Klubituslaisilla lapsia?

437 posts, 22 pages, 359,959 views

India

Posts: 475

#281 • • India
Multa löytyy kolme joista kaksi elossa. Tytöt 6v9kk ja 2v7kk ja sitten pieni poika (k.26.5 s.27.5 rv 22+6) Olen kolmen lapsen äiti vaikka kuka mitä sanois. Rakastan kaikkia niin täydestä sydämestä ja täytyy sanoa että pojan menettämisen jälkeen opin arvostamaan tyttöjä ihan uudella tavalla.

Tähän lukuun jäädään, näin on hyvä.
Nasutin

Posts: 265

#282 • • Nasutin
Yks reilu 2v poika löytyy piristämässä mun arkea! Ei ole ainakaan elämä tylsää. Toinenki sais tulla, mut tehdään nyt hetki töitä välissä ja katotaan sitten uudestaan asiaa...

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

crissy

Posts: 1,958

#283 • • crissy

KittyCleo, 21.12.2006 18:37:
Ei ikinä täällä. En siedä kitinää ja parkumista enkä halua lihoo yhtään tai saada arpia tai jäädä töistä pois. tai yleensä jäädä elämästä pois. Ja kun toi mailmakin odottaa tuolla.. Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide* *plur*



ooks tosissas?*whaat*

Nooh mielipiteensä kullakin..
HayD

Posts: 179

#284 • • HayD pikku-h
ihan ku joku ois ylpee siitä et on abortteja tehny...ei näin:(
Anselmi

Posts: 2,578

#285 • • Edited Anselmi And sell me

KittyCleo, 21.12.2006 18:37:
Ei ikinä täällä. En siedä kitinää ja parkumista enkä halua lihoo yhtään tai saada arpia tai jäädä töistä pois. tai yleensä jäädä elämästä pois. Ja kun toi mailmakin odottaa tuolla.. Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide* *plur*


En meinannut eka ymmärtää, mutta sitte luin nuo allaolevat ja ymmärsin
etten tule koskaan ymmärtämään,mut ollaan vaan snadisti eri säfääreissä*lmao*

KittyCleo, 1.6.2006 17:24:
Kun kakarat kiljuu ja kesän tullen ne vaan on lisänny voluumia ja sit ku meidä rapus on alkanu ravaa jotai kakaroita ja just niitä pakoon muutin keskustaan. En voi sietää niiden iloista kimeää ääntä ja typeriä tuijottavia ilmeitä!!!!!!!!!AAAAAAAAARGHHH!!!!!!1!!yks!! Pilaa hyvän fiiliksen täysin. Sit jos vaikka harrastaa seksuaalisia toimenpiteitä ja ulkoo kuuluu kakaran rääkäsy niin jos mä oisin mies ni mul ei ainaka seisois enään viikkoon. ...haluun paidan jossa lukee "KÄYTTÄKÄÄ EHKÄSYÄ" oikein isolla ja meen johki puistoo hengaa mis on valitettavan nuoria äitejä päiväkävelyllä kuolaavien pikku paskaperseiden kans.
*grr* *grr* *hmph*

ps. mul on näköjää tylsää



KittyCleo, 9.8.2006 16:12:
---

Ainii voin mä kysyy tyhmiikin: Miks naisella on tissit?
Mä ku luulin et ne ois miestä varten vain ja ainoastaan mut si kuulin et pikkukakaratkin tykkää lipsutella nännejä, eiks oo aika perverssiä..xP hyhhyh.

*pepsodent*


Tekstistä päätellen tässä tapauksessa sitä putkien katkaisua voidaan kutsua evoluutioksi*lmao*

--
sen pituinen se

Miinapiina

Posts: 3,494

#286 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

KittyCleo, 21.12.2006 18:37:
Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI!



*whaat*

--
pinkki on pop!!!

sts

Posts: 7,969

#287 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

KittyCleo, 21.12.2006 18:37:
Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide* *plur*



"pari aborttia joutunu tekee" no hei miks et samantien tee kohdunpoistoo seki on "kirurginen toimenpide *plur*" ( älä ota kovin tosissas, ymmärrät kuitenki ton sunkin heiton epätahdikkuuden.)

