437 posts, 22 pages, 369,884 views
pieni valkoinen puhveli:
Kolmenkympin kriisi lähestyy. APUA! APUA! Pakko tehdä lapsia!!!
junou:
---
Dj_Johanna:
---
Olen todella iloinen että joku mies tekee noin....maailmassa on todella paljon sellaisia ihmisia jotka ei hyväksy että nais- tai miespariskunnat saisi lapsia...itse olen sitä mieltä että jokaisella on oikeus omaan lapseen ja itse myös toivon omia lapsia mutta se ei ole víelä varmaa saanko niitä enää...
---
Nii et onko jokaisella oikeus omaan lapseen?
No ei ainakaan pitäis olla, ois ollu aika nihkeetä syntyy vaikka charles mansonin perheeseen..
Onneks valtaosa tyypeistä ei oo charlesei
Lene:
---
On etukäteen varauduttava siihen, että loppujen lopuksi voikin jäädä lapsen kanssa yksin. Tässä yhteiskunnassahan se on varteenotettava vaihtoehto, kun kerran niin moni avioliitto/suhde päätyy eroon. Vaikka kyse olisikin konkreettisesti yhteishuoltajuudesta niin käytännössähän toinen olisi se pääasiallinen huoltaja, jonka luona lapset asuvat. On vain rationaalista ottaa tämä seikka huomioon. Tämän tosiasian kieltäminen suoranaista hulluutta.
Ne jutut, että mies on häipynyt heti lapsen syntymän jälkeen tms. eivät ole satua. Vaikka mieheltä saisikin elatusmaksut niin se ei korvaa toista läsnäolevaa vanhempaa.
Dj_Johanna:
jokaisella on oikeus omaan lapseen...se on mun mielipide enkä ala siitä väitteleen....
DiamonDie:
---
Suuri osa yhteiskunnan ongelmista johtuu siitä, että kaiken maailman idiootit kuvittelevat, että heillä on "oikeus" hankkia lapsi, vaikka olisivat kuinka kykenemättömiä pitämään huolta edes itsestään.
_pep_:
Jep 4 on ja enempää ei tuu!
pojat 5/98 ja 5/02 sekä tytöt 7/03 ja 11/04
Dj_Johanna:
maailmassa on todella paljon sellaisia ihmisia jotka ei hyväksy että nais- tai miespariskunnat saisi lapsia...itse olen sitä mieltä että jokaisella on oikeus omaan lapseen...
jokaisella on oikeus omaan lapseen
kicker:
ne jotka tääl puhuu et ei koskaan ni kannattaa odottaa et tutuille alkaa tuleen lapsia ja tulee väkisinki oltua niitten seuras, ni kyl niitä rupee jossain vaiheessa tekeen mieli, takuulla.