Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 648,706 views

serotonot

#961 • • Edited serotonot Paul Easy

Ozma, 8.8.2008 01:35:
Tällaiset ihmiset saisivat joko a)opetella olemaan (sun tapauksessa ei kyllä tule kuuloonkaan)

Mielestäni hieman irrationaalista. Jos haluat että toinen ei kirjoittaisi tänne, eikö olisi parempi että hän opettelisi olemaan olematta olemisen sijasta? Toisaalta jos oleminen ei mielestäsi tule kuuloonkaan, eikö siis ole jo niin että tämä purkauksen aiheuttanut tyyppi on jo olematta = ei aiheuta sinulle henkistä närästystä?

b)lopettaa koko internets (ei toimi toikaan sulle)

Eiks ois vähä kumma sulkea koko internet jonkun ihmisen takia? Ja toisaalta jos koko netti suljettais ni kyllähän se ongelma poistuis. Näin ollen toi suluissa oleva väite on epätosi, mikä saattaa johtaa siihen että mahdollisesti myös aiempi suluissa oleva lause on epätosi ja näinollen hra REivaaja on kuin onkin olemassa. Sekös olisi kannaltasi ikävää :(

c)ampua itsensä, koska tommosten aivopierujen (tiedän, koska olenhan aivopierujen mestari) ei pitäisi lisääntyä.

Riippumatta siitä, minkä tasoista ihmsen ulosanti keskusteluissa on, mielestäni lyhimmän korren vetää aina se joka lähtee tälllaiselle linjalle. En tiedä mistä tämä kyseinen tilanne, jonka reaktiona tämä postaus on syntynyt, juontaa juurensa, mutta tuollainen vaan on aika heikkoa keskustelua mielestäni, että tuolla tavoin kehoitetaan itsensävahingoittamistehtäviin.

HOMO! *toktok*

Eiks ton sanan käyttö haukkumanimenä oo vähä mauton? Se tosin kertoo sanan käyttäjästä enemmän kuin nimittelyn kohteesta.

ps. HYVÄÄ JOULUA!

PS. Kyllä mä sulle voin ihan kasvotustenkin sanoa, että :"Ammu ittes. Ihan oikeasti.".

Miks sä noin haluaisit sanoa kellekään? Ilkeä ihminen :(
asdf

#962 • • asdf
:D
Karski

#963 • • Karski Pomon kätyri
Ei tosiaankaan o tarkotus, että tää topikki
olis joku henkilöbiiffien ei-kenenkään-maa
jota ei moderoitais mitenkään. Käyttäjät joilla
on jotain sanottavaa pelkästään toisilleen
voi tehdä sen privana. Jos tähän ketjuun
tulee vielä ykskin tota flaidista jatkava
viesti niin mä pistän tän topikin hetkeks
jäähtymään ja avaan kun kaikki on vähän
miettiny että mitä tuli sanottua ja miks se
ei oo ok.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

epicuros

#966 • • epicuros
Repästy tuolta Funny pics -topicista, kun eräs sankari pläjäytti sinne kuvasarjan liikenneonnettomuudesta, missä naisesta ei ollut jäljellä.... noh, paljoa.

antOn°, 19.8.2008 14:51:
^

Ihmetyttää vaan se porukka, joka jaksaa levittää tollasta matskua netissä. Saaks siitä jtn kiksuja?

Veikkaan et monet postaavat forumeille noita ihan ajattelemattomuudesta, mut uskon myös joidenkin saavan kiksejä toisten järkyttämisestä, melko "huomaavaista".

Monet kehuvat leffaa nimeltä SAW, missä mässäilään aina vaan raaemmilla tempauksilla miten ihmisiä saa poltettua, silvottua, pilkottua lihakuutioiksi jne. Näitä kauhulla ja kuolemalla täytettyjä elokuvia löytyy varmaan satoja. Ja se todellakin myy, joten ei tosiaan ihme että se totuus myös kiinnostaa monia.

