Mikä sinua kaduttaa..?

143 posts, 8 pages, 42,901 views

devochka

Posts: 31

#121 • • devochka
Eilinen ;D

--
Silence

MiMoSa

Posts: 1,664

#122 • • MiMoSa
Nuoruusvuosina tuli tehtyä paljon sellasta, mikä kaduttaa tosi paljon enkä kehtaa niitä ees tänne laittaa.*eiei* Mut yks, mikä kaduttaa tosi paljon myös on se, et tuli koskaan alotettua tupakoimista.*toktok* Sitä tuli harrastettua ihan liian monta vuotta mutta onneks pääsin siitä eroon nyt vuoden vaihteessa.*iloinen*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

josbe

Posts: 1,982

#123 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Mua varmaankin pitäis kaduttaa ihan helvetin moni juttu. Lähinnä liittyy toiseen ihmiseen uskomiseen ja liian positiiviseen ajatteluun, jonka seurauksena oon saanut kärsiä muutaman kerran todella pahasti ja aivan liian kauan ilman, että olisin ymmärtänyt, kuinka isosti olen mokaamassa.

En tiedä, onko se joku selviytymismetodi, mutta jollain lailla voin kirkkain silmin sanoa, etteivät nämä asiat kaduta kuitenkaan. Uskon, että ilman töppäyksiäni en olisi sama ihminen, enkä ainakaan osaisi arvostaa samoja - yksinkertaisiakin - asioita. Toisaalta tiedän, että koska ne asiat eivät mua silloin murtaneet, niin ei mua enää voi murtaa yhtikäs mikään. *hymy*

Jos puhutaan pienemmistä asioista, niin kaduttaa useinkin se, että oon sellanen hemmetin hölösuu, varsinkin *känni*:ssä. :D
Avatar
#124 • • Annakins Guest

josbe, 1.8.2007 08:51:
Mua varmaankin pitäis kaduttaa ihan helvetin moni juttu. Lähinnä liittyy toiseen ihmiseen uskomiseen ja liian positiiviseen ajatteluun, jonka seurauksena oon saanut kärsiä muutaman kerran todella pahasti ja aivan liian kauan ilman, että olisin ymmärtänyt, kuinka isosti olen mokaamassa.

En tiedä, onko se joku selviytymismetodi, mutta jollain lailla voin kirkkain silmin sanoa, etteivät nämä asiat kaduta kuitenkaan. Uskon, että ilman töppäyksiäni en olisi sama ihminen, enkä ainakaan osaisi arvostaa samoja - yksinkertaisiakin - asioita. Toisaalta tiedän, että koska ne asiat eivät mua silloin murtaneet, niin ei mua enää voi murtaa yhtikäs mikään. *hymy*

Jos puhutaan pienemmistä asioista, niin kaduttaa useinkin se, että oon sellanen hemmetin hölösuu, varsinkin *känni*:ssä. :D



Voisin yhtyä ihan kaikkeen mitä sanoit. Erityisesti tohon hölösuuosuuteen :)
Avatar
#125 • • Lilly Guest

josbe, 1.8.2007 08:51:
Toisaalta tiedän, että koska ne asiat eivät mua silloin murtaneet, niin ei mua enää voi murtaa yhtikäs mikään. *hymy*



*aplodit**hymy*
luode

Posts: 287

#126 • • Edited luode
eipä ole tullut tehtyä mitään niin kauhiaa, että kaduttais. tietenkin tyhmyyksiä ja ajattelemattomuuksia on tullut tehtyä liiankin kanssa, mutta kuten joku jo edellä sanoi elämä on liian lyhyt katumiseen.

edit: sellaisia hetkellisiä morkkiksia tietenkin on ollut havaittavissa, mutta aina niistä on ylitse päästy.
Avatar
#127 • • opmdevil Guest
Minua kaduttaa se, että nuorempa pidin CoF:n Dead Girls Don't Say No paitaa ja vastaavia. Hävettää vieläkin.
Tukaanl

Posts: 139

#128 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
En lähtenyt japaniin töihin vaikka kaikki asiat oli reilassa, työpaikka, asuminen ym. *uuh*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Tarsu

Posts: 2,449

#129 • • Tarsu
myös minua kaduttaa lukuisat asiat/ teot nuoruusvuosiltani.
tosin monet tämänpäiväisetkin asiat kaduttavat.
lähinnä se etten kykene/ uskalla joka sekunti olemaan oma itseni.
onpahan ainakin tavoitetta & halua kehittyä ihmisenä!

mennyttä en voi muuttaa, tulevaisuuteen voin vaikuttaa!



'we must be willing at any moment
to give up what we are,
for what we can become'


-Sensei Stephen Copping

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

-V-

Posts: 587

#130 • • -V-
Moni asia vois kaduttaa, ja on aina hetkellisiä kadutuksia / morkkiksia erilaisten asioiden jälkeen ollutkin. Mutta ajattelen asioista niin, että ellen olisi jotain asiaa tehnyt niin kuin sen oon tehnyt, en olisi nyt se ihminen joka olen. Kaikki asiat muuttavat ihmistä, ja niistä huonoista asioista yleensä aina oppii jotain... Tai ainakin toivottavasti *nauru*
SyndroDome

Posts: 1,103

#131 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

MiMoSa, 1.8.2007 07:23:
Nuoruusvuosina tuli tehtyä paljon sellasta, mikä kaduttaa tosi paljon enkä kehtaa niitä ees tänne laittaa.*eiei* Mut yks, mikä kaduttaa tosi paljon myös on se, et tuli koskaan alotettua tupakoimista.*toktok* Sitä tuli harrastettua ihan liian monta vuotta mutta onneks pääsin siitä eroon nyt vuoden vaihteessa.*iloinen*



