Klubituslaisilla lapsia?

437 posts, 22 pages, 360,207 views

Viltsu

Posts: 2,010

#61 • • Viltsu noname
jep, löytyy Maailman söpöin Venla 6kk ja risat.

Rajoittaa menoja paljon, antaa rutkasti enemmän takas <3

Vielä kun tuleva murrosikä menee hengissä ohi niin voitolla ollaan ,)

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

La Petite

Posts: 1,160

#62 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Mun elämääni tuli puolisen vuotta sitten ihana pikkuprinsessa, joka ei ole oma lapseni, mutta rakastan sitä pikkuista kuin omaani. Tuntuu vaan että joka toinen viikonloppu on niin kovin vähän kun toinen kehittyy hurjaa vauhtia.
Ai niin, tää on se sama tytöntyllerö, (1,5vee) joka tamppaa aina kun kuulee "Call on me" :n
magaihQplur *sydän*

--
Rem tene, verba seqventur

ottonivus

Posts: 148

#63 • • ottonivus Random juippi
Kyllä muksuissa löytyy. Tytär syntynyt marraskuussa 2002 ja poika syntynyt toukokuussa 2004. Välillä tulee, " isi on todella väsynyt"- fiilis, mutta ei haittaa. *hikoil**hih**piis**joo*

--
\"anna mennä\"

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#65 • • Aziz Combat Fighter

polly:
Lapsia tekemällä toteutan elämän tarkoitusta mikä on lisääntyä ja turvata jälkeläisten tulevaisuus.



Ai sä oot keksiny elämän tarkoituksen? *vink* Tosta on kyl käyty paljon kiistaa että lisääntyykö ihmiset siksi että laji pysyy elossa vai pysyykö laji elossa siksi, että ihmiset lisääntyvät.
*AnnU*

Posts: 157

#66 • • *AnnU* NanneNanneNanne
mulla on ollu vauvakuume jo aika kauan, mut oon päättäny, että ensin pitää elämässä olla taloudelliset asiat kunnossa ja tietty ihana mies.. ollaan keskusteltu nykyisen äijän kanssa lapsista, mut ei kaivata niitä vielä pitkään pitkään aikaan, ku ei kummallakaan oo koulutusta tai mitään vakituisia tuloja.. luulisin olevani valmis henkisesti äitiyteen, mutta enhän mä todellisuudesta tiedä äitinä olemisesta juuri mitään.. kaikki aikanaan..*hymy*

--
*sydän**sydän**sydän*

sune

Posts: 2,096

#67 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

Amma:

En pidä lapsista (tai ehkä ennemminkin typeristä, uusavuttomista vanhemmista, jotka eivät osaa kasvattaa kersojaan, mutta kohdistan vihani mieluummin niihin vaahtosammuttimiin).



Sun vanhemmat sitte on ilmeisesti ollu niitä uusavuttomia vanhempia kun ei oo kersaansa osannu kasvattaa? (eli sinua)

--
ei kovin ihku eikä plur

inorbit

Posts: 23

#68 • • inorbit Big Daddy
Tamagotchi riittää toistaiseksi. :-)

--
Learning music by reading about it is like making love by mail.

*tappi*

Posts: 203

#69 • • *tappi* Pieni ja Punainen.
Lapsia ei vielä ole mutta tulevaisuudessa tuo on ehdoton kyllä.
Mulla on tainnu olla lapsikuume 16v asti, mutta kyllä aion odottaa
kunnes olen tehnyt maailmankierrokseni ennenkuin niitä mietin.
Sitten vaan kun on hyvä mies ja ajatus tuntuu oikealta ja hyvältä...
Miehet kyllä aina juoksee karkuun kun sanon
että niitä todella haluan paljon..koska itse olen elänyt
mahtavan lapsuuden 4 lapsen perheessä..sitä toivon myös omille
lapsille. Noin lapset oppivat paremmin myös jakamaan ja ajattelemaan
toisia, eikä vaan omia etujaan.
Enkä nyt todellakaan tarkoita sitä, että ainokaiset lapset kasvaisi
itserakkaiksi.EN TODELLAKAAN.
Yksinkertaisesti vain haluan paljon lapsia, mikäli luoja suo.
tai fysiikka.