Unohtamatta, että ihmisten uteliaisuus on aika normaalia. Ja silläkin hintansa. Kokoontuuhan onnettomuuspaikoillekin ohikulkevia ihmisiä tajuamatta, että siellä todellakin voi olla sellainen näky, mikä pilaa päivän tai jättää pahempiakin traumoja yksilön mielestä riippuen.

Eli toisaalta ymmärrän lähes täysin miksi kuolemaa löytyy netistä, mutta en missään nimessä hyväksy sen järjetöntä levittämistä _varsinkaan_ pahaa-aavistamattomien forumeilla. Tässä maassa, kun kuoleman näkeminen on muutenkin melko harvinaista niin vastaavat kuvat / videot järkyttävät ihmismieltä todella helpostikin. Mutta kyllä se kummasti monia kiinnostaa oli se kuvottavaa tai ei. Musta on ehkä jopa ihan hyvä, et ihmiset kasvattaa todellisuudentajuansa tutkimalla minkälaista jälkeä ylinopeudet liikenteessä aiheuttaa, jos vain oppivat siitä jotain.

Paul Verhoven ei tehnyt ainakaan muhun tarpeeksi suurta järkytystä Robocobilla ja Starship Trooperseilla, mutta vastaavien kolarien näkeminen netissä teki, eikä se mua haittaa. Tietynlainen turtuminen moisten näkemiseen netissä ei enää tunnu kovinkaan järkyttävältä. Kyllä se ihminen on hauras ja repee, kuin paperi ja todellisuudessa se on kammottava näky. Pistää vaan miettii minkälaista työtä monet poliisit, ensihoitajat, palomiehet yms. joutuvat kestämään,
/respect.

--
Valid criticism does you a favor.

Lyylikki

#967 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Epicuros, 19.8.2008 21:02:
Repästy tuolta Funny pics -topicista, kun eräs sankari pläjäytti sinne kuvasarjan liikenneonnettomuudesta, missä naisesta ei ollut jäljellä.... noh, paljoa.

Tuossa on se taikasana. Topikin nimi on Funny Pics ja itse sitä ainakin luen löytääkseni päivän naurut. Se ei mielestäni ole reilua, että sinne dumpataan puolikkaita päitä ja veriroiskeita, koska vaikka monet eivät niitten takia yöuniaan menettäisikään, niin toivottavasti suurin osa ei kuitenkaan pitänyt kyseistä kuvaa mitenkään erityisen hauskana. Oma reaktioni ei ainakaan ollut, että: "Really funny...ha ha ha!"

Ei siellä topikissa kaikki kuvat minuakaan naurata, mutta suurimmassa osassa sentään ymmärrän, miksi se jotakuta toista naurattaa.
epicuros

#968 • • epicuros

Lyylikki, 19.8.2008 21:37:
Tuossa on se taikasana. Topikin nimi on Funny Pics ja itse sitä ainakin luen löytääkseni päivän naurut. Se ei mielestäni ole reilua, että sinne dumpataan puolikkaita päitä ja veriroiskeita, koska vaikka monet eivät niitten takia yöuniaan menettäisikään, niin toivottavasti suurin osa ei kuitenkaan pitänyt kyseistä kuvaa mitenkään erityisen hauskana. Oma reaktioni ei ainakaan ollut, että: "Really funny...ha ha ha!"

Aivan. Mut on myös tilanteita, missä ihminen on kuollut outoon asentoon tai tavalla, mitä jotkut ovat pitäneet koomisena ja nauraneet, vaikka tietävät ettei moiselle pitäisi nauraa. Itseäni ei myöskään naurata yhtään, ei edes vaikka jäisi henkeen ja selviäis ruhjeilla. Yksi kuvasarja minkä näin oli tapahtunut niin, että prätkäilijä oli ilmeisesti vetänyt jonkun jakeluauton perään niin kovaa, että roikkui kypärästä seisaalteen auton perässä. Näyttihän se "hassulta", mutta sitä se ei ollut.

--
Valid criticism does you a favor.

Riku

#969 • • Edited Riku The Little Prince

REivaaja, 21.7.2008 13:21:
Lähinnä mua ottaa pannuun maailman typeryys.

