Off topic-jatkot (Jatka täällä siitä mistä jäi jotain hampaankoloon modejen väliintulon kohdalla)

1,383 posts, 70 pages, 648,707 views

Individual

#801 • • Edited Individual HYPNO!

En_oo, 18.3.2008 20:57:
Sä siis oot valmis tunkemaan sormes bilettäjien perseeseen että idiooteilla ois kivaa? Kenellekköhän sä niitä oot sit järjestämässä? Nyt alkaa ottaa pannuu? Nyt varmaa on eniten koko historian aikana streittareita bileissä... Kummat on viemässä sitten kenen mestoja?

Joutuu näemmä taas replyamaan, kun ei se vaan mene jakeluun, mitä minä ja pari muuta tyyppiä jo edessä on yrittänyt sulle toitottaa ja tää on sitten viimeinen kerta. Ei, en ole työntämässä sormea kenenkään perseeseen, ainakaan kenenkään josta en tykkää ja se minusta, vaan ihan tietoisuus siitä, että bileissä voi olla tsekki (ilman perseenkaiveluja kylläkin) tai ainakin reipas viidakkorumpu siitä, missä kunnossa bileissä kandee olla ja missä ei, että pääsee vielä seuraaviinkin kemuihin, toimii ainakin täällä ja on vähentänyt sekoilua. Toki täällä kaikki promoottorit tuntee toisensa. Jos homma on sitten niin, että muualla härmässä moiseen ei ole tarvetta, niin sittenhän asiat ovat oikein mallillaan.

En tiedä sitten, että mitä järkeä tässä on vääntää. Sun mielestä kai ihan estoton narkkaus ja muista piittaamaton sekoilu kuuluu bileisiin ja jos sitä kritisoi on nihkee tyyppi. Ai tosiaan, kyl mun tavoitteena on, että saisin järkätä kemuja, missä on omaperäisiä ja mielenkiintoisia dj- ja livevieraita konemusiikin eri kentilt, etenkin niiltä syrjäisiltä ja sitä bilettämässä olisivat alakulttuurista aidosti kiinnostuneet tyypit. Uskon myös kyllä siihen, että uutta verta tarvitaan skeneen, että pakka vähän sekoittuis ja tulis uutta puhtia ja näkemystä ja ennen kaikkea jatkuvuuden takia, mutta kumman sie uskoisit nostavan kiinnostusta tulla seuraaviinkin kemuihin: Hallittu, siistin näköinen ja kuuloinen tapahtuma, joka tarjoaa silmä ja korvakarkkia ja niitä whoaaa!-fiiliksiä vai sellainen epämääräinen sekoilueventti, jossa jo ovella aistii hieman pahaenteiset vibat?

Ei sillä, en mä noin ajatellut vielä vähän aikaa sitten. Tarjottiin vähän uutta näkemystä kehiin eräältä henkilöltä.
Individual

#802 • • Edited Individual HYPNO!

En_oo, 18.3.2008 22:21:
---
Individual, 18.3.2008 22:08:
En tiedä sitten, että mitä järkeä tässä on vääntää. Sun mielestä kai ihan estoton narkkaus ja muista piittaamaton sekoilu kuuluu bileisiin ja jos sitä kritisoi on nihkee tyyppi. Ai tosiaan, mä ainakin haaveilen siitä, että saisin järkätä kemuja, missä on omaperäisiä ja mielenkiintoisia dj- ja livevieraita konemusiikin eri kentiltä ja sitä bilettämässä olisivat alakulttuurista aidosti kiinnostuneet tyypit. Uskon myös kyllä siihen, että uutta verta tarvitaan skeneen, että pakka vähän sekoittuis ja tulis uutta puhtia ja näkemystä.

---

'Ei mua homot haittaa, kuhan ei tuu mua pokailee tai vedän turpaa' 'Mun mielestä kaikki käyttö on ongelmakäyttöä.' 'Muista piittaamaton sekoilu on sitä että on sekaisin.' Viinakännissä tappelu on normipäivän rutiineja.'

Päästiin ytimeen. Se vei liian kauan. Nyt ei enää huvita.

Älä pilaa mun skenee!