Soot ollu hurja nuori! *hih* Noh onneks ollaan nykyään aikuisia eikä enään sekoilla *nauru*

--
Life is full of choises.

pyhimys

Posts: 622

#132 • • pyhimys
Koneisto 2003

Hybridin dj-keikan kuuntelu jäi omalta osalta puoleen tuntiin, kun sitä "piti" lähteä kuuntelemaan jotain polkkasettiä. Kyllä sitä on osannut tehdä oikeita valintoja... Tulisikohan se vielä joskus tänne takaisin...
Displacer

Posts: 1,828

#133 • • Displacer

pyhimys, 18.8.2007 01:45:
Koneisto 2003

Hybridin dj-keikan kuuntelu jäi omalta osalta puoleen tuntiin, kun sitä "piti" lähteä kuuntelemaan jotain polkkasettiä. Kyllä sitä on osannut tehdä oikeita valintoja... Tulisikohan se vielä joskus tänne takaisin...



Aika hyvin menee jos tollainen jaksaa nakertaa vielä neljän vuoden jälkeen.
pyhimys

Posts: 622

#134 • • pyhimys

Displacer, 18.8.2007 02:23:
---
pyhimys, 18.8.2007 01:45:
Koneisto 2003

Hybridin dj-keikan kuuntelu jäi omalta osalta puoleen tuntiin, kun sitä "piti" lähteä kuuntelemaan jotain polkkasettiä. Kyllä sitä on osannut tehdä oikeita valintoja... Tulisikohan se vielä joskus tänne takaisin...

---


Aika hyvin menee jos tollainen jaksaa nakertaa vielä neljän vuoden jälkeen.



TTI soi tällä hetkellä Areenan kautta joten se selittää vähän tuota mistä tuo tuli mieleen. Enkä nyt itseäni IHAN joka päivä itsäni ruoski tuon takia ;)
tiiplis

Posts: 1,043

#135 • • tiiplis also available in sober
Joitain juttuja olisin nuoruudessani voinut jättää tekemättä (ja niistäkin on osa sellaisia etten kehtaa laittaa tänne)... Mut en ruoski itseäni niistä koska niille ei enää voi yhtään mitään. Ja niinkuin violet_angel sanoi, en olisi nyt se ihminen joka olen jos en olisi tehnyt/käynyt läpi niitä juttuja mitä tein/kävin.

--
italia litania nainati lailati

Displacer

Posts: 1,828

#136 • • Displacer

pyhimys, 18.8.2007 02:29:
---
Displacer, 18.8.2007 02:23:
---
pyhimys, 18.8.2007 01:45:
Koneisto 2003

Hybridin dj-keikan kuuntelu jäi omalta osalta puoleen tuntiin, kun sitä "piti" lähteä kuuntelemaan jotain polkkasettiä. Kyllä sitä on osannut tehdä oikeita valintoja... Tulisikohan se vielä joskus tänne takaisin...

---


Aika hyvin menee jos tollainen jaksaa nakertaa vielä neljän vuoden jälkeen.

---


TTI soi tällä hetkellä Areenan kautta joten se selittää vähän tuota mistä tuo tuli mieleen. Enkä nyt itseäni IHAN joka päivä itsäni ruoski tuon takia ;)



joo en mäkään ihan täysin tosissani ollut vaikka hymiöt jäikin laittamatta :)
Poppana

Posts: 207

#137 • • Poppana Tehotyttö
Ei oikeastaan mikään.
Olen ollut tyhmä, vittumainen,ärsyttävä, hullu ja höpö...
Olen tehnyt tyhmiä ja kivoja asioita paljon, mutta ne tyhmätkin asiat vaikuttaa siihen mitä olen tässä, nyt ja mikä minusta on tullut. Menneisyyttään ei voi muuttaa, tulevaisuutta voi.
Ei tämä elämä katumalla parane.

--
*hellokitty*

Tintti

Posts: 59

#138 • • Tintti Pysähdy, hiljenny, tunne ja koe. Elämä on nyt.
Ennen sitä katui vähän sitä sun tätä liiankin usein, syyllistämällä itseään. Enää ei jaksa. Kaikilla asioilla on jokin hassu tai vähemmän hassu tarkoitus. Mun ajatusmaailma alkaa samantien etsimään kaduttavista asioista positiivisia/oppimisen arvoisia puolia. Pohjimmiltaan ihmettelyähän tämä koko elämä on.
RiD

Posts: 2,817

#139 • • Edited RiD Nukemi
Ostin vittu liianvähän kaljaa ja nyt on kalsarit jalassa enkä jaksa lähteä kauppaan. :(

Sen lisäks vähän liiankin monta muuta asiaa.

--
*super* *possu*

syriana

Posts: 57

#140 • • syriana

joun, 1.12.2004 09:56:
---
Rosah:
mutta miksi pitää aina olla niin tyhmä, eikö voisi ensin ajatella sitten vasta tehdä..

---


Ajantuhlausta *vink* Eihä siitä mitään tulis jos joka päätöstä ja tekoa rupeis erikseen miettimään



Asiaa! ja ylipäätänsä ajan tuhlausta koko katuminen :) Miks pitäis katua tekemiään asioita, ei ne siitä enää mikskään muutu. Parempi vaan antaa mennä ja hyväksyy asiat/itsensä niinku ne on :) Kun ei ajattele niin ei kaduta :)