Ja muuta maailmaa ottaa aivoon sun vielä huomattavasti suurempi typeryys. Tuu alas sieltä jalustalta, sä oot kaukana niin fiksusta kun kuvittelet olevas. Oot vaan liian spede tajutakseks sitä. 'Nuff said.

Lisäys: Tai ei sittenkään ihan. Ennen sun osallistumis useat keskustelut, ja väittelyt niissä, ovat useimmiten sujuneet rauhallisesti, ja asioista ollaan päästy edes jonkinmoiseen yksimielisyyteen rnnrn pitkää, mutta viime aikoina useat topicit ovat menneet ns. plörinäksi. Ja mun pitäis tietää, mä oon normaalisti niitä pahimpia jankkaajia.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Zeratul

#970 • • Zeratul Captain miserable

Riku, 19.8.2008 21:49:
---
---
Ja muuta maailmaa ottaa aivoon sun vielä huomattavasti suurempi typeryys. Tuu alas sieltä jalustalta, sä oot kaukana niin fiksusta kun kuvittelet olevas. Oot vaan liian spede tajutakseks sitä. 'Nuff said.

Lisäys: Tai ei sittenkään ihan. Ennen sun osallistumis useat keskustelut, ja väittelyt niissä, ovat useimmiten sujuneet rauhallisesti, ja asioista ollaan päästy edes jonkinmoiseen yksimielisyyteen rnnrn pitkää, mutta viime aikoina useat topicit ovat menneet ns. plörinäksi. Ja mun pitäis tietää, mä oon normaalisti niitä pahimpia jankkaajia.

Eiks ookki ärsyttävää ku sitä luulee heittävänsä huonoo läppää tai käyvänsä muiden hermoille, ja sit jostain putkahtaa tollanen. Eihän tommosen kaa voi kisata millään tasolla! *grr**nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

#971 • • Edited REivaaja Guest

Riku, 19.8.2008 21:49:
---
---

Niin se on mun vika kun sä tulkitset sen kuvan perusteella mikä sulla on. Se mitä sanon voi olla ihan muuta, mutta sä et edes halua tiedostaa sitä.

Niin mä olen suakin pahempi :( Miksi et sitten ymmärrä?

Älä agrota niin en vittuile.

Lisäys: Suuruuttasiko tulit kertomaan minkälainen olen? Ei kai sitä muuten voisikaan tietää...
#972 • • REivaaja Guest

Zeratul, 19.8.2008 22:24:
Eiks ookki ärsyttävää ku sitä luulee heittävänsä huonoo läppää tai käyvänsä muiden hermoille, ja sit jostain putkahtaa tollanen. Eihän tommosen kaa voi kisata millään tasolla! *grr**nauru*

Aina ei voi voittaa...
#973 • • REivaaja Guest

Juhgu, 19.8.2008 22:09:
Painavaa asiaa, joka kohteen tulisi lukea ja sisäistää!

Voih :'( Sieltä tulee taas se pienen pieni ihminen agitoimaan. Sä hyväksyt huonon käytöksen jos se kohdistuu sun vihamiehiisi, aika jaloa. Sut on jo käytännössä hoidettu joten tää on vika quote.
#974 • • Edited REivaaja Guest

Juhgu, 19.8.2008 22:52:
---
REivaaja, 19.8.2008 22:44:
---
---

Et siis lukenut ja sisäistänyt, no, olihan se aika paljon toivottu. :(

Sä oot pieni. koeta sisäistää se niin kasvat ihmisenä.

Kirjoitin sen niin että se olisi helppoa sisäistää, vaan en mene toivomaan liikoja sulta.

Hups. Vastasin :( Se varmasti taas sai sut tuntemaan ylemmyyttä...
#975 • • Edited REivaaja Guest

Juhgu, 19.8.2008 23:02:
---
REivaaja, 19.8.2008 22:53:
---
Sä oot pieni. koeta sisäistää se niin kasvat ihmisenä.
---

Joo, mutta mä en aseta itseäni muiden yläpuolelle, ainakaan niin ongelmallisessa mittakaavassa kuin sinä. Ja minun suuntaani satunnaisuuksia huutelemalla nyt ihan turhaan yrität kääntää huomiota pois niistä Rikun sanoista jotka sun pitäis hiffata, siispä kerran vielä:

Sun onnekses mä en inhoa sua niin paljoa että tekisin jotain typerää. Epäonneksesi en voi puhua monikossa.

