Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 651,454 views

genki

#781 • • genki

Koera, 16.3.2008 23:51:
---
genki, 16.3.2008 23:42:
mut se on fakta että kaikenlainen öyskäily - oli se sit doussit, viina tai volume - on aina uhka koko bilekulttuurille joka loppujen lopuksi on aika veitsenterällä olemassaolonsa kanssa.

---

Eiks Volume jo sulkenu ovensa viime vuonna? EEEEHEHEH!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
crop circles in the carpet

#782 • • Edited REivaaja Guest

Koera, 16.3.2008 23:51:
---
mut se on fakta että kaikenlainen öyskäily - oli se sit doussit, viina tai volume - on aina uhka koko bilekulttuurille joka loppujen lopuksi on aika veitsenterällä olemassaolonsa kanssa.

---

Eiks Volume jo sulkenu ovensa viime vuonna? EEEEHEHEH!

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kiitos tästä! U made my day!
#783 • • Reivaaja Guest
Ei jumalauta on kyl uskomatonta jengii! Kaikki kitisee ku konemusa on nii raiskattuu huumeil et koht ei oo enää bileitä tai korrektipukeutuminen tai blaablaa. jos ei pilaa muitten iltaa, saa mun puolesta tehä mitä vaan. (ok joitakin loukkaa alastomuus ja mauttomat jutut, jopa dokaaminen ja värjätyt blandikset ja naapurin hiukset ja kännykät ja kiroilu jajajaja) Menee ihan mtv skeidax(money good, raping bad bad bad)!!! Laittautukaa!
Se on kiva kun on erikoisia asuja ym. Mutta kai nyt on tilaa niillekkin jotka ei laittaudu vaan tulee sinne koska pitää musiikista. Ei oo kivaa jos bileissä pitää murehtia seuraavista bileistä. Nej tack! Menee vähän pohja koko hommalta... Mun mielestä (joo alan tulee liian vanhax itekki näköjään koska varmaan aina on jauhettu samaa, nyt sitä vaan itse kiinnittää huomiota siihen) Basickit on unohtunu ihan kybällä.
Individual

#784 • • Edited Individual HYPNO!

En_oo, 18.3.2008 08:09:
-klips-

Pitääkö sulle nyt jumalauta hakee ratapalkkia ja vääntää siitä, ennen kuin sulle menee jakeluun, että jos nilitetään noista öyskäreistä, niin siinä voi olla taustalla se, että alalla toimijoita, siis niitä, jotka omasta selkänahastaan bileitä vääntävät ja käyvät nöyristelemässä ja lobbaamassa ravintolayrittäjiä sun muita, että saaks järkkää bileet, saaks järkkää bileet, voi alkaa vituttaa se, jos mestoja menee alta sen takia, että jollain teinillä ei pysy homma hallussa. Vittu sie oot kans. *toktok*

edit: ja joo, suurimmalla osalla ei liene mitään sitä vastaan, jos, niin kauaa kun ei häiritse muita, vähän piristää sitä iltaansa ja hetken aikaa rakastaa koko maailmaa, mutta sitten kun se lähtee täysin käsistä, niin varmasti se alkaa häiritsemään. Pikkumaisuuttako?
#785 • • Edited Reivaaja Guest

Individual, 18.3.2008 08:54:
---
-klips-

---

Pitääkö sulle nyt jumalauta hakee ratapalkkia ja vääntää siitä, ennen kuin sulle menee jakeluun, että jos nilitetään noista öyskäreistä, niin siinä voi olla taustalla se, että alalla toimijoita, siis niitä, jotka omasta selkänahastaan bileitä vääntävät ja käyvät nöyristelemässä ja lobbaamassa ravintolayrittäjiä sun muita, että saaks järkkää bileet, saaks järkkää bileet, voi alkaa vituttaa se, jos mestoja menee alta sen takia, että jollain teinillä ei pysy homma hallussa. Vittu sie oot kans. *toktok*

Huomenta!

