Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 648,658 views

#941 • • REivaaja Guest
Se on kyllä jännä yhtälö että miten paremmin asiat on, niin sitä vähemmän ihmisillä on yksilön vapauksia. Toki aina pitää tapahtua kehitystä, mutta jos aina vain puututaan pienempiin ongelmiin lakipykälillä, on yhteiskunta jatkuvasti harvemmille suopea.
Josssu

#942 • • Josssu

REivaaja, 21.7.2008 03:34:
No ei se kyllä edes ole mielipide kysymys. Se että mua verrattiin hihanistiin ja demonisoitiin nuorten vanhemmille on ammattitaidottomuutta ja kaiken lisäksi laitonta.

Miten sä jaksat oikein kaivella näitä? Enkö mä tehnyt jo hyvin selväksi etten jaksaisi jatkaa tällaista älytöntä keskustelua?
Minä en ole sinua verrannut yhtään mihinkään. Sanoin vain, että on äijällä kyllä harvinaisen kaikkitietävä ja ylimielinen asenne.
Sen sijaan sinä kutsuit minua noloksi, koska olen eri mieltä asioista kuin sinä.
Ja vedit virheellisen johtopäätöksen, että veljeni olisi öyskännyt. Tiedoksi sulle, että mun veljeni ei ole ikinä koskenut huumeisiin.
Ja jos jostain noita sun laittomuuksia etsitään niin voit katsoa ihan vaan peiliin.
#943 • • Edited REivaaja Guest

Josssu, 21.7.2008 10:54:
---
REivaaja, 21.7.2008 03:34:
No ei se kyllä edes ole mielipide kysymys. Se että mua verrattiin hihanistiin ja demonisoitiin nuorten vanhemmille on ammattitaidottomuutta ja kaiken lisäksi laitonta.

---

Miten sä jaksat oikein kaivella näitä? Enkö mä tehnyt jo hyvin selväksi etten jaksaisi jatkaa tällaista älytöntä keskustelua?
Minä en ole sinua verrannut yhtään mihinkään. Sanoin vain, että on äijällä kyllä harvinaisen kaikkitietävä ja ylimielinen asenne.
Sen sijaan sinä kutsuit minua noloksi, koska olen eri mieltä asioista kuin sinä.
Ja vedit virheellisen johtopäätöksen, että veljeni olisi öyskännyt. Tiedoksi sulle, että mun veljeni ei ole ikinä koskenut huumeisiin.
Ja jos jostain noita sun laittomuuksia etsitään niin voit katsoa ihan vaan peiliin.

Sä kyllä hyökkäsit urpo mun kimppuun kuin joku Valdemar, eikä edes tarvinnut selitellä.
Sä oot kyl saatanan sokea ämmä. Osottelet muita muttet huomaa omaa asenne ongelmaas muita kohtaan. Jos oisit ollu asiallisempi, olisin jopa käyttäytynyt, koska et ollut vielä antanut kuvaa sellaiselta johon sanoja voi vain tuhlata.
Kyllä mä arvasin että sun broidis ei oo vetäny, mut ajattelin sielt tulevan jonku Valittujen palojen stoorin huumeista.
Kato urpo peiliin itse.
Laittomuuksia en etsi :D siinä luki SITÄPAITSI. Kyse oli ammattitaidosta ja sen puutteesta.
Ja joka tapauksessa kaksi pahaa ei ole hyvä. Yrittäisit ymmärtää LOL

Asioilla on monta tasoa Ei ole yhtä oikeeta vastausta ja yksinkertaistamalla on vain monta väärää vastausta. Siitä sitten voit poimia mieleises, mutta sen on silti väärä vastaus.

Toi on nyt taas tollanen typerä ja ylimielinen elämänviisauteni ja sekin kannattaa ohitttaa olankohautuksella ettei maailmankuva muutu.
Josssu

#944 • • Josssu

REivaaja, 21.7.2008 12:46:
Sä kyllä hyökkäsit urpo mun kimppuun kuin joku Valdemar, eikä edes tarvinnut selitellä.
Sä oot kyl saatanan sokea ämmä.