Edit: tähän on hyvä lopettaa. Siispä ensimmäistä kertaa klubbarin ignoretoiminto käyttöön! (Harmi tosin että se ei poista kaikkea, kuten lainattua tekstiä ym, mutta katsotaan jos se vähentäis tätä ajanhukkaa.)

hienoa että päätit jättää huomioni kerjäämisen.
Daniel Braun

#976 • • Daniel Braun wednesday?

Juhgu, 19.8.2008 23:02:

Edit: tähän on hyvä lopettaa. Siispä ensimmäistä kertaa klubbarin ignoretoiminto käyttöön! (Harmi tosin että se ei poista kaikkea, kuten lainattua tekstiä ym, mutta katsotaan jos se vähentäis tätä ajanhukkaa.)

Mulla ollu toi kyseinen heppu noressa jo jonkin aikaa.
Joskus se kattila kiehuu yli, vaikka norea en muuten kovasti arvostakkaan.
Mut jos kaveri on noin kovasti omissa maailmoissaan ja pätee like joka ikiseen topiciin ilman mitään järjellistä sanottavaa ni ansaitsee noren kyllä täysin.
Mut, harmittavasti noi quotet näkyy.
Ja jopa kyseinen kaveri osaa verbaalisesti luoda sellaisen ärtymyksen vain noiden lainattujenkin tekstien puolesta että oli pakko tässävälissä kommentoida.
#977 • • Edited REivaaja Guest

Daniel Braun, 19.8.2008 23:16:
Mulla ollu toi kyseinen heppu noressa jo jonkin aikaa.
Joskus se kattila kiehuu yli, vaikka norea en muuten kovasti arvostakkaan.
Mut jos kaveri on noin kovasti omissa maailmoissaan ja pätee like joka ikiseen topiciin ilman mitään järjellistä sanottavaa ni ansaitsee noren kyllä täysin.
Mut, harmittavasti noi quotet näkyy.
Ja jopa kyseinen kaveri osaa verbaalisesti luoda sellaisen ärtymyksen vain noiden lainattujenkin tekstien puolesta että oli pakko tässävälissä kommentoida.

Ok nyt 'me' ymmärretään ja hyväksytään sun pienuutes.

Kiitos ripittäytymisestäsi. Se tuli tarpeeseen kuin vessapaperi
Riku

#978 • • Riku The Little Prince

REivaaja, 19.8.2008 22:34:
---
Zeratul, 19.8.2008 22:24:

---
Aina ei voi voittaa...

Niin, mitenkäs se menikään... Idiootin kanssa ei voi väitellä fiksulla tasolla, ja jos vajoaa sen tasolle, niin se voittaa pelkästään suuremmalla kokemuksellaan.

--

#979 • • REivaaja Guest

Riku, 19.8.2008 23:22:
Niin, mitenkäs se menikään... Idiootin kanssa ei voi väitellä fiksulla tasolla, ja jos vajoaa sen tasolle, niin se voittaa pelkästään suuremmalla kokemuksellaan.

kieltämättä hyvin sanottu. Toivottavasti kokemuksesi oli orgastinen
Riku

#980 • • Edited Riku The Little Prince

REivaaja, 19.8.2008 22:33:
Niin mä olen suakin pahempi :( Miksi et sitten ymmärrä?

Se, että me ollaan molemmat jankkaajia, ei tee meistä vielä onneksi muuten samanlaisia.

Älä agrota niin en vittuile.

Kuten et muillekaan. Kaikki muut vaan agrottaa sua viatonta, ja vielä täysin aiheetta ja ensimmäisenä.

Lisäys: Suuruuttasiko tulit kertomaan minkälainen olen? Ei kai sitä muuten voisikaan tietää...

Ei kun keskikokosuuttani.

--