No joo.. Oot ihan oikeessa mutta niillä onki siihen ''oikeus''vaanvoishansilletehäkkijotain (jatkakaa) joten kaiva se ratapalkki sieltä sisuskaluistasi kun et pysty mutkissa taipumaan
On se perseestä ku joutuu idioottien armoilla elää (siis niitten jotka pitää reivejä nistiluukkuina)
K24... Vai voisiko olla että ne 'teinit' tuo sitä rahaa enemmän ku kolkytweet???? Sanoo v.22
Edit:vähän vielä ''Jos en keksi ratkaisua, sitä ei ole'' niimpä niin.*toktok*
wiwi

#786 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

En_oo, 18.3.2008 09:07:
---
Individual, 18.3.2008 08:54:
---
-klips-
---
---
Huomenta!

No joo.. Oot ihan oikeessa mutta niillä onki siihen ''oikeus''vaanvoishansilletehäkkijotain (jatkakaa) joten kaiva se ratapalkki sieltä sisuskaluistasi kun et pysty mutkissa taipumaan
On se perseestä ku joutuu idioottien armoilla elää (siis niitten jotka pitää reivejä nistiluukkuina)
K24... Vai voisiko olla että ne 'teinit' tuo sitä rahaa enemmän ku kolkytweet???? Sanoo v.22

Oonkohan mä ainoa, jonka on hieman vaikea ymmärtää sun pointteja?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Individual

#787 • • Individual HYPNO!

Taipumaan mihin? Eikö tässä olla jo taivuttu ja nyt alkaa viimein tulemaan ihmisillä se raja vastaan.

Niin, perseestähän se on, mutta niin kauaa kun näin on, pitää yrittää luovia, eiks jeh. Vaikka mäkin olen vanha alakulttuurihörhö, niin pitää munkin pitkin hampain myöntää, tiettyjä myönnytyksiä joutuu tekemään. Ja toisekseen, eikö se olisi jees, että tuosta maineesta päästäisiin eroon?

Niin, en tiedä. Minä kyllä väittäisin, että ostovoima on noilla kolkyt ja risat -tyypeillä jokseenkin isompi, mutta siitä ei kai ollut kyse?

No ratkaisu ei ainakaan ole se, että ummistetaan silmät ja leikitään, että mitään ei tapahdu, kukaan ei öyskää ja bileet kestää ikuisesti.
#788 • • Edited Reivaaja Guest

Individual, 18.3.2008 10:35:
klips

No en kykene uskomaan et kolkytweet ostais joku neljä lippuu tai jotain... Kato yleisöä enskerralla. Aika anaalist ruveta käyttää sanaa teini halveksuvasti. Ja taivuttu? Yrittäminen on haasteellista, mutta ei itkemällä herranjestas paranneta kannattavuutta. asiakkaat on niin paskoja buhuu. Taivuttu, eli oltu tekemättä yhtään mitään ja nyt ruvetaan itkee? järki kymppi? Sä vaan itket mutta et tee asialle mitään, mun mielestä sillon voi olla ihan hiljaa. Öyskääminen ei tuu loppuu, mitä muita vaihtoehtoja löytyy? Ootko edes miettiny? Mua ei vittuukaa kiinnosta mitä muut kelaa. Jos kiinnostais, kävisin seduloissa ja joisin siiderii ja kuuntelisin popedaa. Onko kaikkien ymmärrettävä?
Osaa jo ottaa pannuu kulttuurin homomyönteisyys ja ku pojat laittaa hameita jne.
Don quijote?Kuka?Mikäsunpointtion?Ootko tyhmä?En_oo!
#789 • • Reivaaja Guest

wiwi, 18.3.2008 10:26:
Oonkohan mä ainoa, jonka on hieman vaikea ymmärtää sun pointteja?

Oonkohan mä ainoa joka on saanut kuulla saman lauseen? Oonkohan mä ainoa jota ei ymmärretä?
Individual

#790 • • Edited Individual HYPNO!

En_oo, 18.3.2008 17:52:
No en kykene uskomaan et kolkytweet ostais joku neljä lippuu tai jotain... Kato yleisöä enskerralla.

Eli mitähän sie nyt meinaat? Jos sitä, että ennemmän on alle 30 vuotiaita kemuissa kuin yli, niin joo siinä olet oikeassa kyllä. Mutta jos nämä kolmekymppiset liikekannalle lähtee, niin sitä rahaa palaa kyllä ja lippuihin sijoitetaan.

Aika anaalist ruveta käyttää sanaa teini halveksuvasti.