Se että mulla on lapsi eksäni kanssa ei oo kyllä mun sekstailuja haitannu, mut en sit tiiä kai se teil naisil on eri juttu, vaik oon kyl kuullu sellasesta MILF hunter jutusta.
Tarsu

Posts: 2,449

#288 • • Tarsu

KittyCleo, 21.12.2006 18:37:
Ei ikinä täällä. En siedä kitinää ja parkumista enkä halua lihoo yhtään tai saada arpia tai jäädä töistä pois. tai yleensä jäädä elämästä pois. Ja kun toi mailmakin odottaa tuolla.. Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide* *plur*



sun jutut on kyl jotain niin 7-päivää tasoo :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

KittyCleo

Posts: 205

#289 • • KittyCleo PiweHiwe
Hei öö..*hih**vink*ja*hymy* Eli enkö mä laittanu tarpeeks smaileja ku tuli kitinää. Ja sit oon vaa ite nii ujo et en kehtaa kommentoida toisen omaa mielipidettä*blush* Nii et plurplurplur vaan!

--
Rouva Korpela*hymy*

Miinapiina

Posts: 3,494

#290 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

sts, 9.1.2007 16:46:
---
KittyCleo, 21.12.2006 18:37:
Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide* *plur*

---


"pari aborttia joutunu tekee" no hei miks et samantien tee kohdunpoistoo seki on "kirurginen toimenpide *plur*" ( älä ota kovin tosissas, ymmärrät kuitenki ton sunkin heiton epätahdikkuuden.)

Se että mulla on lapsi eksäni kanssa ei oo kyllä mun sekstailuja haitannu, mut en sit tiiä kai se teil naisil on eri juttu, vaik oon kyl kuullu sellasesta MILF hunter jutusta.



no eipä tuo äitiys oo ainakaan mun sekstailuihin vaikuttanut...!!!

--
pinkki on pop!!!

crissy

Posts: 1,958

#291 • • crissy

Anselmi, 8.1.2007 01:43:
---
KittyCleo, 21.12.2006 18:37:
Ei ikinä täällä. En siedä kitinää ja parkumista enkä halua lihoo yhtään tai saada arpia tai jäädä töistä pois. tai yleensä jäädä elämästä pois. Ja kun toi mailmakin odottaa tuolla.. Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide* *plur*

---

En meinannut eka ymmärtää, mutta sitte luin nuo allaolevat ja ymmärsin
etten tule koskaan ymmärtämään,mut ollaan vaan snadisti eri säfääreissä*lmao*

---
KittyCleo, 1.6.2006 17:24:
Kun kakarat kiljuu ja kesän tullen ne vaan on lisänny voluumia ja sit ku meidä rapus on alkanu ravaa jotai kakaroita ja just niitä pakoon muutin keskustaan. En voi sietää niiden iloista kimeää ääntä ja typeriä tuijottavia ilmeitä!!!!!!!!!AAAAAAAAARGHHH!!!!!!1!!yks!! Pilaa hyvän fiiliksen täysin. Sit jos vaikka harrastaa seksuaalisia toimenpiteitä ja ulkoo kuuluu kakaran rääkäsy niin jos mä oisin mies ni mul ei ainaka seisois enään viikkoon. ...haluun paidan jossa lukee "KÄYTTÄKÄÄ EHKÄSYÄ" oikein isolla ja meen johki puistoo hengaa mis on valitettavan nuoria äitejä päiväkävelyllä kuolaavien pikku paskaperseiden kans.
*grr* *grr* *hmph*

ps. mul on näköjää tylsää

---



---
KittyCleo, 9.8.2006 16:12:
---

Ainii voin mä kysyy tyhmiikin: Miks naisella on tissit?
Mä ku luulin et ne ois miestä varten vain ja ainoastaan mut si kuulin et pikkukakaratkin tykkää lipsutella nännejä, eiks oo aika perverssiä..xP hyhhyh.

*pepsodent*

---

Tekstistä päätellen tässä tapauksessa sitä putkien katkaisua voidaan kutsua evoluutioksi*lmao*




WOrd Anselmi!

Ei muuten arvon KittyCleo sustakaa uskois et ikää löytyy 24v.. ainakin sanomistes perusteella..

En ymmärrä et miks sun pitäs mennä "käyttäkää ehkäisyä" paita päällä puistoon missä on äitejä lapsien kanssa??? Tiiäks (pitää kysyy et tiiäks ku ei kuitenkaa koskaa tiiä et tajuuks) et ne "valitettavan nuoret äidit" ovat ehkä itse valinneet äitiyden ja perheen...

siis mulla oikeesti kuohuu tälläset kommentit.. No sen tiiän et vaiks olen sun miehes kaveri niin sun kans en koskaa oikeesti tuu toimeen..no en taida ees haluta.. mulla kun sattuu olemaan sellanen tissiä lutkuttava (ei tosin enää) paskaperse ja kaipa mä nyt olin suhteellisen nuori (22v) ku hänet sain.. ja aattele! Olin vielä funtsinu pukata toisen samanlaisen sinappitykin tähän maailmaan!!