Ja sä vittupää voisit olla laittamatta sanoja mun suuhun, kun et mua tunne. Noista sun huikeista lineistä kun ei mikään sattunut kohdalleen. Siis jos et sä tosissaan kykene mihinkään järkevään keskusteluun, tai ymmärtämää, niin antaa olla. Mä olen sentään yrittänyt perustella näkemyksiäni. Joo, en tosiaan tiedä missä se sun skene on, mutta toivottavasti ihan vitun kaukana mun omasta. No, laitoinpa mä tuossa sanoja myös sun suuhun. Joten nyt voidaankin molemmat painua tahoillemme, ainakin mä meen. Piis and luuv.
wiwi

#804 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

En_oo, 18.3.2008 17:53:
---
wiwi, 18.3.2008 10:26:
Oonkohan mä ainoa, jonka on hieman vaikea ymmärtää sun pointteja?
---
Oonkohan mä ainoa joka on saanut kuulla saman lauseen? Oonkohan mä ainoa jota ei ymmärretä?

Tuskin, mutta tällä hetkellä viet kepeästi voiton. Enkä tarkoita mitään viestien oikeakielisyyttä tms. vaan ihan tosissaan olen yrittänyt ymmärtää mihin tähtäät. Ei onnistu.

Jatkakaa.

Edit: En ollut äsken edes lukenut viimeisimpiä "argumenttejasi". Jos olisin huomannut, ettei sinulla alunperinkään ollut mitään sanottavaa tuskin olisin vaivautunut postaamaan.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amma

#806 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Siirretääs tälle puolelle.

ezzy, 4.4.2008 11:21:
En kyllä tajua itse lemmikkikoiria ja varsinkaan noita akkojen vauvankorvikkeita ollenkaan. IMHO eläinrääkkäystä koko pelleily.

Mikä on tässä tapauksessa lemmikkikoiran määritelmä? Ne kainalossa kannettavat chihuahuat?
Yhdellä tutullani on sairauden takia avustajakoira, mutta ihan yhtä lailla se on lemmikki. Ystikseni perhe kasvattaa koiria, joita on tietääkseni koulutettu mm. ihmisten etsimiseen maastosta - lemmikkejä nekin. Poliisi- ja huumekoiratkin ovat yleensä jonkun lemmikkejä ("vaikka" ne ovatkin ns. pitkälle koulutettuja ja niillä on jotain "suurempaa yhteiskunnallistakin merkitystä").

Mitä taas tulee "akkojen vauvankorvikkeisiin" niin voisin lyödä vaikka eurosta vetoa, että myös joillakin ukoilla on lemmikki vauvankorvikkeena.

Mutta kaikenmaailman kasseissa kantamiset, rattaissa työntämiset ja vaatteiden pukemiset (poislukien esim. talvella lämmittävät loimet niitä tarvitseville koirille) on kyllä ihan arsuksesta ja jos pitää moisia tarpeita jotenkin tyydyttää, voi hankkia vaikka nuken.

--
*etsiskel*

Jake

#807 • • Jake saloUG
kevättä ilmassa kun täälläkään ei tapella..:)
#808 • • REivaaja Guest

Jake, 6.5.2008 05:23:
kevättä ilmassa kun täälläkään ei tapella..:)

Ime munaa dorka!
#810 • • Edited REivaaja Guest

mikke, 15.5.2008 00:48:
---
REivaaja, 15.5.2008 00:38:
Muutaman dokumentin kattoneena opin sen jonka sanoinkin jo, eli jos ei riitä, vankila on väärä paikka. Ja silloin on oikeusvaltion perustan vastaista lukita selliin.

---

Edelleen: lakikirja kyllä antaa mahdollisuuden koviin tuomioihin, mutta niitä aniharvoin näkee kellekään annettavan. Nykyiset usein suhteellisen lievät tuomiot (tyyliin muutama kuukausi, ehkä vuosi ehdollista, wtf) raiskauksista tuskin joo saa ketään jättämään raiskauksensa tekemättä. Sitä ne kovemmatkaan tuomiot tuskin tekisivät. Tapetaanhan jenkeissäkin porukkaa ku kärpäsiä, myös niissä osavaltioissa jossa siitä voi seurata kuolemanrangaistus. Pointti ei nyt ollutkaan siinä tuomioiden kovuudessa itsessään. Niinku mä jo aikasemmin sanoin.

Oisko sulla sit mitään faktaa siitä, että kuinka moni niistä muutaman kuukauden ehdollisella tuomiolla ja ehkä pienillä sakoilla raiskauksestaan selvinneistä menee sitten (tai pakotetaan) johonkin hoitoon tms. ? Minusta sekään ei ole mikään rangaistus että voi jatkaa elämäänsä sellaisen teon jälkeen ihan suht normaalisti, ei kai ehdoton vankeus mitenkään hirveästi elämään vaikuta ?