Niin, kumma juttu, kun ainakin ne flippaukset mitä itse olen todistanut, ovat sattuneet tälle nuoremmalle kansanosalle. Ja ei tässä ole teinejä halveksittu, vaan kritisoitu niitä, joilla se homma ei pysy hanskassa. En väitä, että se pelkästään olisi nuorempien "huvitus".

Ja taivuttu?
Yrittäminen on haasteellista, mutta ei itkemällä herranjestas paranneta kannattavuutta. asiakkaat on niin paskoja buhuu. Taivuttu, eli oltu tekemättä yhtään mitään ja nyt ruvetaan itkee?
järki kymppi? Sä vaan itket mutta et tee asialle mitään, mun mielestä sillon voi olla ihan hiljaa. Öyskääminen ei tuu loppuu, mitä muita vaihtoehtoja löytyy?

Ja mitähän keinoja sulla olisi tämän ongelman vähentämiseen, kun ihmiset kummiskin doussaa? Ja mistähän sä tiedät mitä mä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä? Itseäni satunaisena bilejärkkärinä kyllä kiinnostaa millaisiin lieveimiöihin joutuu varautumaan kemuja järkätessään. Ja kyllä, ajattelen sitä aika pitkälti sen kannalta, että nämä voitaisiin ehkäistä jo tapahtumien porteilla as checkit sun muut, jolloin ei koituisi vaaraa siitä, että bilepaikka menisi alta jonkun sankarin takia. Sun mielestä varmastikin se on ihan vitun itsekeskeistä ajattelua. Toki mä haluaisin "näin doussaat oikein, kun kumminkin doussaat"- opintosarjan vaikka valtion sponssaama nettiin, mutta ajattelepa täällä niin, tai sano se ääneen, niin johan ollaan ristiinnaulitsemassa.

Mä tosiaan nyt meinaan sitä, että ainakin täällä mun kotikonnuilla tiettyihin juttuihin on nyt herätty ja alettu toiminaan niiden estämiseksi tapahtumissa, ku ollaan huomattu, että se syö sisältäpäin koko skenen täällä, tai ainakin meinasi tehdä niin.

Ootko edes miettiny? Mua ei vittuukaa kiinnosta mitä muut kelaa. Jos kiinnostais, kävisin seduloissa ja joisin siiderii ja kuuntelisin popedaa. Onko kaikkien ymmärrettävä?

No häh, miksi sitten moinen paasaus, ko ajan, jos ei kerta kiinnosta, mitä muut ajattelee? Onko kaikkien ymmärrettävä öyskääviä teinejä tai öyskäävää kolmekymppistä? Siitähän sä koko ajan meuhkaat. Ymmärryksestä.

Osaa jo ottaa pannuu kulttuurin homomyönteisyys ja ku pojat laittaa hameita jne.

Tämä menikin sitten ohi.
Apo

#791 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Öyskääminen ei tuu loppuu, mitä muita vaihtoehtoja löytyy?

Vaihtoehdoista en tiedä, mutta faktoja pystyn heittämään:

1. Helsingin yöbileskene on käytännössä kuollut poliisin vuonna 1995-1997 harjoittaman "reiv=huumeet" propagandan ja ratsioiden takia. Jaa mikä "yöbileskene"? No sellainen missä bileet alkaa puolilta öin ja jatkuu puoleen päivään saakka.

2. Lupien saanti viranomaisilta erikoistapahtumiin on pääkaupunkiseudulla nihkeää ja muuttuu vielä nihkeämmäksi jos sattuu erehtymään mainitsemaan että kyseessä on teknobileet. -> Vaikeampi järkätä bileitä.

3. Ravintoloitsijat suhtautuvat oikeasti nihkeästi teknobileisiin, joko rahan (= alkoholimyynti) tai huumemaineen takia. -> Vaikeampi järkätä bileitä.

Rautalangasta: Huumeiden ja niihin liittyvien ylilyöntien takia hyvien bileiden järkkääminen on vitun hankalaa. Jos ylilyöntejä ei tapahtuisi niin kaikki olisi hyvin, mutta valitettavasti liian monelta karkaa pulkka ns. lapasesta liian usein.

