Mikä sinua kaduttaa..?

143 posts, 8 pages, 42,903 views

Mellu-

Posts: 4,006

#21 • • Mellu-

siveys:
---
Mellu-:
-Oon tuhlannu nuoruusvuoteni urheiluun *uuh* olisi ollut kiva elää niinkuin normaalit nuoret 14-15 kesäsenä.

-Etten ole muutenkaan käyttänyt aikaani fiksusti *ding*

---

...

Sä olet 18.

... *katkeraa jupinaa*



kai mua silti saa kaduttaa *ding*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Fyrisch

Posts: 4,525

#22 • • Fyrisch

Mellu-:
-Oon tuhlannu nuoruusvuoteni urheiluun *uuh*



Urheilu tekee pinkeeks ;)
anton fine

Posts: 1,359

#23 • • anton fine myspace.com/finethedj
kännipäiset sekoiluni.
pathi

Posts: 224

#24 • • pathi

Avernian:
Meinasin sanoa että kadun moniakin asioita, mutta eipä päähän tule mitään erityistä. Samoja pikkujuttuja mitä melkein kaikki. Joten oikeastaan en kadu mitään oleellista.



Vähän sama homma. Tosin hevostelun lopettaminen pistää välillä vähän enemmänkin ärsyttämään.. *grr*

--
D:

Lost-Soul

Posts: 3,107

#25 • • Lost-Soul los pallos

Rosah:
KYLLÄ.. ja tyhmästä päästä kärsii koko ruumis..*piru*


harvinaisen totta

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Daverian

Posts: 491

#26 • • Daverian
Kadun sitä että en tutustunut yhteen tyttöön paremmin. Olisin voinut saada siitä hyvän tyttöystävän. Nyt se on vaivannut mua aika paljon ja palaa aina mieleen kun näen sen kaupungilla tai jossain bileissä. No sen kanssa on vaan elettävä. Sille kun ei nyt enää voi mitään.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

tigger

Posts: 178

#27 • • tigger
jos joutuu tilanteeseen jonka tuntee kokeneensa jo.
koska sit se hetkinen menee pilalle koska siit edellisestä kerrasta on aina se ajatus päässä
eli kaikki aikaisemmat kokemukset *hahjust*
sune

Posts: 2,096

#28 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
monikin asia kaduttaa.. niiden asoiden ajatteleminen alkaa vaan v*tuttaa..kun niitä ei tekemättömäkskään saa..*nyyh*

--
ei kovin ihku eikä plur

Daverian

Posts: 491

#29 • • Daverian

Avernian:
---
Daverian:
Kadun sitä että en tutustunut yhteen tyttöön paremmin. Olisin voinut saada siitä hyvän tyttöystävän. Nyt se on vaivannut mua aika paljon ja palaa aina mieleen kun näen sen kaupungilla tai jossain bileissä. No sen kanssa on vaan elettävä. Sille kun ei nyt enää voi mitään.

---


Eh? Miksei siihen voi tutustua nyt, jos kerta törmäät siihen vähän väliä?



No kai siihen vois tutustua. En vaan tiedä että onko se enää niin hirveän kiinnostunut meikäläisestä. No kai sille vois mennä puhumaan kun sen seuraavan kerran näkee. Sitten se ainakin selviäisi.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Avatar
#30 • • Kirsikka Guest

pathi:
Vähän sama homma. Tosin hevostelun lopettaminen pistää välillä vähän enemmänkin ärsyttämään.. *grr*



Mikä estää uudestaan aloittamasta? Itsekin aloitin ratsastuksen uudestaan 6 vuoden tauon jälkeen tossa vuosi sitten :)

Mutta asiaan, yleensä mua kaduttaa monetkin asiat, mutta vain hetken aikaa. Sitten ne vaipuu unholaan.. Kuten esim. joku känniääliöinti, tai se että on joskus ollut nuori ja typerä (nuorempi ja typerämpi kuin nyt..). Mikään ei kuitenkaan ole jäänyt mitenkään lopullisesti kaduttamaan (ei ainakaan nyt tule mieleen..).
Juhgu

Posts: 7,921

#31 • • Juhgu Virnistelijä

Mellu-:
-Oon tuhlannu nuoruusvuoteni urheiluun *uuh* olisi ollut kiva elää niinkuin normaalit nuoret 14-15 kesäsenä.


