Klubituslaisilla lapsia?

437 posts, 22 pages, 359,780 views

India

Posts: 475

#101 • • India
No hei tulipa tässä mieleen, että täältähän voisin kysyä meille vaikka lastenhoitajaa?
Mun oma sisko ja äippä kun ei aina töiden takia kerkiä.. ja olen etsiskellyt sopivaa henkilöä jo jonkun aikaa..

Nyt ois oiva tilaisuus tulla sammuttamaan se vauvakuume meille!

Tääl olis kaks tyttöö Pinja 4,5vee ja Venla melkein 7 kk jotka välillä tarvis hoitajaa kun vanhemmat tahtoo hippaamaan.
Se olis melkein sellasta meillä illalla leffojen kattelua, kun yleensä me lähdetään liikenteeseen vasta kun mukulat on saatu nukkumaan.

Nii eli jos nyt kiinostaa ja ei oo viikonloppusin muuta elämää niin privana sit enemmän.


*hihu*
vaavu

Posts: 1,324

#102 • • vaavu vara-vana

Ana-5000:
se on kaikille parempi että perheessä on molemmat vanhemmat läsnä; lapsi tarvitsee sekä miehen että naisen mallia,



Höpö höpö. Jos lapsella on edes yksi luotettava ja tasapainoinen läheinen, lapsesta voi kasvaa ihan normaali ja tasapainoinen ihminen. Ei siinä isä-äiti -kuviossa ole mitään autuaaksitekevää.

ja on parempi sille kersallekin että äidillä on aikaa sille pienenä kun isä on töissä tai toisinpäin. yh-touhuissa on se huono puoli, että se lapsi joutuu viettämään hirveästi aikaa yksin, eikä äidin jaksaminen välttämättä ole pitkän työpäivän jälkeen enää ihan huippuluokkaa.



Jos molemmat vanhemmat käy täyspäivätyössä, kuten valtaosa perheistä tekee, vie se työ päivästä ihan yhtä ison osan kuin yh-vanhemmallakin.
Nacu

Posts: 1,293

#103 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Mä ainaski rakennan ensin hyvän ja lämpöisen pesän, ennen kun alan hautomaan *joo*

On se kumma ku nykyään on joidenkin ihmisten mielestä helpompaa ja luonnollisempaa lisääntyä ku mennä naimisiin *ding* Kenenkään kolmen tulevaisuudesta juuri välittämättä tehdään muksu "ku se ois niin kiva". Itsekästä. (mutta niinhän se lisääntyminen on... nimenomaan *nauru*)

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

pathi

Posts: 224

#104 • • Edited pathi

Cloud:
---
totta, niin totta. Adoptio se ainoa "ehkä" ja mahdollisuus.. naiset joo ei yleensä ole digannut tämän tyylisistä ajatuksista.. Ei se paras aloitus repliikki.. Moi mä oon cloudi ja mä en haluu omia skidejä.. IKINÄ *iloinen*



kuulostaa vallan mainiolta *iloinen*

Mistäs sen tietää, mitä 10 vuoden sisään tapahtuu, mutta adoptio on aina tuntunut mulle paremmalta ratkaisulta - siis jos niitä lapsia sitten joskus haluaa.

--
D:

vaavu

Posts: 1,324

#105 • • vaavu vara-vana
No, tällä hetkellä emme ole aktiivisesti hankkimassa lapsia, jonkun vuoden päästä asia saattaakin olla jo ajankohtaisempi. Mutta jos nyt kävisi vahinko ja e-pillerit pettäisivät, jäisi abortti 95% todennäköisyydellä hankkimatta. Ei se lapsi tähän elämäntilanteeseen olisi enää mikään katastrofi. ;)

Enemmän melkein mua huolestuttaa se, kuinka hyvin ylipäätään tulee raskaaksi. Mä pelkään lapsettomuutta jo nyt aika paljon...
*jopo

Posts: 205

#106 • • Edited *jopo Mossomama (Animen ja Bejon äippä)

Anime:

-Äärimmäisen onnellinen 3-vuotiaan tytön "isukki"-



Tämän vuoksi klubbarissa on jo sitten ainakin yx mummu *hihu* (toivottavasti vaan henkilö, joka tulee meikäläistä mummuttelemaan, omaa hyvän itsesuojeluvaiston *pahis* )...

Elikkäs mulla on kaksi poikaa, Anime 24 v. ja bejo 28 v., molemmat "klubbarilaisia"... ja voin puhtaalla omalla tunnolla sanoa, et molemmat on maailman ihanimpia ja kultaisimpia lapsia (IMHO!)... Ei näköjään kasvatus ole ihan metsään mennyt ja se, mikä musta on tällä hetkellä tärkeintä, on, että meidän kaikkien välit aivan mahtavat!

Ja saan kiittää poikia paljosta *sydän*

--
t:-jopo

-Parempi humalahakuinen juominen, kuin jumalahakuinen huominen-
-Take me drunk, I am home-

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#107 • • Aziz Combat Fighter

*jopo:
Tämän vuoksi klubbarissa on jo sitten ainakin yx mummu *hihu* (toivottavasti vaan henkilö, joka tulee meikäläistä mummuttelemaan, omaa hyvän itsesuojeluvaiston *pahis* )...