Se et sä pelkäät sun kroppas puolesta nii muista et se on häviäväistä.. Sä et iäisyyttä tuu olemaan sellane mikä sä nyt olet. Painovoima iskee kehiin suht nopeesti.

ja vielä kertauksena sä itte ja H***u mukaanlukien ootte ollu sellasii kirkuvia, tuijottelevia, tissiä lutkuttavia paskaperseitä joihin saletisti monella on menny hermot.. Jos sun vanhempas olis ajatelleet samalla tavalla nii suakaa ei olis..

Suosittelen rankalla kädellä kohdunpoistoo tai piuhojen katkaisua ja äkkiä nii ei tartte viattomia ihmisenalkuja abortoida... Ihmiselle jolla on lapsista tuollainen mielipide niin en koskaan soisi hänelle sellaisia tulevan.

eiköhän se ollu tässä...
sune

Posts: 2,096

#292 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

KittyCleo, 21.12.2006 18:37:
Ei ikinä täällä. En siedä kitinää ja parkumista enkä halua lihoo yhtään tai saada arpia tai jäädä töistä pois. tai yleensä jäädä elämästä pois. Ja kun toi mailmakin odottaa tuolla.. Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide* *plur*



ei voi kyl sanoa muuta ku et tää on tosi naurettavaa luettavaa.. Pakko sen verran sanoa et veikkaan et sunkin mieli tulee vielä joskus muuttumaan jne
Omasta kokemuksesta sen verran että eipä se lapsi ole mua estänyt elämästä, enemmänki tuonu sisältöä elämään (en tod ole mikään tuulipukumamma jos sitä luulet tosta sisältö asiasta) ja osaa katsoa tätä elämää vähän muutenki ku pelkkään omaan napaan tuijottaen.

"en halua lihoo yhtään" - mä olen laihempi tällä hetkellä ku ennen raskautta, ei paljoo oo aikaa sohvalla maata joten ei se persekään siinä leviä
"en halua olla pois töistä" - no sinne voi aina palata
"kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa ketä nimitetään isäksi tai äidiksi" - eipä oo ainakaan kukaan kieltäytyny mua panemasta vaikka nimeä äiti kannan.*piis*

--
ei kovin ihku eikä plur

pirpeli

Posts: 5,533

#293 • • Edited pirpeli

crissy, 10.1.2007 10:54:
eiköhän se ollu tässä...



Täysin samaa mieltä crissy sun kanssa. Itse en edes uskaltanut sanoa mitään tohon KCn kommenttiin, koska siitä ois seurannu vaan aika paskat fiilikset, enkä kyseistä henkilöä tunne. Mutta...tuon postauksen perusteella en kyllä ikinä haluakaan tutustua(onneksi mä voin itse valita ystäväni*hymy*). Itserakkaus on ihan kaunista, jos se ei mene noin överiksi.

Oma mielipide on aina ollut, etten lapsia tule hankkimaan, mutta kummasti ja mukavasti elämä vain heittelee, että en enää koskaan sano en koskaan. En ole niitä lapsia vieläkään saamassa/hankkimassa, mutta ihanasti lapsoset vaan tuo elämään sitä jotain. On ne sitten omia tai toisten.

Ja tuo sekstailukommentti kyllä ansaitsee vuoden ääliöimmän kommentin tittelin.
Iskä*sydän**vink*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#294 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

sune, 10.1.2007 11:06:
eipä oo ainakaan kukaan kieltäytyny mua panemasta vaikka nimeä äiti kannan.*piis*



Tää sai mut tippumaan *nauru* Ihan loistava lause *tirsk*

En kieltäytyis *pepsodent*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jammailija

Posts: 3,224

#295 • • Edited Jammailija d a n c e m a c h i n e s

sune, 10.1.2007 11:06:
---
KittyCleo, 21.12.2006 18:37:
Ei ikinä täällä. En siedä kitinää ja parkumista enkä halua lihoo yhtään tai saada arpia tai jäädä töistä pois. tai yleensä jäädä elämästä pois. Ja kun toi mailmakin odottaa tuolla.. Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide* *plur*

---

-clips-


*piis*WORD*piis*.
Hyvä Sune!

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

crissy

Posts: 1,958

#296 • • crissy

pirpeli, 10.1.2007 11:22:
---
crissy, 10.1.2007 10:54:
eiköhän se ollu tässä...

---


Täysin samaa mieltä crissy sun kanssa. Itse en edes uskaltanut sanoa mitään tohon KCn kommenttiin, koska siitä ois seurannu vaan aika paskat fiilikset, enkä kyseistä henkilöä tunne. Mutta...tuon postauksen perusteella en kyllä ikinä haluakaan tutustua(onneksi mä voin itse valita ystäväni*hymy*). Itserakkaus on ihan kaunista, jos se ei mene noin överiksi.