Ja vielä lisää rautalangasta, kulttuurin näkökulmasta: Bileet ovat elektroniselle tanssimusiikille elinehto. Ilman bileitä skene kuihtuu pois. Nykyisessä biletarjonnassa näkyy selkeästi että vain isot valtavirtaa seuraavat tapahtumat pärjäävät, pienimuotoisemmat tapahtumat kituuttavat. Mitä enemmän paskaa yhteiskunnan taholta skenelle tulee, sen hankalammaksi sen ylläpitäminen menee.

Alkuperäinen kysymys oli vaihtoehdoista. Omien kokemusten perusteella omaksi vaihtoehdoksi on muodostunut haittojen vähentäminen. Se onnistuu joko tietoutta lisäämällä (kuten nyt), öyskääjien tsekkaus bileissä (tarvitaanko ensiapua) tai ikävimmässä tapauksessa sekavimpien tapauksien ilmoittamisella järkkäreille.

Loppujen lopuksi tuo homma on oikeastaan prioriteeteistä kiinni. Asettaako pään sekaisin saamisen tärkeämmäksi kuin bileet (ja musiikin ja musiikkiskenen). Mulle tuo valinta on selvä.
Apo

#792 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

ymmärrän kyllä, ja itse vain vastaan provoihin provoilla, eli ei kannata ottaa liian vakavasti. ;] mun mielestä kaiken maailman vanhat liitot ja 'meizi on vittu ollu stockhausenist lähtien bileissä' on yleisesti ottaen naurettavaa, mutta kun on tämän kyseisen asian kehitystä todistanut jo niin kauan, niin on vaan rakentunut sellainen tietynlainen immuniteetti sille sympatialle mitä toisen alhoa (oli syystä tai toisesta sit aiheutunut) kohtaan ehkä pitäisikin inhimillisenä ja empaattisena ihmisenä tuntea.

Imo tuon skeneen liitetyn sympatian & empatian pitäisi olla molempisuuntaista. Se ei tarkoita pelkästään sitä että pitäisi ymmärtää satunnaisen bilettäjän övereitä, vaan kemikaalien käyttäjien pitäisi myös ymmärtää oma vastuunsa bileitä, muita bilettäjiä ja järjestäjiä kohtaan.
#793 • • Edited Reivaaja Guest

Apo, 18.3.2008 18:25:
Vaihtoehdoista en tiedä, mutta faktoja pystyn heittämään:

klips

No joo täähän on tullu selväksi. Se vaan on aika hankalaa valita ketkä kuuntelee mitäkin kun se on yleisön päätettävissä.

10 000–15 000 voidaan katsoa ongelmakäyttäjiksi
http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=suo00020

rekisteröityneitä yhteensä 15083 Klubbarin rekisteri.
Sattumaako? No joo. artikkeli on ihan kohtuu mielenkiintoinen. Toi vika kohta on muuten mun mielestä järjestäjän velvollisuus. Nostetaan lippujen hintoja? Ikää? Koulussa pitäisi IMO hyväksyä käyttö, vaikka se onkin laitonta ja mainita oppilailleen jos esim: poliisi löytää essoista myrkkyä. Että nämä siniset pingviinit ovat sellasta skeidaa että yhhyh. Eikä että naksut on sellasta skeidaa että yhhyh. Lakka, no lakka... Kuka vittu juo lakkaa????? On varmaan pahin öyskä-aine ja sen kauppaaminen pitäis mun mielestä rinnastaa Metanolin myymiseen. Kuitenkin jos näin tehdään, muut huumeet saa helposti samalla pari pykälää, vaikka ei niitä ansaitsisi koska kukaan ei uskalla puhua faktoja. Ainoot kommentit rintamalta on että ei mua haittaa, loppuupahan öyskääminen. Ja taas mennään väärään suuntaan ihmisoikeuksissa. Huumeitten haitat liittyy vahvasti niitten laittomuuteen.

Olipa kerran työpaikallani työntekijä joka kilpaili kaikessa ja täten hononsi ilmapiiriä. Pomoa tämä ei haitannut koska muille oli tärkeää voittaa tämä uusi työntekijä, olivathan he ollet siellä kauemmin. Kuka on tarinan urpo ja mitä pitäisi tehdä kun ei työ maistu?
Mä en alkanut kilpailemaan
#794 • • Reivaaja Guest

Individual, 18.3.2008 18:18:
Tämä menikin sitten ohi.

