ootteko te perustamassa jotain kulttia vai?
Ootteko te tälläsiä?
Toivottavasti tulevaisuudesa ruvetaan ratsaamaan enemmän bileitä.
Mulla ollu toi kyseinen heppu noressa jo jonkin aikaa.
Joskus se kattila kiehuu yli, vaikka norea en muuten kovasti arvostakkaan.
(Nää ripittäytymiset on huvittavia. Vitsi johon en kyllästy koskaan.)
En tiedä tykkääkö muut homot toisten homojen ahdistelusta, mut heteroille se on yhtä kyynmyrkkyä.
Minuu yleensä ottaa kupoliin sellaset heterot jotka kiipee samaa sukupuolta olevien iholle "läpällä" sen takia, kun se on niin hip ja pop, koska se on niin tabu.
Rumaa katseltavaa. Hyi.
Eks sun mielestä oo hassua et kun mä tuun huomauttamaan sulle et "Nyt alkaa mennä siihen et lässytät täällä vähän liikaa ja kuvittelet olevas enemmän ku mitä oot", ni sä käännät sen niinpäin et mä oon se joka lässyttää ja kuvittelee olevansa parempi (etenkin kun tää taitaa olla toinen quote sulle koko mun foorumihistorian aikana)?
(En kyllä ymmärrä sitäkään, miks pitkäaikaisen alkoholismin aiheuttamia sairauksia pitää hoitaa verorahoilla... jos tili on tyhjä niin ruumisauto paikalle. Mä voin maksaa bensat.)
Älkää sit valittako kun täällä on naamaskännäys joka v*tun bussissa. Älkää sit sanoko et kukaan ei kertonu.
Tietämättömyytesi loistaa jälleen kerran. Mutta ennenkuin taas kerran räjähdät, niin sanon vaan, että morjens. En jatka enää tätä keskustelua kanssasi
kestää 8 sekuntia sanoa niille et "ei kiinnosta" tai "painukaa vittuhun" (tai vaihtoehtoisesti voi olla avaamatta ovea). Silti jaksaa kuluttaa 80 sekuntia eli noin kymmenen jehovavisiitin aika valittamalla forumille siitä kuinka heidän olemassaolonsa ah niin ärsyttää.
(tää on hyvä. Aloitetaan niin alusta kun vain mahdollista. Historiaa )
Vai tälläsiä?
HOMO!
Tällaiset ihmiset saisivat joko a)opetella olemaan (sun tapauksessa ei kyllä tule kuuloonkaan) b)lopettaa koko internets (ei toimi toikaan sulle) c)ampua itsensä, koska tommosten aivopierujen (tiedän, koska olenhan aivopierujen mestari) ei pitäisi lisääntyä.
...ja noita wänkkerilogoja mitkä sulla on tossa avatarina. Ja mä henkilökohtasesti koen jo ton logon v*ttuiluna ja rajanylityksenä, kun tahallaan altistat jokaisen katsomaan tota wänkkäystä. Kertoo asenteesta sekin.)
Teidän vähemmistöpolitiikkaa?
Mä taas oon taksia ajaessa todennu että ne nuoret on niitä kaikkein pahimpia... ''jotku vanhemmat on ihan mukavia ...Ja muutenkin rasittavia tapauksia.
Noille nyt ei muutenkaan pysty mitään sanomaan ilman että ne alkaa metelöimään joten aika sama. Sit ollaan tilanteessa että joko maksavat etukäteen tai jäävät lähtökuoppiinsa. Jälkimmäisessä mä soitan keskukseen että eivät ota heiltä tilausta vastaan koska ovat tilanneet jo yhden auton mutta ovat haluttomia maksamaan..
Jos et osaa puhua kunnolla suomea tai englantia, vaan molempia huonosti sekaisin, et osaa laskea päässä, etkä usko laskimeen tai kassakoneeseen, niin älä pliis tule ostoksille.
Kuullostaa että asiakas omasi Afrikkalaisen taustan? Sielläpäin kaupankäynnissä toimii usein viidakon lait.
Kerro ihmeessä etten ymmärrä väärin. Mulla on siihen luontainen taipumus.
(hei c'mon. Sun pitäis olla mua kuus vuotta fiksumpi)
Aikalailla edittiä. Harmi etten pysty helposti hakemaan vanhempia kommentteja