Heh, perusta "Klubituslaisilla lapsenlapsia?"-topikki *vink*
Syder

Posts: 2,255

#108 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Lene:
Hei miksei kukaan usko mun kasvatuskykyihini? *lmao*



Ehkä muut yrittävät peitellä omia heikkouksiaan syyttelemällä ja osoittelemalla toisten ihmisten 'vikoja' jotteivat omat paistaisi liian kirkkaasti.

--
Divida et impera.

Progress

Posts: 955

#109 • • Progress
thank god, ei VIELÄ...*hih*

Mut kyl mä joskus haluun lapsiaki...sellaset 2 tai 3 ois sopiva määrä.
Ite oon perheestä, jos meitä oli 4 mukulaa pyörimäs äipän&iskän jaloissa...Mut oli meil ainaki seuraa toisistamme. Korvessa asuttii, kaikki kaukana, myös naapurit. Siinä jos oisin ollu ainut lapsi, ois itku tulu varmasti simmuun monta kertaa..toisaalta, mielikuvitus ois varmasti PALJON vilkkaampi...*vink*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Progress

Posts: 955

#110 • • Progress

Anime:
Mulla ei nyt näillä näkymin oo tulossa luonnollisin keinoin muksui (tai mistäs sitä ikinä tietää? *ding*), joten jatkoin sukuani sateenkaariperheen tavoin tuossa muutama vuosi sitten: Lahjoitin siittiöitäni lesbopariskunnalle, jotka olen tuntenut yli 10 vuotta. Pointti on siinä, että mä saan nähdä tyttöäni milloin haluan (ne asuu melkein naapurissa) ja hänelle tullaan alusta pitäen kertomaan kuka on biologinen isä. Se on niin kaunis nappinenä et vähemmästäkin rupee plurisuttaa ku vaa ajattelee mikä meidän suhde tulee olee kunhan se alkaa vähän ajattelee ensin *plur*

Meitsi kyl skannaa kuvan tänne ASAP *joo*

-Äärimmäisen onnellinen 3-vuotiaan tytön "isukki"-



*plur*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

darkfr

Posts: 232

#111 • • darkfr d:play
ikinähän sitä ei voi tietää mutta näillä näkymin asia ei oo vielä täl hetkel oikein ajankohtainen eikä missään nimessä edes suunnitteilla, sellainen pieni suunnitelma oli e sit kolmekymppisenä katotaan uusiks ja katsotaan että joko vai eikö ollenkaan. näin siis täälläpäin *ding*

--
4/4

Mikcore

Posts: 914

#112 • • Mikcore Eternity has passed
Ehkä joskus.

Lapsen pitää ensinnäkin olla toivottu ja sit kans kun on oltava rahaa myös "ylläpitää"
niitä penskoja, niin sitten hankin niitä.

Toistaiseksi lastenteon harjoittelu on kivempaa *vink*
pilperiina

Posts: 714

#113 • • pilperiina -the Lady in Hug-
Yksi tupsahti tuossa lokakuun alussa, toivottu ja odotettu pikku prinsessa. Kyllähän se elämää hiukan muuttaa mutta minun kohdalla ainakin positiiviseen suuntaan. Sillon tällön pääsee relaamaan kavereiden keskuuteen puhumaan jostain muusta kuin niistä vaipoista...Eipä se elämä tähän ole loppunut vaikka moni niin aina povaa, voisin sanoa että nyt se elämä vasta alkoikin *hymy* Halauksia kaikille tutuille ja tuntemattomille*hali*

--
...Läheisyys lämmittää...

Avatar
#114 • • Viola00 Guest
Ei oo eikä kyllä tuukaan vielä moneen vuoteen *eiei*
Dacey

Posts: 671

#115 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
Ei oo pikku daria pyörimässä jaloissa kja tunkemassa koneen johtoja suuhunsa, mutta toivottavasti joskus on joku mun jälkeläinen,pienenpieni tuholainen.
Kovasti tässä saa pelätä vauvakuumeen iskemistä ku kaveri sai tyttären tuossa pariviikkoa sitten.. kyllä, oon kateellinen, tahtois kans *plur*
Peikkotyttö

Posts: 1,219

#116 • • Peikkotyttö
pakko kai myöntää että välillä iskee melkoinen vauvakuume*blush*toivottavasti kuitenkin jaksettais vielä pari vuotta odottaa vauvojen tekemistä...siihen asti vaan treenataan*hih*

--
Groove is in the Heart

Sella

Posts: 107

#117 • • Sella sellanen
Ei oo eika tuu moneen moneen vuoteen!!! Ehka sit joskus kaukana tulevaisuudessa, mutta sittenkin pari korkeintaan...*hymy*
Howdy

Posts: 7,955

#118 • • Howdy Oldie
Maybe some day .. *vink*

--
Käpy vailla vertaa

subu

Posts: 1,174

#119 • • subu Suski

DagO:
---
Janne:
Irrrma ja ~hyny~:hän saavat lapsen aivan näillä hetkillä, elleivät jo saaneet. *joo* Heidi pakkaili kiksulevyjä synnytyssalissa soitettavaksi jo jokin aika sitten - tietääkö joku, onko vauva jo syntynyt?

Niin ja Blondiella ja Kuusirpillä on lapsi myös.

---

eipä ole vielä tullut ulos. mut eiköhän se sieltä kohta tule. Godfather odottelee jo.


Tyttö tuli*plur*
cheat

Posts: 796

#120 • • cheat
Aika monella lapsia täällä kuitenkin... ja Animelle propsit kotiin. *iloinen*perhe on aina perhe, oli se sitten minkälainen tahansa.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.