Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 650,519 views

#981 • • Edited REivaaja Guest

Riku, 20.8.2008 01:26:
Kuten et muillekaan. Kaikki muut vaan agrottaa sua viatonta, ja vielä täysin aiheetta ja ensimmäisenä.

Mä puhuin sulle, en teille. (ketä te ootte?) Meistä ei monikaan pidä susta, mutta se onkin sitten niitten oma asia. Kertokoot sen sulle jos haluaa.

Ootteko te perustamassa jotain kulttia vai?

Ootteko te tälläsiä?

Toivottavasti tulevaisuudesa ruvetaan ratsaamaan enemmän bileitä.

Mulla ollu toi kyseinen heppu noressa jo jonkin aikaa.
Joskus se kattila kiehuu yli, vaikka norea en muuten kovasti arvostakkaan.

(Nää ripittäytymiset on huvittavia. Vitsi johon en kyllästy koskaan.)

En tiedä tykkääkö muut homot toisten homojen ahdistelusta, mut heteroille se on yhtä kyynmyrkkyä.

Minuu yleensä ottaa kupoliin sellaset heterot jotka kiipee samaa sukupuolta olevien iholle "läpällä" sen takia, kun se on niin hip ja pop, koska se on niin tabu.

Rumaa katseltavaa. Hyi.

Eks sun mielestä oo hassua et kun mä tuun huomauttamaan sulle et "Nyt alkaa mennä siihen et lässytät täällä vähän liikaa ja kuvittelet olevas enemmän ku mitä oot", ni sä käännät sen niinpäin et mä oon se joka lässyttää ja kuvittelee olevansa parempi (etenkin kun tää taitaa olla toinen quote sulle koko mun foorumihistorian aikana)?

(En kyllä ymmärrä sitäkään, miks pitkäaikaisen alkoholismin aiheuttamia sairauksia pitää hoitaa verorahoilla... jos tili on tyhjä niin ruumisauto paikalle. Mä voin maksaa bensat.)

Älkää sit valittako kun täällä on naamaskännäys joka v*tun bussissa. Älkää sit sanoko et kukaan ei kertonu.

Tietämättömyytesi loistaa jälleen kerran. Mutta ennenkuin taas kerran räjähdät, niin sanon vaan, että morjens. En jatka enää tätä keskustelua kanssasi *pökr*

kestää 8 sekuntia sanoa niille et "ei kiinnosta" tai "painukaa vittuhun" (tai vaihtoehtoisesti voi olla avaamatta ovea). Silti jaksaa kuluttaa 80 sekuntia eli noin kymmenen jehovavisiitin aika valittamalla forumille siitä kuinka heidän olemassaolonsa ah niin ärsyttää.

(tää on hyvä. Aloitetaan niin alusta kun vain mahdollista. Historiaa )

Vai tälläsiä?

HOMO!

Tällaiset ihmiset saisivat joko a)opetella olemaan (sun tapauksessa ei kyllä tule kuuloonkaan) b)lopettaa koko internets (ei toimi toikaan sulle) c)ampua itsensä, koska tommosten aivopierujen (tiedän, koska olenhan aivopierujen mestari) ei pitäisi lisääntyä.

...ja noita wänkkerilogoja mitkä sulla on tossa avatarina. Ja mä henkilökohtasesti koen jo ton logon v*ttuiluna ja rajanylityksenä, kun tahallaan altistat jokaisen katsomaan tota wänkkäystä. Kertoo asenteesta sekin.)

Teidän vähemmistöpolitiikkaa?

Mä taas oon taksia ajaessa todennu että ne nuoret on niitä kaikkein pahimpia... ''jotku vanhemmat on ihan mukavia ...Ja muutenkin rasittavia tapauksia.

Noille nyt ei muutenkaan pysty mitään sanomaan ilman että ne alkaa metelöimään joten aika sama. Sit ollaan tilanteessa että joko maksavat etukäteen tai jäävät lähtökuoppiinsa. Jälkimmäisessä mä soitan keskukseen että eivät ota heiltä tilausta vastaan koska ovat tilanneet jo yhden auton mutta ovat haluttomia maksamaan..

