Klubituslaisilla lapsia?

437 posts, 22 pages, 359,516 views

pieni valkoinen puhveli

Posts: 32

#161 • • Edited pieni valkoinen puhveli vanha pappa
Kolmenkympin kriisi lähestyy. APUA! APUA! Pakko tehdä lapsia!!! No ei nyt sentään vielä, mutta oikeesti kun tässä tarkemmin ajattelee niin ois niitä lapsia kiva olla jo olemassa *joo* Tosin ensin pitää löytää lapselleni sopiva äititehdokas. *vink*

--
Alussa aina kankeaa, lopussa kiitos jos seisoo

Femi

Posts: 651

#162 • • Femi
Ei ole vielä. Sitten kun on sen aika niin toivottavasti *possu*
kicker

Posts: 35

#163 • • kicker
löytyy yksi ihanan pieni parin kuukauden ikäinen tyttö*plur*.Syntymän jälkeen jouduin ekan kerran oleen töiden takia just kaks vrk. erossa tytöistäni. Näin alussa ainakin jälleen näkemiset on jotain mitä ei pysty kuvaileen*sydän**sydän*. ne jotka tääl puhuu et ei koskaan ni kannattaa odottaa et tutuille alkaa tuleen lapsia ja tulee väkisinki oltua niitten seuras, ni kyl niitä rupee jossain vaiheessa tekeen mieli, takuulla.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#164 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

pieni valkoinen puhveli:
Kolmenkympin kriisi lähestyy. APUA! APUA! Pakko tehdä lapsia!!!



Mä voin tehä sun kanssa pari lasta... Vai hetkinen *ding* Miten se menikään? Oliko se mies ja nainen jotka pysty tekee niitä yhdessä?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Pep´Sun

Posts: 18

#165 • • Pep´Sun
Jep 4 on ja enempää ei tuu!
pojat 5/98 ja 5/02 sekä tytöt 7/03 ja 11/04

--
~you know what I want~

Bellezaaa

Posts: 573

#166 • • Edited Bellezaaa Afrodite*

_pep_:
Jep 4 on ja enempää ei tuu!
pojat 5/98 ja 5/02 sekä tytöt 7/03 ja 11/04




Siinä on vilskettä ja vilinää...*iihhih* *hikoil*
Pep´Sun

Posts: 18

#167 • • Pep´Sun
näin on mut on niistä iloakin :)

--
~you know what I want~

anis

Posts: 2,451

#168 • • anis
muut ne haluu lapsia mutta mä haluun ehkäisyä

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Dj_Johanna

Posts: 55

#169 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*

junou:
---
Dj_Johanna:
---
Olen todella iloinen että joku mies tekee noin....maailmassa on todella paljon sellaisia ihmisia jotka ei hyväksy että nais- tai miespariskunnat saisi lapsia...itse olen sitä mieltä että jokaisella on oikeus omaan lapseen ja itse myös toivon omia lapsia mutta se ei ole víelä varmaa saanko niitä enää...*nyyh*

---


Nii et onko jokaisella oikeus omaan lapseen?*ding*
No ei ainakaan pitäis olla, ois ollu aika nihkeetä syntyy vaikka charles mansonin perheeseen..*igor*
Onneks valtaosa tyypeistä ei oo charlesei




jokaisella on oikeus omaan lapseen...se on mun mielipide enkä ala siitä väitteleen....

--
*Dj_Johanna*

darkfr

Posts: 232

#170 • • Edited darkfr d:play

Lene:
---
On etukäteen varauduttava siihen, että loppujen lopuksi voikin jäädä lapsen kanssa yksin. Tässä yhteiskunnassahan se on varteenotettava vaihtoehto, kun kerran niin moni avioliitto/suhde päätyy eroon. Vaikka kyse olisikin konkreettisesti yhteishuoltajuudesta niin käytännössähän toinen olisi se pääasiallinen huoltaja, jonka luona lapset asuvat. On vain rationaalista ottaa tämä seikka huomioon. Tämän tosiasian kieltäminen suoranaista hulluutta.

Ne jutut, että mies on häipynyt heti lapsen syntymän jälkeen tms. eivät ole satua. Vaikka mieheltä saisikin elatusmaksut niin se ei korvaa toista läsnäolevaa vanhempaa.



meniköhän sanat rationaalinen ja feministinen sekaisin keskenään. tuostahan hehkuu oikein "me naiset olemme ne jotka jäämme yksin, ja miehet jättävät meidät, eli varautukaamme sisaret!" asennoituminen.

ei kannata vaivautua postaamaan "olet väärässä" postia. *hymy*. heti kun luultavasti näet tän replyn niin käyt läpi mahdolliset vaihtoehdot kumota mun mielikuvan ko. asiasta ja päädytkin mitä luultavammin siihen ratkaisuun että olen tulkinnut tämän väärin, riippumatta siitä olinko väärässä vai oikeassa.

--
4/4

Bellezaaa

Posts: 573

#171 • • Bellezaaa Afrodite*

_pep_:
näin on mut on niistä iloakin :)




Totta...lapset on hauskoja ja muutenki ihania *sydän*
DiamonDie

Posts: 676

#172 • • DiamonDie mediahippi

Dj_Johanna:

jokaisella on oikeus omaan lapseen...se on mun mielipide enkä ala siitä väitteleen....