ÖÖ. Sul taitaa olla itsesi kanssa hieman pahempiakin ongelmia?
#945 • • Edited REivaaja Guest

Josssu, 21.7.2008 13:17:
---
REivaaja, 21.7.2008 12:46:
Sä oot kyl saatanan sokea ämmä.

---

ÖÖ. Sul taitaa olla itsesi kanssa hieman pahempiakin ongelmia?

Ei nyt sentään itseni kanssa. Mä oon joutunu kelailee itteeni koko pienen elämäni ja oon kyllä aika itsetietoinen. Ihmiset jotka joutuu miettimään itseään on yleensäkkin itsetietoisia.

Lähinnä mua ottaa pannuun maailman typeryys.

Ja se että sullakin on oikeus äänestää

Mut ihan kiva et välität :) Ai oliko toi dissaamista :( Aika kylmää *nyyh*
Amuck

#946 • • Amuck dub-i-dub
:D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Daniel Braun

#947 • • Daniel Braun wednesday?
Poppareita vois hakea.... *pihkassa*

IMO REivaajan tekstit melko säälittävää läpänheittoa...
#948 • • Edited REivaaja Guest

Daniel Braun, 21.7.2008 13:31:
Poppareita vois hakea.... *pihkassa*

IMO REivaajan tekstit melko säälittävää läpänheittoa...

Siinä olet kyllä oikeassa. Kaipa sitä vois kirjottaa kirjan... Katsos teidän maailma ei ole sellanen paikka johon haluaisin ''kuntoutua''
*nyyh* Pää perseessä on varmasti kiva elää, mutta mulla se on ruvella ja piiloutuminen maailmalta ei onnistu *nyyh*

Tosin olen vaikuttanut ympärillä oleviin epäkohtiin konkreettisesti, enkä vain itkenyt ja se on todennäköisesti 100% enemmän kuin sä olet saanut aikaan muihin vaikuttavista asioista.
Daniel Braun

#949 • • Daniel Braun wednesday?

REivaaja, 21.7.2008 13:41:

Siinä olet kyllä oikeassa. Kaipa sitä vois kirjottaa kirjan... Katsos teidän maailma ei ole sellanen paikka johon haluaisin ''kuntoutua''
*nyyh* Pää perseessä on varmasti kiva elää, mutta mulla se on ruvella ja piiloutuminen maailmalta ei onnistu *nyyh*

Tosin olen vaikuttanut ympärillä oleviin epäkohtiin konkreettisesti, enkä vain itkenyt ja se on todennäköisesti 100% enemmän kuin sä olet saanut aikaan muihin vaikuttavista asioista.

*joo*
oot mun idoli...
#950 • • Edited REivaaja Guest

Daniel Braun, 21.7.2008 13:58:
---
REivaaja, 21.7.2008 13:41:

---

*joo*
oot mun idoli...

Kiitos *plur* Kannustava sana kerran vuodessa edes tuntemattomalta piristää kummasti. Ehkä teidän maailmanne ei olekkaan niin syrjivä/elitistinen.
Daniel Braun

#951 • • Edited Daniel Braun wednesday?
nore vai antaako olla ohittaa kokonaan...?
Zapa

#952 • • Edited Zapa Mr Wrangler

Säälittävää. Sairautta on säälikin
#953 • • REivaaja Guest
*pökr*
#954 • • Edited REivaaja Guest

Daniel Braun, 21.7.2008 14:08:
nore vai antaako olla ohittaa kokonaan...?

No mä suosittelen norea kun et osaa ohittaakkaan.
Etkö osaa edes sitä päättää?
#955 • • REivaaja Guest
Näin niitä kouluja kosahtaa =D Surullista...
Daniel Braun

#956 • • Daniel Braun wednesday?
kiitos ja hyvästi...
ei ainakaan kaikkea paskaa tarvi lukea...
Karski

#957 • • Edited Karski Pomon kätyri
Älkää nyt saatana pakottako viatonta moderaattoria
puuttuun tähänki *grr*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Ozma

#958 • • Edited Ozma Eurobeat maniac! IKE IKE! Harder.fi

REivaaja, 7.8.2008 15:14:
---
klips

Ai oikeen blogia piti lähtee kaivaan. Tietääkseni blogiin kyllä saa kirjoittaa ihan just sitä miltä tuntuu(ja niiden jotka sitä lukee tarvii olla joko samalla aaltopituudella tai vaan uteliaisuuttaan lukee sitä, ei vääntääkseen asioita) ja jos se auttaa itseään niin eikös se ole vielä parempi?

