Mikä sinua kaduttaa..?

143 posts, 8 pages, 42,944 views

martina

Posts: 1,875

#61 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
harmittanu ja kaduttanu monetkin asiat mitä oon tehnyt, mut oon huomannu että jos niitä ikäviä asioita ei ois tapahtunut, niin sillon joitain tosi kivoja juttuja ei ois myöskään välttämättä tapahtunu..
joten, en tavallaan kadu mitään.

kännisekoilut on sellasia kyllä, että niitä häpeän ja kovasti.... *eiei* kyllä aikuisen naisen pitäis osata jo käyttäytyy ja ottaa vaan kohtuudella... *blush*
Mumuli

Posts: 28

#62 • • Mumuli UG-///
Kadun olevani liian kiltti

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Avatar
#63 • • ayame Guest
En kadu. Jälkikäteen on turha murehtia jo tehtyjä asioita, niistä vain kannattaa ottaa opikseen ja löytää ne positiiviset asiat mihin ne ovat johtaneet. On toki asioita, joita olisi voinut jättää tekemättä, mutta veikkaisin olevani aika erilainen tyttö kuin nyt jos olisin jotain jättänyt tekemättä elämässäni.
Coon--

Posts: 640

#64 • • Coon-- 5,2 mmol/l
En kai mitään erityistä? ...Ehkä joku tehty harmittaa, mutta en kadu oikeastaan mitään vaan yritän vaan elää sen kanssa mitä oon menny tekemään. Voisin sentään melkeen katua sitä, että en aikoinani elänyt ns. itselleni vaan annoin ihmisten pompottaa edes takaisin enkä osannut pitää puoliani tai sanoa "ei" silloin kun olisi pitänyt. No ehkä nää kokemukset on vaan vahvistaneet mua ja luoneet paremman itsetietoisuuden *iloinen*

Olisiko jotenkin luonnollista katua jotain tekemiään asioita?
Avatar
#65 • • RINY Guest
Ei mikään! Ilman niitä juttuja mitä on joskus tehny ei välttämättä olis nyt tässä ja tällasessa tilanteessa ku oon nyt. *hymy* *plur* Ja eihän katuminen ees hyödytä mitään? Mitä sitä turhaan murehtii menneitä. *vink*
kilobitti

Posts: 2,419

#66 • • kilobitti 1-2-3 techno
Kaduttaahan mua vaikka mikä. Etenkin teini-iästä löytyy oikein herkullisia hetkiä jotka kyllä ois voinu jättää tekemättä*hih* Se, että siihen suhtautuu oppimisen näkökulmasta, auttaa tietenkin...*joo*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

iLJA

Posts: 218

#67 • • iLJA

Kate:
Tällä hetkellä kadun parisuhdettani ja sitä, että olen kuluttanut kolmisen vuotta sen ylläpitoon...mutta se siitä.



Samat sanat.. 3 vuotta oli, ja meni...... Myös sitä, että olen häröillyt liian vähän viimeisen puolen vuoden aikana.
Kadun myös paljon muutakin, mutta ei siitä sen enempää.....

--
...it`s only after we`ve lost everything that we have,
we are free to do anything that we want...

Avatar
#68 • • Viola00 Guest
Kadun yleensäkin jos tulee riitaa tms.. koska niissä tulee aina sanottua toiselle sellasta mitä ei haluis/sais tai ei missään nimessä tarkoita. No tänää sitten väsyneenä tiuskin ja huusin mulle rakkaalle ihmiselle. Kadun ja kovasti *eiei*
mXu

Posts: 73

#69 • • mXu A Broud Member of B.W.B.T
Kadun, etten ole oppinut tarpeeksi tekemistäni virheistä, jotka kaduttavat. Ehkä iän karttuessa omaksumiskykykin paranee...

--
"Seksi on kuin pelaisi bridgeä. Jos sinulla ei ole hyvää kumppania, niin sinulla on parempi olla hyvä käsi." Woody Allen

Avatar
#70 • • ^Pinski^ Guest
just nyt kaduttaa eniten se et tuli ajettua ylinopeutta.. toisaalta taas helpottaa se ettei sitä tullu ajettua ihan älyttömästi, koska sit olis voinu henki lähteä.. *uuh*
darkfr

Posts: 232

#71 • • darkfr d:play
tällä hetkellä en kyllä taida kadua yhtään mitään. tai siis, ei ole sellainen olo. mietin pitkään että hitto, mikä mua kaduttaa (on niitä asioita toki mutta ei tule mieleen), ehkä multa puuttuu myös vastuuntunnon lisäks katumus, hmm. *pohdiskel*

--
4/4

Avatar
#72 • • CryOniC Guest
se että uskon ihmisistä liikoja..
Karvinen

Posts: 699

#73 • • Karvinen SekaiSin MariSta

TuTTi-:
pah menneitä on turha katua täysil eteenpäi vaa *nauru*



täysii eteenpäin... menneet tyssää jossain vaiheessa sen vauhdin jos niitä ei käsittele... aika törkeetä yrittää ottaa varaslähö.... *justjoo* Kaduttaa et tuhlasin mun rahat turhaan.. ne oli tarkoitettu joululahjoihin... *nyyh*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Shaz

Posts: 324

#74 • • Shaz team Wittupäät
Joo, mä kadun ehkä eniten sitä et noin viis vuotta sitte mä vaan kävelin sen skootterin ohi. *nauru* Tutut tietää mitä tarkotan, muut saa vaan arvailla *iloinen* *nauru*
micqo

Posts: 1,094

#75 • • micqo
Takavuosina tehdyt töppäilyt ja niitä on paljon....*uuh*
Nykyään en enää onnex töppäile,varmaan ikä alkaa painaa tms *justjoo* *enkeli* *hih*
*Bixxx*

Posts: 162

#76 • • *Bixxx*
Viime keskiviikko *uuh*

--
***TIIKERI***

Kianoni

Posts: 357

#77 • • Kianoni pomputtaako?
se että synnyin
henkkat

Posts: 528

#78 • • henkkat

osama:
se että synnyin



höpöhöpö. ei kukaan tollasta kadu, vaikk monasti tolta saattaa tuntuakkii
henkkat

Posts: 528

#79 • • henkkat

Avernian:
---
*jimmbou:
höpöhöpö. ei kukaan tollasta kadu, vaikk monasti tolta saattaa tuntuakkii

---


Eikö se, että tuntee katuvansa jotain ole sitten oikeaa katumista, vai?

Ja aikasta ärsyttävää sanoa toiselle ettei se oikeasti tunne jotain mitä sanoo tuntevansa. *igor*



pitää ihmismielen olla aika turmeltunu jos katuu omaa syntymäänsä. ei ne tuntemukset määrittele aina kaikkea,jos ymmärrät mitä tarkotan. mutta, jos näin kuitenkin mielessään ajattelee, niin ei ollut tarkoitus ärsyttää tai loukata tai mitään muutakaan...
Avatar
#80 • • Mr. Jenkins Guest
Oma tyhmyys.