Tähän lukuun jäädään, näin on hyvä.
437 posts, 22 pages, 370,005 views
KittyCleo, 21.12.2006 18:37:
Ei ikinä täällä. En siedä kitinää ja parkumista enkä halua lihoo yhtään tai saada arpia tai jäädä töistä pois. tai yleensä jäädä elämästä pois. Ja kun toi mailmakin odottaa tuolla.. Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide*
Ei ikinä täällä. En siedä kitinää ja parkumista enkä halua lihoo yhtään tai saada arpia tai jäädä töistä pois. tai yleensä jäädä elämästä pois. Ja kun toi mailmakin odottaa tuolla.. Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide*
KittyCleo, 1.6.2006 17:24:
Kun kakarat kiljuu ja kesän tullen ne vaan on lisänny voluumia ja sit ku meidä rapus on alkanu ravaa jotai kakaroita ja just niitä pakoon muutin keskustaan. En voi sietää niiden iloista kimeää ääntä ja typeriä tuijottavia ilmeitä!!!!!!!!!AAAAAAAAARGHHH!!!!!!1!!yks!! Pilaa hyvän fiiliksen täysin. Sit jos vaikka harrastaa seksuaalisia toimenpiteitä ja ulkoo kuuluu kakaran rääkäsy niin jos mä oisin mies ni mul ei ainaka seisois enään viikkoon. ...haluun paidan jossa lukee "KÄYTTÄKÄÄ EHKÄSYÄ" oikein isolla ja meen johki puistoo hengaa mis on valitettavan nuoria äitejä päiväkävelyllä kuolaavien pikku paskaperseiden kans.
ps. mul on näköjää tylsää
KittyCleo, 9.8.2006 16:12:
---
Ainii voin mä kysyy tyhmiikin: Miks naisella on tissit?
Mä ku luulin et ne ois miestä varten vain ja ainoastaan mut si kuulin et pikkukakaratkin tykkää lipsutella nännejä, eiks oo aika perverssiä..xP hyhhyh.
Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI!
Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide*
sts, 9.1.2007 16:46:
---
Ja kuka haluaa sekstailla ihmisen kanssa jota nimitetään isäksi tai äidiksi..HYI! Pari aborttia kyl joutunut tekeen mut nyt.. *kirurginentoimenpide*
---
"pari aborttia joutunu tekee" no hei miks et samantien tee kohdunpoistoo seki on "kirurginen toimenpide " ( älä ota kovin tosissas, ymmärrät kuitenki ton sunkin heiton epätahdikkuuden.)
Se että mulla on lapsi eksäni kanssa ei oo kyllä mun sekstailuja haitannu, mut en sit tiiä kai se teil naisil on eri juttu, vaik oon kyl kuullu sellasesta MILF hunter jutusta.
Anselmi, 8.1.2007 01:43:
---
---
En meinannut eka ymmärtää, mutta sitte luin nuo allaolevat ja ymmärsin
etten tule koskaan ymmärtämään,mut ollaan vaan snadisti eri säfääreissä
---
KittyCleo, 1.6.2006 17:24:
Kun kakarat kiljuu ja kesän tullen ne vaan on lisänny voluumia ja sit ku meidä rapus on alkanu ravaa jotai kakaroita ja just niitä pakoon muutin keskustaan. En voi sietää niiden iloista kimeää ääntä ja typeriä tuijottavia ilmeitä!!!!!!!!!AAAAAAAAARGHHH!!!!!!1!!yks!! Pilaa hyvän fiiliksen täysin. Sit jos vaikka harrastaa seksuaalisia toimenpiteitä ja ulkoo kuuluu kakaran rääkäsy niin jos mä oisin mies ni mul ei ainaka seisois enään viikkoon. ...haluun paidan jossa lukee "KÄYTTÄKÄÄ EHKÄSYÄ" oikein isolla ja meen johki puistoo hengaa mis on valitettavan nuoria äitejä päiväkävelyllä kuolaavien pikku paskaperseiden kans.
ps. mul on näköjää tylsää
---
---
KittyCleo, 9.8.2006 16:12:
---
Ainii voin mä kysyy tyhmiikin: Miks naisella on tissit?
Mä ku luulin et ne ois miestä varten vain ja ainoastaan mut si kuulin et pikkukakaratkin tykkää lipsutella nännejä, eiks oo aika perverssiä..xP hyhhyh.
---
Tekstistä päätellen tässä tapauksessa sitä putkien katkaisua voidaan kutsua evoluutioksi*lmao*
crissy, 10.1.2007 10:54:
eiköhän se ollu tässä...
sune, 10.1.2007 11:06:
eipä oo ainakaan kukaan kieltäytyny mua panemasta vaikka nimeä äiti kannan.
sune, 10.1.2007 11:06:
---
---
-clips-
pirpeli, 10.1.2007 11:22:
---
eiköhän se ollu tässä...
---
Täysin samaa mieltä crissy sun kanssa. Itse en edes uskaltanut sanoa mitään tohon KCn kommenttiin, koska siitä ois seurannu vaan aika paskat fiilikset, enkä kyseistä henkilöä tunne. Mutta...tuon postauksen perusteella en kyllä ikinä haluakaan tutustua(onneksi mä voin itse valita ystäväni*hymy*). Itserakkaus on ihan kaunista, jos se ei mene noin överiksi.
Oma mielipide on aina ollut, etten lapsia tule hankkimaan, mutta kummasti ja mukavasti elämä vain heittelee, että en enää koskaan sano en koskaan. En ole niitä lapsia vieläkään saamassa/hankkimassa, mutta ihanasti lapsoset vaan tuo elämään sitä jotain. On ne sitten omia tai toisten.
Ja tuo sekstailukommentti kyllä ansaitsee vuoden ääliöimmän kommentin tittelin.
Iskä
KittyCleo, 9.1.2007 16:59:
Nii et plurplurplur vaan!
2la, 10.1.2007 11:36:
---
KittyCleo, 9.1.2007 16:59:
Nii et plurplurplur vaan!
---
Ei klubitukseen kannata tuhlata sarkasmia, ei se toimi vaikka kuinka ampuisi yli. Yritetty on :D
---
---
En ymmärrä et miks sun pitäs mennä "käyttäkää ehkäisyä" paita päällä puistoon missä on äitejä lapsien kanssa??? Tiiäks (pitää kysyy et tiiäks ku ei kuitenkaa koskaa tiiä et tajuuks) et ne "valitettavan nuoret äidit" ovat ehkä itse valinneet äitiyden ja perheen...
Suosittelen rankalla kädellä kohdunpoistoo tai piuhojen katkaisua ja äkkiä nii ei tartte viattomia ihmisenalkuja abortoida... Ihmiselle jolla on lapsista tuollainen mielipide niin en koskaan soisi hänelle sellaisia tulevan.