437 posts, 22 pages, 370,068 views
Amma:
---
Pikachu:
Sun vanhemmat sitte on ilmeisesti ollu niitä uusavuttomia vanhempia kun ei oo kersaansa osannu kasvattaa? (eli sinua)
---
Ikävä kyllä metsään tais mennä toi arvio.
Avernian:
---
SilverJo:
Lainatakseni omia sanojani: ei miehistä ole kuin purkkien avaajiksi ja hämähäkkien tappajiksi.
---
Kyllä nuokin taitaa olla keittiössä hoidettavia hommia... eli naisten aluetta
Lene:
PS. Olen kyllä sanonut aiemmin, etten mene ikinä naimisiin ja musta tulee vanhapiika enkä ikinä hanki lapsia. Tällä uralla toistaiseksi ollaan.
Lene:
Enemmänkin kiinnostaisi nimenomaan juuri se kasvatus.
mykene:
Aiemmin olin vakuuttunut siitä, etten aio koskaan hankkia jälkikasvua.
Perusteena moiselle oli kunnianhimoinen tavoite kiivetä akateemisen sivistyksen norsunluutornin huipulle ja omistaa elämä yliopistolle. Lapset mielsin aiemmin esteeksi elämänuralle.
Liekö ikä vai mikä saanut pääni kääntymään, mutta nykyisellään ajatus perheen perustamisesta "sitten isona" ei tunnu yhtään hassummalta.
India:
Mutta se on kyllä niin paljon ihmisestä kiinni. Suosittelen odottamaan vakaata parisuhdetta, sillä itse kokeilin yh-äipän arkea vuoden verran ja on se kyllä rankkaa ja nostan hattua niille ketkä sitä vetää ja niille jotka siihen vapaa-ehtoisesti harkitsee ryhtyvänsä.
India:
Mutta se on kyllä niin paljon ihmisestä kiinni. Suosittelen odottamaan vakaata parisuhdetta, sillä itse kokeilin yh-äipän arkea vuoden verran ja on se kyllä rankkaa ja nostan hattua niille ketkä sitä vetää ja niille jotka siihen vapaa-ehtoisesti harkitsee ryhtyvänsä.
a-j:
---
mykene:
Aiemmin olin vakuuttunut siitä, etten aio koskaan hankkia jälkikasvua.
Perusteena moiselle oli kunnianhimoinen tavoite kiivetä akateemisen sivistyksen norsunluutornin huipulle ja omistaa elämä yliopistolle. Lapset mielsin aiemmin esteeksi elämänuralle.
Liekö ikä vai mikä saanut pääni kääntymään, mutta nykyisellään ajatus perheen perustamisesta "sitten isona" ei tunnu yhtään hassummalta.
---
asiaanhan ei tietenkaan vaikuta se etta on tainnut loytya se mies nyt kenen kanssa sita perhetta joskus voisi perustaa..
..villi arvaukseni