Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 624,571 views

Avatar
#761 • • Dorka Guest

ville, 24.2.2008 19:46:
-clip-



laitan sinulle yv:tä myöhemmin, en voi vastata muuten "kunnolla" (kokonaisuudessaan) tähän viestiin julkisesti.
Zeratul

Posts: 1,170

#762 • • Zeratul Captain miserable
Jos oisin tienny mistä "Keksi oma: Olisin saanut/päässyt ***** pelkillä suosituksilla mut ******" topikki sai alkunsa nii oisin kyllä jättäny postaamatta moiseen, idea sinänsä ois voinnu poikiä hauskoja juttuja, mut syyt aiheen alottamiseen oli kyl niin väärät ku voi olla.

Ja nyt tää kiistely kuvaamiseen liittyen. Ku joku alottaa tarinansa lauseella "Siis mitä vittua sun päässä liikkuu?" nii sopii kyseenalastaa halutaanko keskustella aiheesta vai vaan vittuilla minkä keretään. Ei jaksa ottaa sen kummemmin puolia, ku tuntuu et suurin osa jengistä jauhaa pelkkää paskaa. Imo hieno asia et joku jaksaa välillä kokeilla jotain erilaista, ei niitä sataa samanlaista kaverikuvaakaan jaksa töllää.

Onneks sentään löytyy edes joku, tässä tapauksessa ville, joka jaksaa vielä yrittää keskustella asiallisesti sen jälkeen ku muut on aikoja sitte käynny henkilökohtaseks. Vois moni "vakipostaaja" ottaa opiks.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#763 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
"Hyvää naistenpäivää!!" topikista bongattu...

PieceOfMind, 10.3.2008 17:11:
-clip-



Epailija, 8.3.2008 12:46:
-clip-



Siis hetkinen? Mistä tällästä faktaa tosta päivän "todellisesta" merkityksestä on?

Mä en ole ikinä kuullutkaan tälläistä *ding*

Venäjällä (mistä olen kotoisin) nimenomaan juhlitaan NAISTENpäivää, eli ihan vaan juuri sitä itseään eikä mitään tasa-arvon päivää sun muuta cräppi. Venäjällä myös juhlitaan miestenpäivää joka on lähestulkoon samanlainen kuin naistenpäiväkin, paitsi tietty miehille.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Miinapiina

Posts: 3,494

#765 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Steven Hoaks, 13.3.2008 09:13:

Siis hetkinen? Mistä tällästä faktaa tosta päivän "todellisesta" merkityksestä on?

Mä en ole ikinä kuullutkaan tälläistä *ding*

Venäjällä (mistä olen kotoisin) nimenomaan juhlitaan NAISTENpäivää, eli ihan vaan juuri sitä itseään eikä mitään tasa-arvon päivää sun muuta cräppi. Venäjällä myös juhlitaan miestenpäivää joka on lähestulkoon samanlainen kuin naistenpäiväkin, paitsi tietty miehille.



http://savonlinnakampus.joensuu.fi/merkkipaivat/naistenpaiva/naiset1.htm

on tainnut sit se todellinen merkitys unohtua, mut älä huoli, ei sitä nykyään kovin moni muukaan muista...

--
pinkki on pop!!!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#766 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Loopy, 13.3.2008 09:15:
---
Steven Hoaks, 13.3.2008 09:13:
Venäjällä myös juhlitaan miestenpäivää joka on lähestulkoon samanlainen kuin naistenpäiväkin, paitsi tietty miehille.

---

Onko se kenties tämä:
http://www.steakandbjday.com/



Oliski :D

Mutta ei *uuh*

23. helmikuuta juhlitaan venäjällä isänmaan puolustajan päivää joka lasketaan miesten päiväksi.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Miinapiina

Posts: 3,494

#768 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Steven Hoaks, 13.3.2008 09:28:
Ei tossakaan ihan kaikki pidä paikkaansa...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainv%C3%A4linen_naistenp%C3%A4iv%C3%A4



mun linkistä:
"Kansainvälisen naistenpäivän historia ulottuu aina vuoteen 1857, jolloin sadoittain työläisnaisia osoitti mieltään lakkoilemalla alhaisia palkkoja, pitkiä työaikoja ja epäinhimillisiä työoloja vastaan New Yorkissa."