Joo onhan ikäpyramidi pyllyllään mutta potentiaalinen asiakas ei näy tuloissa. Mä tarkoitan sillä että ei kiinnosta, että en aio popedafarkkupaitamunapäiden määritellä itseäni. Jos tiedät että et ole nisti tai öyskääjä, kuinka monen se pitää tietää? Jos multa kysytään käytätkö huumeita niin vastaan että
-En, se on lähempänä totuutta.
Jos se on pääsääntöisesti teinien ongelma - teinit vittuun! Ehdotuksen poikanen vaan....
Sä siis oot valmis tunkemaan sormes bilettäjien perseeseen että idiooteilla ois kivaa? Kenellekköhän sä niitä oot sit järjestämässä? Nyt alkaa ottaa pannuu? Nyt varmaa on eniten koko historian aikana streittareita bileissä... Kummat on viemässä sitten kenen mestoja?
toistan nyt itseäniOlipa kerran työpaikallani työntekijä joka kilpaili kaikessa ja täten hononsi ilmapiiriä. Pomoa tämä ei haitannut koska muille oli tärkeää voittaa tämä uusi työntekijä, olivathan he ollet siellä kauemmin. Kuka on tarinan urpo ja mitä pitäisi tehdä kun ei työ maistu?
Mä en alkanut kilpailemaan
lostgone

#795 • • lostgone
Mäkin tahdon kertoa tarinoita.*joo* Olipa kerran yhessä eläintarhassa jänskävänskä apina, joka osasi kantaa mielellään ämpäriä, mutta ei kuljettaa mitään siinä. Voi banaaniterttu sentään sen kanssa.*jiihaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

#796 • • Reivaaja Guest

lostgone, 18.3.2008 21:16:
Mäkin tahdon kertoa tarinoita.*joo* Olipa kerran yhessä eläintarhassa jänskävänskä apina, joka osasi kantaa mielellään ämpäriä, mutta ei kuljettaa mitään siinä. Voi banaaniterttu sentään sen kanssa.*jiihaa*

Sä taidat olla hieman yksinkertainen ku kirjoitit noin höpönlöpöjutun?
lostgone

#797 • • lostgone

En_oo, 18.3.2008 21:17:
---
--
Sä taidat olla hieman yksinkertainen ku kirjoitit noin höpönlöpöjutun?

Toki. Mikä ollessa, kun voi keskittyä syömään banaania kalliolla.*hihu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

#798 • • Reivaaja Guest

Apo, 18.3.2008 18:35:

Imo tuon skeneen liitetyn sympatian & empatian pitäisi olla molempisuuntaista. Se ei tarkoita pelkästään sitä että pitäisi ymmärtää satunnaisen bilettäjän övereitä, vaan kemikaalien käyttäjien pitäisi myös ymmärtää oma vastuunsa bileitä, muita bilettäjiä ja järjestäjiä kohtaan.

Näinhän pääsääntöisesti tapahtuukin. Aika harva öyskää, se on vaan jäävuoren huippu, eikä poliisi ratsaamista lopettaisi vaikka kukaan ei öyskäis. Huumeet kuuluu vahvana osana reiveihin ja se vähentää alkoholin kulutusta joka tietenkin ottaa paikan omistajaa päähän - huonoa bisnestä.
Niin on nekin jotka menee sinne vetää limun kaks. Vettä: x egee!!!
Kännissä kulutetaan enemmän viinaan. Miksi kukaan ei ylistä holisteja kulttuuriteosta? Miksi streittarit
saa valittaa ollessaan osa ongelmaa?
Joku juttu oli ihmisten aivojen kyvystä käsitellä 150 ihmisen laumaa. jos homma toimis kuten ideaalimaailmassa, ei tarvittais ees poliisia. Jos haluaa hyvän ilmapiirin, järkkää UG kemut johon voi sitten yleisönsä paremmin valita. Vai oliko määrä se tärkeempi tekijä?
#799 • • Edited Reivaaja Guest

lostgone, 18.3.2008 21:30:
Toki. Mikä ollessa, kun voi keskittyä syömään banaania kalliolla.*hihu*

Jaksan vastaa kauemmin ku sä. Lälläslää
lostgone

#800 • • lostgone

En_oo, 18.3.2008 21:41:
---
---
Jaksan vastaa kauemmin ku sä. Lälläslää

Taisinkin jo mainita siitä. Jatka vain. *hihu*

--