Jos et osaa puhua kunnolla suomea tai englantia, vaan molempia huonosti sekaisin, et osaa laskea päässä, etkä usko laskimeen tai kassakoneeseen, niin älä pliis tule ostoksille. *dissaa*

Kuullostaa että asiakas omasi Afrikkalaisen taustan? Sielläpäin kaupankäynnissä toimii usein viidakon lait.

Kerro ihmeessä etten ymmärrä väärin. Mulla on siihen luontainen taipumus.
(hei c'mon. Sun pitäis olla mua kuus vuotta fiksumpi)

Aikalailla edittiä. Harmi etten pysty helposti hakemaan vanhempia kommentteja
Riku

#982 • • Edited Riku The Little Prince

REivaaja, 20.8.2008 01:47:
Mä puhuin sulle, en teille. (ketä te ootte?)

En mä puhu kenenkään muun puolesta niiden mielipiteitä. Tuo "muillekaan" perustui yksinkertaisesti siihen, että tässäkin topicissa huomaa selvästi kenen kanssa nuo keskustelut lipeävät asiattomuuksiin. Älä edes yritä vääntää taas kerran sanojani joksikin muuksi viedäksesi keskustelua sivuraiteille.

Meistä ei monikaan pidä susta, mutta se onkin sitten niitten oma asia. Kertokoot sen sulle jos haluaa.

Oh what a shock! Nyt meni päivä pilalle, mä niin välitän. Sä olet silti se joka täällä useiten agrottaa ja sortuu epäasiallisuuksiin imho.

Joo, nore-kulttia jos et ole huomannut.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Lost-Soul

#983 • • Lost-Soul los pallos

Riku, 20.8.2008 13:55:
---
---
---

ja tää nore-kultti toimis paremmin, jos kukaan ei kirjottelis reivaajalle mitää takasin...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Riku

#984 • • Riku The Little Prince

Lost-Soul, 20.8.2008 13:58:
ja tää nore-kultti toimis paremmin, jos kukaan ei kirjottelis reivaajalle mitää takasin...

Point taken. Ehkä mä vihdoin virallistan jäsenyyteni.

--

AnderS

#985 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

---
---
---
---

---

Amen brother! Noi tyypit on ihan liian fiksuja osallistumaan tohon huttuun. Antakaa olla, eiköhän se liekki lopu ajan kanssa ku ei sille anna bensaa ja ilmaa.
ezzy

#986 • • ezzy Droid-pappa

---
---
---
---

---

Itse olen pidättäytynyt kommentoinnista tolle. Eiköhän se vaan katoa, kun jengi ei syötä trollia.
Menee vaan tosiaan siihen kategoriaan jo, että typerämpi on se joka koukkuun tarttuu.
Riku

#987 • • Riku The Little Prince

AnderS, 20.8.2008 14:03:
Amen brother! Noi tyypit on ihan liian fiksuja osallistumaan tohon huttuun. Antakaa olla, eiköhän se liekki lopu ajan kanssa ku ei sille anna bensaa ja ilmaa.

Totta. Eiköhän tää oo tosiaan omalta osaltani jatkunu jo liian pitkään. Sitä vaan toivoo että näkis jotaan valoa tunnelin päässä, mutta taitaa olla se toivokin jo kauan sitten kadonnutta.

--

#988 • • REivaaja Guest
Hehehe. Ripittäydytään. Auotaan päätä ja ihmetellään miks se yrittää suututtaa :( Koska olen paha ja maailma hyvä. Siksi minä olen.

Jos Riku haluaa nähdä valoa tunnelin päässä, luoti auttaa.

Vaihtoehtoisesti voisi pysähtyä tarkastelemaan samankaltaisuuksia niin unohtuu 'METEHENENUO' jne. ajattelelu.