Tää alkaa karkaamaan jo sen verran käsistä et eiköhän siirrytä muualle tai annetaan olla. Kannatan jälkimmäistä.

Ei pydee ku kysytään :D
Sakkorangaistusta ei edes saa antaa raiskaukseta. En oo kyl montaa tuomiota nähnyt. Monta olet itse? Paitsi siis Iltalehdessä. Kyllähän sarjaraiskaajat tietääkseni joutuu poikkeuksetta pakkohoitoon. Ehdollinen vaikeuttaa sen verran että seuraava tuomio onkin jo sitten iso + vanhat päälle. ei oo faktoja. Meen ihan mutu tuntumalla pätien :D En vaan käsitä miten jotku haluaa telkien taakse loppuelämäksi raiskauksen takia. Jos tunteelliseksi mennään niin sittenhän rangaistuksien pitää olla 'kostoja' mutta se ei ole oikeuden tehtävä. Oikeus jakaa 'oikeutta'.
Ja mitkä rikokset sitten voidaan vetää samalle viivalle raiskauksen kanssa? Törkeä väkivalta? Kyllä kait. Väkivaltaa sekin. Vaikka nyt onkin tullut pesäpallomailasta, ei mun mielestä siitä voi hirveetä kakkua antaa. Tosin se on mun mielipide. *piis*
m1kk3

#811 • • Edited m1kk3 no-life

REivaaja, 15.5.2008 01:05:
En vaan käsitä miten jotku haluaa telkien taakse loppuelämäksi raiskauksen takia. Jos tunteelliseksi mennään niin sittenhän rangaistuksien pitää olla 'kostoja' mutta se ei ole oikeuden tehtävä. Oikeus jakaa 'oikeutta'.

Huoh... jokohan sä nyt viimein tajuaisit että _mä en halua ketään loppuelämäksi enkä edes kymmeniksi vuosiksi linnaan raiskauksen takia_. Nykyisen lain puitteet rangaistuksille riittää aivan hyvin.

Ja mitkä rikokset sitten voidaan vetää samalle viivalle raiskauksen kanssa?

Jaa-a. En tiedä mitä tarkotat tolla samalle viivalle vetämisellä, mut en nää estettä vertailla erilaisista rikoksista annettuja tuomioita keskenään. Ja mulla on edelleenkin sellainen mielikuva ja tuntuma että niistä tuomitaan hyvin usein kovempia tuomioita kuin esim. raiskauksista ja seksuaalisista hyväksikäytöistä (jopa suhteellisen törkeistäkin). Tämä ei mun arvomaailmaan mahdu. Jos olen väärässä ni joku vois näyttää ne faktat ni sitte uskon että näin ei oo. Epäilen vaan että niitä faktoja tuskin löytyy. Okei, mulla on suhteellisen pieni otanta rikoksista viime vuosilta, mutta niistä kymmenistä, ehkä jopa sadoista tapauksista mistä olen lukenut esim. alan lehdistä (Alibi yms.) ja sanomalehdistä on mulle tälläinen kuva jäänyt. Edelleen, olen valmis muuttamaan mieltäni jos olen väärässä.

Esim. henkirikoksista annettavat tuomiot Suomessa on ainakin niissä tapauksissa mitä mä olen lukenut, olleet ihan suht linjassa mun oikeustajun kanssa. Toki se vituttaa että tapon toteaminen "erityisen raa'alla tai julmalla tavalla" tehdyksi tuntuu olevan vähän liian vaikeaa ja harvinaista oikeudessa. Tai sellaiset rikokset mitkä _minun mielestäni_ ovat hyvin raakoja ja julmia, eivät oikeuden mielestä sitä ole. Mut ehkä täs mennään sit jo ihan mielipidekysymyksiin.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

#812 • • REivaaja Guest

mikke, 15.5.2008 01:17:
---
En vaan käsitä miten jotku haluaa telkien taakse loppuelämäksi raiskauksen takia. Jos tunteelliseksi mennään niin sittenhän rangaistuksien pitää olla 'kostoja' mutta se ei ole oikeuden tehtävä. Oikeus jakaa 'oikeutta'.

---

Huoh... jokohan sä nyt viimein tajuaisit että _mä en halua ketään loppuelämäksi enkä edes kymmeniksi vuosiksi linnaan raiskauksen takia_. Nykyisen lain puitteet rangaistuksille riittää aivan hyvin.

