En_oo, 18.3.2008 20:57:
Sä siis oot valmis tunkemaan sormes bilettäjien perseeseen että idiooteilla ois kivaa? Kenellekköhän sä niitä oot sit järjestämässä? Nyt alkaa ottaa pannuu? Nyt varmaa on eniten koko historian aikana streittareita bileissä... Kummat on viemässä sitten kenen mestoja?
Joutuu näemmä taas replyamaan, kun ei se vaan mene jakeluun, mitä minä ja pari muuta tyyppiä jo edessä on yrittänyt sulle toitottaa ja tää on sitten viimeinen kerta. Ei, en ole työntämässä sormea kenenkään perseeseen, ainakaan kenenkään josta en tykkää ja se minusta, vaan ihan tietoisuus siitä, että bileissä voi olla tsekki (ilman perseenkaiveluja kylläkin) tai ainakin reipas viidakkorumpu siitä, missä kunnossa bileissä kandee olla ja missä ei, että pääsee vielä seuraaviinkin kemuihin, toimii ainakin täällä ja on vähentänyt sekoilua. Toki täällä kaikki promoottorit tuntee toisensa. Jos homma on sitten niin, että muualla härmässä moiseen ei ole tarvetta, niin sittenhän asiat ovat oikein mallillaan.
En tiedä sitten, että mitä järkeä tässä on vääntää. Sun mielestä kai ihan estoton narkkaus ja muista piittaamaton sekoilu kuuluu bileisiin ja jos sitä kritisoi on nihkee tyyppi. Ai tosiaan, kyl mun tavoitteena on, että saisin järkätä kemuja, missä on omaperäisiä ja mielenkiintoisia dj- ja livevieraita konemusiikin eri kentilt, etenkin niiltä syrjäisiltä ja sitä bilettämässä olisivat alakulttuurista aidosti kiinnostuneet tyypit. Uskon myös kyllä siihen, että uutta verta tarvitaan skeneen, että pakka vähän sekoittuis ja tulis uutta puhtia ja näkemystä ja ennen kaikkea jatkuvuuden takia, mutta kumman sie uskoisit nostavan kiinnostusta tulla seuraaviinkin kemuihin: Hallittu, siistin näköinen ja kuuloinen tapahtuma, joka tarjoaa silmä ja korvakarkkia ja niitä whoaaa!-fiiliksiä vai sellainen epämääräinen sekoilueventti, jossa jo ovella aistii hieman pahaenteiset vibat?
Ei sillä, en mä noin ajatellut vielä vähän aikaa sitten. Tarjottiin vähän uutta näkemystä kehiin eräältä henkilöltä.