En_oo, 18.3.2008 17:52:
No en kykene uskomaan et kolkytweet ostais joku neljä lippuu tai jotain... Kato yleisöä enskerralla.
Eli mitähän sie nyt meinaat? Jos sitä, että ennemmän on alle 30 vuotiaita kemuissa kuin yli, niin joo siinä olet oikeassa kyllä. Mutta jos nämä kolmekymppiset liikekannalle lähtee, niin sitä rahaa palaa kyllä ja lippuihin sijoitetaan.
Aika anaalist ruveta käyttää sanaa teini halveksuvasti.
Niin, kumma juttu, kun ainakin ne flippaukset mitä itse olen todistanut, ovat sattuneet tälle nuoremmalle kansanosalle. Ja ei tässä ole teinejä halveksittu, vaan kritisoitu niitä, joilla se homma ei pysy hanskassa. En väitä, että se pelkästään olisi nuorempien "huvitus".
Ja taivuttu?
Yrittäminen on haasteellista, mutta ei itkemällä herranjestas paranneta kannattavuutta. asiakkaat on niin paskoja buhuu. Taivuttu, eli oltu tekemättä yhtään mitään ja nyt ruvetaan itkee?
järki kymppi? Sä vaan itket mutta et tee asialle mitään, mun mielestä sillon voi olla ihan hiljaa. Öyskääminen ei tuu loppuu, mitä muita vaihtoehtoja löytyy?
Ja mitähän keinoja sulla olisi tämän ongelman vähentämiseen, kun ihmiset kummiskin doussaa? Ja mistähän sä tiedät mitä mä olen tehnyt tai jättänyt tekemättä? Itseäni satunaisena bilejärkkärinä kyllä kiinnostaa millaisiin lieveimiöihin joutuu varautumaan kemuja järkätessään. Ja kyllä, ajattelen sitä aika pitkälti sen kannalta, että nämä voitaisiin ehkäistä jo tapahtumien porteilla as checkit sun muut, jolloin ei koituisi vaaraa siitä, että bilepaikka menisi alta jonkun sankarin takia. Sun mielestä varmastikin se on ihan vitun itsekeskeistä ajattelua. Toki mä haluaisin "näin doussaat oikein, kun kumminkin doussaat"- opintosarjan vaikka valtion sponssaama nettiin, mutta ajattelepa täällä niin, tai sano se ääneen, niin johan ollaan ristiinnaulitsemassa.
Mä tosiaan nyt meinaan sitä, että ainakin täällä mun kotikonnuilla tiettyihin juttuihin on nyt herätty ja alettu toiminaan niiden estämiseksi tapahtumissa, ku ollaan huomattu, että se syö sisältäpäin koko skenen täällä, tai ainakin meinasi tehdä niin.
Ootko edes miettiny? Mua ei vittuukaa kiinnosta mitä muut kelaa. Jos kiinnostais, kävisin seduloissa ja joisin siiderii ja kuuntelisin popedaa. Onko kaikkien ymmärrettävä?
No häh, miksi sitten moinen paasaus, ko ajan, jos ei kerta kiinnosta, mitä muut ajattelee? Onko kaikkien ymmärrettävä öyskääviä teinejä tai öyskäävää kolmekymppistä? Siitähän sä koko ajan meuhkaat. Ymmärryksestä.
Osaa jo ottaa pannuu kulttuurin homomyönteisyys ja ku pojat laittaa hameita jne.
Tämä menikin sitten ohi.