437 posts, 22 pages, 369,758 views
bad loop:
en ole tarpeeksi vastuullinen edes itsestäni .. en voisi kuvitella olevani tarpeeksi vastuullinen lapsesta .. vaikka semmosia haulaisinkin .. no ehkä joskus*justjoo*
Tapsa:
No ei onneks!
äm:
---
kicker:
ne jotka tääl puhuu et ei koskaan ni kannattaa odottaa et tutuille alkaa tuleen lapsia ja tulee väkisinki oltua niitten seuras, ni kyl niitä rupee jossain vaiheessa tekeen mieli, takuulla.
---
ne jotka tääl puhuu et ei koskaan haluu syödä lihaa ni kannattaa odottaa et tutuille alkaa tuleen puoliraakoja, verisiä pihvejä ja tulee väkisinki oltua niitten läheisyydes, ni kyl niitä rupee jossain vaiheessa tekeen mieli, takuulla.
Pirpeli, 15.3.2005 19:44:
Ei ole, ja jos 35 vuoden ikään mennessä (nyt 30) ei ole tullu, jääköön tekemättä. Olen päivittäin duunissa 10-17 vee lasten ja nuorten kanssa ja mikään ei ole ihanampaa kuin tulla himaan rauhottumaan ja olemaan vaan yksin tai ystävien kanssa.
Saavat muut ja äidillisemmät tuottaa maailmaan lapsia, minulta jää toivottavasti se tekemättä. Vartalon menettämistä en pelkää, se on jo levinnyt, mitää kaipuuta saada "oma ihana lapsi" ei ole, sen paikan täyttävät muut tärkeät ihmiset.
Koskaan en sano en kuitenkaan en koskaan.
hannah, 13.4.2005 23:37:
TULEVA KÄTILÖ ILMOITTAUTUU PALVELUKSEEN...omia aion yrittää hankkia sitten joskus, 2-3 olis ihan kiva määrä...vielä se ei oo kuitenkaan ajankohtasta...
irrrma, 11.5.2005 16:24:
---
Pirpeli, 15.3.2005 19:44:
Ei ole, ja jos 35 vuoden ikään mennessä (nyt 30) ei ole tullu, jääköön tekemättä. Olen päivittäin duunissa 10-17 vee lasten ja nuorten kanssa ja mikään ei ole ihanampaa kuin tulla himaan rauhottumaan ja olemaan vaan yksin tai ystävien kanssa.
Saavat muut ja äidillisemmät tuottaa maailmaan lapsia, minulta jää toivottavasti se tekemättä. Vartalon menettämistä en pelkää, se on jo levinnyt, mitää kaipuuta saada "oma ihana lapsi" ei ole, sen paikan täyttävät muut tärkeät ihmiset.
Koskaan en sano en kuitenkaan en koskaan.
---
kauhean tuttuja ajatuksia sinulla..
olen ajatellut tasan samalla tavalla, niin kauan kun tulin raskaaksi.
työ lasten parissa sai mutkin hokemaan lausetta
"lapset on ihanii niin kauan kun ne ei oo omii".
nyt mulla on tosiaan 5kk vanha Uni-tyttö.
kauheasti on joutunut luopumaan, mutta kauheasti on tullut lisää väriä elämään.
Raver71, 10.3.2005 19:32:
Sukulaiset jo kyselee että koska? Ikää kun on kertynyt jo. Olettavat että asetun jossain vaiheessa aloilleni,Ehkä joskus mutta ei ole aikomusta lapsien tekoon. En ole kehdannut sanoa miten asiat on... Johan tässä on tarpeeksi tietämistä yksinkin. Eli tiukka EI!!! Ei vaan ole mun juttu. Ja tämä pitää...
Pirpeli Mä tiedän, että lapset tuo väriä elämään...
Jotenkin tuntuu välillä painostavalta, kun monet jankuttaa, että "oma lapsi sitä, oma lapsi tätä".
äm, 1.6.2005 23:49:
Suurin vika vanhemmissa on yksinkertaisesti se, että ne ei tajua, että joku voi vihata niiden pentua. Että se ei ole muiden silmissä ihana. Ja että kaikki ei sellaisia halua.
Pirpeli, 11.5.2005 18:48:
Isättömiä lapsia en ikuna haluais.
Epailija, 2.6.2005 01:00:
---
Pirpeli, 11.5.2005 18:48:
Isättömiä lapsia en ikuna haluais.
---
Joo. Ne ovat niin passé. Ensimmäinenhän sellainen syntyi jo reilu 2000 vuotta sitten. Lisäksi se on ihan sietämätön julkkis vieläkin... Har har. Mitäs sitten jos lasten isä jättää sinut tai sinä jätät hänet? "Sori nyt vaan, mutta mä en mitään isättömiä lapsia halua. Antaa heittää."? *g*
Ei mutta ihan tosissaan, ihmiset: Mitä lapsilla muka tekee, jos niitä ei kouluta ninjoiksi?
Edit: Typoil