sun linkistä:
"Kansainvälinen naistenpäivä perustuu vuonna 1857 New Yorkissa tapahtuneeseen naisten tekstiilitehtaassa toteuttamaan lakkoon."

mun linkistä:
"Kansainvälistä naistenpäivää alettiin virallisesti viettää Yhdistyneiden Kansakuntien toimesta Kansainvälisenä Naisten Vuonna 1975."

sun linkistä:
"YK:n Kansainvälistä naistenpäivää (eng. International Women's Day / United Nations Day for Women's Rights and International Peace) on vietetty 8. maaliskuuta vuodesta 1975 alkaen, mikä oli samalla myös Kansainvälinen naisten vuosi."


sun linkissä on enempi tietoa päivämääristä ja vuosiluvuista, ja muusta vastaavasta, mun linkissä taas toisenlaista kerrontaa naistenpäivän vietosta ja tarkotuksesta.

vai mitä tarkotit tolla "ei tossakaan ihan kaikki pidä paikkaansa..." ?

--
pinkki on pop!!!

domi

Posts: 7,069

#769 • • domi Työn sankari.

Miinapiina, 13.3.2008 09:46:
---
Steven Hoaks, 13.3.2008 09:28:
Ei tossakaan ihan kaikki pidä paikkaansa...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainv%C3%A4linen_naistenp%C3%A4iv%C3%A4

---


mun linkistä:
"Kansainvälisen naistenpäivän historia ulottuu aina vuoteen 1857, jolloin sadoittain työläisnaisia osoitti mieltään lakkoilemalla alhaisia palkkoja, pitkiä työaikoja ja epäinhimillisiä työoloja vastaan New Yorkissa."

sun linkistä:
"Kansainvälinen naistenpäivä perustuu vuonna 1857 New Yorkissa tapahtuneeseen naisten tekstiilitehtaassa toteuttamaan lakkoon."

mun linkistä:
"Kansainvälistä naistenpäivää alettiin virallisesti viettää Yhdistyneiden Kansakuntien toimesta Kansainvälisenä Naisten Vuonna 1975."

sun linkistä:
"YK:n Kansainvälistä naistenpäivää (eng. International Women's Day / United Nations Day for Women's Rights and International Peace) on vietetty 8. maaliskuuta vuodesta 1975 alkaen, mikä oli samalla myös Kansainvälinen naisten vuosi."


sun linkissä on enempi tietoa päivämääristä ja vuosiluvuista, ja muusta vastaavasta, mun linkissä taas toisenlaista kerrontaa naistenpäivän vietosta ja tarkotuksesta.

vai mitä tarkotit tolla "ei tossakaan ihan kaikki pidä paikkaansa..." ?


Sori, se oli stefutusta ^_^
Inkubismi

Posts: 3

#771 • • Inkubismi


NOT!




ahhahaa
voi äiti että hajosin! *nauru*
punastuin ohjelmantekijöiden puolesta*hih*

--
Legalize flying carpets

Avatar
#772 • • Edited Reivaaja Guest

tomii, 16.3.2008 22:03:
Mun läpät ei todellakaan liity siihen, että mua vituttais, että MULTA menee maine, vaan mua vituttaa se, että toi toiminta (överit) on jo nyt vaikuttanut psykebileiden järkkäämiseen todella negatiivisesti. Monia mukavia paikkoja ei enää saa bileitä varten vuokralle, parin paikkakunnan poliisit vesittää hommia todella tehokkaasti, metsästäkin ollaan häätämässä paljon helpommin kuin ennen jne. jne. Ja kukapa nyt haluiskaan, että omalla tontilla nuoret vetää veltot ja lähtee pahimmassa tapauksessa mustassa pussissa pois. Siinä kun menee sen elinkeinoharjoittajan maine. Mulle on ihan sama luuleeks joku mummo mua nipaksi, kun käyn bileis. Mut jos bileitä ei enää voi järkkää, niin sit rupee jo suututtamaan.

