Mikä sinua kaduttaa..?

143 posts, 8 pages, 42,950 views

Foxmagon

Posts: 1,329

#101 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Parikin iso asia. Mut minkäs teet. :(

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

froggy

Posts: 8

#102 • • froggy
Kaduttaa etten ollut enemmän päissään viikonloppuna. Onneksi vahinko otetaan takaisin tulevana lauantaina^^
Worin

Posts: 526

#103 • • Worin
aika järjestyksessä:

En ottanu opiskelua tosissaan missään vaiheessa, enkä tosin ota vieläkään

En opetellut opiskelumetodeja eli tehnyt muistiinpanoja tai läksyjä missään vaiheessa yläasteella tai lukiossa kummankin ollessa niin helppo ettei läpipääsyn takia niihin ollut tarvetta. Itseasiassa haastoin itseni tekee pitkänmatikan kokeet ilman mitään harjottelua ja huonoin arvosana tais olla 7,5.

En miettinyt tulevaisuutta tai miettinyt mitä tehdä tulevaisuudessa, ainoa unelma mikä oli, oli hävittäjälentäjä mutta se kariutui liian huonoon todistukseen.

Opettelin tappelutaitoja huolella ja 17 vuotiaana oli kunnon taistelun jälkeen käsi kipsissä ja simlä mustana.

Ajauduin porukoihin joissa psyykkasin itteeni niin paljon tappelijaks jollon sain kavereilta lempinimet "singer" ja myöhemmin "hullu mustonen". myöhemmin olen tapellut tätä psyykkausta vastaan ja olen sen voittanut.

Huumeista sotkin itteni vaan kannabikseen kun muihin en uskaltanu ees koskee, teko jota en ees paljon kadu.

Kymmenien pahoinpitelyiden jälkeen, jäin vasta kiinni ja oikeuden jälkeen maksua tuli 1,6K

... lisää myöhemmin
Freja

Posts: 8,775

#104 • • Freja Sihteeri
"No regrets
They don't work
No regrets now
They only hurt"

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sunbeam

Posts: 205

#105 • • sunbeam santa`s little helper
Se että olen loukannut mulle rakasta ihmistä tosi pahasti ajttelemattomuudellani ja kaikella mitä siitä on seurannut!*uuh*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Avatar
#106 • • Fuzzy Guest
Kaduttaa jo valmiiks nää tulevat kaks päivää*nauru*
nomic

Posts: 4,120

#107 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Aika monikin asia. Tosin, jotkut on semmoisia, mille ei enään itse voi mitään.
gerry

Posts: 979

#109 • • gerry
Ei mikään sillä kaikesta oppii.... Paskemppi jos ei opi voisi kaduttaa.

--
by B.C.S

KooKie

Posts: 4,338

#110 • • KooKie aka. Petress Pan

Medusa, 14.6.2005 12:11:
Mietin vain, että oliko se edes sitten ystävyyttä jos yhtä virhettäni ei voi unohtaa.



Mua joskus iiskottaa tämä ajatustapa, että "jos et voi antaa anteeksi mulle sitä, että oon pilannut puolet sun elämästä, niin olitkin vaan paska kaveri, sä oot syyllinen!". Kyky anteeksiantaa pälleille on niin helvetin henkilökohtaista, ja vain parhaimmat meistä kykenevät siihen. Mutta kuten itse sanoit, me ei olla täydellisiä, harvat ovat edes hyviä.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Kit^

Posts: 798

#111 • • Kit^ ihme höpöttäjä

medic, 28.7.2007 20:17:
Se että olen loukannut mulle rakasta ihmistä tosi pahasti ajttelemattomuudellani ja kaikella mitä siitä on seurannut!*uuh*



kuin myös.. ja aina löytyy asioita joita ois voinu tehdä paremmin tai toisin.. ja jotka jälkeenpäin harmittaa.. mutta ne on kaikki juttuja joille ei enää voi mitää.. ne on pakko jättää taakse ja koittaa oppia niistä. vaik se välil tuntuuki vaikeelta.. *uuh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Epailija

Posts: 5,636

#112 • • Epailija Physicist, 2nd class.

KooKie, 28.7.2007 22:29:
Kyky anteeksiantaa pälleille on niin helvetin henkilökohtaista, ja vain parhaimmat meistä kykenevät siihen.



Parhaimmat? Minua joskus iiskottaa tämä ajatustapa, että on hyve antaa pälleille anteeksi. Kukaan ei ole täydellinen, mutta ei se tarkoita, että kaikkea perseilyä pitäisi katsella hymyssäsuin. Anteeksianto anteeksiannon takia ei ole hyve, vaan turhuutta.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Kim123

Posts: 127

#113 • • Kim123 jokke123
On tullut sanottua tärkeille ja rakkaille ihmisille asioita joita ei oikeasti tarkoita*eiei*

--
pioneer

KooKie

Posts: 4,338

#114 • • KooKie aka. Petress Pan

Epailija, 29.7.2007 15:56:
---
KooKie, 28.7.2007 22:29:
Kyky anteeksiantaa pälleille on niin helvetin henkilökohtaista, ja vain parhaimmat meistä kykenevät siihen.
---


Parhaimmat? Minua joskus iiskottaa tämä ajatustapa, että on hyve antaa pälleille anteeksi. Kukaan ei ole täydellinen, mutta ei se tarkoita, että kaikkea perseilyä pitäisi katsella hymyssäsuin. Anteeksianto anteeksiannon takia ei ole hyve, vaan turhuutta.



No onhan kristillisten oppien mukaan toisenkin posken kääntäminen hyveellisyyttä. Mutta oikeassa olet mielestäni, mä olen kuitenkin pakana. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

pupuankka

Posts: 869

#115 • • Edited pupuankka poly-wtf?!
^^tuota varmasti tekee kaikki *hymy* vaikka eihän se oo mitään mistä olis ylpee...

Mulla on muutamia asioita joita kadun oikeesti *eiei* sit joskus tuntuu että tekee sellasia valintoja joita tulee katumaan myöhemmin. hitto, vaan aika näyttää! *piis*
sunbeam

Posts: 205

#116 • • sunbeam santa`s little helper
Eihän anteeksi annossa olekaan kyse mistään kohteliaisuudesta,yleisestä tavasta, tai sen toisen synnin päästöstä. -Tai ei ainakaan pitäisi olla!? *täh*
Eikö anteeksi pitäisi antaa oman itsensä takia? Se että pitää sisällään vihaa ja kaunaa toista kohtaan syö vain ihmistä itseään! Mutta eihän sitä tietenkään voi anteeksikaan antaa ennen kuin rehellisesti itsestä tuntuu siltä, tai silloin valehtelee itselleen!

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#117 • • Aurinkoneiti
Luovuin toisesta koirastani allergisen kakaran( joka ei edes oolu oma) takia. Liian suuri uhraus, joka kaduttaa vieläkin. *uuh**nyyh*
KooKie

Posts: 4,338

#118 • • KooKie aka. Petress Pan

medic, 29.7.2007 16:36:
Eikö anteeksi pitäisi antaa oman itsensä takia? Se että pitää sisällään vihaa ja kaunaa toista kohtaan syö vain ihmistä itseään!



Eihän noiden ole pakko olla korrelaatiossa. Eivät kaikki ihmiset jaksa vaivata elämäänsä ja ajatuksiaan suomalla tunnereaktioita näille pälleille, jotka on päättänyt elämästään pois sulkea. Toisaalta anteeksi antokaan ei välttämättä tarkoita sitä, että toivottaa vääryyttä tehneen ihmisen takaisin elämäänsä.

Yksilökohtaista.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

AlexS

Posts: 1,389

#119 • • AlexS kummasetä
Etten yläaste-lukio aikoina kysyny erästä henkilöä ulos...oon nimittäin 99% varma että olisin tän typyn kanssa vielä tänäkin päivänä.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

sadesola

Posts: 409

#120 • • sadesola Kettu mikä kettu
Muutama ilta sitten ajattelin:
"Enhän minä ole koskaan sairaana.
Kyllä vastustuskyky yhden flunssan
nujertaa."

Ystävä oli kipeänä baanalla ja joimme
pitkin iltaa samoista laseista.

Nyt on kurkku turkasen kipeä ja
tänään neljä korkean syketason
tuntia vedettävänä.

Kymmenen avemariaa ja panadol
lievittää?

--
KABOOM!