1,383 posts, 70 pages, 648,658 views
REivaaja, 21.7.2008 03:34:
No ei se kyllä edes ole mielipide kysymys. Se että mua verrattiin hihanistiin ja demonisoitiin nuorten vanhemmille on ammattitaidottomuutta ja kaiken lisäksi laitonta.
Sä kyllä hyökkäsit urpo mun kimppuun kuin joku Valdemar, eikä edes tarvinnut selitellä.Josssu, 21.7.2008 10:54:
---
REivaaja, 21.7.2008 03:34:
No ei se kyllä edes ole mielipide kysymys. Se että mua verrattiin hihanistiin ja demonisoitiin nuorten vanhemmille on ammattitaidottomuutta ja kaiken lisäksi laitonta.
---
Miten sä jaksat oikein kaivella näitä? Enkö mä tehnyt jo hyvin selväksi etten jaksaisi jatkaa tällaista älytöntä keskustelua?
Minä en ole sinua verrannut yhtään mihinkään. Sanoin vain, että on äijällä kyllä harvinaisen kaikkitietävä ja ylimielinen asenne.
Sen sijaan sinä kutsuit minua noloksi, koska olen eri mieltä asioista kuin sinä.
Ja vedit virheellisen johtopäätöksen, että veljeni olisi öyskännyt. Tiedoksi sulle, että mun veljeni ei ole ikinä koskenut huumeisiin.
Ja jos jostain noita sun laittomuuksia etsitään niin voit katsoa ihan vaan peiliin.
REivaaja, 21.7.2008 12:46:
Sä kyllä hyökkäsit urpo mun kimppuun kuin joku Valdemar, eikä edes tarvinnut selitellä.
Sä oot kyl saatanan sokea ämmä.
Ei nyt sentään itseni kanssa. Mä oon joutunu kelailee itteeni koko pienen elämäni ja oon kyllä aika itsetietoinen. Ihmiset jotka joutuu miettimään itseään on yleensäkkin itsetietoisia.Josssu, 21.7.2008 13:17:
---
REivaaja, 21.7.2008 12:46:
Sä kyllä hyökkäsit urpo mun kimppuun kuin joku Valdemar, eikä edes tarvinnut selitellä.
Sä oot kyl saatanan sokea ämmä.
---
ÖÖ. Sul taitaa olla itsesi kanssa hieman pahempiakin ongelmia?
Siinä olet kyllä oikeassa. Kaipa sitä vois kirjottaa kirjan... Katsos teidän maailma ei ole sellanen paikka johon haluaisin ''kuntoutua''Daniel Braun, 21.7.2008 13:31:
Poppareita vois hakea....
IMO REivaajan tekstit melko säälittävää läpänheittoa...
REivaaja, 21.7.2008 13:41:
Siinä olet kyllä oikeassa. Kaipa sitä vois kirjottaa kirjan... Katsos teidän maailma ei ole sellanen paikka johon haluaisin ''kuntoutua''
Pää perseessä on varmasti kiva elää, mutta mulla se on ruvella ja piiloutuminen maailmalta ei onnistu
Tosin olen vaikuttanut ympärillä oleviin epäkohtiin konkreettisesti, enkä vain itkenyt ja se on todennäköisesti 100% enemmän kuin sä olet saanut aikaan muihin vaikuttavista asioista.
Kiitos Kannustava sana kerran vuodessa edes tuntemattomalta piristää kummasti. Ehkä teidän maailmanne ei olekkaan niin syrjivä/elitistinen.Daniel Braun, 21.7.2008 13:58:
---
REivaaja, 21.7.2008 13:41:
Siinä olet kyllä oikeassa. Kaipa sitä vois kirjottaa kirjan... Katsos teidän maailma ei ole sellanen paikka johon haluaisin ''kuntoutua''
Pää perseessä on varmasti kiva elää, mutta mulla se on ruvella ja piiloutuminen maailmalta ei onnistu
Tosin olen vaikuttanut ympärillä oleviin epäkohtiin konkreettisesti, enkä vain itkenyt ja se on todennäköisesti 100% enemmän kuin sä olet saanut aikaan muihin vaikuttavista asioista.
---
oot mun idoli...
No mä suosittelen norea kun et osaa ohittaakkaan.Daniel Braun, 21.7.2008 14:08:
:D
nore vai antaako olla ohittaa kokonaan...?
REivaaja, 7.8.2008 15:14:
---
klips
Ohhoh. Meinasin etten edes vastaa.Ozma, 8.8.2008 01:35:
Sun todella typerää tarkoitusperää en ymmärrä. Tosin tiedän muillakin foorumeilla samanlaisia riemuidiootteja joilla ei varsinaisesti ole mitään kokemusta/ideaa kirjoittaa mitään, mutta ihan vaan huvikseen kirjoittaa paskaa muihin topicceihin ja pilaa koko asian mennessää.
Tällaiset ihmiset saisivat joko a)opetella olemaan (sun tapauksessa ei kyllä tule kuuloonkaan) b)lopettaa koko internets (ei toimi toikaan sulle) c)ampua itsensä, koska tommosten aivopierujen (tiedän, koska olenhan aivopierujen mestari) ei pitäisi lisääntyä.
HOMO!