On se kumma miten samallailla ajattelevat ihmiset on fiksuja. Kertoo jotain ihmisestä :D

Kiva että Rikukin päätti liittyä ''nore-kulttiin''. Loppuu toi 'keskitetty' päänaukominen :)

Noi tyypit voi olla totta tosiaan fiksuja, mutta se ei tee noista kommenteista älykkäitä.

''Mun vihamiehet on tyhmiä'' LOL Joku vois vähän kasvaa ja tajuta maailmaa...
#989 • • REivaaja Guest

En mä puhu kenenkään muun puolesta niiden mielipiteitä. Tuo "muillekaan" perustui yksinkertaisesti siihen, että tässäkin topicissa huomaa selvästi kenen kanssa nuo keskustelut lipeävät asiattomuuksiin. Älä edes yritä vääntää taas kerran sanojani joksikin muuksi viedäksesi keskustelua sivuraiteille.

Katsos siitä tää vänkääminen lähti. Mun subjektiivisen mielipiteen mukaan sä tulit tunkemaan sanoja mun suuhun. Ja linja jatkuu... Kysyin ja jopa sanoin että selvennä jotta käsitykseni ei ole
väärä

Oh what a shock! Nyt meni päivä pilalle, mä niin välitän. Sä olet silti se joka täällä useiten agrottaa ja sortuu epäasiallisuuksiin imho.

Ok nyt mä ymmärrän :(

Individual

#990 • • Individual HYPNO!
jatkoa täältä

niomic, 24.9.2008 07:32:
Mutta ihmiskunnalle on toki erittäin edullista halveksua itsemurhaa, koska se ei ole yhteisölle / lajille mitenkään hyvä toimintatapa selviämisen ja kukoistuksen kannalta :)

Et kai sä nyt näe, että tämä(kin) on jotenkin rahavaltaan liittyvä asia? Kykypuolueen kuntavaalislogan: "Nuori mies, vedä käteen, älä itseäsi jojoon. Yhteiskunta kärsii." Eli edelleen se sama asia. Miksi pitää itsemurhaa ajatella jotenkin yhteiskunnan toimimiseen liittyvänä asiana? Syitä itsemurhiin voidaan toki jäljittää tuolle em. alueelle, mutta luulisi, että itsemurha kuitenkin koskettaa ennen kaikkea perhe-ja lähiystävätasolla. En ainakaan ole koskaan mielestäni törmännyt itsemurha-uutisoinnissa esim. poismenneiden nuorten miesten vaikutukseen bruttokansantuotteeseen.

Siitähän lähtee toi kaikkien toitottama itsekkyysjuttukin. Eli jos haluat vaikka laulajaks ja saat sille tukea vanhemmiltas tai läheisimmiltäs vaikkei oo mitään lahjoja koko alueelle, ni mihin se tuki loppuu ku haluat lähtee kikeen tästä maailmasta :) Miksei siinä vaiheessa enää kunnioiteta sun tahtoa, vaan heti vedetään supermarttyyrimeiningit ja ruvetaan kuuluttamaan sun vastuuta

Voisiko se johtua siitä, että esim. vanhemmat yleensä haluaisivat, että lapsensa on olemassa, eikä mullan alla. Vai koetko sinä tuossa "lihaköntti"-ajattelussa vieraaksi esimerksiksi sellaisia tunteita, kuin äidinrakkaus, tai rakkaus ylipäätään? Kerran yksi vakavan masennuksen sairastanut ihminen sanoi telkkarissa, että itsemurha ei ole mikään ratkaisu, se on vaan omien ongelmien kasaamista muiden harteille kannettavaksi. Toki voihan sitä ajatella, että jokainen kun on vastuussa omasta elämästään, niin sen myötä on myös oikeus tehdä itselleen mitä haluaa. Ja miksi itsemurha-ajatteluun pitäisi saada kannustusta, tukea? Jos haluaa olla täysin itsenäinen olento vapaana muiden marttyyriajattelusta, niin silloin on kai vapaa myös muiden tuen tarpeesta.
#991 • • Edited niomic Guest

