Klubituslaisilla lapsia?

437 posts, 22 pages, 359,225 views

Susu

Posts: 1,077

#141 • • Susu The Nasu

Nalatsu:
vastaus äänestykseen on: suunnitteilla.

Ollaan ukon kanssa päätetty jo toukokuussa 04, että muksu olisi tervetullu, joten jätin pillerit pois. Mitään himoyrittämistä ei olla harrastettu, vaan annetaan tulla kun on tullakseen, ainakaan ei ole pillerit ehkäsemässä enää.. *iihhih*

nyt vasta alkaa ehkä tuloksia syntyä, sillä pillereiden lopettamisen jälkeen vähintään puol vuotta (keskimäärin siis) pillerien vaikutus kestää vielä...




Ei itse asiassa kestä....herkimmillään raskaaksi tulemiselle nainen on juuri pillereiden lopettamisen jälkeen.*joo*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

mk

Posts: 91

#142 • • mk kixumuusikko

Lene:
---



Huoh mikä asenne.. *hmph*
Avatar
#143 • • MiSSy* Guest

Astaroth:
---
MiSSy*:
toiseksi ottaa myöskin vastuun perheestä.

---

Et kai tarkoittanut kirjaimellisesti?



*joo* kyllä kyllä! Vielä semmoinen löytyy *hihu*
Avatar
#144 • • astaroth Guest

MiSSy*:
*joo* kyllä kyllä! Vielä semmoinen löytyy *hihu*


Tällä tasa-arvon luvattuna aikakautena minä ainakin tulen jakamaan vastuun.
Avatar
#145 • • MiSSy* Guest

Astaroth:
---
MiSSy*:
*joo* kyllä kyllä! Vielä semmoinen löytyy *hihu*

---

Tällä tasa-arvon luvattuna aikakautena minä ainakin tulen jakamaan vastuun.



Noniin! *aplodit*

Ääh... muistin just et se mies vois olla vielä semmonenki et se jäis kotiin hoitaa muksuja! *muhaha*
mk

Posts: 91

#147 • • mk kixumuusikko

Lene:
Perusteluita kiitos. *nauru*



Ei mun tarvi perustella mitään kun sä olet jo perustellut kantas täydellisesti.
Avatar
#148 • • Edited astaroth Guest

galilei:
Ei mun tarvi perustella mitään kun sä olet jo perustellut kantas täydellisesti.


Mutta ei kai ole liikaa pyydetty, että perustelet, mikä hänen perustellussa kannassaan mielestäsi mättää?
mk

Posts: 91

#149 • • Edited mk kixumuusikko

Lene:
No jotta sun vastakkaisella mielipiteellä olisi jotain merkitystä niin kyllähän se nyt pitää perustella. Mutta ehkä et sitten vain osaa. *vink*



"Et osaa, et uskalla, ei oo munaa.." ym. evvk
Sanoit jo kaiken. Etsi omista sanomisistas, löydät sieltä. En jaksa alkaa kirjotella kaikkea uusiks.

Pistetääs nyt vielä uusiks jos sitten ymmärtäisit.
Huoh mikä asenne.. *hmph*
*piis*
mk

Posts: 91

#150 • • mk kixumuusikko

Lene:
A. Olen vakaasti tätä mieltä.
B. Mutta se on väärä mielipide.
C. Miksi tietoisesti valitsisin väärän mielipiteen, jos kerran "oikeakin" on tiedossa.



Ei ole olemassa oikeaa tai väärää mielipidettä. Mielipidehän on kuitenkin vaan mielipide. Jokaisella on omansa.
Enkä nyt edes puhunut siitä vaan yleisestä asenteestas koko asiaa ja elämää kohtaan.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#151 • • [Nuclear] el aprendiz

galilei:

"Et osaa, et uskalla, ei oo munaa.." ym. evvk
Sanoit jo kaiken. Etsi omista sanomisistas, löydät sieltä. En jaksa alkaa kirjotella kaikkea uusiks.