No sit ammuin väärää miestä, hups sori... Oon kans kuullu tosta onkelmasta, mut en osannu yhdistää... Pitää sit vaa järjestää ''lavatanssit'' jossa esiintyy ''Tapio Rautalapio'' ja ''Tapani Perusjamppa''. Urjalan taigayö Suomen kiertue;) Onko kiellettyä? Tiedätkö?
edit: Niin siis eihän se mikään ratkasu ole mutta kuhan höpisen...
genki

Posts: 872

#773 • • genki

Dorka, 20.2.2008 13:53:
---
mikke, 17.2.2008 21:47:
Jotkut vaan ovat niin täynnä itseään ja omaa hyvyyttään, että leijuvat täysin omissa maailmoissaan muiden yläpuolella. Ja suuttuvat siitä kun joku yrittää heitä maanpinnalle palauttaa.
---


Tähän mä vielä palaan koska ulkopuolisten on vaikea tietää miksi oma asennoituminen tähän juttuun on erittäin ylimielinen. Kyseinen henkilö on kritisoinut kuviani erittäin paljon, blogiin ja profiiliin. Kyseinen keskustelu on käyty moneen otteeseen läpi myös YV:llä samantyyppisistä kuvista:

...kuveja...


Tämä on ensinmäinen sarja joka kuuluu näihin "extreme" kuviin bileissä joka aiheutti aikamoisen palautetulvan. Silloin näitä täsmälleen samoja asioita käytiin läpi niin moneen kertaan, että tämä viimeisin "palaute" on pelkkää v***** sillä tässä vain toistetaan samoja asioita mitä aiemminkin. Jos näitä aiempia keskusteluja ei muista (joita olen poistanut blogeista ja profiilistani) niin suosittelen lääkärissä käymistä. Dementia ei ole kiva sairaus.

Mitä taas tulee "tienaan kuvaamisella x määrän ja sä x määrän" on aika looginen, Karo haluaa itsensä elättää kuvaamisella sekä löytää oma "tyyli". Ollaan tästäkin moneen otteeseen juteltu ja Karon kommentti on aina sama lyhennettynä: "kestää 10v löytää se oma tyyli".

Oma vastaus tähän on aika yksinkertainen, lähtökohdat pitävät olla hyvät josta lähtee tyyliä ja kuvaamista kehittämään. Jos et pääse kouluun sisälle niin sanotko opettajalle, et anna pliis mulle mahis - kyl mä kehityn 10v:ssa? Ymmärtääkseni Karo haki taikkiin minne ei päässyt (jonne itse olisin päässyt suoraan suosituksilla) ja nyt on oppisopimuksella jossain foto puljussa (korjatkaa jos joku tieto tässä on väärä).

Faktat on simppelit, Karo tietää täsmälleen miksi kuvaan bilekuvia "extreme" tyylillä ja muu fakta on kans aika tyly. Karo on kuvaillu montavuotta pidempään kun minä, se on aina mun kuvien kimpussa jos ne on jotenkin "radikaaleja" ja samalla itse ihmettelee oman tyylinsä kanssa kun sitä ei meinaa mitenkään löytyä (ehkä YV:ssä mainitsema insinöörimäinen ajattelutapa ei ole kaikkein toimivin...)... sekä se suurin ero, tienaan kuvaamisella jo nyt hyvin mikä on vasta toisen kaukainen tavoite. Kummankohan lähestyminen tähän kuvaamiseen on ehkä väärillä raiteilla?

En kertaakaan ole lähtenyt arvostelemaan täällä julkisesti kenenkään kuvia (ellei siihen olla provosoitu) enkä tule, jokainen tekee mitä haluaa sekä ilmaisee itseään niin kuin haluaa.

Jotkut täällä pitää minua ylimielisenä kun sanoin et "en välitä mitä mieltä muut ovat bilekuvistani" - ihmettelenkin et jos jotain tekee jotain harrastuksena (sekä treeninä) niin vaikka olis miten surkee tahansa siinä tai omituinen - jos siitä itse nauttii niin sehän riittää - eikö se ole harrastuksen ideana? ...vai harrastetaanko nykyään harrastuksia muiden takia?