Individual, 24.9.2008 07:56:
jatkoa täältä

---
Mutta ihmiskunnalle on toki erittäin edullista halveksua itsemurhaa, koska se ei ole yhteisölle / lajille mitenkään hyvä toimintatapa selviämisen ja kukoistuksen kannalta :)

---

Et kai sä nyt näe, että tämä(kin) on jotenkin rahavaltaan liittyvä asia? Kykypuolueen kuntavaalislogan: "Nuori mies, vedä käteen, älä itseäsi jojoon. Yhteiskunta kärsii." Eli edelleen se sama asia. Miksi pitää itsemurhaa ajatella jotenkin yhteiskunnan toimimiseen liittyvänä asiana? Syitä itsemurhiin voidaan toki jäljittää tuolle em. alueelle, mutta luulisi, että itsemurha kuitenkin koskettaa ennen kaikkea perhe-ja lähiystävätasolla. En ainakaan ole koskaan mielestäni törmännyt itsemurha-uutisoinnissa esim. poismenneiden nuorten miesten vaikutukseen bruttokansantuotteeseen.

Edullisuus ei nyt viitannut senttiäkään mihinkään rahaan tai vastaavaan, vaan juurikin darwinistisessa mielessä edulliseen toimintaan. En käyttänyt sanaa yhteiskunta, koska en meinannut (vain) yhteiskuntaa. Yhteiskunta on yksi yhteisö, johon voimme laskea kuuluvamme. Yhteisö on yhtä hyvin myös lähipiirisi, jolle henkisen puolen asiasi ovat huomattavasti tärkeämpiä jo lähtökohtaisesti isompaan yhteisöön ja sen intresseihin verrattuna. Ellet sitten satu olemaan joku suosittu / tärkeä henkilö. Silloin alkaa hyvinvointi kiinnostamaan aika monia ;)

Ei varmaan uutisissa selitetä mistään bkt:sta, kun se ei ole nykyisillä luvuilla mitenkään uhattuna (vs. kaikki muut kuolinsyyt) ja toisekseen tuollaiseen asianhaaraan kiinnittäytyminen näin tabussa asiassa varmaan koettaisiin erittäin epäkorrektina. Ja kuten edellä jo viittasin, tässä kontekstissa vitut bkt:sta, tilalle darwinin + dawkinsin mallit käteen :)
---

Siitähän lähtee toi kaikkien toitottama itsekkyysjuttukin. Eli jos haluat vaikka laulajaks ja saat sille tukea vanhemmiltas tai läheisimmiltäs vaikkei oo mitään lahjoja koko alueelle, ni mihin se tuki loppuu ku haluat lähtee kikeen tästä maailmasta :) Miksei siinä vaiheessa enää kunnioiteta sun tahtoa, vaan heti vedetään supermarttyyrimeiningit ja ruvetaan kuuluttamaan sun vastuuta

---

Voisiko se johtua siitä, että esim. vanhemmat yleensä haluaisivat, että lapsensa on olemassa, eikä mullan alla. Vai koetko sinä tuossa "lihaköntti"-ajattelussa vieraaksi esimerksiksi sellaisia tunteita, kuin äidinrakkaus, tai rakkaus ylipäätään? Kerran yksi vakavan masennuksen sairastanut ihminen sanoi telkkarissa, että itsemurha ei ole mikään ratkaisu, se on vaan omien ongelmien kasaamista muiden harteille kannettavaksi. Toki voihan sitä ajatella, että jokainen kun on vastuussa omasta elämästään, niin sen myötä on myös oikeus tehdä itselleen mitä haluaa. Ja miksi itsemurha-ajatteluun pitäisi saada kannustusta, tukea? Jos haluaa olla täysin itsenäinen olento vapaana muiden marttyyriajattelusta, niin silloin on kai vapaa myös muiden tuen tarpeesta.