Tuhlannut nuoruusvuotesi urheiluun? Pah, oletpa sentään hyvässä kunnossa. Mitä muut tekivät 14-15 vuotiaana? Minä nyhjäsin kotona tietokoneen ääressä tai olin vetämässä teiniperseitä keskellä kaupunkia (tämä tosin 15-17 vuotiaana). Ja sinä olet tosiaan vasta 18, että nuoruus vielä edessä *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

KittysDead

Posts: 381

#32 • • KittysDead Trooper
En oikeastaan mitään.

Pieniä asioita, miksi en täyttynyt eilen matkakorttia, kun sitten tänään sain sakot. Miksi en lähtenytkään niitten jätkien kaa jatkoille, piti sit ujostella - uusista ihmisistä on pulaa. Miksi söin tänään niin paljon sillä huomenna ne on vyötärössä. Miksi leikaksin tukan - nyt joutuu kasvattamaan alusta ja miksi rastat - nyt on hiuspohja pilalla, ikuisesti. Miksi synnyin kun musta tuli tällänen? NIIJUST!

Turha tollasii miettii. Have fun - be fat.

--
...Grease Paint and Monkey Brains!!

S-T

Posts: 1,195

#33 • • S-T Pieni
Tekojensa katuminen ei hyödytä mitään, ainoastaan virheistään oppiminen ja vastuun kantaminen.

--
Pieni on kaunista.

Rosah

Posts: 107

#34 • • Rosah Pikkuruinen Psykopaatti
Uskoin liikaa, toivoin liikaa ja nyt kaikki on ohi.. Pettyminen on niin....
Avatar
#35 • • RINY Guest
Cloud

Posts: 2,162

#36 • • Cloud Game Freak

Juhgu:
---
Mellu-:
-Oon tuhlannu nuoruusvuoteni urheiluun *uuh* olisi ollut kiva elää niinkuin normaalit nuoret 14-15 kesäsenä.

---

Tuhlannut nuoruusvuotesi urheiluun? Pah, oletpa sentään hyvässä kunnossa. Mitä muut tekivät 14-15 vuotiaana? Minä nyhjäsin kotona tietokoneen ääressä tai olin vetämässä teiniperseitä keskellä kaupunkia (tämä tosin 15-17 vuotiaana). Ja sinä olet tosiaan vasta 18, että nuoruus vielä edessä *hymy*



Todellakin, Itseäni kaduttaa se etten jatkanut 14-15 kesäisenä urheilua vaan lopetin sen jotta voisin olla "normaali" nuori. Nyt käteen ei jäänyt yhtään mitään ja kuntokin on mikä on. Tai no käteen jäi aina välillä iskevä vitutus että menin lopettamaan ns. nuoren huippu-urheilian urani koska dokaus kiinnosti enemmän.. ei voi mitään.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Pätkis

Posts: 1,038

#37 • • Pätkis Pikkis

S-T:
Tekojensa katuminen ei hyödytä mitään, ainoastaan virheistään oppiminen ja vastuun kantaminen.


hyvin sanottu *joo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Kate

Posts: 186

#38 • • Edited Kate
Tällä hetkellä kadun parisuhdettani ja sitä, että olen kuluttanut kolmisen vuotta sen ylläpitoon...mutta se siitä.
PienPunai

Posts: 63

#39 • • PienPunai Se pieni ja punainen
Mä en oikeestaan kadu mitään mun elämässä niin paljon et tahtosin sitä muuttaa.. Elämä ei olis varmaankaan elämää ilman sellasia "paskajuttuja" joita voi myöhemmin vähän katua..*ding* tai jotain sinne suuntaan. ja mullahan on vielä koko elämä aikaa tehdä toinen toistaan traagisempia kömmähdyksiä, joita voi sitten ajallaan katua tai olla katumatta. Siperia Opettaa. *nauru* Turha tässä on ruveta katumaan. *hymy*

--
Carry On Smiling And The World Will Smile With You!

Avatar
#40 • • . Guest
Monikin asia mutta niistä olen yleensä oppinut.. ehkä eniten tekemättömät
asiat mutta suunta silti kohti tulevaisuutta! Ei kandee liikaa miettiä
asiota jotka kaduttaa..ainakin voisin kuvitella että sellainen
ei ole hyväksi henkiselle hyvinvoinnille.