Se, että pistää vitun asiatonta ja paskaa kommenttia "suht" asiallisena pysyneeseen topicciin, on taas aivan hevonperseestä. Tosin ethän sä ole täällä ilmeisesti muuta tehnytkään. Ehkä SUN kannattais tehdä jotain elämässäs, jotta olis mielenkiintoisempaakin tekemistä, kuin aukoa päätä täällä joka topicissa mitä sun hiiren klikkauksella tulee vastaan?

En tie, kuulin jostain ignore-napista joskus, mutta varsinkin noi sun konemetsä-topicin alla olleet postaukset pisti naurattaan niin paljon, ettei pysty.

Mä kyllä ymmärrän topicceja joita tehdään sen takia, että ihmiset voi niissä trollata. Ymmärrän myöskin jos, kaverit trollaa toisten topicceja. Sun todella typerää tarkoitusperää en ymmärrä. Tosin tiedän muillakin foorumeilla samanlaisia riemuidiootteja joilla ei varsinaisesti ole mitään kokemusta/ideaa kirjoittaa mitään, mutta ihan vaan huvikseen kirjoittaa paskaa muihin topicceihin ja pilaa koko asian mennessää.

Tällaiset ihmiset saisivat joko a)opetella olemaan (sun tapauksessa ei kyllä tule kuuloonkaan) b)lopettaa koko internets (ei toimi toikaan sulle) c)ampua itsensä, koska tommosten aivopierujen (tiedän, koska olenhan aivopierujen mestari) ei pitäisi lisääntyä.

HOMO! *toktok*

EDIT:

PS. Kyllä mä sulle voin ihan kasvotustenkin sanoa, että :"Ammu ittes. Ihan oikeasti.".
Karski

#959 • • Edited Karski Pomon kätyri
Ottakaapa iisisti. Kukaan ei ammu ketään
eikä pyydä ketään ampumaan ketään.

Ja homottelukin on vähän kasaria.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

#960 • • Edited REivaaja Guest

Ozma, 8.8.2008 01:35:
Sun todella typerää tarkoitusperää en ymmärrä. Tosin tiedän muillakin foorumeilla samanlaisia riemuidiootteja joilla ei varsinaisesti ole mitään kokemusta/ideaa kirjoittaa mitään, mutta ihan vaan huvikseen kirjoittaa paskaa muihin topicceihin ja pilaa koko asian mennessää.

Tällaiset ihmiset saisivat joko a)opetella olemaan (sun tapauksessa ei kyllä tule kuuloonkaan) b)lopettaa koko internets (ei toimi toikaan sulle) c)ampua itsensä, koska tommosten aivopierujen (tiedän, koska olenhan aivopierujen mestari) ei pitäisi lisääntyä.

HOMO! *toktok*

Ohhoh. Meinasin etten edes vastaa.
No...

Lopeta toi skenettäminen niin sulla on paljon kivempaa.
Enkä mä sun blogias kaivanut. Luin sun juttujas koska sä niin kärkkäästi kritisoit mun juttuja.
Jos tän tarkotus oli hiljentää mut (tai savustaa pois) niin et ikävä kyllä onnistunut. Sun kritiikkis on niin tunnepitoista etten voi ottaa sitä tosissaan ja nyt kun olemme molemmat tietoisia toisistamme, voimme jatkaa suhdettamme mun puolesta ihan niin kuin ennen tunnustustasi.
Susta en tiedä, mutta mä toivotan ainakin omalta osaltani sulle hyvää elämää koska sä et herätä mussa vihaa. Johtuuko se sitten sun paremuudesta/mitättömyydestä muhun verrattuna/mulle, se kannattaa katsoa kuten parhaaksi näkee.
Karski on nyt tulkinnut mua vähän väärin... Tosin mun teksteistä. Siitä mä voin jo yrittää ottaa opiksi.