Hahahaha...meepäs takas sinne pinnasänkyyn nukkuu, jos vaikka pienten päikkäreitten jälkeen onnistuis ihan kunnollinen keskustelu. :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

mk

Posts: 91

#152 • • mk kixumuusikko

Lene:
No mutta eihän sitten voi tulla arvostelemaan, jos kerran ei ole "vääriä" mielipiteitä tai vaikkapa niitä asenteita. *vink* Huom. käytetyt sitaatit.



Toki sulla saa olla tommoset asenteet, turha silti ihmetellä jos joku niistä ei pidä. Onko väärin olla pitämättä niistä? En ole tyrkyttämässä sulle mitään "oikeeta" tapaa tai väittänyt että sellasta olis. Parempi että löydät ne itse. Ehkä siten opit ymmärtämään ne paremmin. Tää oli nyt vaan pieni ravistus olkapäistä "hei herää..". Yritä ottaa se sellaisena ja tutkiskella omia kantojasi.
(Huoh = toivotonta.. ei voi uskoa näkemäänsä, ym. tietänet mitä tarkottaa)
Avatar
#153 • • Viola00 Guest
No ei oo. Sen verran nuori vielä ja kaikki kesken elämässä. Tuun noin 7-9v kuluttua vastaamaan uudestaan. Sillon mitä luultavammin on jos vain kaikki siihen "tarvittava" on kuvioissa ja elämäntilanteeseen sopii. Ja mielellään 2 lasta, ehkäpä 2 tyttöä.. tai no ei sillä väliä. *joo*
irrrma

Posts: 241

#154 • • irrrma huumori narikassa

Keeerin:
---
Anime:
Mulla ei nyt näillä näkymin oo tulossa luonnollisin keinoin muksui (tai mistäs sitä ikinä tietää? *ding*), joten jatkoin sukuani sateenkaariperheen tavoin tuossa muutama vuosi sitten: Lahjoitin siittiöitäni lesbopariskunnalle, jotka olen tuntenut yli 10 vuotta. Pointti on siinä, että mä saan nähdä tyttöäni milloin haluan (ne asuu melkein naapurissa) ja hänelle tullaan alusta pitäen kertomaan kuka on biologinen isä. Se on niin kaunis nappinenä et vähemmästäkin rupee plurisuttaa ku vaa ajattelee mikä meidän suhde tulee olee kunhan se alkaa vähän ajattelee ensin *plur*

Meitsi kyl skannaa kuvan tänne ASAP *joo*

-Äärimmäisen onnellinen 3-vuotiaan tytön "isukki"-

---siis wautsi!!! *iloinen* toi on mun mielestä niin hienointa mitä tiedän!! respektii kidi!! *plur*
ite opettelen täs tätä äidin elämää. meidän Uni vauva on nyt kk ikäinen. on täs kyl opettelemistaki..


Aina sitä oppii ystävistään jotain uutta! *iloinen*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

irrrma

Posts: 241

#155 • • irrrma huumori narikassa

Jii-75:
On lapsia, eli kaksi ihanaa prinsessaa löytyy, toinen täyttä keväällä 7v ja toinen täytti juuri 5v.

tosin lisää lapsia tuskin olen koskaan enää tekemässä.... mutta eiköhän noi kaksikin jo riitä;)


siis apua onx siullakin lapsukaisia!!! vitsi miten yllättävää ja hienoa!! *iloinen*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Jii-75

Posts: 459

#156 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*

irrrma:
---
Jii-75:
On lapsia, eli kaksi ihanaa prinsessaa löytyy, toinen täyttä keväällä 7v ja toinen täytti juuri 5v.

tosin lisää lapsia tuskin olen koskaan enää tekemässä.... mutta eiköhän noi kaksikin jo riitä;)

---

siis apua onx siullakin lapsukaisia!!! vitsi miten yllättävää ja hienoa!! *iloinen*