Hei älä nyt vedä hernettä nenään. Mä puhuin yleisellä tasolla siitä mistä se yleisesti alkoi. Kuitenkin julkisella foorumilla on pakko, joten joo, kyllä mä tajusin jo aikoja sitte. Nyt tää alkaa taas menee henkilökohtaiseksi ja katellaan jonkun muun jutun tiimoilta uusix.
m1kk3

#813 • • m1kk3 no-life

REivaaja, 15.5.2008 02:33:
---
mikke, 15.5.2008 01:17:
---

---

---
Hei älä nyt vedä hernettä nenään. Mä puhuin yleisellä tasolla siitä mistä se yleisesti alkoi. Kuitenkin julkisella foorumilla on pakko, joten joo, kyllä mä tajusin jo aikoja sitte. Nyt tää alkaa taas menee henkilökohtaiseksi ja katellaan jonkun muun jutun tiimoilta uusix.

Juu en vedä :) Eiköhän tää joo tullu selväks puolin ja toisin.

--

(c) Sir Henri Risti

Duukkis

#814 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen

-neo-, 21.5.2008 16:00:
Bump! Uudet, vain 12e maksavat liput torstaista alken myös Street Beatistä ja Cyber Shopeista

Onko sulla joku erityinen syy, jonka takia et voinut kertoa ovelta myytävien lippujen hintaa? Eikö niille ole vielä päätetty hintaa? Kysyin kuitenkin asiallisesti tuota ja ilmoituksesta hinta ei selviä, joten jäi ihmetyttämään.
serotonot

#815 • • serotonot Paul Easy
Ei jaksa enää tukottaa Konemetsä -threadia hirveellä off topicilla mut oli pakko puuttua seuraavaan:

alek szahala, 14.7.2008 23:42:
Kiitos samoin, jeesustelija. Mä en alottanu tätä nillitystä verorahojen väärinkäytöstä. Mutta en tajua miks tahallisesti itselleen aiheutettuja vammoja pitäs hoitaa meidän yhteisillä varoilla. Kun samalla kehdataan väittää, ettei varoja oo sataan muuhun huomattavasti tärkeämpään asiaan.

Mihin vedät itseaiheutetun vamman rajan? Siihen että harrastaa urheilua ja mokaa suorituksen ja loukkaantuu? Siihen ettei syö täysin terveellisesti ja saa jonkun elintasosairauden? Siihen ettei luuloistaan huolimatta hallinnut polkupyöräänsä liukkaalla ja kaatuessaan loukkaantuu?

Tarkoitan tällä vain sitä, että aika harvalla on päihteidenkäytönsä motiivina itsensä vahingoittaminen, mutta vahinkoja kuitenkin sattuu. Ja niin sattuu myös monella muun elämän saralla; asioissa joita ihmiset tekevät tahallaan ja sitten vammauttavat itseään.
liikkuva muna

#816 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

serotonot, 14.7.2008 23:59:
Ei jaksa enää tukottaa Konemetsä -threadia hirveellä off topicilla mut oli pakko puuttua seuraavaan:

---
alek szahala, 14.7.2008 23:42:
Kiitos samoin, jeesustelija. Mä en alottanu tätä nillitystä verorahojen väärinkäytöstä. Mutta en tajua miks tahallisesti itselleen aiheutettuja vammoja pitäs hoitaa meidän yhteisillä varoilla. Kun samalla kehdataan väittää, ettei varoja oo sataan muuhun huomattavasti tärkeämpään asiaan.

---

Mihin vedät itseaiheutetun vamman rajan? Siihen että harrastaa urheilua ja mokaa suorituksen ja loukkaantuu? Siihen ettei syö täysin terveellisesti ja saa jonkun elintasosairauden? Siihen ettei luuloistaan huolimatta hallinnut polkupyöräänsä liukkaalla ja kaatuessaan loukkaantuu?

Tarkoitan tällä vain sitä, että aika harvalla on päihteidenkäytönsä motiivina itsensä vahingoittaminen, mutta vahinkoja kuitenkin sattuu. Ja niin sattuu myös monella muun elämän saralla; asioissa joita ihmiset tekevät tahallaan ja sitten vammauttavat itseään.

Musta alkoholismin ja urheilun rinnastaminen on vähän karua, mutta noi epäterveelliset ruokailutottumukset vois ehkä tietyssä kaavassa jo mahtuakin ton rinnalle. Tää ei oo nyt mitään natsi-ideologiaa, vaan tästä on käsittääkseni keskusteltu jo ihan tuolla isojenkin pöytien ääressä - ei tosin ehkä näin jyrkässä mielessä, vaan pikemminkin läskiveron muodossa.