Oma mielipide on aina ollut, etten lapsia tule hankkimaan, mutta kummasti ja mukavasti elämä vain heittelee, että en enää koskaan sano en koskaan. En ole niitä lapsia vieläkään saamassa/hankkimassa, mutta ihanasti lapsoset vaan tuo elämään sitä jotain. On ne sitten omia tai toisten.

Ja tuo sekstailukommentti kyllä ansaitsee vuoden ääliöimmän kommentin tittelin.
Iskä*sydän**vink*



Iskä todellakin *sydän**sydän**sydän**sydän**plur*

sanotaanko näin että vaatimattomuus on kaunista;)

hahahahha!!
Amuck

Posts: 2,396

#297 • • Amuck dub-i-dub

KittyCleo, 9.1.2007 16:59:
Nii et plurplurplur vaan!


Ei klubitukseen kannata tuhlata sarkasmia, ei se toimi vaikka kuinka ampuisi yli. Yritetty on :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Jone

Posts: 8,258

#298 • • Jone Archibald Haddock

2la, 10.1.2007 11:36:
---
KittyCleo, 9.1.2007 16:59:
Nii et plurplurplur vaan!

---

Ei klubitukseen kannata tuhlata sarkasmia, ei se toimi vaikka kuinka ampuisi yli. Yritetty on :D



Jos täällä ei ehkä kannata aina odottaa ymmärrystä sarkasmille, niin ei myöskään kannata olettaa ihan kaikkien käyttäjien aivokapasiteetin riittävän sarkasmin käyttämiseen.
Miinapiina

Posts: 3,494

#299 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

crissy, 10.1.2007 10:54:
---

---


En ymmärrä et miks sun pitäs mennä "käyttäkää ehkäisyä" paita päällä puistoon missä on äitejä lapsien kanssa??? Tiiäks (pitää kysyy et tiiäks ku ei kuitenkaa koskaa tiiä et tajuuks) et ne "valitettavan nuoret äidit" ovat ehkä itse valinneet äitiyden ja perheen...

Suosittelen rankalla kädellä kohdunpoistoo tai piuhojen katkaisua ja äkkiä nii ei tartte viattomia ihmisenalkuja abortoida... Ihmiselle jolla on lapsista tuollainen mielipide niin en koskaan soisi hänelle sellaisia tulevan.



no mä mietin ihan samaa tosta "käyttäkää ehkäisyä" läpästä... *ding*

ja peesi tohon viimoseenkin!! *joo*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#300 • • Muussika Guest

KittyCleo, 21.12.2006 18:37:
Ei ikinä täällä. En siedä kitinää ja parkumista enkä halua lihoo yhtään tai saada arpia tai jäädä töistä pois. tai yleensä jäädä elämästä pois. Ja kun toi mailmakin odottaa tuolla.. Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide* *plur*



Veikkaanpa, että KittyCleo ei nyt _oikeesti_ ihan tätä mieltä ole, pientä sarkasmin tuntua ilmassa. *nauru* Tää aihe tosin on sen verran arkaa aluetta monelle, että välttämäti ei aina ihan toimi nää sarkasmit ja mustat hjyymörit. Kyllä toi munkin silmiini aika pahasti kihahti, vaikka ymmärtääkseni kyseessä onkin aika roimasti yliammuttua sarkasmia.

Ja niin, valitettavasti on oikeestikkin olemassa ihmisiä, joita KittyCleo tässä (ymmärtääkseni) taitavasti imitoi. *eiei* Mutta jooh, ohan se tosin niinkin, et jokaisen onpi oma elämänsä eikä niitä kersoja tarvi hankkia jos niitä niin kovasti vihaa ja arvot pyörii vain pinnallisissa asioissa ja oman navan ympärillä, tai pikemminkin ei niitä kersoja ANSAITSE tuon tyyppiset immeiset. Hyvä vaan, ettei niitä sit hanki jos ajatus masun kasvamisesta sen 9kk ajaksi musertaa pikku lasimaailman. Mitäpä sellasella mutsilla olisi lapsellensa annettavana?

Itse aion kyllä hankkia parit kersat sit kun olen kasvanut tarpeeksi niin, jotta lapseni ansaitsen. *joo* Vielä on aika menovaihe päällä, enkä halua tässä vaiheessa niin suurta vastuuta elämääni. Tossa lähempänä kolmeekybää vois kattella uudestaan. Tosin, elämän suunnitteleminen turhan tarkkaan etukäteen voipi aiheuttaa surkua ja päänvaivaa, joten kaikista mieluiten sitä katselee mitä elämä tuo tullessaan. *piis*