Klubituslaisilla lapsia?

437 posts, 22 pages, 359,251 views

terrae

Posts: 454

#181 • • terrae
Ei ole, mutta ne on tervetulleita vähän myöhemmin. Mieluiten 2-4 kpl.
Jutu

Posts: 3,054

#182 • • Jutu Blondi
Eipä ole, mutta tulevaisuudessa olisi tarkoitus hankkia. Yksi riittää kyllä ihan hyvin, mutta eihän sitä koskaan tiedä mikä suurperheen äiti musta tulee *hihu*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#183 • • tricolor Guest

bad loop:
en ole tarpeeksi vastuullinen edes itsestäni .. en voisi kuvitella olevani tarpeeksi vastuullinen lapsesta .. vaikka semmosia haulaisinkin .. no ehkä joskus*justjoo*


yhdyn täysin edeltäjääni.
Avatar
#184 • • Juzba Guest

Tapsa:
No ei onneks!


Niinpä.. *iloinen*
Avatar
#185 • • Pirpeli Guest
Ei ole, ja jos 35 vuoden ikään mennessä (nyt 30) ei ole tullu, jääköön tekemättä. Olen päivittäin duunissa 10-17 vee lasten ja nuorten kanssa ja mikään ei ole ihanampaa kuin tulla himaan rauhottumaan ja olemaan vaan yksin tai ystävien kanssa.

Saavat muut ja äidillisemmät tuottaa maailmaan lapsia, minulta jää toivottavasti se tekemättä. Vartalon menettämistä en pelkää, se on jo levinnyt, mitää kaipuuta saada "oma ihana lapsi" ei ole, sen paikan täyttävät muut tärkeät ihmiset.

Koskaan en sano en kuitenkaan en koskaan.
BB_turone

Posts: 1,174

#186 • • BB_turone live and let live
Pari, mutta ei vielä.
Koulu vie yksinkertaisesti liikaa aikaa eikä sitä jäisi mitenkään tarpeeksi perheelle.

--
Some things in life just can`t be explained!

genki

Posts: 872

#187 • • genki

äm:
---
kicker:
ne jotka tääl puhuu et ei koskaan ni kannattaa odottaa et tutuille alkaa tuleen lapsia ja tulee väkisinki oltua niitten seuras, ni kyl niitä rupee jossain vaiheessa tekeen mieli, takuulla.

---


ne jotka tääl puhuu et ei koskaan haluu syödä lihaa ni kannattaa odottaa et tutuille alkaa tuleen puoliraakoja, verisiä pihvejä ja tulee väkisinki oltua niitten läheisyydes, ni kyl niitä rupee jossain vaiheessa tekeen mieli, takuulla.

*eiei*



yyh yäk mikä vertaus. get a clue.



itelläni on ihana pieni 2 vuotias tyttö joka on paras juttu mitä mulle on ikinä tapahtunut!!!

--
crop circles in the carpet

Termiittien kuningas Tilli

Posts: 119

#188 • • Termiittien kuningas Tilli Asyleum Laboratory ja Seikkailevat Nintendomiehet
Eipä oo mutta toivottavasti joskus tulevaisuudessa sitten, ultrasuloinen kummipoikani nimittäin katsoi minua tänään hyvin päättäväisesti ja vakavasti silmiin sanoi ekan kerran meitsiä "ille-tetäksi" ja meinasin purskahtaa itkuun silkasta tilanteen hellyyttävyydestä. On ne kyllä aika hassuja olentoja...*nauru*

--
Menkää tekin kuplan sisään!

wiper

Posts: 254

#189 • • wiper
Eipä ole lapsia ei, tai ei ainakaan kukaan ole ilmoittanut mulle toukasta.
Olen kyllä asunut muutaman vuodena naisen kanssa jolla lapsi on, joten sen verran lapsista kokemusta löytyy, olihan se opettavaista aikaa jep, homma kaatu sitten muihin hommiin.

Siitä en kyllä osaa sanoa onko niitä kersoja tulossa vai ei, ikinä ei voi sanoa ei koskaan.