Itse kuulun tuohon epäterveellisen ruokavalion ryhmään. Lähinnä siitä syystä, että euron pyttipannusta syö 1,5 päivää. Söisin toki terveellisesti, jos Suomessa ei ois näin saatanan kallista safkaa (just taidettiin viime viikolla uutisissa rankata yhdeksi maailman kalleimmista).

Boldasin sen takia ton pitkäaikasen alkoholismin, koska halusin välttyä antamasta kuvaa, että musta Pikku-Jennan, 14, ekan kossukokeilun aiheuttama alkoholimyrkytys pitäs jättää hoitamatta. Sen sijaan Rane ja Arska, jotka on 45 vuotta kiskonu korin kaljaa illassa lääkärin toistuvista varoituksista huolimatta ovat itse täysin syyllisiä siinä vaiheessa kun alkaa maksaan pukata kraateria.

Ranea ja Arskaa pitäs auttaa ajoissa, samoin kun niitä kaikkia munkinmässyttäjiä, jotka mitä todennäköisemmin syövät itsensä hengiltä. Jos ei apu kelpaa niin mun puolesta saavat olla omillaan.
#817 • • Muussika Guest

serotonot, 14.7.2008 23:59:

Olen täysin samaa mieltä. Mun mielestä Aleksi esitti asiansa tyhmästi. Tosin, mä nyt satun tuntemaan sen ja tiedän, ettei se ole niin paska tyyppi kuin mitä kirjoituksista voisi päätellä, mutta silti.

Kyllä ihmisille on hyvä olla yhteiskunnassa apua tarjolla. On inhimillistä, että elämä ei mene aina niin kuin on suunnitellut. Joillain on lähtökohdat onnelliselle, päihteettömälle elämälle aivan erilaiset kuin toisilla. Kuitenkin, pakko sanoa, että valitettavan harva oikeasti HALUAA apua. Päihteiden ongelmakäyttö on usein kehä, joka jatkuu ja jatkuu, ja josta on muodostunut ihmiselle itselleen se ainoa todellisuus ja elämä. Monet huumeiden ongelmakäyttäjät nauravat niille, jotka tarjoavat heille ilmaiseksi tukiasuntoa. ''idiootit, nyt ei tarvi säästää rahaa vuokraan, vaan voi käyttää sen kamaan!'', he ajattelevat. Kunnon nisti on aina nisti ja kunnon alkkis aina alkkis, JOS ei itsellä ole halua ottaa vastaan apua.

Näin ollen olen siinä Aleksin kanssa samaa mieltä, että apua ja rahoja laitetaan valitettavasti usein hukkaan, vaikka tarkoitus onkin hyvä. On myös ihmisiä, jotka jonottelevat ja oikeasti haluavat apua, ja heidän seulominen joukosta on kyllä valitettavan vaativa tehtävä - monet päihteiden ongelmakäyttäjät keksivät kyllä mitä hurjimmat tarinat saadakseen täyden hyödyn irti yhteiskunnan varoista, ja saadakseen päänsä sekaisin.

En tiedä, mikä olisi avuksi tässä noidankehässä, itsellä ei riitä viisaus moiseen, mutta ihanteellista tietysti olisi, jos apu menisi oikeaan osoitteeseen.
serotonot

#818 • • serotonot Paul Easy

alek szahala, 15.7.2008 00:40:

Musta alkoholismin ja urheilun rinnastaminen on vähän karua, mutta noi epäterveelliset ruokailutottumukset vois ehkä tietyssä kaavassa jo mahtuakin ton rinnalle. Tää ei oo nyt mitään natsi-ideologiaa, vaan tästä on käsittääkseni keskusteltu jo ihan tuolla isojenkin pöytien ääressä - ei tosin ehkä näin jyrkässä mielessä, vaan pikemminkin läskiveron muodossa.