Toi nyt oli mun osalta lähinnä ikuista itkua koko tästä itsekkyyskonseptista, jonka suhteen en ole yleiskielellisen merkityksen kanssa ollut ihmisestä puhuttaessa samaa mieltä enää pitkiin aikoihin. Kaikki on itsekkäitä, niin se laji menestyy. Itsekkyyteen kun kuuluu myös se et kandee pitää huolta omasta perheestään / läheisistä ja myös et kannattaa antaa lahjoja / vastalahjoja muille jne :) th!nk about it :f
#992 • • niomic Guest
Hei MODET, voisko tosta otsikosta poistaa ton (Jatka...). Tosta tulee ihan semmonen fiilis ettei tänne sais tulla jatkaa vastaku sit ku on kickbännit nurkan takana ja priva täynnä whinee :D
#993 • • Edited REivaaja Guest

Ana-5000, 31.8.2008 19:07:
---
mikke, 27.8.2008 01:27:
*eiei*

ei näin

Mikähän vittu tätä klubitusta vaivaa ku joka ikinen vähänkin kiinnostava ja keskustelua herättävä topikki aina menee jossain vaiheessa tälläseksi henkilökohtaisuuksiin meneväksi paskanheitoksi ?

---

Tätä foorumia ei käytännössä moderoida lainkaan.

Vähän vanhahko, mutta täytyy kyllä nauraa kun konservatiivi tuli jälleen kertomaan kuinka kurilla homma hoituu. Sama konservatiivi joka dissaa jenkkien kritisoijia käytännössä katsoen muotia seuraaviksi vasemmistolaisiksi lauma-eläimiksi koska isikin vihas ryssiä ja kommunismia.

Mutta tämä on ihanaa sanoa. Jos sua käy kyrsii niiku hei meijän mestat, lähe menee ja ota passis mukaa. :P

Ja mulla on täysi oikeus olla huolissaan tän maan kehityksestä jo pelkästään sen takia että olen SUOMALAINEN. Oikeastaan kylläkin kosmopoliitti, enkä haluaisi periaatteessa suosia kenenkään maan asukkaita yli muiden. Mä kannatan vapautta ja tasa-arvoa, mutten Amerikkalaisella kermakuorrute tyylillä ja mun mielestä kaikilla tän planeetan asukkailla pitää olla oikeus asua missä päin tätä planeettaa haluaa asua. ''terroristit ja hörhöt ja hihhulit'' En edes tilanteen tullessa vastaa.

Jos Suomalainen haluaa muuttaa kotimaataan niin onko se sitten jotenkin epä-isanmaallista? Eipä taida olla. Kysykää vaikka veteraaneilta.
Juhgu

#994 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Niinno jos täällä nyt joku joukkolynkkaus on menossa (onko?), ni ehkä se ei ole joku ihan satunnaisesti valittu uhri kuitenkaan et "hei joo kiusataan tota", vaan motivaatio tulee provosoinnista. Jos vaan perseilee menemään ihan tatti ojossa ja sit jengi ei jaksakaan katsella sitä ni voihan massiivinen kyynel.

Eikä voi ees soittaa Karpolle kun sekin on jo eläkkeellä. :(

Tietty voidaan tehdä niinkin, että kaikenlainen kekeily sallitaan, ja sit kun ignore ei toimi ja täällä on 10 veivaajaa, ni ne jotka ei jaksa katsella sitä vaihtaa forumia. Enjoy your cancer.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

#995 • • REivaaja Guest

Juhgu, 14.10.2008 10:40:
Niinno jos täällä nyt joku joukkolynkkaus on menossa (onko?), ni ehkä se ei ole joku ihan satunnaisesti valittu uhri kuitenkaan et "hei joo kiusataan tota", vaan motivaatio tulee provosoinnista. Jos vaan perseilee menemään ihan tatti ojossa ja sit jengi ei jaksakaan katsella sitä ni voihan massiivinen kyynel.

Eikä voi ees soittaa Karpolle kun sekin on jo eläkkeellä. :(

Tietty voidaan tehdä niinkin, että kaikenlainen kekeily sallitaan, ja sit kun ignore ei toimi ja täällä on 10 veivaajaa, ni ne jotka ei jaksa katsella sitä vaihtaa forumia. Enjoy your cancer.