Ja miehenähän tässä on vielä monta kymmenta vuotta aikaa, ehkä sitten seitsemänkymppisenä.;)
irrrma

Posts: 241

#190 • • irrrma huumori narikassa

Pirpeli, 15.3.2005 19:44:
Ei ole, ja jos 35 vuoden ikään mennessä (nyt 30) ei ole tullu, jääköön tekemättä. Olen päivittäin duunissa 10-17 vee lasten ja nuorten kanssa ja mikään ei ole ihanampaa kuin tulla himaan rauhottumaan ja olemaan vaan yksin tai ystävien kanssa.

Saavat muut ja äidillisemmät tuottaa maailmaan lapsia, minulta jää toivottavasti se tekemättä. Vartalon menettämistä en pelkää, se on jo levinnyt, mitää kaipuuta saada "oma ihana lapsi" ei ole, sen paikan täyttävät muut tärkeät ihmiset.

Koskaan en sano en kuitenkaan en koskaan.



kauhean tuttuja ajatuksia sinulla..
olen ajatellut tasan samalla tavalla, niin kauan kun tulin raskaaksi.
työ lasten parissa sai mutkin hokemaan lausetta
"lapset on ihanii niin kauan kun ne ei oo omii".
nyt mulla on tosiaan 5kk vanha Uni-tyttö.
kauheasti on joutunut luopumaan, mutta kauheasti on tullut lisää väriä elämään.
*plur*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

irrrma

Posts: 241

#191 • • irrrma huumori narikassa

hannah, 13.4.2005 23:37:
TULEVA KÄTILÖ ILMOITTAUTUU PALVELUKSEEN...omia aion yrittää hankkia sitten joskus, 2-3 olis ihan kiva määrä...vielä se ei oo kuitenkaan ajankohtasta...


tuleeko sinusta kätilö???
tiesin että oot siel koulus mut en tienny että kätilöksi..
missä vaiheessa opiskelusi on?
upea ammatinvalinta!
onnea opiskeluun!!!

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Avatar
#192 • • Edited Pirpeli Guest

irrrma, 11.5.2005 16:24:
---
Pirpeli, 15.3.2005 19:44:
Ei ole, ja jos 35 vuoden ikään mennessä (nyt 30) ei ole tullu, jääköön tekemättä. Olen päivittäin duunissa 10-17 vee lasten ja nuorten kanssa ja mikään ei ole ihanampaa kuin tulla himaan rauhottumaan ja olemaan vaan yksin tai ystävien kanssa.

Saavat muut ja äidillisemmät tuottaa maailmaan lapsia, minulta jää toivottavasti se tekemättä. Vartalon menettämistä en pelkää, se on jo levinnyt, mitää kaipuuta saada "oma ihana lapsi" ei ole, sen paikan täyttävät muut tärkeät ihmiset.

Koskaan en sano en kuitenkaan en koskaan.

---


kauhean tuttuja ajatuksia sinulla..
olen ajatellut tasan samalla tavalla, niin kauan kun tulin raskaaksi.
työ lasten parissa sai mutkin hokemaan lausetta
"lapset on ihanii niin kauan kun ne ei oo omii".
nyt mulla on tosiaan 5kk vanha Uni-tyttö.
kauheasti on joutunut luopumaan, mutta kauheasti on tullut lisää väriä elämään.
*plur*



Minkäs ikänen olet...? Ihan vaan mielenkiinnosta...Aaa...24, ihan sopivan ikänen saamaan lapsia. Mulla lähestyy toi 31:) Eikä oo vieläkään halua saada lapsia. Mä tiedän, että lapset tuo väriä elämään...mutta mun väri ei välttämättä ole se lapsi. Jotenkin tuntuu välillä painostavalta, kun monet jankuttaa, että "oma lapsi sitä, oma lapsi tätä"..Kaikkia maailman ihmisiä ei vain ole tarkoitettu saamaan/haluamaan lapsia. Olen jopa ajatellut ryhtyväni ns. vuokrakohduksi..Mitenhän se Suomessa toimii..?Ja tottahan tuohon lapsen saantiin vaaditaan se mies, jos ei halua olla yh...Ei oo näköpiirissä miestä. Isättömiä lapsia en ikuna haluais. Ei oo vaan lapset mun juttu. Töissä niitä ihan todella saa katsella, kuunnella ja jopa helliäkin, mutta kotona on oma rauha, omat ajatukset, yksinolo tai ystävät. Silti on mukava mennä serkkupojan ja sen avovaimon lapsukaisen ristiäisiin, mutta sitte saa taas palata elämään ja ottamaan vastuuta vain itsestään...Siinäkin on usein tekemistä..
zari