öööh aijaa;) *wirn* hmm no ei se mikään salaisuus ole et mul on lapsii.. mut en mä sitä koko ajan jossakin bileissä toitota *naur* hih;)

--
dodiih

Zantsu

Posts: 32

#157 • • Edited Zantsu

Lene:

Mikä mahtaisi olla hyvä peruste päättää kummalle vanhemmalle lapset menevät, kun ollaan tilanteessa jossa molemmat vanhemmat rakastavat lapsiaan yhtä paljon? Varmaankin yksi peruste on oletus siitä, että äidin ja lapsen välit olisivat läheisemmät (TAI mikä muu tahansa seikka joka puoltaa lapsen etua). Käytännössähän isän ja lapsen välit voivat olla läheisemmät ja silloin oletus täytyisi voida murtaa. Ja joskushan ne lapset menevät isälle ja usein ei olisi hyväksi, jos lapset menisivät isälle.



Hyvista periaatteista en yrittanytkaan sanoa mitaan, vaan siita, etta kirschin vaite "harvoin isa niita lapsia ottaa" oli mielestani turhan toykea koko miessukukuntaa ajatellen - moni mies kun ne lapset varmasti mielellaan ottaisi, mihin taasen oikeusjarjestelmamme ei oikein anna mahdollisuuksia.


---
Sinansa ihan realistista, mutta ehka hieman huono lahtokohta millekaan parisuhteelle ..?
---

Eihän se ole lähtökohta parisuhteelle vaan lapsen hankinnalle.



Sun mielesta lahtokohtana lapsen hankinnalle tulee olla se, etta lapsen tulee loppujen lopuksi aina huoltamaan yksin ...? *hih*
Dj_Johanna

Posts: 55

#158 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*

Anime:
Mulla ei nyt näillä näkymin oo tulossa luonnollisin keinoin muksui (tai mistäs sitä ikinä tietää? *ding*), joten jatkoin sukuani sateenkaariperheen tavoin tuossa muutama vuosi sitten: Lahjoitin siittiöitäni lesbopariskunnalle, jotka olen tuntenut yli 10 vuotta. Pointti on siinä, että mä saan nähdä tyttöäni milloin haluan (ne asuu melkein naapurissa) ja hänelle tullaan alusta pitäen kertomaan kuka on biologinen isä. Se on niin kaunis nappinenä et vähemmästäkin rupee plurisuttaa ku vaa ajattelee mikä meidän suhde tulee olee kunhan se alkaa vähän ajattelee ensin *plur*

Meitsi kyl skannaa kuvan tänne ASAP *joo*

-Äärimmäisen onnellinen 3-vuotiaan tytön "isukki"-




Olen todella iloinen että joku mies tekee noin....maailmassa on todella paljon sellaisia ihmisia jotka ei hyväksy että nais- tai miespariskunnat saisi lapsia...itse olen sitä mieltä että jokaisella on oikeus omaan lapseen ja itse myös toivon omia lapsia mutta se ei ole víelä varmaa saanko niitä enää...*nyyh*

--
*Dj_Johanna*

e-will

Posts: 372

#159 • • e-will joor worst naitmeir
lapset on mukavia.
itse en kumminkaan ehkä ikinä itselleni hanki... saapi nähdä

--
vailla täyttä ymmärrystä

e-will

Posts: 372

#160 • • e-will joor worst naitmeir

Dj_Johanna:
---
Anime:
-clip-
---

Olen todella iloinen että joku mies tekee noin....maailmassa on todella paljon sellaisia ihmisia jotka ei hyväksy että nais- tai miespariskunnat saisi lapsia...itse olen sitä mieltä että jokaisella on oikeus omaan lapseen ja itse myös toivon omia lapsia mutta se ei ole víelä varmaa saanko niitä enää...*nyyh*



kyllähän sitä jokainen mies pistää geeninsä kiertoon mielellään. sehän nyt on ihan evoluution sanelema juttu =)

--
vailla täyttä ymmärrystä