Palautetta kyllä muuten kuuntelen mielelläni jos se on vain rakentavaa, nyt se ei ole sitä ollut. Sekä en todellakaan pidä omia kuviani mitenkään maailman parhaimpina, en todellakaan. Joka kerta kun kuvia otan niin analysoin ne itse (ja muut antavat palautetta - rakentavaa siis) sekä mietin miten niitä voi parantaa ja korjaan ne mokat seuraavalla kuvauskerralla. Ilman sitä en itse ikinä pysty kehittämään itseäni sille tasolle, kun olen tavoitteet laittanut.

Tulen kyllä vastaamaan kuvien kritiikkiin jos se on rakentavaa (joita "mun sarveiskalvot palaa" ei edusta) ja jos tämä sama v***** linja jatkuu edelleen näiltä samoilta kuvaajilta niin : ei voisi vähempää kiinnostaa ja nauran entistä enemmän sekä tulen vastaamaan vielä ylimielisemmin.



pakko kommentoida nyt tätä dorka vs muu maailma juttua ja tää posti nyt oli sellainen missä kiteytyi ehkä parhaiten tämän kontroversiaalin jampan ajatukset ainakin omasta mielestä. en ota kantaa ad hominem -juttuihin menemisestä (koulut rahat yms), siinä varmaan oma historiansa painolastina, mutta noin niinku yleisenä asenteena mun mielestä dorkalla on ihan terve meininki päällä kuvaamisen suhteen. bilekuvat on nykyään niin hemmetin kliinisiä ja just sellanen tässäkin mainittu (tosin disclaimer: en viittaa tällä kehenkään henk.koht) insinöörimäinen ote kuvaamisen on mun mielestä tylsä juttu.

mielestäni dorkan postaamat esimerkit on hienoja bilekuvia ja haluaisin nähdä sellaisia enemmänkin just sellasten perus kaverikuvasettien sijasta. jotain missä tallentuu edes pieni osa siitä bileiden riehakkuudesta ja fiiliksestä, enkä sellaista ole kauheasti bilekuvissa nähnyt suoraan sanottuna. esim. sessions2 oli alkuun tosi kiinnostava konsepti mut sittemmin olen vähän kyllästynyt sieltä tulevaan kliiniseen setitykseen - ihan kuin kuvaajat olisivat hieman huolissaan toistensa mielipiteistä suhteessa kuvien ammattimaisuuteen.

bilekuvaaminen on aika uus juttu loppupeleissä, ja olis sääli nähdä sen jumahtavan sellaseen pisteeseen että ainoa 'räväkkä' juttu mitä kuvissa voi nähdä saadaan aikaiseksi itse kuvattavan henkilön tai tilan muokkaamisella etukäteen - viittaan nyt siis vaatetuksiin / meikkeihin tai dekoihin.

ylimielisyydestä - siis suomalainenhan on peruskateudella varustettu olmi joka on kykenemätön vastaanottamaan minkäänlaisia kehuja tai yleensäkään myymään itseään tai tuotettaan onnistuneesti juuri mihinkään siinä pelossa, että muut dumaa ylimieliseksi tai vastaavaa. dorkan kommentit menee välillä överiksi, mutta mun mielestä siinä jampassa (vaikka en siis ikinä ole kaveria tavannutkaan) on sellaista draivia ja itsetuntoa mitä moni muu tässä maassa tarvitsee. johtuneeko siitä että keikkaa tippuu vakituisesti ja liksa juoksee? en tiedä, mut ajatus sekin.

just my 2 cents.