Tämä on väite, jota pidän todella vastenmielisenä ja puistattavana. Kenelläkään ei ole mitään "oikeutta" hankkia lapsia. Lapsella sen sijaan on oikeus saada kunnolliset vanhemmat. Yksikin kunnollinen vanhempi on aivan riittävästi (ja paljon parempi vaihtoehto kuin yksi hyvä vanhempi ja yksi hirveä vanhempi).

On paljon ihmisiä, joiden ei todellakaan pitäisi koskaan hankkia lapsia. Hyvin paljon. Näihin ihmisiin lukeutuvat mm. minä itse (pysyvän sairauden takia) ja oma äitini (mielenterveysongelmien takia). On erittäin naiivia kuvitella, että kaikki ihmiset pystyisivät olemaan hyviä tai edes siedettäviä vanhempia. Suuri osa yhteiskunnan ongelmista johtuu siitä, että kaiken maailman idiootit kuvittelevat, että heillä on "oikeus" hankkia lapsi, vaikka olisivat kuinka kykenemättömiä pitämään huolta edes itsestään.
Bellezaaa

Posts: 573

#173 • • Bellezaaa Afrodite*

DiamonDie:
---
Suuri osa yhteiskunnan ongelmista johtuu siitä, että kaiken maailman idiootit kuvittelevat, että heillä on "oikeus" hankkia lapsi, vaikka olisivat kuinka kykenemättömiä pitämään huolta edes itsestään.



Toi on kyl niin totta, mut itte en kyl pystyis olla huolehtimatta lapsesta.
Eihän se lapsen vika ole et on syntyny tähän maailmaan ja silloin siitä lapsesta on HUOLEHDITTAVA parhaalla mahdollisella tavalla!
sune

Posts: 2,096

#174 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

_pep_:
Jep 4 on ja enempää ei tuu!
pojat 5/98 ja 5/02 sekä tytöt 7/03 ja 11/04



Tsiiiiiiiisus !! Jo sulla on niiden kanssa touhuumista !! *nauru* Must tuntuu et yhessäki on hommaa enemmän ku tarpeeks ni miten se kolme lisää ??
Ei voi muutaku nostaa hattua tollasen jaksamisen edessä *hihu*

--
ei kovin ihku eikä plur

äm

Posts: 2,376

#175 • • äm
Menee vissiin vähän jo ohi aiheesta, mutta...

Dj_Johanna:
maailmassa on todella paljon sellaisia ihmisia jotka ei hyväksy että nais- tai miespariskunnat saisi lapsia...itse olen sitä mieltä että jokaisella on oikeus omaan lapseen...



Kun (yleisesti käytettynä) määritelmänä on se, että homoilla ja lesboilla on kaikki edellytykset heterojen kaltaiseen vanhemmuuteen, koska he ovat aikuisia, jotka rakastavat toisiaan, niin entäpä sitten aikuiset, vastuuntuntoiset ja rakastavat 2+1 -kokoonpanot? 2 naista + mies tai 2 miestä + nainen? Näitäkin 'pareja' maailmasta löytyy.
Onko heilläkin oikeus lapseen?

jokaisella on oikeus omaan lapseen



Koiriakaan ei (hyvät kasvattajat) anna kaikille. Miksi ihmeessä jokaisella pitäisi olla "oikeus omaan lapseen"?
Ja jos jollakin on "oikeus omaan lapseen", onko hänellä myös oikeus tuhota lapsen elämä olemalla huono vanhempi? Onko hänellä oikeus käyttää omaisuuttaan haluamallaan tavalla?

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

äm

Posts: 2,376

#176 • • äm

kicker:
ne jotka tääl puhuu et ei koskaan ni kannattaa odottaa et tutuille alkaa tuleen lapsia ja tulee väkisinki oltua niitten seuras, ni kyl niitä rupee jossain vaiheessa tekeen mieli, takuulla.



ne jotka tääl puhuu et ei koskaan haluu syödä lihaa ni kannattaa odottaa et tutuille alkaa tuleen puoliraakoja, verisiä pihvejä ja tulee väkisinki oltua niitten läheisyydes, ni kyl niitä rupee jossain vaiheessa tekeen mieli, takuulla.

*eiei*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Raver71

Posts: 3,605

#177 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Sukulaiset jo kyselee että koska? Ikää kun on kertynyt jo. Olettavat että asetun jossain vaiheessa aloilleni,Ehkä joskus mutta ei ole aikomusta lapsien tekoon. En ole kehdannut sanoa miten asiat on... Johan tässä on tarpeeksi tietämistä yksinkin. Eli tiukka EI!!! Ei vaan ole mun juttu. Ja tämä pitää...
Kon-tiki

Posts: 1,936

#178 • • Kon-tiki The Unsinkable

äm:
ne jotka tääl puhuu et ei koskaan haluu syödä lihaa ni kannattaa odottaa et tutuille alkaa tuleen puoliraakoja, verisiä pihvejä ja tulee väkisinki oltua niitten läheisyydes, ni kyl niitä rupee jossain vaiheessa tekeen mieli, takuulla.

*eiei*



*aplodit**aplodit*
Tarsu

Posts: 2,449

#179 • • Tarsu
No ei onneks!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

bad loop

Posts: 108

#180 • • bad loop .idm setä
en ole tarpeeksi vastuullinen edes itsestäni .. en voisi kuvitella olevani tarpeeksi vastuullinen lapsesta .. vaikka semmosia haulaisinkin .. no ehkä joskus*justjoo*