Posts: 716

#193 • • zari Team Tamppaajat
Joskus sitten. Ehkä muutaman vuoden päästä, ei sitä tiedä *hymy*
Lapsia haluisin ainakin kaksi, tyttö ja poika olis *sydän*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

koo

Posts: 379

#194 • • koo

Raver71, 10.3.2005 19:32:
Sukulaiset jo kyselee että koska? Ikää kun on kertynyt jo. Olettavat että asetun jossain vaiheessa aloilleni,Ehkä joskus mutta ei ole aikomusta lapsien tekoon. En ole kehdannut sanoa miten asiat on... Johan tässä on tarpeeksi tietämistä yksinkin. Eli tiukka EI!!! Ei vaan ole mun juttu. Ja tämä pitää...



Kaikella kunnioituksella, mutta kuulostaa ihan kuuluisilta viimeisiltä sanoilta. *hymy*

"-Saanko tarjota piparkakkuja? Muumimamma kysyi.
-No jaa. Ehkä otan yhden, sanoi Piisamirotta. Syötyään kahdeksan hän sanoi: "

*hihu*

Pitkään oli se Ei ikinä lapsia -fiilis päällä. Jos vahinko olis käynyt olisin heti ottanut abortin. Nyt on pelottavaa huomata, ettei se olekaan enää niin itsestäänselvää. Tänäänkin näin sokoksella ihanan vauvan. Kyllä joskus vielä haluan lapsia, mutta ehkä vieläkin olisi liian aikaista; ihan jo taloudellisen tilanteen takia.
*huokaus* Perkeleen vaistot.

--
Backstagella on paratiisi.

äm

Posts: 2,376

#195 • • äm

Pirpeli Mä tiedän, että lapset tuo väriä elämään...


Kaunis tapa sanoa, että pennut sotkee tusseillaan seinät ja hienot huonekalut *hih*

Jotenkin tuntuu välillä painostavalta, kun monet jankuttaa, että "oma lapsi sitä, oma lapsi tätä".


Pakkohan niiden on. Jos vanhemmat kertoisivat totuuden siitä, miten "saatanan ruma, kovaääninen ja oksettava" niiden pentu on ja että "jospa siitä pääsis jotenki näppärästi eroon", johan siihen tulis sossuntädit väliin. Ei sellasia saa sanoa. Pitää olla niin rakastunut ja äidillinen/isällinen ja pusipupupupu.

Pentujen mukana vanhempiin asennetaan salaa joku itseään toistava ääninauhoite, joka kehottaa muitakin kokemaan lastenhankinnan ihanuuden. Sama ohjelma poistaa tuoreista äideistä ja isistä tarpeen a)nukkua b)puhua aikuismaisesti c)välittää lapsettomien kavereiden jutuista.

Suurin vika vanhemmissa on yksinkertaisesti se, että ne ei tajua, että joku voi vihata niiden pentua. Että se ei ole muiden silmissä ihana. Ja että kaikki ei sellaisia halua.

Ps. miten niin monelle tuntuu toi ehkäisy olevan kauheen vaikeeta? "Ei me tätä suunniteltu, mutta se vaan tuli". Oho.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#196 • • Killer_cat Guest
juuh..lapsia on peräti 2 kipaletta ja ne on niiiiiiiiin ihania*plur*
hallucinogen

Posts: 8,190

#197 • • Edited hallucinogen Edain

äm, 1.6.2005 23:49:
Suurin vika vanhemmissa on yksinkertaisesti se, että ne ei tajua, että joku voi vihata niiden pentua. Että se ei ole muiden silmissä ihana. Ja että kaikki ei sellaisia halua.