--
crop circles in the carpet

genki

Posts: 872

#774 • • genki

En_oo, 16.3.2008 22:21:
---
tomii, 16.3.2008 22:03:
Mun läpät ei todellakaan liity siihen, että mua vituttais, että MULTA menee maine, vaan mua vituttaa se, että toi toiminta (överit) on jo nyt vaikuttanut psykebileiden järkkäämiseen todella negatiivisesti. Monia mukavia paikkoja ei enää saa bileitä varten vuokralle, parin paikkakunnan poliisit vesittää hommia todella tehokkaasti, metsästäkin ollaan häätämässä paljon helpommin kuin ennen jne. jne. Ja kukapa nyt haluiskaan, että omalla tontilla nuoret vetää veltot ja lähtee pahimmassa tapauksessa mustassa pussissa pois. Siinä kun menee sen elinkeinoharjoittajan maine. Mulle on ihan sama luuleeks joku mummo mua nipaksi, kun käyn bileis. Mut jos bileitä ei enää voi järkkää, niin sit rupee jo suututtamaan.

---
No sit ammuin väärää miestä, hups sori... Oon kans kuullu tosta onkelmasta, mut en osannu yhdistää... Pitää sit vaa järjestää ''lavatanssit'' jossa esiintyy ''Tapio Rautalapio'' ja ''Tapani Perusjamppa''. Urjalan taigayö Suomen kiertue;) Onko kiellettyä? Tiedätkö?
edit: Niin siis eihän se mikään ratkasu ole mutta kuhan höpisen...



no todellakin höpiset. käypä vielä muutama vuosi bileissä niin alkaa ehkä valkenemaan se, että jos toi hemmetin tunarointi noiden sotkujen kanssa ei rupea pikkuhiljaa loppumaan, ei täällä oo enää bileitä. monessa muussa maassa paikallishallinto on jos jonninmoisilla säädöksillä vaikeuttanut huomattavasti bileiden järkkäystä just sen takia kun urpot ei tiedä milloin lopettaa. ite olen siinä ryhmässä joka ei käytä huumeita lainkaan ja silti viihtynyt hyvin 15v bileissä ja joka kerta kun näen eilisillan kaltaisia tapahtumia jossa jotain öyskäankeriasta viedään hartiavoimin, nousee ainoana fiiliksenä helvetillinen ärtymys. mun puolesta kaikki saa käyttää mitä vaan, mutta kokeilut ja testailut tehdään ihan siellä kotona ennenkuin lähdetään muiden järjestämiin tapahtumiin napsimaan yhtään mitään.

--
crop circles in the carpet

Avatar
#775 • • Reivaaja Guest

genki, 16.3.2008 22:47:
no todellakin höpiset. käypä vielä muutama vuosi bileissä niin alkaa ehkä valkenemaan se, että jos toi hemmetin tunarointi noiden sotkujen kanssa ei rupea pikkuhiljaa loppumaan, ei täällä oo enää bileitä. monessa muussa maassa paikallishallinto on jos jonninmoisilla säädöksillä vaikeuttanut huomattavasti bileiden järkkäystä just sen takia kun urpot ei tiedä milloin lopettaa. ite olen siinä ryhmässä joka ei käytä huumeita lainkaan ja silti viihtynyt hyvin 15v bileissä ja joka kerta kun näen eilisillan kaltaisia tapahtumia jossa jotain öyskäankeriasta viedään hartiavoimin, nousee ainoana fiiliksenä helvetillinen ärtymys. mun puolesta kaikki saa käyttää mitä vaan, mutta kokeilut ja testailut tehdään ihan siellä kotona ennenkuin lähdetään muiden järjestämiin tapahtumiin napsimaan yhtään mitään.

No empä taida jos ne pitää niin vakavasti ottaa*justjoo* luen mielummin Keskisuomea... Nautitaan ku vielä voidaan. Kohta ei saa enää kaljaakaan...
genki

Posts: 872

#776 • • genki

En_oo, 16.3.2008 22:55:
---
genki, 16.3.2008 22:47:
no todellakin höpiset. käypä vielä muutama vuosi bileissä niin alkaa ehkä valkenemaan se, että jos toi hemmetin tunarointi noiden sotkujen kanssa ei rupea pikkuhiljaa loppumaan, ei täällä oo enää bileitä. monessa muussa maassa paikallishallinto on jos jonninmoisilla säädöksillä vaikeuttanut huomattavasti bileiden järkkäystä just sen takia kun urpot ei tiedä milloin lopettaa. ite olen siinä ryhmässä joka ei käytä huumeita lainkaan ja silti viihtynyt hyvin 15v bileissä ja joka kerta kun näen eilisillan kaltaisia tapahtumia jossa jotain öyskäankeriasta viedään hartiavoimin, nousee ainoana fiiliksenä helvetillinen ärtymys. mun puolesta kaikki saa käyttää mitä vaan, mutta kokeilut ja testailut tehdään ihan siellä kotona ennenkuin lähdetään muiden järjestämiin tapahtumiin napsimaan yhtään mitään.