HEh. Ompas pieni fontti. Teksti on oikeastaan oma kokonaisuus jossa on sekä motiivi että alibi. Niin sulle ku mullekki.
Riku

#996 • • Riku The Little Prince
Ai tääl on jatkot. Mä jotenkin arvasin ettet sä osais jättää tota asiaa sikseen.

kuilun partaalla,
14.10.2008 10:17:
Vai niin. Eli sun heitossas ei ollut edes pointtia, siis sellasta, jonka muut olis voinu tajuta. Mikä on sun ja Reivaajan ero tässä suhteessa?

Ei nykyään enää mikään. En vaivaudu edes yrittämään.

Tai järkeä ja samoja eettisiä koodistoja itseesi kuin muihinkin.

Kyl tää on ihan yksittäinen erityistapaus jossa en viitsi enää vaivautua. Ei tässä mitään fiksua ja järkevää haettukaan, kyllä se oli ihan tarkoituksellista idiotismia.

Eli jos joku on vähemmistössä tai yleisen mielipiteen vastainen, ni sit sitä saa dissata ja heittää paskaa häivenickin takaa, "hauskaahan pitää olla"???

En mä pitäis häivenickejä kovin hienona asiana, kyl sitä pitäis pystyy sanoo asiat päin naamaa ja omalla nimellään.

Eli itse saa käyttää arveluuttavia menetelmiä, mutta muut ei. Hyi ttu, miten epäterve asenne. No tuttu monesta yhteiskunnan tapauksesta: olet kuin stevari, joka pieksää graffaajaa, koska "yleinen mielipide niin käskee".

Tässä tapauksessa pitäis osata mennä itteensä sen verran että tajuu pohtia mitä tekee väärin, jos saa tuollaista vastakaikua. Mä kuulun tässä asiassa samalle puolelle kuin oletettu "yleinen mielipide", mutta yleinen mielipide ei käske mua tekemään mitään.

JOS jo suljetulla threadillä oli aikomustakaan saattaa asiat oikealle tolalle, eikä vain purkaa teinimäistä ahdistusta ja katkeruutta Reivaajaa kohtaan, niin aika metsään meni.

Tuskinpa oli.

Mun mielestä se ei ole hyvää viihdettä, että jotakuta "piestään" tolla tavalla. Ja väitän, et puhut paskaa, jos se olis viihdettä, kannustaisit Reivaajaa yhä mahtavampiin trolli-suorituksiin. Selkeesti paistaa sunki argumeteista se, et olet vittuunutunut Reivaajaan. Nyt sit seivailet jollain "viihdearvolla". =D Uskoo, ken tahtoo. Ja kenhän tahtoo.

No NEWSFLASH! Senhän mä nyt ensimmäisenä myönnän. Ja mulle se oli hyvää viihdettä, sori.

Mut katotaa, millanen vihdepläjäys sustaki Riku saadaan tähän vielä, pitäiskö ihan viihteen nimissä linkata muutama steltti threadi tähän, mis teikälaistäki dissataan ja photoshopataan miten sattuu? Vois se nauru jumiutua aika pahasti sinne kurkkuun ja viihdearvo vois mennä sultaki ohi. =)))

Mä oon pistäny niitä photoshoppailuja ihan galtsuunkin, kiitos vain.

En tajua miten lyhyt on joittenki ihmisten muisti. Kai se katkeruus velvoittaa uhrinkin ottamaan kiusaajan aseman heti kun mahdollisuus syntyy.

Welcome to the club.

Get in the ring, muthafukka. Kyl ilmeisesti Klubbarilleki vihaa ja ylimielisyyttä mahtuu. Kuten Jokelaan tai Kauhajoellekin vielä. VIHATAAN LISÄÄ, kyllä nyt JOKU ne vihat ansaitsee ja joukon halveksunnan.

Jouko saa mun puolesta tehdä ihan mitä haluaa, tää on ihan mun ja REivaajan välistä vihanpitoa näillä osin.

--

#997 • • Edited REivaaja Guest

Riku, 14.10.2008 12:20:
Jouko saa mun puolesta tehdä ihan mitä haluaa, tää on ihan mun ja REivaajan välistä vihanpitoa näillä osin.

Ei mul oo mitään vihaa sua kohtaan :D Sä oot nyt ihan yksinäs vihanen.

kuilu ja riku

Mun mielestä se ei ole hyvää viihdettä, että jotakuta "piestään" tolla tavalla. Ja väitän, et puhut paskaa, jos se olis viihdettä, kannustaisit Reivaajaa yhä mahtavampiin trolli-suorituksiin. Selkeesti paistaa sunki argumeteista se, et olet vittuunutunut Reivaajaan. Nyt sit seivailet jollain "viihdearvolla". =D Uskoo, ken tahtoo. Ja kenhän tahtoo.
---
No NEWSFLASH! Senhän mä nyt ensimmäisenä myönnän. Ja mulle se oli hyvää viihdettä, sori.

Toi oli yks syy miksi sanoin sua pieneksi. Voi näitä maailman ongelmia kun ne ei kenellekkään kuulu...

Totaali urpo...
abu-8000

#998 • • abu-8000

kuilun partaalla, 14.10.2008 10:17:
???

Jaaha. ELI otat riskin sen henkilön ympäristön puolesta!? Mitä JOS se kritiikin kohde sekoaakin, ja purkaa aggressionsa johonkun siinä lähellä, koska ei tiedä kuka sinä olet? JOS uskot, että täällä voi joku olla niin epästabiili, et tulee sun perääs, jos vittuilet, ni kandeisko olla ttu kokonaan vittuilematta?!?!?!?

Juuri tälläisten epäsuorien uhkausten pelossa jokainen vähänkään järkevä ihminen jättää ulkoisen olemuksensa vain harvojen varjelemaksi salaisuudeksi.
#999 • • REivaaja Guest

kuilun partaalla, 17.10.2008 10:05:
Ollu ihan tun monta kertaa Reivaaja lähellä norea, mut sä kyl pääsit sinne ihan suoraan 4 postilla. Vituttaa vaa, etten tiedä mikä sun oikee nicki on, sekin päätyis sinne ikään kuin mielenilmauksena. Pointti siis, et vaik Reivaaja on väsyny keekoilija, ni sä, joka olet tämän "antireivaaja" nickin takana olet vieläkin väsyneempi.

Mut pikkuvanha ja äärimmäisen ärsyttävä "kyllä minä tiedän" ulkoasu antais sellasta vinkkiä, et joku caro2 tai siveys olis kyseessä.

Mä en itse jaksa edes yritää veikata kuka on nikin takana, koska se ei olisi kovin terveellistä mielenterveydelle. Jaksan silti nauraa näille jotka ylpeänä ilmoittavat norettamisestani ja antavat itselleen eri oikeudet käyttäytyä kuten minä, mutta mun niin tehdessä, riittää yksikin provosoiva lause noreen. Musta se on huvittavaa ja parhaimmillaan erittäin viihdytävää. Vaikka naurankin ihmisten pienuudelle, en missään vaiheessa ole väittänytkään (tosissani) olevani yhtään enempää.

Sanavalintani on kyllä usein typerää ja välillä jopa hävettää, mutta en pyytele anteeksi jo pelkästään sen takia että vaikka olinkin käyttäynyt typerästi, tiedän olevani oikeassa ja pyytämällä anteeksi myönnän - ikävä kyllä - olevani väärässä. Tämä siitä julkisesta ripittäytymisestä (jälleen)

Antireivaaja on enemmän kuin pyysin tai edes uskalsin toivoa. Tavallaan olen ylpeä, ja toisaalta erittäin pettynyt.
ValaX

#1000 • • ValaX
Pahin idiootti on mielestäni sellanen joka ensin diivailee sanomaboxissa kenet on laittanut noreen ja vielä solvaa niitä...