Jep, saa kuulla koko ajan sellaista, et kyllä sä sit kun sulla on oma ja plapla ja kyllä sä vielä haluat tällaisen ihanan blabla =D Eihän nyt mikään varmaa ole mut mä en oo nähnyt mitään hyvää syytä miksi mun pitäs hommaa jälkeläisiä, okei tulisi viisaita ja komeita veronmaksajia mut se ei ole riittävän hyvä syy mulle *nauru*

Huonoja puolia on vaikka kuinka paljon kuten ämmän mainitsemat olemattomat yöunet. Sun pitää aina kuitenkin laittaa niiden taaperoiden edut omien etujesi edelle joten voit heittää hyvästit sille porsche 911 carrera s:lle joka koreili siellä autocarreran pihalla koska paksuna oleva muija ei varmaan mahtuisi edes kyytiin ja kakaran synnyttyä se pitäisi laittaa tavaratilaan koska ei ole ylimääräisiä istuimia. Joten joudut tyytymään tylsään farmariin jossa mukulat huutaa kilpaa ja takonttiin ei mahdu edes kaljakori koska siellä on mukuloiden uudet pyörät jotka ovat makseneet omaisuuden jolloin et edes voi haavaille siitä boxterista kesäksi ja omaksi iloksesi. Sitten kun mukulat ei tottele keskyjä ja nykyään remmin antaminen on kiellettyä niin niistä luultavammin tulisi jonkin sortin nuorisokriminaaleja jolloin sulle tulisi lasku sun mukulasi tekemisistä :D Sitten kun se muija on pyöräyttänyt pari kolme kersaa niin jos se vaimoke ei ole levinnyt kun jokisen eväät niin seksi ainakin loppuu joten mies joutuu lähtemään kapakkiin hakemaan vähän rakkauttaa ja koska nainen saa joskus tietää tästä uskottomuudesta se ottaa muksut mukaan mutta jaksaa joka kuukausi muistuttaa isolla elatusmaksulla, ihanaa :)

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#198 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Pirpeli, 11.5.2005 18:48:
Isättömiä lapsia en ikuna haluais.



Joo. Ne ovat niin passé. Ensimmäinenhän sellainen syntyi jo reilu 2000 vuotta sitten. Lisäksi se on ihan sietämätön julkkis vieläkin... Har har. Mitäs sitten jos lasten isä jättää sinut tai sinä jätät hänet? "Sori nyt vaan, mutta mä en mitään isättömiä lapsia halua. Antaa heittää."? *g*

Ei mutta ihan tosissaan, ihmiset: Mitä lapsilla muka tekee, jos niitä ei kouluta ninjoiksi?

Edit: Typoil

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Progress

Posts: 955

#199 • • Progress
en oikein usko, että mulla tulee koskaan sellaista naista vastaan kenen kaa...Ja ei oo aikaakaa. ;D

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#200 • • Pirpeli Guest

Epailija, 2.6.2005 01:00:
---
Pirpeli, 11.5.2005 18:48:
Isättömiä lapsia en ikuna haluais.

---


Joo. Ne ovat niin passé. Ensimmäinenhän sellainen syntyi jo reilu 2000 vuotta sitten. Lisäksi se on ihan sietämätön julkkis vieläkin... Har har. Mitäs sitten jos lasten isä jättää sinut tai sinä jätät hänet? "Sori nyt vaan, mutta mä en mitään isättömiä lapsia halua. Antaa heittää."? *g*

Ei mutta ihan tosissaan, ihmiset: Mitä lapsilla muka tekee, jos niitä ei kouluta ninjoiksi?

Edit: Typoil



Se on jo eri juttu, jos lapsen isä jättää tai toisin päin. En vain hingu "valmiiksi" yksinhuoltajaksi, en siis halua hankkia lasta vain hankkimisen ilosta. Lapsella on kai oikeus syntyä vakaaseen perheeseen, jossa isä ja äiti. Mitä myöhemmin tapahtuu, sitä ei voi tietää. No....En kyllä nyt silti oo niitä lapsia hankkimassa, millään lailla, joten over and out :)