---
No empä taida jos ne pitää niin vakavasti ottaa*justjoo* luen mielummin Keskisuomea... Nautitaan ku vielä voidaan. Kohta ei saa enää kaljaakaan...



vakavasti ja vakavasti, eihän tossa sun vastauksessa ollut mitään pointtia?


mun pointti on siinä, että bileitä järjestävän tahon näkökulmasta tuollainen öyskäilypelleily voi minä hetkenä hyvänsä tarkoittaa kuoliniskua sen venuen (tai jopa koko bilekulttuurin) saatavuuden kannalta. jokainen bilettäjä on itse vastuussa omista teoistaan, eikä 'virhe' ole mielestäni mikään syy siihen että otetaan julkisessa tilassa liikaa substanssia.

jos ei ole varma siitä, mitä nappi tekee omalle otsalle, ottaa sen ensin himassa muutaman kerran kavereiden seurassa ja tutkii fiiliksiä. jos tuntuu satsi uhkaavalta, puolittaa sen bileisiiin mennessään. huumeita on aina ollut ja aina tulee olemaan kaikissa bileissä (ei ainoastaan elektonisen musiikin), ja ensimmäinen ja ainoa käsky mun mielestä niiden suhteen AINA on - tunne rajasi.

--
crop circles in the carpet

Avatar
#777 • • Reivaaja Guest

genki, 16.3.2008 23:02:
vakavasti ja vakavasti, eihän tossa sun vastauksessa ollut mitään pointtia?

mun pointti on siinä, että bileitä järjestävän tahon näkökulmasta tuollainen öyskäilypelleily voi minä hetkenä hyvänsä tarkoittaa kuoliniskua sen venuen (tai jopa koko bilekulttuurin) saatavuuden kannalta. jokainen bilettäjä on itse vastuussa omista teoistaan, eikä 'virhe' ole mielestäni mikään syy siihen että otetaan julkisessa tilassa liikaa substanssia.

jos ei ole varma siitä, mitä nappi tekee omalle otsalle, ottaa sen ensin himassa muutaman kerran kavereiden seurassa ja tutkii fiiliksiä. jos tuntuu satsi uhkaavalta, puolittaa sen bileisiiin mennessään. huumeita on aina ollut ja aina tulee olemaan kaikissa bileissä (ei ainoastaan elektonisen musiikin), ja ensimmäinen ja ainoa käsky mun mielestä niiden suhteen AINA on - tunne rajasi.


Allekirjoitan! Sille ei vaan voi mitään ettei jengi tunne rajojaan. Itsekkin olen muutaman kerran ollut rajoilla (en tajuttomuuden kylläkään vaan sopimattoman käytöksen) Uskon että öyskääjätkin oppivat
suurelta osin läksynsä kun heräävät sairaalasta.
En vaan jaksanut ottaa tosissaan sitä kun sanoit että käy vielä muutama vuosi. Joo en oo vanhanliiton jamppa kuten sanoit, mutta en haluakkaan olla jos se tarkoittaa sitä että joudun alkamaan filosofiseksi klubikulttuurin kehityksestä bileissä. Aihe on kyllä tärkeä, mutta osoittelu turhaa eikä ratkaise mitään. Esimerkkinä nyt vaikka Yhdysvaltojen sukupuolikasvatus joka vaan pahentaa ongelmaa lisäten epätietoisuutta seksin vaaroista. Idealismi voittaa käytännön... No vähän nyt taas meni ohi aiheen. Mutta varmaan ymmärrät mitä haen takaa?
genki