Joo on, kyllähän Esko Aho tota läskiveroa väläytteli ja ihan yhtä fasistiselta kelalta se kuulostaa tuli se sulta tai Kepun pitkäaikaiselta pj:ltä. Ja eikös toi Esko ollu tuolla hiihtoliitossakin Hemohesiä jakamassa (ylläri että Kepulainen on kaksinaismoralisti, en ois ikinä arvannu :D)

Mun mielestä alkoholismin ja urheilun rinnastaminen ei sinänsä ole tossa kyseisessä asiassa mitenkään kummallista. Tiedän useita ihmisiä, joille urheilusta on tullut "elämäntapa" ja sitä kautta milloin mikäkin paikka paksahtelee, ihmiskroppaa kun vain ei ole tehty liikaan urheiluun siinä missä liikaan alkoholin kuluttamiseenkaan.

alek szahala, 15.7.2008 00:40:

Itse kuulun tuohon epäterveellisen ruokavalion ryhmään. Lähinnä siitä syystä, että euron pyttipannusta syö 1,5 päivää. Söisin toki terveellisesti, jos Suomessa ei ois näin saatanan kallista safkaa (just taidettiin viime viikolla uutisissa rankata yhdeksi maailman kalleimmista).

Eli sä oikeutat sun epäterveet elämäntavat jollain tekosyyllä, siinä missä päihteiden suurkuluttajatkin. Aina löytyy joku syy sille miksi toimii jollain tavalla. Miksi et elä siten, että rahasi riittävät terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon? Johtuuko kenties elämäntilanteestasi? Oletko ikinä ajatellut, että joidenkin päihteidenkäyttö on ajautunut väärille raiteille johtuen tietynlaisesta elämäntilanteesta?

Tällaisessa aiheessa on toki helppo vaan heitellä provosoivia juttuja ja valittaa siitä kuinka jokaisen elämän ongelmat ovat heidän itsensä aiheuttamia, mutta niin vain ei aina ole. Otettakoon vaikka tällainen hieman yksinkertaistettu esimerkki:

Henkilö A on opiskelija, jonka tulot eivät riitä terveelliseen ruokavalioon, eikä hänen vanhemmillaan ole varaa tai halua tukea kyseisen henkilön elämää taloudellisesti, joten hän on pakotettu syömään epäterveellisesti. Ehkä jo lapsesta asti on kotona kasvatettu erilaisilla mikroeineksillä. Miten tuo ihminen olisi voinut ikinä edes oppia terveellistä ruokavaliota, jos lapsesta asti on ohjattu väärille raiteille?

Henkilö B on lapsi mikä kasvaa alkoholintäyteisessä ympäristössä. Ei edes alkoholistiperheessä, ainoastaan ympäristössä, jossa kaikenlaiseen juhlintaan kuuluu oleellisena osana tuliliemen nauttiminen. Lapsi oppii jo pienenä että on "normaalia" kiskoa viinaa aina kun joku juhla siihen oikeuttaa (eikä yhteiskuntammekaan hirveästi tätä käytösmallia vastaan ole). Kun tuo lapsi kasvaa aikuiseksi hän ehkä tajuamattaankin kuluttaa turhan suuria määriä alkoholia, koska se on hänelle "normaalia", siinä missä mikroeinekset tuolle aiemmalle esimerkkihenkilölle.

Mun mielestä jatkuvan tuomitsemisen ja syyttelyn sijaan ois hyvä joskus pysähtyä funtsimaan asioita mitä on laukomassa suustaan tai näppiksestään ja tutkia sitä kaikkea harmaata aluetta niiden mustan ja valkoisen välissä.
serotonot

#819 • • Edited serotonot Paul Easy

Vampyrella, 15.7.2008 00:41:
Näin ollen olen siinä Aleksin kanssa samaa mieltä, että apua ja rahoja laitetaan valitettavasti usein hukkaan, vaikka tarkoitus onkin hyvä. On myös ihmisiä, jotka jonottelevat ja oikeasti haluavat apua, ja heidän seulominen joukosta on kyllä valitettavan vaativa tehtävä - monet päihteiden ongelmakäyttäjät keksivät kyllä mitä hurjimmat tarinat saadakseen täyden hyödyn irti yhteiskunnan varoista, ja saadakseen päänsä sekaisin.

En tiedä, mikä olisi avuksi tässä noidankehässä, itsellä ei riitä viisaus moiseen, mutta ihanteellista tietysti olisi, jos apu menisi oikeaan osoitteeseen.

Niinno, call me emo, mut mä laitan hukkaan mielummin rahaa kuin ihmishenkiä.

Maailma vaan ei ole, eikä tule ikinä olemaan ihanteellinen paikka. Jos olisi, me ei käytäis tätä keskustelua eikä tultais koskaan käymään.
m1kk3

#820 • • m1kk3 no-life
Sen verran täytyy todeta että kylläpä oli fiksua tekstiä Serotonotilta muutamassa viimeisessä postauksessa. Props.

--

(c) Sir Henri Risti