--
~Turha silloin on enää rutistaa, kun paskat on jo housuissa~
~Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan~

SilverJo

Posts: 1,893

#70 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Mä olen aina ajatellut niin, että lapsen vielä joskus haluan ja mieluiten ilman miestä.. kyllä yksi lapsi kerrallaan riittää. *nauru* Olisihan se rahallisesti turvatumpaa jos olisi mies kuvioissa, mutta eipä noista miehistä ole muuten ollut kovasti apua suhteissa joita itse olen elämäni aikana nähnyt, lähinnä päinvastoin. *eiei* Lainatakseni omia sanojani: ei miehistä ole kuin purkkien avaajiksi ja hämähäkkien tappajiksi. *hih* Vauvakuumeen 10. vuosipäivä on jo mennyt, tähän asti on 4 pikkuveljeä ja sukulaisten+ystävien lapset riittänyt, mutta saa nähdä koska se ei enää riitä ja täytyy se oma rakas mytty pyöräyttää. *hihu*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

Mio

Posts: 1,010

#71 • • Mio
Kaks ja puolvuotias tehopakkaus - JOEL - iskän silmäterä*nauru*
Epailija

Posts: 5,636

#72 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Kunhan minä vain saan labran pystyyn ja pyörimään, niin minulla ei seuraaj... ei vaan tappajaninj... siis lapsista tule pulaa olemaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#73 • • greenie Guest

SilverJo:
Lainatakseni omia sanojani: ei miehistä ole kuin purkkien avaajiksi ja hämähäkkien tappajiksi. *hih*



Hih.

Toi on NIIN TOTTA!
Epailija

Posts: 5,636

#74 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Mikko Grönroos:
---
SilverJo:
Lainatakseni omia sanojani: ei miehistä ole kuin purkkien avaajiksi ja hämähäkkien tappajiksi. *hih*
---
Hih.

Toi on NIIN TOTTA!



Ja pihkat. Musta tulee vielä joku päivä Maailman Paras Äiti(tm).

Edit: Sarkasmikertoimet jätetty tarkoituksella tarkistamatta.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#75 • • greenie Guest

Epailija:
Ja pihkat. Musta tulee vielä joku päivä Maailman Paras Äiti(tm).



Mun äidinvaistot sanoo, että susta tulee vielä hyvä äiti.

Paijailemisiin,
Pätkis

Posts: 1,038

#76 • • Pätkis Pikkis

Epailija:
Ja pihkat. Musta tulee vielä joku päivä Maailman Paras Äiti(tm).


mahtavaa. synnytä sä mun lapsi niin mä voin olla se isä joka lähtee lipettiin vahingosta kuultuaan *aplodit*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#77 • • Aziz Combat Fighter

Mikko Grönroos:
---
SilverJo:
Lainatakseni omia sanojani: ei miehistä ole kuin purkkien avaajiksi ja hämähäkkien tappajiksi. *hih*

---


Hih.

Toi on NIIN TOTTA!



Nii!1 Ei munkaan mielestä lapsi tarvii mitään isää se vaan opettaa sen pieremään ja heittämään kalja tölkillä ohi ajavia kuorma autoja!!! *lmao* Must on tärkeintä et saan oman söpön pikku nyytin jota voin sit hellitellä ja pusutella ja mä opetan sen rakastamaan koko maailmaa enkä kerro sille pahoista asioista ja rintaruokin sitä kunnes se täyttää kymmenen <3 ja ÄITI TARJOO EKAT NIPSUT!
Epailija

Posts: 5,636

#78 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Mikko Grönroos:
Paijailemisiin,



Miehet... Aina lupailemassa. *igor*

Pygmi:
mahtavaa. synnytä sä mun lapsi niin mä voin olla se isä joka lähtee lipettiin vahingosta kuultuaan *aplodit*



Ei kun potki sinä meidät kadulle omistusasunnostasi. Lähetä evakkoon isovanhempien luokse. *jiihaa*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#79 • • Aziz Combat Fighter
"If a kid call her granny mom and her mommy pam, you KNOW that kid gonna end up in jail. You ain't saving college money, you savin' bail money."

tjsp. (C) Chris Rock.
Pätkis

Posts: 1,038

#80 • • Pätkis Pikkis

Epailija:
Ei kun potki sinä meidät kadulle omistusasunnostasi. Lähetä evakkoon isovanhempien luokse. *jiihaa*


En potki. Ajan niin monena tammikuun yönä hankeen teidät kirvestä pakoon et älyätte itte häipyä sotkemasta MINUN elämääni jonka MINÄ olen maksanut *igor*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.