Mikä sinua kaduttaa..?

143 posts, 8 pages, 42,949 views

Oupii

Posts: 70

#41 • • Oupii
Periaatteessa vois katua montakin asiaa, mutta siitä ei kuitenkaan ole mitään hyötyä. Tehtyä ei saa tekemättömäksi. Pitää vaan oppia virheistään niin sillä pärjää jo pitkälle.

--
Live like you will never die, love like you´ve never been hurt,
dance like no-one is watching and smile like the whole world is.

Jammailija

Posts: 3,224

#42 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

S-T:
Tekojensa katuminen ei hyödytä mitään, ainoastaan virheistään oppiminen ja vastuun kantaminen.


Hyvin sanottu*piis*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

tweety

Posts: 138

#43 • • tweety tsirptsirp
se että on joskus tullut tehtyä asioita mitä ei pitäis i*piru* tullut loukattua sellaisia ihmisiä, jotka on tärkeitä*uuh* pahalla tavalla....tulkitkoon sen miten itse haluaa*eiei*

--
Räyh,sanoi koira kun kissan näki

Lin

Posts: 230

#44 • • Lin Kebab - ilman valkosipulia
Kaduttaa liian moni asia. Ei niitä haluu edes ajatella, tulee liian paha mieli.

--
Vois tästä lähtee ostaa nakkeja piste kom

Morkkeli

Posts: 27

#45 • • Edited Morkkeli

Pikachu:
monikin asia kaduttaa.. niiden asoiden ajatteleminen alkaa vaan v*tuttaa..kun niitä ei tekemättömäkskään saa..*nyyh*


älä sisko murehdi... kyllä se siitä iloks muuttuu, eiks je? *nauru*
pathi

Posts: 224

#46 • • pathi

Kirsikka:
---
pathi:
Vähän sama homma. Tosin hevostelun lopettaminen pistää välillä vähän enemmänkin ärsyttämään.. *grr*

---


Mikä estää uudestaan aloittamasta? Itsekin aloitin ratsastuksen uudestaan 6 vuoden tauon jälkeen tossa vuosi sitten :)



ratsastustunnit taitavat olla hieman kalliimpia kuin vuonna -99, ja hinnalla millä hyvänsä turhan kalliita opiskelubudjetilla elävälle.

--
D:

Karkki -CZ-

Posts: 133

#47 • • Karkki -CZ- Murre-Täti
Se että muutin raisioon, kaikista maailman paikoista tänne... *eiei*
Se että mä en panostanu amikseen ja lensin sieltä ulos... Johtuen mun juomisesta/tyhmyyksistä...
Se että mä en pystyny pitää lupaustani ku lupasin huolehti ystävästäni muuten pystyny siihen, nyt sitä ystävää ei enää ole, enkä voi sanoo sille olevani pahoillani...
*hymy* Mua kaduttaa et mun hevonen on Kustavissa ja mä en nää sitä kovin usein... :)
Mua kaduttaa myös muutamat asiat... (joita en viitti tähän kirjottaa) jotka olisin voinu jättää tekemättä...
Ja vituttaa olla liian kiltti ja uskoa kaikki mitä kiltit sedät ja tädit tulee selittämään mulle :)
*släp* *piru* No joo, elämä on laiffii? *nauru* *hymy* Mut onneks oon nyt kunnollinen :))
Fyrisch

Posts: 4,525

#48 • • Fyrisch
Koko eilinen päivä!
ee102

Posts: 775

#49 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Tällä hetkellä eniten se, että luotin väärään ihmiseen, pidin väärää ihmistä kaverinani. *uuh* Nyt se on varastanu mun kännykän ja aiheuttanu laskun, jota en voi maksaa ku ennestäänki on velkoja. Velat onki toinen asia, mitä kadun tällä hetkellä; oma ajattelemattomuus sillon ku ne velat otin.
POSER

Posts: 800

#50 • • POSER Wimp and Poser
Klubbarissa voisi olla ominaisuus joka estää kännissä kirjoittelun laudalle. *blush*

--
Keppiä Jehoville!

sauli

Posts: 8

#51 • • sauli
että kaduttaa...*jiihaa*

--
---

hillitty

Posts: 40

#52 • • hillitty
Kadun enemmän tekemättömiä, kuin tehtyjä asioita. Oikeastaan aika hassua*iloinen*
shaderna

Posts: 157

#53 • • shaderna
En mitää. Mielummin mä opin ku kadun, tai jotai

--
just tryin` not to give a fuck

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#54 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Tän vkl jälkeen vois sanoo että viina on viisasten juoma!! eli älkää antako miulle*pelle*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

egmondo

Posts: 292

#55 • • egmondo Elämäntapa Reivaaja/Perus Erno

tweety:
se että on joskus tullut tehtyä asioita mitä ei pitäis i*piru* tullut loukattua sellaisia ihmisiä, jotka on tärkeitä*uuh* pahalla tavalla....tulkitkoon sen miten itse haluaa*eiei*





Itse olen syylistynyt aivan samaan....*poks* kun kuvittelni itsestään liikoja ja oli muutenkin ylimielinen paska*eiei* ja kohteli tiettyjä ihmisiä sen mukaisesti...*nyyh*

--
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.*nauru*

noena

Posts: 3,138

#56 • • noena first breath after coma
Jotkut asiat mitä olen sanonut ja mitä olen tehnyt noin 5kk sitten.. *poks*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#57 • • Cera Guest
kaduttaa aina ku tajuaa et ei oo pitäny yhteyttä ihmisiin joihin ois pitäny..
jotkut raivokohtauksetki joskus ottaa vähän päähän. mut onneks en hirveen useesti raivoa. ja onneks osaan myös ehkä tarpeen mukaan pyytää anteeksi.... :P

vai onkohan se sana mitä haen sittenki et harmittaa.. vai tarkottaaks ne sit samaa? ehkä.. o_O :|
India

Posts: 475

#58 • • India
Kaduttaa kun olen satuttanut ja tahallani loukannut läheisiäni, ihan vain koska olen itse ollut niin katkera.

Kaduttaa että puran pahan oloni aina siihen lähimpään tai ensimmäiseen tuttuun joka vain sattuu tulemaan eteeni.

Kaduttaa kun menin luottamaan ihmiseen josta kaikki varoittivat.

Kaduttaa etten ottanut isääni aikaisemmin yhteyttä.
Kaduttaa kaikki ne kerrat kun olen valehdellut.
xqUe

Posts: 110

#59 • • xqUe
pah menneitä on turha katua täysil eteenpäi vaa *nauru*

--
Place Go Boom!

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#60 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu

HeAdY:
---
Sapis:
Tän vkl jälkeen vois sanoo että viina on viisasten juoma!! eli älkää antako miulle*pelle*

---


hehee.. sulle taitaa paremmin sopii muut juomat.. *hihu*


joo vesi*hymy*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!