Posts: 872

#778 • • genki

En_oo, 16.3.2008 23:26:
---

Allekirjoitan! Sille ei vaan voi mitään ettei jengi tunne rajojaan. Itsekkin olen muutaman kerran ollut rajoilla (en tajuttomuuden kylläkään vaan sopimattoman käytöksen) Uskon että öyskääjätkin oppivat
suurelta osin läksynsä kun heräävät sairaalasta.
En vaan jaksanut ottaa tosissaan sitä kun sanoit että käy vielä muutama vuosi. Joo en oo vanhanliiton jamppa kuten sanoit, mutta en haluakkaan olla jos se tarkoittaa sitä että joudun alkamaan filosofiseksi klubikulttuurin kehityksestä bileissä. Aihe on kyllä tärkeä, mutta osoittelu turhaa eikä ratkaise mitään. Esimerkkinä nyt vaikka Yhdysvaltojen sukupuolikasvatus joka vaan pahentaa ongelmaa lisäten epätietoisuutta seksin vaaroista. Idealismi voittaa käytännön... No vähän nyt taas meni ohi aiheen. Mutta varmaan ymmärrät mitä haen takaa?



ymmärrän kyllä, ja itse vain vastaan provoihin provoilla, eli ei kannata ottaa liian vakavasti. ;] mun mielestä kaiken maailman vanhat liitot ja 'meizi on vittu ollu stockhausenist lähtien bileissä' on yleisesti ottaen naurettavaa, mutta kun on tämän kyseisen asian kehitystä todistanut jo niin kauan, niin on vaan rakentunut sellainen tietynlainen immuniteetti sille sympatialle mitä toisen alhoa (oli syystä tai toisesta sit aiheutunut) kohtaan ehkä pitäisikin inhimillisenä ja empaattisena ihmisenä tuntea.

ei tarvi käydä vuosia bileissä tajutakseen yhtään mitään (paitsi ehkä sen että järkevä ihminen olis jo kuulonkin takia lopettanut pitkän aikaa sitten), mut se on fakta että kaikenlainen öyskäily - oli se sit doussit, viina tai volume - on aina uhka koko bilekulttuurille joka loppujen lopuksi on aika veitsenterällä olemassaolonsa kanssa.

mut jep, varmaan ihan samoilla linjoilla loppupeleissä, kiinnitin vain huomiota tuohon asenteeseen mikä ei mun mielestä edesauta ongelman ratkaisua, samalla kun asian nostaminen kriittisesti puheenaiheeksi voi tehdä sen suhteen jotain positiivista, nimim vierestä nähneenä kun moni ihminen on herännyt omaan toimintaansa vasta siinä vaiheessa kun sen urpous on hierottu vasten sen naamaa 110 db:n äänenpainolla - siinä mielessä en tue tota sun analogiaa Yhdysvaltojen sukupuolikasvatuksen verraten.

--
crop circles in the carpet

Avatar
#779 • • REivaaja Guest

moksu, 16.3.2008 20:48:
Öh.. okei, postasit kyllä En_oo:lle, mutta samalla sitten päätit hieman sivaltaa tänne suuntaan. Kuulutan tahdikkuuden perään myös foorumikäyttäytymisessä. Mutta ei tästä asiasta enempää, ei taida kenelläkään olla intressejä varsinkaan tästä asiasta keskustella ja varsinkaan tämän topicin aihealueen ympärillä. Pahoitteluni täysin OT:stä, itse sukupuoliin liittyvä keskustelu siirty jo aikaa sitten sille kuuluvaan topicciin.

Laitetaan vielä *piis*-merkki

Yes master *khuu* i will behave. No joo siis se vaan oli provo ni heitin vettä kiukaalle. Ei sulla ollu asian kanssa mitään tekemistä.. Kaikkea hyvää opiskelujen saralla ja muutenkin. (Ilman sarkasmia.)
Kolera

Posts: 4,256

#780 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

genki, 16.3.2008 23:42:
mut se on fakta että kaikenlainen öyskäily - oli se sit doussit, viina tai volume - on aina uhka koko bilekulttuurille joka loppujen lopuksi on aika veitsenterällä olemassaolonsa kanssa.


Eiks Volume jo sulkenu ovensa viime vuonna? EEEEHEHEH!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä