Kaduttaa monikin asia.. Se varsinkin et känissä örveltää ja selittää sellast mitä ei oikeeti tarkota ja pilaa monia asioita.. Kaduttaa että on sekoillu niin et elämä on ihan sekasin.. Olen taas lähtö pisteessä.. Kaduttaa et muutin Jyväskylään joka oli vaan hetken mielijohde.. Kaduttaa et ei puhunu asioista sillon kun niistä olisi pitänyt puhua ja nyt ne tuntuu paljon suuremmilta mitä ne olis ollu sillon.. Eli olis kannattanu miettii joskus hiukan tarkemmin..
Juu, kadun montaakin asiaa.
Olen muun muassa...
- ostanut kaikenlaista turhaa, aivan liikaa
- laiminlyönyt koulunkäyntiä *kivatsulle*
- vältellyt liikuntaa
... näin muutaman mainitakseni.
Hmm..
[li]Liiallinen rahantuhlaus syksyn aikana, ei ois varaa käydä jatkuvasti pizzalla, mut eipä sitä tajua vasta ku liian myöhään *kivatsulle*[/li]
[li]Koulun laiminlyöminen, sitäkin vähän tullu harrastettua, vaikka ei onneks niin paljon keväällä[/li]
[li]Pahin virhe oli kyl erota ex-tyttöystävästä Tai ainakin nyt tuntuu siltä [/li]
kesällä ja syksyllä oli tullu tehtyä kaikenlaista tyhmää. toiset kaduttaa enemmän kuin toiset. ja toisista on muutkin ihmiset ojutuneet hieman kärsiin.
on sitä tullut tehtyä paljon typeryyksiäkin, mutta mielummin koitan ottaa niistä opikseni kuin jäädä voivottelemaan että on tyrinyt. sitä paitsi mitään en vaihtaisi pois koska jos jonkun asian olisi jättänyt tekemättä, se saattaisi vaikuttaa niin laajasti etten olisi tässä elämäntilanteessa ja tuntisi näitä ihmisiä joita tunnen nyt.
En mä sit ilmeisesti sillon enää ollukaan. Ois pitäny selvittää ensin :)
edit: Nojoo, mäkin voisin hyppää tähän "Ei kaduta mikään"-vaunuun ja väittää että oon jälkikäteen tyytyväinen kaikkiin elämäni päätöksiin, toi on vaan tollanen juttu, yks monista, minkä ois voinu hoitaa toisin ja tulevaisuudessa mikäli samankaltaiseen tilanteeseen joutuisin, osaisin ottaa oppia menneistä.